maak ie oe naaquote:
quote:
dat betekent dat we meer dan 2 weken al gehad hebbenquote:
quote:
quote:Op maandag 23 april 2007 10:20 schreef vanBnaarC het volgende:
mag wel weer eens tijd worden gvd,
zit al 3 weken op water en brood en dat komt nu aardig me strot uit![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tot en met aprilquote:Op maandag 23 april 2007 12:34 schreef Etcetera het volgende:
weet iemand tot en met wanneer er collegegeld aan de hanze moet worden betaald, als je elke maand betaald? ik zit te twijfelen of het tot en met april is of tot april
dat is k*tquote:
Als die storing maar niet met mijn stufi is....quote:Door een technische fout bij de Postbank hebben AOW-gerechtigden hun uitkering een dag te laat ontvangen. De Sociale Verzekeringsbank (SVB), de instantie die de AOW versterkt, heeft dat gisteren ontdekt, zo meldt ze op haar website. Ook de uitkering voor de Algemene Nabestaandenwet (ANW) wordt te laat overgemaakt.
In totaal betrof het meer dan twee miljoen klanten. Inmiddels hebben de meesten hun geld ontvangen, meldt een SVB-woordvoerster. Ongeveer 200.000 AOW'ers krijgen hun uitkering in de loop van vandaag.
dat is niet zo fijn, ik hoop maar dat 't er morgen opstaatquote:Op dinsdag 24 april 2007 12:51 schreef Mathijz het volgende:
[..]
Als die storing maar niet met mijn stufi is....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |