Nee man, Gas is leuk!quote:
En de lottoquote:Op woensdag 11 april 2007 18:09 schreef Deansensitized het volgende:
Enige middel tegen GAS is de dood.
van alles eigenlijk, vooral hardrock/metalquote:
quote:Op woensdag 11 april 2007 18:20 schreef Under_Score het volgende:
[..]
van alles eigenlijk, vooral hardrock/metal
Whoehoe alles staat vastquote:Op woensdag 11 april 2007 16:38 schreef Dribbel_ het volgende:krijg net bericht binnen voor de Grote Prijs van Rijnmond dat we mee mogen spelen omdat er iemand is uitgevallen
alleen probleempje dat het al zo snel is
aankomende vrijdag al
![]()
maarja hopelijk gaat het lukken om te kunnen spelen
Nice. Veel succesquote:Op woensdag 11 april 2007 19:03 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Whoehoe alles staat vast![]()
kan niet wachten
Dankjequote:
K chill0s.quote:Op woensdag 11 april 2007 20:34 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dankje
Krijg net mail van een zaak in Den Haag die graag willen dat we bij hun komen spelenben blij dat het lekker begint te lopen nu
3 optredens in 3 weken
over een paar weken nieuwe versterker
owja en af en toe wat aan m'n studie doen![]()
quote:Op woensdag 11 april 2007 20:45 schreef ibaneX het volgende:
studie??? muziekant worden is veel leukerder
Je moet ook rekening houden met de positie waar je aanslaat. Das bij elke fret anders. Je moet gewoon een flasionet pakken ( die zijn er meerdere). Moet je maar proberen te zoeken, dan hoor je vanzelf zo'n piep.quote:Op woensdag 11 april 2007 13:48 schreef -Menn0- het volgende:
Ik snap zegmaar wel dat je em moet aanslaan en meteen daarna met je duim de snaar moet aanraken. Maar nu wil ik het nog kunnen ook, niet alleen weten
? WTFquote:Op woensdag 11 april 2007 21:26 schreef DuranK het volgende:
[..]
Je moet ook rekening houden met de positie waar je aanslaat. Das bij elke fret anders. Je moet gewoon een flasionet pakken ( die zijn er meerdere). Moet je maar proberen te zoeken, dan hoor je vanzelf zo'n piep.
Hoe oud ben je waar woon je wat voor muziek ?quote:Op donderdag 12 april 2007 02:46 schreef Under_Score het volgende:
BroodjeKroket
En toch wil ik een band
Ik ken op zich zat mensen om een band mee te beginnen, ,maar die zijn allemaal 10 jaar ouder enzo.
Niks makkelijker dan je eigen slaafje he?quote:Op donderdag 12 april 2007 02:52 schreef Zyggie het volgende:
Dribbel probeert je te versieren.![]()
Als materiaalman.![]()
Die hebben we alquote:Op donderdag 12 april 2007 02:52 schreef Zyggie het volgende:
Dribbel probeert je te versieren.![]()
Als materiaalman.
klinkt tof! hij doet er alleen laaaaaaaang over met bufferenquote:Op donderdag 12 april 2007 05:35 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Update van een nummer van me:
Hij is nu 5 minuten lang. Het "nieuwe" begint ongeveer na 2:40. Die zooi na 3:10 is een van de beste riffs die ik ooit geschreven heb! Wederom exclusief vocals en inclusief foutjes
http://www.yourfilehost.com/media.php?cat=audio&file=claim_the_throne_2.mp3
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |