word. Ik kon me totaal niet identificeren met CJ en zijn homies. Het vrijheid aspect + maffe voertuigen vind ik super, maar ik wil wel mezelf herkennen in het character dat ik speelquote:
Je had heel wat oefening nodig, kerel, maar ik noem het vliegen ja. Je kon overal komen met de dodo, behalve natuurlijk boven de maximum hoogte, kerel. Zo heb ik de spookstad ooit nog gezien. Het is inderdaad maar één urban setting, maar wel een hele grote urban setting. Ik vertrouw rockstar volkomen, maar dat houdt me niet tegen om toch een keer een hydra mod te downloaden, want je weet dat die eens komt.quote:Op woensdag 11 april 2007 19:14 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Hmm ok kerel.Als je het vliegen noemt wat je in GTA 3 doet.. maar kerel ik heb er zeker geen last van als ze erin zitten.Kerel.. maar het is gewoon teveel moeite wat gewoonweg niet in New York past.Kerel.
Nogmaals het is leuk maar wat heb je eraan?Kerel?Ja het is leuk maar nogmaals.. het is 1 urban setting en daarvoor maak je geen vlieggedoe. (tenzij het een helizooi is)
kerel.
Het zandbak concept is zoveel mogelijk vrijheid en zoveel mogelijk mogelijkheden. Ik zeg niet dat het verplicht moet zijn voor de storyline, maar iets weghalen wat zo succesvol was uit een voorgaande game vind ik een afbraak van het concept en de vrijheid.quote:Op woensdag 11 april 2007 19:29 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Omdat de GTA serie is gegroeid door het zandbak concept, Autorijden en schieten dat wás GTA, alles draaide ook om de missie´s en alles wat je deed had invloed op de missies. Schoot je teveel looney´s af? Dan had je minder respect bij hun maar bij de andere gangs weer meer. Het spel draaide om schieten, autorijden, missies, sfeer en Respect!
GTA is DOEN en LATEN waar je zin in heb. vanaf het begin al. zelf kiezen of je voor de lol onschuldige mensen dood gaat rijden oid. lekker door de stad cruisen of serieus aan je opdrachten gaan. imo is vliegen onderdeel geworden van dat doen en laten waar je zin in heb. lekker rondvliegen en jagen!quote:Op woensdag 11 april 2007 19:29 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Omdat de GTA serie is gegroeid door het zandbak concept, Autorijden en schieten dat wás GTA, alles draaide ook om de missie´s en alles wat je deed had invloed op de missies. Schoot je teveel looney´s af? Dan had je minder respect bij hun maar bij de andere gangs weer meer. Het spel draaide om schieten, autorijden, missies, sfeer en Respect!
ik kon zo erg niet wachten dat ik san andreas maar hergekocht heb voor me 360quote:Op donderdag 12 april 2007 11:52 schreef -Dries- het volgende:
Kan dus gewoon echt niet wachten..
Vooral dit lijkt me leuker, in SA vond ik de getto-missies in 't begin ook 't mooiste. Ice je een Balla waarna je met zijn geld ff een nieuwe haircut kan halen.quote:In tegenstelling tot eerder GTA's zul je niet laag beginnen en uiteindelijk de koning van de stad worden. Het gaat veel meer om overleven dan om de grootste te worden.
Ziet er eerder uit als een Bullet of SuperGTquote:Op woensdag 11 april 2007 23:28 schreef MaximusF1 het volgende:
Op pagina 9 van Game Informer's preview (link) zie je op de screenshot een reclamebord, linksboven, met een gele sportwagen.
Volgens mij is dat de nieuwe Banshee. Ziet er - net als de rest van de game - heel goed uit.![]()
Ik moest gelijk aan de Ferrari 360 denkenquote:Op woensdag 11 april 2007 23:28 schreef MaximusF1 het volgende:
Op pagina 9 van Game Informer's preview (link) zie je op de screenshot een reclamebord, linksboven, met een gele sportwagen.
Volgens mij is dat de nieuwe Banshee. Ziet er - net als de rest van de game - heel goed uit.![]()
Jaaajaaajajaaaa inderdaad!quote:Op donderdag 12 april 2007 14:16 schreef Luutgaert het volgende:
[..]
Vooral dit lijkt me leuker, in SA vond ik de getto-missies in 't begin ook 't mooiste. Ice je een Balla waarna je met zijn geld ff een nieuwe haircut kan halen.
juistquote:Op woensdag 11 april 2007 19:42 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Dan ga je weg, laat je gta 4 voor wat het is en dan kom je niet meer terug![]()
heb ik ook maar gedaan. en het is weer genieten.quote:Op vrijdag 13 april 2007 13:04 schreef Mikkie het volgende:
Het begint nu wel echt zwaar hard te jeuken om weer eens te GTA'en... misschien maar ff SA installeren vanmiddag
Ja maar gast, ook gta 3 (liberty city) was op zich geen hol aan OP DAT OPZICHT.quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:57 schreef Lekiamh het volgende:
ik kan me wel vinden in de mening van Pizzakoppo.
de GTA serie had toch altijd dat je respect moest verdienen bij de verschillende gangs. dat vond ik wel jammer bij VC en de vervolg games, dat dit aspect er niet (/minder) in zat.
dit wil niet zeggen dat ik VC en SA slecht vond, integendeel.Ik heb me prima vermaakt met die games en kijk erg uit naar GTA IV
![]()
Inderdaad.quote:Op zaterdag 14 april 2007 21:49 schreef ryangozer het volgende:
Zou bestwel kut zijn, geen vliegtuigen...
Dan ben je volgens mij 1 van de weinige.Deze reeks rockt harder dan Metallica met stenen.quote:Op zondag 15 april 2007 04:48 schreef Dragonetti het volgende:
Ik denk dat ik maar eens die GTA trilogy pack ga regelen voor de xbox... ik heb heel die GTA serie overgeslagen... ben benieuwd
quote:Op maandag 16 april 2007 20:48 schreef Evil_Koekje het volgende:
Is it me, of loopt deze reeks vrij langzaam?
Daar bewaar ik nog steeds goede herinneringen aan.quote:Op maandag 16 april 2007 20:57 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Had je op de dag van de trailer hier moeten zijn.
Craig Montgomeryquote:Op maandag 16 april 2007 21:14 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Daar bewaar ik nog steeds goede herinneringen aan.
zat ik ook aan te denken idd..quote:Op zondag 15 april 2007 16:04 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ach, dan kunnen we nog chillen in helicopters.
van Dharma & Greg?quote:
'atm' was misschien een goede toevoeging voor m'n post geweest.quote:Op maandag 16 april 2007 20:57 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Had je op de dag van de trailer hier moeten zijn.
Van 'As the world turns', helaas.quote:
Nou ik heb die pack ook een keer gehad maar na 2X spelen toch weer weg gedaan. Kon me gewoon niet boeien.quote:Op zondag 15 april 2007 20:59 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Dan ben je volgens mij 1 van de weinige.Deze reeks rockt harder dan Metallica met stenen.
bergafwaarts?quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:55 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Nou ik heb die pack ook een keer gehad maar na 2X spelen toch weer weg gedaan. Kon me gewoon niet boeien.
Eigenlijk vind ik alleen GTA 1 leuk en is het daarna bergafwaarts gegaan.
Idd. mijn mening. Ik baseer mijn aankopen op de games zelf, niet de verkoop cijfers. Anders zat ik nu net als jij op GTA na allemaal EA games en nintendogs te spelen.quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:59 schreef rival het volgende:
[..]
bergafwaarts?het is alleen maar meer naar de top gestegen. oke, jij viund het niet leuk. de verkoopcijfers spreken feiten. wij meningen
ik heb voetbal van de concurent (pes ipv fifa) en ik speel gta. wat ijl je?quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:14 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Idd. mijn mening. Ik baseer mijn aankopen op de games zelf, niet de verkoop cijfers. Anders zat ik nu net als jij op GTA na allemaal EA games en nintendogs te spelen.
Waarom probeer je dan de kwaliteit van deze game serie te bewijzen met verkoopcijfers?quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:17 schreef rival het volgende:
[..]
ik heb voetbal van de concurent (pes ipv fifa) en ik speel gta. wat ijl je?![]()
wij baseren aankopen niet op de verkoop cijfers, verkoopcijfers baseren ze op onze aankopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |