ecchiquote:Op donderdag 12 april 2007 22:21 schreef mschol het volgende:
.......
ik zou het wel weten hoor als ik in zijn schoenen stond, eiland vol met meiden...![]()
macross 7 moet je niet kijken, nooit geweten dat je zovaak de zelfde animatie kon gebruikenquote:Op donderdag 12 april 2007 23:48 schreef Aanvoerder het volgende:
Volg nu Death Note, heb FMA weer helemaal gedownload en ben bezig met de originele Japanse versie van Macross. Voorlopig wel even zoet met Anime.
Tot zover mijn tvp in dit topic.
Nooit gezien. Keek vroeger alleen maar naar Robotech toen ik nog jong was.quote:Op donderdag 12 april 2007 23:50 schreef zquing het volgende:
[..]
macross 7 moet je niet kijken, nooit geweten dat je zovaak de zelfde animatie kon gebruiken
Ach doen ze Met Record OF Lodoss War ook. Maar das ook leuk.quote:Op donderdag 12 april 2007 23:50 schreef zquing het volgende:
[..]
macross 7 moet je niet kijken, nooit geweten dat je zovaak de zelfde animatie kon gebruiken
*kuch* DBZ *kuch*quote:Op donderdag 12 april 2007 23:50 schreef zquing het volgende:
[..]
Claymore manga seizoen 1 en 2 schijnen niet goed te zijn. Vanaf seizoen 3 wordt het blijkbaar een knaller van een serie. Maar de anime lijkt snel door de manga s1 heen te gaan (eps 2 anime = eps 4 manga).quote:Op vrijdag 13 april 2007 00:31 schreef zquing het volgende:
heb net claymore 1 en 2 gezien. Bijzonder vind ik de serie niet echt maar hij is best wel tof om te zien eigenlijk
van claymore vind ik de ending song zo fscking gaafquote:Op vrijdag 13 april 2007 04:38 schreef wdn het volgende:
[..]
Claymore manga seizoen 1 en 2 schijnen niet goed te zijn. Vanaf seizoen 3 wordt het blijkbaar een knaller van een serie. Maar de anime lijkt snel door de manga s1 heen te gaan (eps 2 anime = eps 4 manga).
Ik vind de sfeer van Claymore zelf zeer goed. Lekkere spooky muziek. Mooi kleurgebruik. Alleen het verhaal is (op dit moment) iets van 150 in een dozijn. Maar ik heb er alle vertrouwen in![]()
als je voor de 100e keer de zelfde 15 seconden hoort van een liedje en 5 keer achter elkaar de zelfde animatie ziet+een bagger verhaal is het niet zo heel leuk meerquote:Op vrijdag 13 april 2007 01:03 schreef Zeitgeist het volgende:
[..]
Ach doen ze Met Record OF Lodoss War ook. Maar das ook leuk.
Nou heb ik Macross 7 nog niet gezien maar tot nu toe stelt die franchise me niet teleur.
sorryquote:Op donderdag 12 april 2007 20:00 schreef Jordy-B het volgende:
FB is Fruits Basket?
(lekker handig om zoiets af te korten...)
Omdat er geen officiële wallpapers zijn, misschien?quote:Op vrijdag 13 april 2007 13:56 schreef wdn het volgende:
Waarom kan ik geen oficiele wallpapers vinden van Claymore?
edit:'officiele' voordat Jordy-B met nog meer komt
quote:Op donderdag 12 april 2007 16:36 schreef wdn het volgende:
[..]
Klagen kan iedereen![]()
Aardbei mag zeggen waar we het nu over gaan hebben
Het was ook niet zozeer een klacht, hoor.quote:Op donderdag 12 april 2007 16:25 schreef mschol het volgende:
[..]
wees blij dat er uberhaupt een gesprekstopic is, anders valt het hier toch wel dood
Nou ik volg op dit moment Nana, Naruto, One Piece (moet ik nog ERG veel van zien, ben net mee begonnen), Bleach misschien ook nog en Death Note. Eventueel nog een aantal die hier in het topic zijn genoemd. Kzal wel zien.quote:Op donderdag 12 april 2007 18:05 schreef Jordy-B het volgende:
Heb je al besloten welke series je dit seizoen gaat volgen, Strawberry?
Agatha Christie's Great Detectives Poirot and Marple is trouwens echt een vette aanrader... Echt ontzettend toffe serie. Geen mecha, geen fanservice, geen platte humor, geen semi-homofielen, geen supernatural gebeuren. Alleen maar toffe detective-verhalen in een tekenstijl die doet denken aan de wat oudere series uit Japan (series waarvan je helemaal niet wist dat ze uit Japan kwamen, zeg maar).
Je krijgt trouwens een flink deel van de hints mee tijdens het kijken, dus je kan echt gaan meedenken wie het nou gedaan heeft.
Die in de rokjes zijn toch niet dik?quote:Op vrijdag 13 april 2007 14:48 schreef outcast_within het volgende:
why do fat people cosplay in skirts and stuf?
[afbeelding]
Ik was trouwens op zoek naar een mooi plaatje van eureka seven.
die linkerste en middelstequote:Op vrijdag 13 april 2007 14:48 schreef outcast_within het volgende:
why do fat people cosplay in skirts and stuf?
[afbeelding]
Ik was trouwens op zoek naar een mooi plaatje van eureka seven.
Die 2e wel ja, maar die ander niet toch..quote:Op vrijdag 13 april 2007 15:34 schreef wdn het volgende:
Zo'n jas zoals ze in Bleach dragen zou ik wel leuk vinden![]()
Maar dan wel met:
+
-
achterop
En idd die 2de van links.De eerste van links ook trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |