Zelfs loituma is beterquote:Op dinsdag 10 april 2007 14:46 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Dat vond mijn moeder dus ook.
wat een match
Het is een zingende bloem, komop!quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:47 schreef zquing het volgende:
ik heb 't maar niet gekeken
Vertel eens iets nieuws!quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:46 schreef ijsmeis het volgende:
Een bloem met ogen. Ik vind het maar freaky. Je moeder is freaky. Yvonne, je bent freaky.
je kan het proberenquote:Op dinsdag 10 april 2007 14:50 schreef SlimShady het volgende:
kan je erop jumpen?
Lekker biertje hè?!quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:47 schreef ijsmeis het volgende:
En ik geef de Wieckse Rosé een 8.5, yvonne. Een 8.5! En dat terwijl ik nooit en te nimmer bier drink omdat ik het niet zo heel erg lekker vind. 8.5.
quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:51 schreef Viswijfje het volgende:
kijk, dit is wel leuk!!!
en ik zag laatst ook zon dansende kat die vond ik ook leuk![]()
maar shakende tieten hoef ik niet op me scherm![]()
Jaquote:Op dinsdag 10 april 2007 14:53 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik krijg een errorsafe spyware shit op mijn computer door het openen van die link
Jaaa, in elk topic waar jij zit, Anti Shakende Tieten, donder ff snel op! met je ASTquote:Op dinsdag 10 april 2007 14:51 schreef Viswijfje het volgende:
kijk, dit is wel leuk!!!
en ik zag laatst ook zon dansende kat die vond ik ook leuk![]()
maar shakende tieten hoef ik niet op me scherm![]()
OEH SPANNENDquote:Op dinsdag 10 april 2007 14:55 schreef yvonne het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/12812/1ac46913/index.html en dit is ook leuk
quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:56 schreef Kjelleke het volgende:
[..]
Jaaa, in elk topic waar jij zit, Anti Shakende Tieten, donder ff snel op! met je AST
DIe is dan weerquote:Op dinsdag 10 april 2007 14:55 schreef yvonne het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/12812/1ac46913/index.html en dit is ook leuk
Dat zei Brechtje ookquote:Op dinsdag 10 april 2007 14:57 schreef zarGon het volgende:
[..]
OEH SPANNEND
EEN KAT DIE PIANO KAN SPELEN
Okequote:Op dinsdag 10 april 2007 14:57 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ik ben hier op uitnodiging van Yvonne
![]()
Met één verschil, ik ben pro-huppelende tietenquote:
Anders ik wel!quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:01 schreef yvonne het volgende:
[..]
Met één verschil, ik ben pro-huppelende tieten
quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:01 schreef yvonne het volgende:
[..]
Met één verschil, ik ben pro-huppelende tieten
quote:
zolang jij er maar niet bentquote:Op dinsdag 10 april 2007 15:24 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
Yvonne is kei vet!! de wereld en fok zou leuker zijn met alleen maar Yvonnes
![]()
nou joepie. de PMS'en vliegen je om de oren als bommen in de gaza-strookquote:Op dinsdag 10 april 2007 15:24 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
![]()
quote:
Pssst, er is geen vacature voor mod, hoorquote:Op dinsdag 10 april 2007 15:24 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
![]()
jij bent echt een emo hequote:Op dinsdag 10 april 2007 15:24 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
![]()
ik vind t juist wel leuk om er afentoe eentje te krijgenquote:Op dinsdag 10 april 2007 15:26 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
nou joepie. de PMS'en vliegen je om de oren als bommen in de gaza-strook![]()
ik vraag me af of TS wel weet wat een PMS isquote:Op dinsdag 10 april 2007 15:35 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ik vind t juist wel leuk om er afentoe eentje te krijgen
heb er alleen nog geen van Yvonne gehad![]()
ik weet niet wat je precies bedoelt, maar als je bedoelt: iemand die nog een gevoelens en een hart op haar juiste plaats heeft: ja, loud en proud!!quote:
ja kk irritant.quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:53 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik krijg een errorsafe spyware shit op mijn computer door het openen van die link
Serieus, wat moet het van jou worden als Yvonne afsterft..quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:35 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ik vind t juist wel leuk om er afentoe eentje te krijgen
heb er alleen nog geen van Yvonne gehad![]()
heeft er iemand voor haar die link naar Fok! wiki woordenboekquote:Op dinsdag 10 april 2007 15:38 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ik weet niet wat je precies bedoelt, maar als je bedoelt: iemand die nog een gevoelens en een hart op haar juiste plaats heeft: ja, loud en proud!!![]()
quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:41 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Serieus, wat moet het van jou worden als Yvonne afsterft..
quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:47 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
voordat ik eens flink ga fappen, wil ik even kwijt, wat ben jij een domme gans zeg
ben je een kloon van larissa misschienquote:Op dinsdag 10 april 2007 15:51 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
de iq van vrouwen onderschatten omdat ze mooi zijn is zo not done!!!
![]()
!!!!!!!quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:51 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
![]()
Kap nou gewoon evenquote:Op dinsdag 10 april 2007 15:51 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
![]()
quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:51 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
![]()
goed nummerquote:Op dinsdag 10 april 2007 16:26 schreef Maisnon het volgende:
OBJECTION
Dit is vrolijk:
http://www.weebls-stuff.com/toons/choccy/
en Pasen achtig
Weeblquote:Op dinsdag 10 april 2007 16:26 schreef Maisnon het volgende:
OBJECTION
Dit is vrolijk:
http://www.weebls-stuff.com/toons/choccy/
en Pasen achtig
hahah, nou mijn dochtertje vond het helemaal geweldig!quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:44 schreef Brechtje het volgende:
http://www2.b3ta.com/flower-song/ dit dus.
Dood met je Peugeot, zondaar.quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:49 schreef Maikuuul het volgende:
lawlermom
Of deze.quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:31 schreef Big_Fat_Wombat het volgende:
Ook gezellig voor je moeder
http://youtube.com/watch?v=MuPjUU7M_0A![]()
probeer het nog een keer!quote:Op woensdag 11 april 2007 17:05 schreef NordicBlue het volgende:
Ik zag 2 seconden wat, daarna sloot firefox het venster af en kreeg ik 12 spam vensters over crashproof and you might have errors blablablablabla![]()
Dat hoor jij toch iedere dag hier op dit forum?quote:Op woensdag 11 april 2007 17:08 schreef Brechtje het volgende:
iel.eerst zit die bloem helemaal vreemde taal te zingen, en dan opeens zo'n nerderige pedofielen stem van i love you blablabla
Meeloperquote:Op dinsdag 10 april 2007 15:24 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
![]()
Ja, terwijl je er naar kijkt zit een oude meneer zich keihard af te fappen over uwer gezichtje ergens anders achter een computerquote:Op woensdag 11 april 2007 17:08 schreef Brechtje het volgende:
iel.eerst zit die bloem helemaal vreemde taal te zingen, en dan opeens zo'n nerderige pedofielen stem van i love you blablabla
Jaaaaaaaaaaa, nemenquote:
hee, jij bent van die tralala-clip!quote:
Check out my website on gunthernet or check my fotoboek. Jij bent hot. Check mijn videos!quote:Op woensdag 11 april 2007 22:29 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
hee, jij bent van die tralala-clip!
ben jij dat echt of gewoon een fan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |