Nee!quote:
Je zet de zon toch niet uit. Althans, niet voor half 12 vanmiddag. Dan mag 'ie wel uit.quote:
Nee, doe ik ook niet, daarom vraag ik of iemand anders het doen wil. Gewoon wel nu.quote:Op woensdag 11 april 2007 09:37 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Je zet de zon toch niet uit. Althans, niet voor half 12 vanmiddag. Dan mag 'ie wel uit.
Ik doe het nietquote:Op woensdag 11 april 2007 09:38 schreef marcb1974 het volgende:
Nee, doe ik ook niet, daarom vraag ik of iemand anders het doen wil. Gewoon wel nu.
Waar het netnummer 013 ís, zelfsquote:Op woensdag 11 april 2007 09:31 schreef Kuukske het volgende:
Dat krijg je in de delen van het land waar het netnummer met 013 begint.
Ojaquote:Op woensdag 11 april 2007 09:40 schreef JDude het volgende:
Waar het netnummer 013 ís, zelfs.
De eerste flarden blauw komen nu gelukkig tevoorschijn.
KRUIKEZEIKERS!!quote:Op woensdag 11 april 2007 09:40 schreef JDude het volgende:
[..]
Waar het netnummer 013 ís, zelfs.
De eerste flarden blauw komen nu gelukkig tevoorschijn.
Ik zit een dorp verderopquote:
Wat suf zegquote:Op woensdag 11 april 2007 10:16 schreef indahnesia.com het volgende:
oi, dat was een vreemde onweer.. als een ontploffing gevolgd door een lange rommel. Ik vermoed dat de stroom uit is een stukje naar het oosten. Of er ligt een gefrituurde motorrijder op de weg.
quote:
Hmmz zo heb ik het vroeger altijd al gedaanquote:Op woensdag 11 april 2007 10:09 schreef indahnesia.com het volgende:
@ speedy; als dat niet je eigen huis is op die camera, dan zou ik die beelden NIET online zetten. Lees de wetgeving er maar op na, het mag niet zo.
Hey slaapkopquote:
quote:
Alles goedquote:
Hehe ook luiquote:Op woensdag 11 april 2007 11:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lui vooral
En hoe is het met jou?
Moet jij niet werken oidquote:Op woensdag 11 april 2007 12:03 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Hehe ook luiik ga mijn bedje maar opzoeken, ben nog niet eens naar bed geweest
eerst nog even wat eten
Jezus gekquote:Op woensdag 11 april 2007 12:03 schreef SpeedyGJ het volgende:
ik ga mijn bedje maar opzoeken, ben nog niet eens naar bed geweesteerst nog even wat eten
Nope, meestal op individuele coaching basis. Maar dan een stuk of 6 verschillende cursussen, dus mijn knop in mijn hoofd moet dan vaak omquote:Op woensdag 11 april 2007 12:18 schreef Kuukske het volgende:
Is een les nooit klassikaal dan bij jullie?
eet = normaalquote:Op woensdag 11 april 2007 12:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jezus gek
En eet is normaal
dat astronautenvoer is nergens goed voor
mafkees
Ik werken? Hoe kom je erbijquote:
Waar heb jij het over?quote:Op woensdag 11 april 2007 12:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jezus gek
En eet is normaal
dat astronautenvoer is nergens goed voor
mafkees
Niet je verkeerde serie powerpoints laten zien hequote:
Dat liedje waar ik al eerder uit citeerdequote:
Ik demo fok welquote:Op woensdag 11 april 2007 12:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Niet je verkeerde serie powerpoints laten zien he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |