Skimmerquote:Op woensdag 11 april 2007 16:10 schreef jorienvdherik het volgende:
Dat was echt prachtig in Vice. telkens met me heli over de stad vliegen
Voor de mensen die het zwart op wit willen hebben.quote:In terms of scale, this GTA experience shouldn'e be much different than San Andreas'. The only noticeable difference is tht players won't be able to pilot airplanes. "There are no planes, because it's just a city," adds Houser.
van het ene bedrijf naar het andere bedrijf met de heli. ga hem echt nog spelen vice binnenkort relaxt op 360quote:
met de waterheli heel snel alle oesters vinden in SAquote:Op woensdag 11 april 2007 16:33 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
van het ene bedrijf naar het andere bedrijf met de heli. ga hem echt nog spelen vice binnenkort relaxt op 360![]()
maak het uit johquote:Op woensdag 11 april 2007 17:39 schreef Pizzakoppo het volgende:
wat een stelletje kutmoncholen als het liberty city WEER wordt!
Vice city is juist een en al sfeer! San andreas moet het puur hebben van de grote omgevingen...quote:Op woensdag 11 april 2007 17:40 schreef TC03 het volgende:
Ik ben nu in Vice City bezig, maar ik vind dit toch een stuk minder dan San Andreas. Oppervlakkige missies, redelijk kille stad en veel korter.
Niet in deze LCquote:Op woensdag 11 april 2007 17:42 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Mij heel veel aangezien ik al vaak genoeg in LC heb rondgelopen..
Nee, niet in die LC, maar ik vind dat ze het er zichzelf heel erg makkelijk vanaf proberen te brengen, beter nemen ze een keer een nieuwe stad (in europa)quote:
Gast, de LC in GTA IV is HEEEEL anders hoor.quote:Op woensdag 11 april 2007 17:42 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Mij heel veel aangezien ik al vaak genoeg in LC heb rondgelopen..
Maar waarom een inspiratieloze uitgemolken stad als New York? Kies dan een stad als Washington ofzo...quote:Op woensdag 11 april 2007 17:46 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Gast, de LC in GTA IV is HEEEEL anders hoor.
Het is zoveel groter dan gta III en de stad is mooier, in gta III hadden ze maar 1 gedeelte van new york gedaan, en nu 4
Vice city is beter dan SA jaquote:Op woensdag 11 april 2007 17:42 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Vice city is juist een en al sfeer! San andreas moet het puur hebben van de grote omgevingen...
Dus er komen wel vriendinnen in de game? Hmm..quote:You can have songs that fit your mood. I want this music to be hardcore because I am in a hardcore mood. Going out for a date with a girl, so I need something more romantic,
SA had enorm veel onnodige ruimte dus dat maakt me niet uit...quote:Op woensdag 11 april 2007 17:52 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Dus er komen wel vriendinnen in de game? Hmm..
Wel jammer dat het kleiner is dan SA maar damn.Wat ik tot nu toe heb gelezen is verdomd leip!
Omdat het 1 geen toegevoegde waarde is omdat je tenslotte maar in 1 stad bevind (met Jersey City erbij) en het teveel werk is om EN vliegtuigen en bij behorende vliegvelden te maken terwijl je nergens naartoe kan vliegen.Het is nutteloos om van het ene NYC vliegveld naar het andere NYC vliegveld te vliegen.quote:Op woensdag 11 april 2007 18:23 schreef Myers het volgende:
Geen vliegtuigen omdat het maar 1 stad is? Pff wat een een dom argument, er zitten 2 vliegvelden bij NYC, waarom zou je die planes daar niet mogen jatten?
Oh god ja.Als die er niet inzitten is dat toch een enorme teleurstelling.Want heli's verwacht ik toch wel in NYC.Die zitten er tenslotte ook in real life in.quote:Op woensdag 11 april 2007 18:26 schreef IedeK. het volgende:
Met alleen helikopters ben ik ook wel tevreden, en er zullen vast wel mods met vliegtuigen komen.
Je kan toch landen op Times Square ten koste van 200 onschuldige pedestrians? Dat noem ik wel een toegevoegde waarde. Het maakt niet uit dat het verder geen functie heeft, die vliegtuigen staan daar gewoon en moeten gejat kunnen worden, geeft gewoon iets extras aan het spel.quote:Op woensdag 11 april 2007 18:30 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Omdat het 1 geen toegevoegde waarde is omdat je tenslotte maar in 1 stad bevind (met Jersey City erbij) en het teveel werk is om EN vliegtuigen en bij behorende vliegvelden te maken terwijl je nergens naartoe kan vliegen.Het is nutteloos om van het ene NYC vliegveld naar het andere NYC vliegveld te vliegen.
Jij bepaald de toegevoegde waarde? In San andreas was het een van de leukste dingen, gewoon voor de lol rondvliegen. Plezier hebben is namelijk het doel van het spel. Maar laten we NYC maar een autoloze stad maken, er is tenslotte OV. Beter voor de pixelnatuur en shit.quote:Op woensdag 11 april 2007 18:30 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Omdat het 1 geen toegevoegde waarde is omdat je tenslotte maar in 1 stad bevind (met Jersey City erbij) en het teveel werk is om EN vliegtuigen en bij behorende vliegvelden te maken terwijl je nergens naartoe kan vliegen.Het is nutteloos om van het ene NYC vliegveld naar het andere NYC vliegveld te vliegen.
[..]
Oh god ja.Als die er niet inzitten is dat toch een enorme teleurstelling.Want heli's verwacht ik toch wel in NYC.Die zitten er tenslotte ook in real life in.
wat jij wiltquote:Op woensdag 11 april 2007 18:32 schreef Myers het volgende:
[..]
Je kan toch landen op Times Square ten koste van 200 onschuldige pedestrians? Dat noem ik wel een toegevoegde waarde. Het maakt niet uit dat het verder geen functie heeft, die vliegtuigen staan daar gewoon en moeten gejat kunnen worden, geeft gewoon iets extras aan het spel.
Zijn jullie allemaal idioot ofzo? Die belachelijke bullshit van vliegen is pas sinds de moderne GTA in het spel gebracht, je kon jetpacken en vliegtuigen GE-Fucking-WELDIG! Niet dus, zonder al die ongein kunnen ze het spel nog vetter maken. De gameplay dus optimaliseren, en de missie´s vetter maken, en het autorijden vetter maken.quote:Op woensdag 11 april 2007 18:36 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Jij bepaald de toegevoegde waarde? In San andreas was het een van de leukste dingen. Maar laten we NYC maar een autoloze stad maken, er is tenslotte OV. Beter voor de pixelnatuur en shit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |