Zo bassen als een bassist zal je tog niet snel lukkenquote:Op donderdag 12 april 2007 20:16 schreef ikheetmartijn het volgende:
Vaak een bassisten tekort, overschot aan gitaristen.
Als je gitaar kunt spelen, kun je ook wel bassen (met die insteek bas ik nu 8 jaar in bandjes)
Uiteraard, er zijn er ook zat met ingebouwde overdrive. (al zegt dat niet altijd wat)quote:Op donderdag 12 april 2007 20:30 schreef punkjunk het volgende:
Valt er eigleijk een over drive geluid te halen uit een transistor amp?als ik mijn mg15 op overdrive/distrotion zet krijg ik er met geen bedwing een overdrive uit
daar heb je drive/gain knoppen voor?quote:Op donderdag 12 april 2007 20:30 schreef punkjunk het volgende:
Valt er eigleijk een over drive geluid te halen uit een transistor amp?als ik mijn mg15 op overdrive/distrotion zet krijg ik er met geen bedwing een overdrive uit
scheure is iets anders als ene overdrive. ik krijg er alleen maar ene distortion uit.quote:Op donderdag 12 april 2007 20:33 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
daar heb je drive/gain knoppen voor?
mijn 10W park amp kan aardig scheuren, voor een goedkope 10W amp..![]()
quote:Op donderdag 12 april 2007 20:34 schreef punkjunk het volgende:
[..]
scheure is iets anders als ene overdrive. ik krijg er alleen maar ene distortion uit.
hehe ik bedoel het ook helemaal niet negatiefquote:Op donderdag 12 april 2007 20:18 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Zo bassen als een bassist zal je tog niet snel lukken![]()
Maar idd als je goed gitaar kan spelen is het goed te doen![]()
Ben zelf ook als gitarist begonnen!
Ben trouwens ook nog die hard RVD fan
punk, bah.quote:Op donderdag 12 april 2007 21:12 schreef Deansensitized het volgende:
Ben bezig met een nummer, wat vinden jullie er tot nu toe van?
Heerlijk lekker simpel raggen. En gaarne niet letten op de kwaliteit van de opname en de paar schoonheidsfoutjes. Moet het hier doen met een laptop, Audacity en een Boss MD-2.
http://media.putfile.com/Kramtried---Untitled-2
En ik kan best tegen kritiek, dus spaar mij niet!![]()
ja nou, het kan een nummer wordenquote:Op donderdag 12 april 2007 21:26 schreef Deansensitized het volgende:
Ik ben de anti-emo, ik ben altijd blijMaar los gezien daarvan dan?
yup. dat doet het.quote:Op donderdag 12 april 2007 21:30 schreef Deansensitized het volgende:
Ja man, ik weet het, ruk kwaliteit enzo, maar kan ik vrij weinig aan doen. Distortion opnemen zuigt...
Ik ben ook anti-emo, maar dat komt omdat 'emo' gewoon een stompzinnige term is, slechts overtroffen door de combinatie met 'core'quote:Op donderdag 12 april 2007 21:26 schreef Deansensitized het volgende:
Ik ben de anti-emo
Nou moet ik zegen dat ik genoeg punk bands ken waar ik niet blij van word.quote:Op donderdag 12 april 2007 21:26 schreef Deansensitized het volgende:
Ik ben de anti-emo, ik ben altijd blijMaar los gezien daarvan dan?
Drop A raggen en zingen over zelfmoord met een wijvenstem?quote:Op donderdag 12 april 2007 21:32 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik ben ook anti-emo, maar dat komt omdat 'emo' gewoon een stompzinnige term is, slechts overtroffen door de combinatie met 'core'.
of iedereen vindt het bagger en durft je het niet te vertellenquote:Op donderdag 12 april 2007 21:43 schreef Deansensitized het volgende:
Je noemt eenmaal het woordje emo en iedereen leest over je sample heen, lekker is dat...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |