abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48231307
quote:
Op woensdag 11 april 2007 20:49 schreef HenkVos het volgende:
Mensen die reageren met woorden als kankertopic doen dit waarschijnlijk om te shockeren. En ik geef toe: het lukt ze bij mij in ieder geval.
Dat had je toch ook wel een beetje kunnen zien aan komen?
Op fok! ben je kewl als je mensen basht, die iets serieus aan de kaak proberen te stellen.
Ook het label 'moraalridder' is erg populair.
quote:
Als ik alles zo lees, denk ik dat ik te beschermend ben opgevoed. Maar niet alleen ik. Ik ken niemand in mijn vriendengroep, in mijn voetbalteams of van mijn collega's die het woord kanker ooit gebruikt. Mocht het toch een keer gebruikt worden, ben ik er zeker van dat diegene van alle kanten gecorrigeerd zal worden.
Te beschermend? Ik denk dat je het een beetje overdrijft. Het is vrij normaal dat je niet het woord 'kanker' gebruikt en over het algemeen zullen mensen je raar of geirriteerd aankijken als je ermee vloekt.
Taalgebruik is op internet sowieso veel 'losser' dan in het echte leven en hier op fok!, tsja, hier kun je bijna helemaal los gaan. En het veelvuldig gebruik van het woordje 'kanker' vind ik ook dan weer net ietsje te ver gaan. Zijn niet veel sites waar je zo ver kan gaan in je taalgebruik.
pi_48231598
quote:
Op woensdag 11 april 2007 20:54 schreef Bullet-tooth het volgende:

[..]

Hier geloof ik dus echt niets van. Hoe onfatsoenlijk het ook moge zijn, ik kan me niet voorstellen dat niemand in jou directe omgeving het woord 'kanker' nog nooit gebruikt heeft.
Daarnaast wil je ook nog eens beweren dat als iemand het woord in de mond neemt hij daar iedereen mee tegen de borst stuit?
Ik weet niet hoe oud je bent en waar je woont, maar dit kan ik niet geloven, sorry.
Hier idem hoor!
Niks raars aan, zouden het hier raar vinden als men hiermee begon te schelden zelfs
er zijn nog steden waar men dit niet gewoon vind
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  woensdag 11 april 2007 @ 21:07:15 #103
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_48231736
quote:
Op woensdag 11 april 2007 21:04 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Hier idem hoor!
Niks raars aan, zouden het hier raar vinden als men hiermee begon te schelden zelfs
er zijn nog steden waar men dit niet gewoon vind
Dan woon je zeker niet in de grote stad.
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
  donderdag 12 april 2007 @ 00:01:33 #104
94617 Ps2K
And his space hamster Skeletor
pi_48239992
quote:
Op woensdag 11 april 2007 18:03 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

wtf deug jij wel?
ik scheld in rl nooit iemand uit!
Waarom zou ik dat moeten doen ik vind dat je het met praten het wel afkunt als je slim bent tenminste
Als al het andere faalt is er geen substituut voor even 10 minuten tegen iemand aan vloeken om je punt over te brengen.
http://www.last.fm/user/psych02k
Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
pi_48242070
quote:
Op woensdag 11 april 2007 21:07 schreef Bullet-tooth het volgende:

[..]

Dan woon je zeker niet in de grote stad.
jewel hoor
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_48243288
quote:
Op dinsdag 10 april 2007 17:45 schreef HenkVos het volgende:
Hallo allen,

Ik heb dit topic geopend naar aanleiding van dit net geopende topic: kan iemand zijn ondertitel wijzigen? In dit topic stelt TS een naar mijn mening legitieme vraag. Als ondertitel hebben: kanker? kanker! vind ik net als TS verwerpelijk.

De reactie van de moderator in dat topic vind ik teleurstellend. Ik vroeg me af wat het standpunt van Fok is inzake het noemen van het woord kanker in topics. Is dit dezelfde als deze moderator?

Ik vind het altijd erg naar om topictitels met het woord kanker te lezen en ik ben ervan overtuigd dat dit voor heel veel mensen geldt. Ik ben ook altijd erg verbaasd dat deze topics open mogen blijven en dat er gewoon gereageerd wordt in die topics alsof zo'n titel heel normaal is.

Ik begrijp dat het moeilijk een grens te trekken is in wat wel en wat niet mag. Maar het woord kanker overschrijdt naar mijn idee die grens ruimschoots en zou niet toegestaan mogen worden. Fok! heeft daarin naar mijn mening ook een opvoedkundige taak, helemaal gelet op de veelal jeudige gebruikers.

Wat vinden jullie?
Kankervoorstel.

Censuur pas je maar toe binnen je eigen huis. Daarbuiten heeft iedereen het recht om te zeggen en schrijven wat ze willen, hoe grievend het ook is voor sommigen.
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_48248349
quote:
Op dinsdag 10 april 2007 22:56 schreef Mustard_Man het volgende:

[..]

inderdaad, kanker is veel gaver dan griep.
[..]

inderdaad, mensen die zich zo snel gekwetst voelen zijn tyfusmietjes en blijkbaar niet goed opgevoed.
[..]

het getuigt van een heel beperkt intellect wanneer mensen zich zo snel laten kwetsen en hun debiele normen en waarden bij anderen willen opleggen, anderzijds ben je gewoon een kankerkneusje.
Ach we zijn niet allemaal zo stoer als jij!
  donderdag 12 april 2007 @ 11:12:14 #108
44649 beelz
Maar dat is het punt niet
pi_48248772
Schelden is goed, schelden met ziektes is nog beter. Schelden met dodelijke ziektes is het allertofst. Kanker is goed om mee te schelden en om de bevolking uit te dunnen.
Dus kanker een eind op grefo's die niet tegen schelderij kunnen.
Besef Regulier!
Trouble spelling diarrhoea? There's always the Ronseal standby of 'dire-rear'.
  donderdag 12 april 2007 @ 11:13:45 #109
94617 Ps2K
pi_48248827
quote:
Op donderdag 12 april 2007 11:12 schreef beelz het volgende:
Schelden is goed, schelden met ziektes is nog beter. Schelden met dodelijke ziektes is het allertofst. Kanker is goed om mee te schelden en om de bevolking uit te dunnen.
Dus kanker een eind op grefo's die niet tegen schelderij kunnen.
Schelderij is gezond bevat chlorophyl en wordt veel gegeten door kanker vegetariers
Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
  donderdag 12 april 2007 @ 11:15:16 #110
44649 beelz
pi_48248898
quote:
Op donderdag 12 april 2007 11:13 schreef Ps2K het volgende:

[..]

Schelderij is gezond bevat chlorophyl en wordt veel gegeten door kanker vegetariers
Kankervego's moeten ook een eind opkankeren met hun kankerreligie. Sla is voor kankerkonijnen enzo
Besef Regulier!
  donderdag 12 april 2007 @ 11:16:44 #111
94617 Ps2K
pi_48248967
quote:
Op donderdag 12 april 2007 11:15 schreef beelz het volgende:

[..]

Kankervego's moeten ook een eind opkankeren met hun kankerreligie. Sla is voor kankerkonijnen enzo
Als vegetariers de natuur respecteren, waarom vreten ze dan alle kanker planten op?
  donderdag 12 april 2007 @ 11:17:38 #112
44649 beelz
pi_48248993
quote:
Op donderdag 12 april 2007 11:16 schreef Ps2K het volgende:

[..]

Als vegetariers de natuur respecteren, waarom vreten ze dan alle kanker planten op?
De enige goede kankerreden om kankervegetariėr te zijn is dat je een kankerhekel hebt aan kankerplanten. Ik vreet kankervlees omdat ik kankerdieren haat.
Besef Regulier!
  donderdag 12 april 2007 @ 11:19:19 #113
94617 Ps2K
pi_48249055
quote:
Op donderdag 12 april 2007 11:17 schreef beelz het volgende:

[..]

De enige goede kankerreden om kankervegetariėr te zijn is dat je een kankerhekel hebt aan kankerplanten. Ik vreet kankervlees omdat ik kankerdieren haat.
Brocoli maakt kanker dood. Bloemkool maakt grote kanker dood. Als je veel kanker hebt, kan de kanker dood gaan aan kanker?
  donderdag 12 april 2007 @ 11:20:34 #114
44649 beelz
pi_48249088
quote:
Op donderdag 12 april 2007 11:19 schreef Ps2K het volgende:

[..]

Brocoli maakt kanker dood. Bloemkool maakt grote kanker dood. Als je veel kanker hebt, kan de kanker dood gaan aan kanker?
Kanker gaat dood aan kankerkanker denk ik. Kweenie, ik ben ook geen kankerexpert.
Hmm kankerexpert... 3 keer woordwaarde.
Besef Regulier!
  donderdag 12 april 2007 @ 11:22:42 #115
94617 Ps2K
pi_48249173
quote:
Op donderdag 12 april 2007 11:20 schreef beelz het volgende:

[..]

Kanker gaat dood aan kankerkanker denk ik. Kweenie, ik ben ook geen kankerexpert.
Hmm kankerexpert... 3 keer woordwaarde.
Hehehe

De kankerexpert vertelde dat hij kanker heeft, kankerexpert...
  donderdag 12 april 2007 @ 11:24:03 #116
44649 beelz
pi_48249218
quote:
Op donderdag 12 april 2007 11:22 schreef Ps2K het volgende:

[..]

Hehehe

Een kankerexpert met kanker, das pas ironie. Kankerironie dus.
Besef Regulier!
  donderdag 12 april 2007 @ 11:25:01 #117
94617 Ps2K
pi_48249253
quote:
Op donderdag 12 april 2007 11:24 schreef beelz het volgende:

[..]

Een kankerexpert met kanker, das pas ironie. Kankerironie dus.
De kankerexpert heeft inderdaad ook kanker, hij vreet geen brocoli
pi_48249291
Stop es ff met dat gebagger aub.
  donderdag 12 april 2007 @ 11:26:19 #119
44649 beelz
pi_48249306
quote:
Op donderdag 12 april 2007 11:25 schreef Ps2K het volgende:

[..]

De kankerexpert heeft inderdaad ook kanker, hij vreet geen brocoli
Brocoli is volgens mij de hoofdveroorzaker van kanker. Ik vreet geen kankerbrocoli en ik heb geen kanker. Ik rook wel heel veel en ben van mening dat roken kanker tegenhoudt.
Besef Regulier!
  donderdag 12 april 2007 @ 11:27:36 #120
44649 beelz
pi_48249360
quote:
Op donderdag 12 april 2007 11:25 schreef STING het volgende:
Kankergebagger, en nee
Besef Regulier!
  donderdag 12 april 2007 @ 11:28:46 #121
94617 Ps2K
pi_48249411
quote:
Op donderdag 12 april 2007 11:25 schreef STING het volgende:
bag·ge·ren2 (ov.ww., ook abs.)
1 (modder e.d.) van de waterbodem halen met een baggermolen

Ik zie geen waterbodem, baggermolen en modder.
  donderdag 12 april 2007 @ 11:29:42 #122
61944 Freeflyer
Vallen doet geen pijn...
pi_48249446
TS zou eens moeten verhuizen naar de Schilderswijk.
Neerkomen wel!
pi_48249528
irl hoor ik ook dagelijks het woord kanker om me heen!
  donderdag 12 april 2007 @ 11:33:26 #124
44649 beelz
pi_48249605

Trouwens.
Besef Regulier!
  donderdag 12 april 2007 @ 12:11:22 #125
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_48251131
quote:
Op donderdag 12 april 2007 03:35 schreef StefanP het volgende:

[..]

Kankervoorstel.

Censuur pas je maar toe binnen je eigen huis. Daarbuiten heeft iedereen het recht om te zeggen en schrijven wat ze willen, hoe grievend het ook is voor sommigen.
Wtf, ik ben het voor het eerst eens met Stefan.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
pi_48253342
Pardcore Ethanol Hunk?
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_48258663
Volgens mij kan dit topic beter gesloten worden. Of zijn er nog meer gebruikers die even willen schelden in dit topic ? Het is natuurlijk ook wel erg grappig en stoer! Neem nou dat stukje over broccoli...... werkelijk hilarisch.
pi_48259080
quote:
Op donderdag 12 april 2007 16:17 schreef HenkVos26 het volgende:
Volgens mij kan dit topic beter gesloten worden. Of zijn er nog meer gebruikers die even willen schelden in dit topic ? Het is natuurlijk ook wel erg grappig en stoer! Neem nou dat stukje over broccoli...... werkelijk hilarisch.
kanker lemming.
"The sailor does not pray for wind, he learns to sail."
pi_48259087
pi_48262992
quote:
Op donderdag 12 april 2007 03:35 schreef StefanP het volgende:

[..]

Kankervoorstel.

Dus eigenlijk kan ik buiten de hele tijd Sieg Heil roepen, want ik ben toch niet op prive grond? Als mensen daar aanstoot aan nemen dan is dat toch hun probleem?
pi_48263320
quote:
Op donderdag 12 april 2007 18:32 schreef M180 het volgende:

[..]

Dus eigenlijk kan ik buiten de hele tijd Sieg Heil roepen, want ik ben toch niet op prive grond? Als mensen daar aanstoot aan nemen dan is dat toch hun probleem?
je doet je best maar.
Now why wouldn't God just appear to Pharaoh, and say it himself? Because God works in mysterious, inefficient, and breathtakingly cruel ways.
pi_48263365
quote:
Op dinsdag 10 april 2007 17:54 schreef skiczukie het volgende:

[..]

Ik had kankerschijt aan mijn kankertelefoon omdat dat dat kankersmsje niet bij dat kankerwijf aankwam omdat die kankerKPN aan het aankankeren was dit kankerweekend.

Dat hoeft van mij niet.
lol, en hoevaak kom je dat hier op FOK tegen
pi_48289997
paarden zijn toffe beesten
pi_48310635
quote:
Op donderdag 12 april 2007 11:22 schreef Ps2K het volgende:

[..]

Hehehe

pi_48326204
quote:
Op dinsdag 10 april 2007 18:00 schreef Tyler..Durden het volgende:
Ik heb meerdere familieleden aan kanker verloren. Toch kan het me niks minder boeien dat ze het woord kanker gebruiken.

Alsof je dat helpt herinneren aan je overleden opa, kommop zeg. Het is gewoon een krachtwoord waar lekker wat kracht achter zit. Als ik me flink opfok dan voldoet een "verdulleme" niet. Dus zeg ik gewoon lekker KANKER. Klinkt gewoon lekker dan.
Je spreekt jezelf een beetje tegen (niks minder boeiend), maar ik begrijp je punt.
Maar wat jij zegt, met opa en andere familieleden klopt. Maar als jij de leidensweg van je vrouw, moeder of kind heb meegemaakt, herrinnert het je dan aan die persoon (wat natuurlijk niet zo erg is) of aan de pijn en ellende die het heeft door heeft moeten maken.

Ik kan me goed voorstellen dat mensen er moeite mee hebben. Ben zelf mijn moeder eraan verloren en ik heb er ook niet veel problemen mee. Als iemand het als scheldwoord gebruikt in de zin van kankerzooi ofzo al helemaal niet.
Vind het wel kut als iemand kankerwijf of kankerleier zegt, of het positief gebruikt als: 'dat feest was echt kankervet'. Zoiets lees ik echter nooit op fok.
pi_48330409
verbeter de wereld, begin bij jezelf. En laat het daarbij en vals ons er niet mee lastig (K)
  zaterdag 14 april 2007 @ 20:26:35 #137
135197 Teije
hypebeast
pi_48330880
Waar mensen zich al niet druk om maken ik heb ook meerdere familie leden (en kennisen) verloren aan kanker, dat is natuurlijk helemaal niet leuk. Maar dat mensen helemaal panisch worden als iemand het woord kanker gebruikt kan ik niet begrijpen .
pi_48331264
quote:
Op dinsdag 10 april 2007 20:20 schreef EsDe het volgende:

[..]

Domste reactie ooit

Dus als jij een TT leest en je ziet daar kanker in staan, besluit je om de TT maar niet te lezen ofzo? maar eh, hoe weet je dan wat je wel en niet kan lezen? als je het niet leest zie je het ook niet staan tenminste...maar dan weet je niet of het er wel staat...

dumbass.

Mja ik vermijd 'kanker' als scheldwoord zoveel ik kan.

Niet zozeer omdat ik er zelf problemen mee heb, maar omdat ik me kan voorstellen dat er mensen zijn die er wél problemen mee hebben. Dat geldt ook voor iets als 'godverdomme' (terwijl 'verdomme' dan weer wel kan, wat mij betreft).

Mja, trek je eigen grenzen. 't Is maar net de vraag in hoeverrre je rekening wil houden met anderen, denk ik.
quote:
Maar dat mensen helemaal panisch worden als iemand het woord kanker gebruikt kan ik niet begrijpen
panisch? nee. Maar als je geen begrip kan hebben voor mensen die zoiets liever niet horen, dan zou je jezelf misschien eens af moeten vragen of dat niet aan jezelf ligt.
Ik doe hier niet aan mee.
pi_48331868
quote:
Op zaterdag 14 april 2007 20:39 schreef Off-ShoRe het volgende:

[..]

dumbass.

Mja ik vermijd 'kanker' als scheldwoord zoveel ik kan.

Niet zozeer omdat ik er zelf problemen mee heb, maar omdat ik me kan voorstellen dat er mensen zijn die er wél problemen mee hebben. Dat geldt ook voor iets als 'godverdomme' (terwijl 'verdomme' dan weer wel kan, wat mij betreft).

Mja, trek je eigen grenzen. 't Is maar net de vraag in hoeverrre je rekening wil houden met anderen, denk ik.
[..]

panisch? nee. Maar als je geen begrip kan hebben voor mensen die zoiets liever niet horen, dan zou je jezelf misschien eens af moeten vragen of dat niet aan jezelf ligt.
vertel mij is waarom je moet luisteren als iemand niet wil dat je kanker zegt omdat ze cavia kanker heeft/had of dat je geen 'zelfmoord' mag zeggen omdat iemand zijn oma zelfmoord heeft gepleegd.

zo iemand neem je toch ook niet serieus, aanstellers altijd
pi_48331991
Vertel mij eens waarom het nodig is om de zaak te bagatelliseren.
pi_48332000
als er een standpunt wordt ingenomen over het woord kanker, dan moet dat ook met alle andere ziektes: dus dan ook geen cholera, griep, aids, hiv, ziekte van huntington loopneus, tering, schurft (oh nee dat is een aandoening) Vond ik persoonlijk een beetje overdreven
Dick Schaffa
pi_48332022
2000 views. Opmerkelijk.
pi_48332138
quote:
Op zaterdag 14 april 2007 21:01 schreef Dick-Schaffa het volgende:
als er een standpunt wordt ingenomen over het woord kanker, dan moet dat ook met alle andere ziektes: dus dan ook geen cholera, griep, aids, hiv, ziekte van huntington loopneus, tering, schurft (oh nee dat is een aandoening) Vond ik persoonlijk een beetje overdreven
Dat mag jij vinden. Net als TS vind ik echter dat dit eerder een kwestie is van grenzen stellen dan van principe.
pi_48332203
quote:
Op zaterdag 14 april 2007 21:01 schreef Dick-Schaffa het volgende:
waaom moet dat dan?
Jesus saves but death prevails.
pi_48332544
Hij zal dat ongetwijfeld vinden omdat een slachtoffer van Aids net zo serieus genomen moet worden als een slachtoffer van kanker of tyfus.
pi_48332582
niet kankeren met aids, jeweets.
pi_48332857
wat een kankerhoofden hier
errrrrrrrrr.....?
pi_48333295
quote:
Op zaterdag 14 april 2007 21:19 schreef Off-ShoRe het volgende:
Hij zal dat ongetwijfeld vinden omdat een slachtoffer van Aids net zo serieus genomen moet worden als een slachtoffer van kanker of tyfus.
logisch toch, over hypocriet gesproken
pi_48333726
Wat is daar zo hypocriet aan? Dat ik zijn mening begrijp (voor zover dat waar is), wil niet zeggen dat ik het er mee eens ben.
pi_48334352
quote:
Op zaterdag 14 april 2007 21:41 schreef roburt het volgende:

[..]

logisch toch, over hypocriet gesproken
wat is er nou weer mis met hypocrisie?

hypocrisy, goeie band toch
Jesus saves but death prevails.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: