21, enschede en hardrock/metalquote:Op donderdag 12 april 2007 02:48 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Hoe oud ben je waar woon je wat voor muziek ?
ik gebruik zelf een guitarport met Riffworks, ben er zeer te spreken over, goede geluidskwaliteit, ingebouwde effecten zijn goed, niks geen latency. etcquote:Deze gebruiker is momenteel offlineikheetmartijn - donderdag 12 april 2007 @ 12:06
Klik hier om het fotoboek van ikheetmartijn te bekijkenKlik hier om naar de homepage van ikheetmartijn te gaan.PMKlik hier om het profiel van ikheetmartijn te bekijkenQuote dit bericht in een nieuwe reactie.
Iemand trouwens ervaring met de Line6 Toneport?
Wil de UX1 versie gaan kopen:
Normaal beetje huiverig voor "boxed amp simulators" -> wie herinnerd zich de Behringer V-Amp nog...
Maar dit schijnt nogal een leuk dingetje te zijn, met een goede kwaliteit geluid (alle top versterkers en padalen aanwezig).
150 euro nieuw bij Feedback (de ux1 versie) en ik kan hem kopen voor 75 euro incl aankoopbon.
Verschil met de UX2 is dat de UX2 meer in- en uitgangen heeft, phantoom voeding op de XLR en VU meters. Kost dan ook gelijk dik 100 euro meer.
Hier een overzichtje met amps en pedalen
ik heb dezelfde, en hij werkt gewoon goed, en is leuk om mee op te nemen.quote:Op donderdag 12 april 2007 12:06 schreef ikheetmartijn het volgende:
Iemand trouwens ervaring met de Line6 Toneport?
Wil de UX1 versie gaan kopen:
[afbeelding]
Normaal beetje huiverig voor "boxed amp simulators" -> wie herinnerd zich de Behringer V-Amp nog...
Maar dit schijnt nogal een leuk dingetje te zijn, met een goede kwaliteit geluid (alle top versterkers en padalen aanwezig).
150 euro nieuw bij Feedback (de ux1 versie) en ik kan hem kopen voor 75 euro incl aankoopbon.
Verschil met de UX2 is dat de UX2 meer in- en uitgangen heeft, phantoom voeding op de XLR en VU meters. Kost dan ook gelijk dik 100 euro meer.
Hier een overzichtje met amps en pedalen
spelen ze ook fijner dan normale snaren? want ik heb nogal es akoestische snaren meegemaakt die heel ruw zijn zegmaar. erger dan bij electrische snaren.quote:Op donderdag 12 april 2007 19:19 schreef -Dries- het volgende:
Woei, een setje Elixir op me L'arriveetje gezet en het klinkt prachtig!
Ik heb hetzelfde probleem. Ik zou dolgraag een Maestro op mijn Epi SG willen hebben, maar ze zijn simpelweg niet te krijgen...quote:Op donderdag 12 april 2007 19:25 schreef Under_Score het volgende:
ik heb liever een meastro, maar een SG met meastro is onbetaalbaar aangezien ze nog alleen maar custom shop worden gemaakt
the american guitar store in enschede heeft er een stuck of 2 staan met meastro, ik geloof voor 459 ofzo, het probleem is dat ik een gibson wil en geen Epiphone.quote:Op donderdag 12 april 2007 19:33 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde probleem. Ik zou dolgraag een Maestro op mijn Epi SG willen hebben, maar ze zijn simpelweg niet te krijgen...
Andere optie is dus een Bigsby op een tele... of niet... ik twijfel nog!
Nou, mijn Epiphone bevalt prima, heb ik een Gibson voor weggedaan...quote:Op donderdag 12 april 2007 19:37 schreef Under_Score het volgende:
[..]
the american guitar store in enschede heeft er een stuck of 2 staan met meastro, ik geloof voor 459 ofzo, het probleem is dat ik een gibson wil en geen Epiphone.
quote:Op donderdag 12 april 2007 19:34 schreef imported_sphinx het volgende:
Qu'est ce que c'est Maestro?
Iemand die hem kentquote:Op donderdag 12 april 2007 19:19 schreef Sickert het volgende:
[..]
jeff hardy![]()
ik als het goed is over een week of 4
je moest je schamen als je m niet kentquote:Op donderdag 12 april 2007 20:05 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Iemand die hem kent![]()
les was tof![]()
Nee heb al een jaartje lesquote:Op donderdag 12 april 2007 20:08 schreef Sickert het volgende:
[..]
je moest je schamen als je m niet kent
je eerste les ?
ahaquote:Op donderdag 12 april 2007 20:11 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Nee heb al een jaartje les![]()
Half jaar gitaar nu bas!
Tag team champions atm weerquote:Op donderdag 12 april 2007 20:05 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Iemand die hem kent![]()
les was tof![]()
Zo bassen als een bassist zal je tog niet snel lukkenquote:Op donderdag 12 april 2007 20:16 schreef ikheetmartijn het volgende:
Vaak een bassisten tekort, overschot aan gitaristen.
Als je gitaar kunt spelen, kun je ook wel bassen (met die insteek bas ik nu 8 jaar in bandjes)
Uiteraard, er zijn er ook zat met ingebouwde overdrive. (al zegt dat niet altijd wat)quote:Op donderdag 12 april 2007 20:30 schreef punkjunk het volgende:
Valt er eigleijk een over drive geluid te halen uit een transistor amp?als ik mijn mg15 op overdrive/distrotion zet krijg ik er met geen bedwing een overdrive uit
daar heb je drive/gain knoppen voor?quote:Op donderdag 12 april 2007 20:30 schreef punkjunk het volgende:
Valt er eigleijk een over drive geluid te halen uit een transistor amp?als ik mijn mg15 op overdrive/distrotion zet krijg ik er met geen bedwing een overdrive uit
scheure is iets anders als ene overdrive. ik krijg er alleen maar ene distortion uit.quote:Op donderdag 12 april 2007 20:33 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
daar heb je drive/gain knoppen voor?
mijn 10W park amp kan aardig scheuren, voor een goedkope 10W amp..![]()
quote:Op donderdag 12 april 2007 20:34 schreef punkjunk het volgende:
[..]
scheure is iets anders als ene overdrive. ik krijg er alleen maar ene distortion uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |