maak ie oe naaquote:
quote:
dat betekent dat we meer dan 2 weken al gehad hebbenquote:
quote:
quote:Op maandag 23 april 2007 10:20 schreef vanBnaarC het volgende:
mag wel weer eens tijd worden gvd,
zit al 3 weken op water en brood en dat komt nu aardig me strot uit![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tot en met aprilquote:Op maandag 23 april 2007 12:34 schreef Etcetera het volgende:
weet iemand tot en met wanneer er collegegeld aan de hanze moet worden betaald, als je elke maand betaald? ik zit te twijfelen of het tot en met april is of tot april
dat is k*tquote:
Als die storing maar niet met mijn stufi is....quote:Door een technische fout bij de Postbank hebben AOW-gerechtigden hun uitkering een dag te laat ontvangen. De Sociale Verzekeringsbank (SVB), de instantie die de AOW versterkt, heeft dat gisteren ontdekt, zo meldt ze op haar website. Ook de uitkering voor de Algemene Nabestaandenwet (ANW) wordt te laat overgemaakt.
In totaal betrof het meer dan twee miljoen klanten. Inmiddels hebben de meesten hun geld ontvangen, meldt een SVB-woordvoerster. Ongeveer 200.000 AOW'ers krijgen hun uitkering in de loop van vandaag.
dat is niet zo fijn, ik hoop maar dat 't er morgen opstaatquote:Op dinsdag 24 april 2007 12:51 schreef Mathijz het volgende:
[..]
Als die storing maar niet met mijn stufi is....
Netjes tochquote:Op dinsdag 24 april 2007 10:13 schreef PizzaSalami het volgende:
Voor het eerst sinds maanden dat ik het niet nodig heb, sta nog 1000 in de plus ofzo.
Studeer jij?quote:Op dinsdag 24 april 2007 13:39 schreef Dakota het volgende:
en hier
Jouw ouders verdienen meer dan mijn ouders.quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:27 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
jij krijgt zo'n 200 euro meer dan ik
lul.
![]()
delen jij!![]()
ik moet alles (niet helemaal dan) zelf betalen.quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:54 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jouw ouders verdienen meer dan mijn ouders.
lul.
delen jij!![]()
quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:14 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
ik moet alles (niet helemaal dan) zelf betalen.
delen jij![]()
Jij bent een goed verdienende albert heijn knaap , DELEN!quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:17 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jij hebt meer vrije tijd om te werken.
delen jij![]()
Oke okequote:Op dinsdag 24 april 2007 16:20 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Jij bent een goed verdienende albert heijn knaap , DELEN!
of chocolade koekjes met suiker regelen![]()
quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:17 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jij hebt meer vrije tijd om te werken.
delen jij![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huilen dan.
quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:20 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
![]()
had ik maar vrij tijd..
(tijd die ik werk noem ik geen vrije tijd)
![]()
zullen we de tijd én de kosten delen dan?HBO kost meer als MBO...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NeeDit jaar heb ik eigenlijk geen kosten meer. Mijn schoolgeld is al payd
| ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
you get what you pay forquote:Op dinsdag 24 april 2007 16:21 schreef Renesite het volgende:
[..]
HBO kost meer als MBO...
NeeDit jaar heb ik eigenlijk geen kosten meer. Mijn schoolgeld is al payd
![]()
Dan moet het zijn. Wistik ook welquote:Op dinsdag 24 april 2007 16:22 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
you get what you pay for![]()
mijn schoolgeld ook maar ik heb ook andere vaste kosten (bier enzo)
dát zeggen ze allemaalquote:
quote:Op dinsdag 24 april 2007 19:27 schreef ikJur het volgende:
kijk die schooiers bakken met geld krijgen dan.
krijg maar 70 en ben te lui om te werken
Deze!quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:16 schreef Grimm het volgende:
Was het deze maand of de vorige maand dat de laatste keer collegegeld er af ging?
Ja, volgende maanden ook niets nodig door vakantiegelud en belastingteruggave.quote:
woar goaj hen daquote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:20 schreef Dos37 het volgende:
Ja maar Hemelvaart komt eraan.
naar de hemelquote:
quote:
Ik heb alles nogquote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:21 schreef Devolution het volgende:
Ik had mezelf voorgenomen om afgelopen keer rustiger aan te doen. Heb nog zo'n 100 euro over dus dat haal ik wel![]()
mijne ookquote:Op maandag 21 mei 2007 12:57 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Ok, mijn geld is nu 100% op
Ik hoop dat de zorgtoeslag al binnen is
900 valt nog wel mee. ik betaal 1500quote:Op maandag 21 mei 2007 11:39 schreef Qwea het volgende:
godverdommeik net de IBgroep bellen,want je krijgt vanaf augustus meer stufi omdat je lesgeld er bij in zit. Dus ik vragen wat je moet dokken aan lesgeld, de 1ste 2 maanden 243 euro en de overige 4 122
Je houdt geen kanker overafzetters
dik 900 euro aan lesgeld
ik kreeg 1500> van mijn stufiquote:Op maandag 21 mei 2007 13:46 schreef ikJur het volgende:
gelukkig zijn er nog soulmates ik dacht dat ik de enige schooier wasIk heb gvd al sjek moeten halen
doe al 2 weken met 3 euro
gelukkig is de zorgtoeslag er weer[afbeelding]
975. Is het. Tering veel, 1500 hou je echt helemaal geen fuck overquote:Op maandag 21 mei 2007 13:20 schreef 9christensen het volgende:
[..]
900 valt nog wel mee. ik betaal 1500
Werken of niet, ik vind het ontzettend veelquote:
kijk eens wat de prijzen zijn in US, dát is pas ergquote:Op maandag 21 mei 2007 17:49 schreef Qwea het volgende:
[..]
Werken of niet, ik vind het ontzettend veel
Is dat zo ja? YAY hopen dat dat hier ook is, kan ik zeer goed gebruiken.quote:Op maandag 21 mei 2007 18:55 schreef mcDavid het volgende:
Wat wel tof is, is dat vanaf deze maand geen collegegeld meer wordt afgeschreven!
Ik hou dus 180 euro over!!
zou mooi zijn. volgens mij moet ik nog 1 maandquote:Op maandag 21 mei 2007 18:55 schreef mcDavid het volgende:
Wat wel tof is, is dat vanaf deze maand geen collegegeld meer wordt afgeschreven!
Bij mij wel jahquote:Op maandag 21 mei 2007 19:00 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Is dat zo ja? YAY hopen dat dat hier ook is, kan ik zeer goed gebruiken.
Hier nog 1 maandquote:Op maandag 21 mei 2007 18:55 schreef mcDavid het volgende:
Nog 12 uur voor het op je rekening staatquote:Op woensdag 23 mei 2007 16:44 schreef EDMAN- het volgende:
Ze mogen wel eens opschieten, moet mn vakantie toch echt voor de 25e betalen.. en ik moet zo nog avondeten halen ook trouwens
Armoeeee....zaaaaaaaaaaieeeeeeeeeeeeeeeeerquote:Op donderdag 24 mei 2007 00:10 schreef mcDavid het volgende:
nog 66 cent op mijn rekening. Nog ¤3,70 in me portemonnee, en nog 89 cent op me chippas! Nou, dat heb ik best netjes overleefd toch!
Het leven is zo duurquote:Op donderdag 24 mei 2007 01:32 schreef Dementor het volgende:
Wat houden jullie weinig over zeg.
Zeg je Bangbros abbo op danquote:Op donderdag 24 mei 2007 01:41 schreef MeneerMuis het volgende:
[..]
Het leven is zo duur![]()
Wat ik morgen aan studiefinanciering en lening krijg, is 80% morgenavond al op aan rekeningen e.d![]()
Ik heb me stufi al ontvangenquote:
Postbankquote:Op donderdag 24 mei 2007 10:39 schreef Dakota het volgende:
welke bank?
mooi, dan hoef ik niet te kijkenquote:Op donderdag 24 mei 2007 11:11 schreef Vakkie_W het volgende:
Rabo staat er ook op
niks verkapt het is een feitquote:Op maandag 18 juni 2007 16:30 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Verkapt kijk-mij-geen-werk-hebben-en-van-mammie-en-pappie-leven topique.
Ik leef heul niet van mijn mammie en pappie.quote:Op maandag 18 juni 2007 16:30 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Verkapt kijk-mij-geen-werk-hebben-en-van-mammie-en-pappie-leven topique.
zeker ook al op?quote:Op maandag 18 juni 2007 16:31 schreef -skippybal- het volgende:
Oh chill, deze week al. Ik dacht volgende week pas dus dit is wel fijn nieuws
Nee joh! Nog een astronomisch bedrag van 28 euro hierquote:
Dat is dan bijna 2 keer zo veel als hierquote:Op maandag 18 juni 2007 17:51 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Nee joh! Nog een astronomisch bedrag van 28 euro hier![]()
Je moet zorgen dat hij er bij je moeder af gaat en dat jij de toeslag krijgt. Dat doe ikquote:Op woensdag 20 juni 2007 11:49 schreef Etcetera het volgende:
2 dagen
wowik heb geld over
weet iemand of zorgverzekering er al af is
Nog niet. Dat gebeurt meestal net ná de stufi toch?quote:Op woensdag 20 juni 2007 11:49 schreef Etcetera het volgende:
2 dagen
wowik heb geld over
weet iemand of zorgverzekering er al af is
quote:Op woensdag 20 juni 2007 11:50 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
Je moet zorgen dat hij er bij je moeder af gaat en dat jij de toeslag krijgt. Dat doe ik![]()
quote:Op woensdag 20 juni 2007 11:51 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nog niet. Dat gebeurt meestal net ná de stufi toch?
waarom ik dan nog nietquote:Op woensdag 20 juni 2007 11:53 schreef Mathijz het volgende:
20-06-2007 MAAND JUL. NR.
ZORGTOESLAG 2007 (VELD )
BELASTINGDIENST GVS UITBETALING.
APELDOORN CBA 36,00
Binnen
goa ie henquote:Op donderdag 21 juni 2007 12:00 schreef Dos37 het volgende:
jooooooooaaaaaaaaaaa
Hier wel hoor (ook Postbank). Het gaat dan wel om de zorgtoeslag, de stufi zelf komt morgen pas.quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:55 schreef Isdatzo het volgende:
postbank nog niet
hè iddquote:Op donderdag 21 juni 2007 15:24 schreef Devolution het volgende:
[..]
Hier wel hoor (ook Postbank). Het gaat dan wel om de zorgtoeslag, de stufi zelf komt morgen pas.
dat dacht ik ookquote:Op donderdag 21 juni 2007 15:30 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
hè idd
ik dacht dat 't vandaag kwam![]()
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:00 schreef HenkBenzinetank het volgende:
enig idee hoe laat dat er op een postbank rekening gemiddeld op gaat staan?
(saldo is nu 0,42ct), positief ja
hahah mijne officieel ook, maar als ik er niks over zeg vergeten ze tquote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:40 schreef HenkBenzinetank het volgende:
mijn ouders pikken mn zorgtoeslag in
Dat beetje toeslag mogen ze er van mij bij hebben!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:51 schreef Memento-Mori het volgende:
maar mams en paps betalen de zorgverzekering dan zeker ook he?
dus terecht dat ze de zorgtoeslag willen hebben, weet je hoe godsvergeten duur dat is?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:09 schreef ikJur het volgende:
ja dus?
die lui hebben geld zat en ik nietquote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:24 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dus terecht dat ze de zorgtoeslag willen hebben, weet je hoe godsvergeten duur dat is?
Hier ookquote:Op donderdag 21 juni 2007 18:41 schreef EDMAN- het volgende:
eindelijk genoeg geld om op vakantie te gaan vanaf morgen
jupquote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:51 schreef Memento-Mori het volgende:
maar mams en paps betalen de zorgverzekering dan zeker ook he?
Hoezo dat? Het komt vandaag binnen hoorquote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:33 schreef Viro het volgende:
nog 2 dagen wachtenDat betekent deze weekend alle stap afspraken afzeggen
![]()
Normaal gesproken de 24e, maar als dat (zoals in dit geval) in het weekend valt, wordt het de vrijdag ervoor uitgekeerd!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:26 schreef SEMTEX het volgende:
Ik vang het nog 3 maanden en dan nooit meer.
Maar 22 is dus de betaaldatum? Yay!
Ja helemaal vergeten, was te druk bezig met me toetsweekquote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:08 schreef Devolution het volgende:
[..]
Hoezo dat? Het komt vandaag binnen hoor
Das allemaal maar stoere mannenpraatquote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:20 schreef Qwea het volgende:
ik zie telkens dat mensen staan te springen om hun stufi zodat ze kunnen stappen of bier kunnen drinken![]()
Ligt het aan mij of is dat gewoon tering zonde van je geld?
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:20 schreef Qwea het volgende:
ik zie telkens dat mensen staan te springen om hun stufi zodat ze kunnen stappen of bier kunnen drinken![]()
in het begin toen de stufi er kwam kon je er prima van rondkomen, maar nu kun je er niet van rondkomen zonder er bij te werken. het wordt elk jaar minder en minder.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:20 schreef Qwea het volgende:
0,5 avondje stappenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:20 schreef Isdatzo het volgende:
ik krijg alleen de basisbeurs..
2 avondjes stappen
Ik dacht dat het aan mij lag...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:36 schreef Etcetera het volgende:
waarom geloof ik de helft niet van die stapverhalen
betalen je ouders meequote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:57 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik wil ook maximaal aanvullende beurs! Nu moet ik honderden euro's per maand lenen.
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:18 schreef ArendBarend het volgende:
Ouders die niet meebetalen zijn losers
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:51 schreef Etcetera het volgende:
er was een woord voor dat soort dingen... ehm... wat was het ook al weer
oh ja: vooroordeel
als je niets weet van iemands situatie, dan moet je niet oordelen
'T mag ook een combinatie zijn van beide. Andere mogelijkheden bestaan gewoon niet, dat kun jij wel zwart-wit denken noemen, dat maakt het niet minder waar.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:59 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Tuurlijk. De wereld is immers zwart/wit.
Je moet nog een hoop van de wereld leren menneke.
Mijn ouders zijn niet bepaald arm. Ik betaal school zelf omdat ik later ook niet bij mijn ouders ga aankloppen voor geld. Dat jij zo lui bent en geld bij pappie en mammie komt vragen wil niet zeggen dat iedereen die dat niet doet meteen arm isquote:Op zaterdag 23 juni 2007 00:04 schreef ArendBarend het volgende:
[..]
'T mag ook een combinatie zijn van beide. Andere mogelijkheden bestaan gewoon niet, dat kun jij wel zwart-wit denken noemen, dat maakt het niet minder waar.
pwnd.
Nope, gewoon een kwestie van genoeg gaan verdienenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 00:46 schreef Devolution het volgende:
[..]
Mijn ouders zijn niet bepaald arm. Ik betaal school zelf omdat ik later ook niet bij mijn ouders ga aankloppen voor geld. Dat jij zo lui bent en geld bij pappie en mammie komt vragen wil niet zeggen dat iedereen die dat niet doet meteen arm isMensen zoals jij zijn de figuren die later uitkeringen trekken omdat ze niet met geld om kunnen gaan.
Ehm, 100% onzinquote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:18 schreef ArendBarend het volgende:
Ouders die niet meebetalen zijn losers
en er zijn mensen die wel zelfstandig willen zijn en gewoon niet willen dat hun ouders meebetalenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 00:04 schreef ArendBarend het volgende:
[..]
'T mag ook een combinatie zijn van beide. Andere mogelijkheden bestaan gewoon niet, dat kun jij wel zwart-wit denken noemen, dat maakt het niet minder waar.
pwnd.
dat bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 23 juni 2007 00:46 schreef Devolution het volgende:
[..]
Mijn ouders zijn niet bepaald arm. Ik betaal school zelf omdat ik later ook niet bij mijn ouders ga aankloppen voor geld. Dat jij zo lui bent en geld bij pappie en mammie komt vragen wil niet zeggen dat iedereen die dat niet doet meteen arm isMensen zoals jij zijn de figuren die later uitkeringen trekken omdat ze niet met geld om kunnen gaan.
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 11:00 schreef ArendBarend het volgende:
[..]
Nope, gewoon een kwestie van genoeg gaan verdienen
Maak jij dat jezelf maar wijsquote:Op zaterdag 23 juni 2007 13:02 schreef Etcetera het volgende:
[..]
en er zijn mensen die wel zelfstandig willen zijn en gewoon niet willen dat hun ouders meebetalen
ik kan nog steeds rondkomen. Ik krijg 169, vanaf aug 250. Maar ik kan prima rondkomen. Ik woon dan ook nog thuis en hoef vrijwel niets zelf te kopen. Behalve kleren en mn haarlak,gel,parfum ect.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:44 schreef Grimm het volgende:
[..]
in het begin toen de stufi er kwam kon je er prima van rondkomen, maar nu kun je er niet van rondkomen zonder er bij te werken. het wordt elk jaar minder en minder.
Ik denk niet dat dat met zelfstandig willen zijn te maken heeft hoor.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 13:02 schreef Etcetera het volgende:
[..]
en er zijn mensen die wel zelfstandig willen zijn en gewoon niet willen dat hun ouders meebetalen
Bij mij wel hoorquote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat met zelfstandig willen zijn te maken heeft hoor.![]()
en bij mij ookquote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat met zelfstandig willen zijn te maken heeft hoor.![]()
Jij hebt het over zelfstandigheid terwijl je nog bij pappie en mammie woont? Zeg maar meteen niks meer.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:22 schreef Etcetera het volgende:
[..]
en bij mij ookhet is idd geen vetpot, maar ik weet van mezelf wel dat ik alles zelf betaal, van m'n studie tot en met verzekeringen. het enige waar ik niet voor hoeft te zorgen is eten enzo, want ik woon nog thuis
nee, teren op je ouders geld valt wel onder financiele zelfstandigheidquote:Op maandag 25 juni 2007 16:53 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Jij hebt het over zelfstandigheid terwijl je nog bij pappie en mammie woont? Zeg maar meteen niks meer.
De huur is bij mij de grootste uitgavenpost per maand. Als je die al niet eens zelf betaalt, hoe kun je dan praten over financiële zelfstandigheid?
Nee, als je geen uitgaven hebt heb je ook geen geld nodigquote:Op maandag 25 juni 2007 17:10 schreef Etcetera het volgende:
[..]
nee, teren op je ouders geld valt wel onder financiele zelfstandigheid
het gaat er niet om dat je nog thuis woont of niet, het gaat erom dat je niet andermans geld nodig hebt. en dát heb ik zeker weten niet
géén uitgavenquote:Op maandag 25 juni 2007 19:28 schreef ArendBarend het volgende:
[..]
Nee, als je geen uitgaven hebt heb je ook geen geld nodig
Ik beweer ook helemaal niet dat ik financieel onafhankelijk ben, want dat ben ik inderdaad niet. Ik zeg alleen dat iemand die niet eens zijn eigen huur en eten betaalt, al helemaal niet kan zeggen dat hij financieel onafhankelijk is. Het enige wat mijn ouders overigens voor me betalen, is mijn collegegeld van 1500 euro per jaar, en een bijdrage van 200 euro per maand. Daar kan ik mijn huur nog niet eens van betalen. Ik zou dus wel durven zeggen dat ik ondanks mijn ouders' bijdrage nog steeds meer zelf betaal (boeken, boodschappen, verzekeringen, elektriciteit, kleding, uitgaan) dan iemand die geen huur en eten hoeft te betalen.quote:Op maandag 25 juni 2007 17:10 schreef Etcetera het volgende:
[..]
nee, teren op je ouders geld valt wel onder financiele zelfstandigheid
het gaat er niet om dat je nog thuis woont of niet, het gaat erom dat je niet andermans geld nodig hebt. en dát heb ik zeker weten niet
De grootste uitgavenpost heb jij niet, ik heb nooit beweerd financieel onafhankelijk te zijn, jij wel, maar dat wordt nog een flinke domper voor je als je uit huis gaat, hoorquote:Op maandag 25 juni 2007 19:29 schreef Etcetera het volgende:
[..]
géén uitgaven![]()
droom maar lekker verder, al terend op de zakken van je ouders
Ik ook en ik houd ook over dus ik betaal mn eigen bier welquote:Op woensdag 18 juli 2007 18:22 schreef Het_Biertje het volgende:
ik zorg compleet voor mijzelf: kamer, eten, kleren, zorg, telefoon, Hbo studie etc etc.
en ik houd nog geld over ook
biertje iemand?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |