abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48183426
quote:
Op dinsdag 10 april 2007 17:09 schreef mschol het volgende:

[..]

die rode draad ben ik best wel kwijt nu...
wat was em ook alweer?
SPOILER: Mahoromatic
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_48183471
quote:
Op dinsdag 10 april 2007 17:24 schreef ASSpirine het volgende:

[..]

Bedoel je BBC?
Spirited Away had dan ook een prijs gewonnen, welke precies weet ik niet meer. Toen kreeg het internationale faam en van het één kwam het ander. Er was ook veel aandacht voor Howls Moving Castle. Maar de oudere, die gaan ze niet direct uitbrengen denk ik.

Porco Rosso ftw
Ik heb op Abunai nog Nausicaä gekocht... En onlangs heb ik bij de FRS Pom Poko opgepikt...
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  dinsdag 10 april 2007 @ 17:32:55 #28
122997 zquing
Drama Junk
pi_48183558
quote:
Op dinsdag 10 april 2007 17:30 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Ik heb op Abunai nog Nausicaä gekocht... En onlangs heb ik bij de FRS Pom Poko opgepikt...
Nausicaä is echt 1 van de beste films die ik ooit heb gezien, Hij is zoooo mooi gedaan
"Those unforgettable days, for them I live"
pi_48183623
nog ff over GotF,

noem me maar een robot, maar ik hield het keurig droog... zelfs bij de live-action. de enige keer dat ik een traantje moest wegpinken was bij trigun, maar dat meer omdat het mijn eerste anime was en ik er erg door geboeid was.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_48183639
quote:
Op dinsdag 10 april 2007 17:28 schreef Jordy-B het volgende:

[..]
SPOILER: Mahoromatic
ow jah
pi_48183647
quote:
Op dinsdag 10 april 2007 17:30 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Maar op tv zal het toch niet zo snel komen? Elke FRS heeft nu een mini afdeling met anime (nog altijd bestempeld onder manga...)

Nausicaa doet me terug denken aan vroeger. weet nog dat ik ooit een tekenfilm heb gezien met die beesten die overal naartoe gingen. Was toen nog te klein om er wat van te begrijpen, en sinds 3 jaar geleden (toen ik mijn Ghibli box had) wist ik pas dat dat deze film was. Leuk voor de herrineringen.

Pom Poko blijf ik maar een rare film vinden, kan er niks aan doen
pi_48183682
quote:
Op dinsdag 10 april 2007 17:14 schreef ASSpirine het volgende:

[..]

Pia Carrot hentai
Of begrijp ik je verkeerd? Iig, in de eerste film niet Wow, zijn ze dan zo hard veranderd?
pia carrot is idd een anime
pia carrot 2 is een hentai
pi_48183817
quote:
Op dinsdag 10 april 2007 16:47 schreef Sh0g het volgende:

Hm, wat ik ook best zielig vond, was het einde van Green Green. Bijna iedereen vindt het een waardeloze, slappe, flutserie, maar ik vond Midori wel tof en op het einde
SPOILER
Midori...

nee, dat was inderdaad ook een rot stuk!
pi_48184224
quote:
Op dinsdag 10 april 2007 16:28 schreef Sh0g het volgende:
@Jordy, over Grave of the Fireflies (omdat het vorige topic alweer dicht zat):

Hmm, die heb ik een beetje voor mezelf verpest door er uit nieuwsgierigheid kleine stukjes van te kijken, om ze te vergelijken met stukjes van de echte film. Maar ik denk niet dat ik er veel moeite mee zal hebben. Ten eerste ben ik te nuchter en ten tweede ben ik een war freak in de positieve zin van het woord. Ik interesseer me al jaren voor WOII en heb dvd's vol authentiek materiaal, ook over de kampen enzo. Ik heb zo'n beetje alle zielige concentratiekamp films wel 3x gezien. Ik verbaas me nergens meer over.

Maar wat ik niet kan hebben is dierenleed. En nu herinner ik me weer het stukje uit Elfenlied, met dat hondje in die klas. Toen werd ik wel even flink giftig en vond die afstraffing die Lucy gaf dus wel lekker, maar 5 minuten daarna had ik alweer zoiets van: waar maak ik me nou druk over, het is maar getekend.
Wat gaat dit topic ineens snel!!
Maar inderdaad, ik heb het ook meestal met dieren en niet zo snel met mensen.
Vreemd is dat toch..
  dinsdag 10 april 2007 @ 18:04:44 #35
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_48184604
Ik werd ook behoorlijk aggressief van dat stukje in Elfen Lied
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
pi_48184749
quote:
Op dinsdag 10 april 2007 17:35 schreef ASSpirine het volgende:

[..]

Maar op tv zal het toch niet zo snel komen? Elke FRS heeft nu een mini afdeling met anime (nog altijd bestempeld onder manga...)

Nausicaa doet me terug denken aan vroeger. weet nog dat ik ooit een tekenfilm heb gezien met die beesten die overal naartoe gingen. Was toen nog te klein om er wat van te begrijpen, en sinds 3 jaar geleden (toen ik mijn Ghibli box had) wist ik pas dat dat deze film was. Leuk voor de herrineringen.

Pom Poko blijf ik maar een rare film vinden, kan er niks aan doen
Het ligt er een beetje aan of het op TV komt. Het zijn oude films, dus wellicht hoeven er weinig uitzendrechten over betaald te worden. Het probleem is gewoon dat het onbekende films zijn en dus niet gelijk kijkcijferkanonnen. Komt bij dat het niet altijd supertoegankelijke films zijn.
Desalniettemin kan je zulke films tegenkomen bij de publieke omroepen (NL, Vlaanderen, BBC) of op MTV (asiamania).

Mijn eerste animé was Akira en die heb ik toen gezien bij de Belgen op tv.
pi_48185505
eureka seven ep 1 is goed
pi_48186783
Net ook de eerste Ep gedownload van Seirei no Moribito.

AnimeNfo geeft de volgende beschrijving:
quote:
Once every 100 years, a Water Fairy implants an egg into a person who then becomes the Guardian of Fairies. This time, the responsibility falls on Chagumu, the second prince of the New Yogo Kingdom.

Chagumu’s life isn’t easy. The king finds Chagumu an inconvenience and attempts to have him killed. As a result, the queen asks a female guard, Valsa, to protect Chagumu. In addition to this, beings from another world, known as Nayugu, constantly attack him in order to eat the egg carried in Chagumu's body.
Straks even gaan kijken.
  dinsdag 10 april 2007 @ 20:26:27 #39
122997 zquing
Drama Junk
pi_48189772
weet iemand van jullie mischien waar ik ene toffe portemonee kan scoren?
pi_48189929
In de toffe portemonnee-winkel.
pi_48190029
quote:
Op dinsdag 10 april 2007 18:04 schreef Rahl het volgende:
Ik werd ook behoorlijk aggressief van dat stukje in Elfen Lied
mijn eerste reactie was zo van
even later (nadat lucy bezig was geweest)
  dinsdag 10 april 2007 @ 20:31:18 #42
114845 Sh0g
Orenji-kun
pi_48190038
quote:
Op dinsdag 10 april 2007 18:36 schreef outcast_within het volgende:
eureka seven ep 1 is goed
Heel die serie schijnt heel goed te zijn. Vraag anders Intronic maar.
quote:
Op dinsdag 10 april 2007 20:26 schreef zquing het volgende:
weet iemand van jullie mischien waar ik ene toffe portemonee kan scoren?
zoiets?

pi_48190097
quote:
Op dinsdag 10 april 2007 20:31 schreef Sh0g het volgende:

[..]

issie ook

net gegeten nou gauw verder met simoun, d'r begint eindelijk schot in het verhaal te komen
  dinsdag 10 april 2007 @ 20:34:23 #44
122997 zquing
Drama Junk
pi_48190169
quote:
Op dinsdag 10 april 2007 20:31 schreef Sh0g het volgende:

[..]

[..]

zoiets?

[afbeelding]

eureka 7 wou ik nog zien

owjah over die portemonee, het liefst zonder grote anime gerelateerde plaatjes xD
pi_48190302
Waarom vraag je dat in het grote Animé/Manga-topic?

Je kan portemonnees kopen in lederspeciaalzaken, maar waarschijnlijk ook bij de hema. Als je toch een animé-gerelateerde portemonnee wil, zou ik even rondkijken in de dealerroom op animecon.
pi_48190332
quote:
Op dinsdag 10 april 2007 20:34 schreef zquing het volgende:

[..]

eureka 7 wou ik nog zien

owjah over die portemonee, het liefst zonder grote anime gerelateerde plaatjes xD
loop een willkeurige v&d in en kies een mooie leren portemonee?
  dinsdag 10 april 2007 @ 20:40:31 #47
122997 zquing
Drama Junk
pi_48190472
quote:
Op dinsdag 10 april 2007 20:37 schreef Jordy-B het volgende:
Waarom vraag je dat in het grote Animé/Manga-topic?

Je kan portemonnees kopen in lederspeciaalzaken, maar waarschijnlijk ook bij de hema. Als je toch een animé-gerelateerde portemonnee wil, zou ik even rondkijken in de dealerroom op animecon.
tjah je moet 't toch ergens vragen xD(heb ook al een topic in LIF gemaakt hoor)
quote:
Op dinsdag 10 april 2007 20:37 schreef mschol het volgende:

[..]

loop een willkeurige v&d in en kies een mooie leren portemonee?
hmm mischien maar eens doen
  dinsdag 10 april 2007 @ 20:58:32 #48
52544 RipCore
Sleep is my escape.
pi_48191240
"Being a procrastinating, instigating, exasperating chameleon is a damn tiring job!"
pi_48191391
brabant lederwaren.

de eerste ep en de hoofdperson doet een beetje FLCL achtig aan. melancholisch in een lelijke stad en een saai leven dat op het punt staat een stuk interessanter te worden.

FLCL damn dat me ook een serie zeg
pi_48191398
lol
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')