jij bent echt een emo hequote:Op dinsdag 10 april 2007 15:24 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
Yvonne is kei vet!! de wereld en fok zou leuker zijn met alleen maar Yvonnes
![]()
ik vind t juist wel leuk om er afentoe eentje te krijgenquote:Op dinsdag 10 april 2007 15:26 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
nou joepie. de PMS'en vliegen je om de oren als bommen in de gaza-strook![]()
ik vraag me af of TS wel weet wat een PMS isquote:Op dinsdag 10 april 2007 15:35 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ik vind t juist wel leuk om er afentoe eentje te krijgen
heb er alleen nog geen van Yvonne gehad![]()
ik weet niet wat je precies bedoelt, maar als je bedoelt: iemand die nog een gevoelens en een hart op haar juiste plaats heeft: ja, loud en proud!!quote:
ja kk irritant.quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:53 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik krijg een errorsafe spyware shit op mijn computer door het openen van die link
Serieus, wat moet het van jou worden als Yvonne afsterft..quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:35 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ik vind t juist wel leuk om er afentoe eentje te krijgen
heb er alleen nog geen van Yvonne gehad![]()
heeft er iemand voor haar die link naar Fok! wiki woordenboekquote:Op dinsdag 10 april 2007 15:38 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ik weet niet wat je precies bedoelt, maar als je bedoelt: iemand die nog een gevoelens en een hart op haar juiste plaats heeft: ja, loud en proud!!![]()
quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:41 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Serieus, wat moet het van jou worden als Yvonne afsterft..
quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:47 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
voordat ik eens flink ga fappen, wil ik even kwijt, wat ben jij een domme gans zeg
ben je een kloon van larissa misschienquote:Op dinsdag 10 april 2007 15:51 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
de iq van vrouwen onderschatten omdat ze mooi zijn is zo not done!!!
![]()
!!!!!!!quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:51 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
![]()
Kap nou gewoon evenquote:Op dinsdag 10 april 2007 15:51 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
![]()
quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:51 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
![]()
goed nummerquote:Op dinsdag 10 april 2007 16:26 schreef Maisnon het volgende:
OBJECTION
Dit is vrolijk:
http://www.weebls-stuff.com/toons/choccy/
en Pasen achtig
Weeblquote:Op dinsdag 10 april 2007 16:26 schreef Maisnon het volgende:
OBJECTION
Dit is vrolijk:
http://www.weebls-stuff.com/toons/choccy/
en Pasen achtig
hahah, nou mijn dochtertje vond het helemaal geweldig!quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:44 schreef Brechtje het volgende:
http://www2.b3ta.com/flower-song/ dit dus.
Dood met je Peugeot, zondaar.quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:49 schreef Maikuuul het volgende:
lawlermom
Of deze.quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:31 schreef Big_Fat_Wombat het volgende:
Ook gezellig voor je moeder
http://youtube.com/watch?v=MuPjUU7M_0A![]()
probeer het nog een keer!quote:Op woensdag 11 april 2007 17:05 schreef NordicBlue het volgende:
Ik zag 2 seconden wat, daarna sloot firefox het venster af en kreeg ik 12 spam vensters over crashproof and you might have errors blablablablabla![]()
Dat hoor jij toch iedere dag hier op dit forum?quote:Op woensdag 11 april 2007 17:08 schreef Brechtje het volgende:
iel.eerst zit die bloem helemaal vreemde taal te zingen, en dan opeens zo'n nerderige pedofielen stem van i love you blablabla
Meeloperquote:Op dinsdag 10 april 2007 15:24 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
Yvonne is kei vet!! de wereld en fok zou leuker zijn met alleen maar Yvonnes
![]()
Ja, terwijl je er naar kijkt zit een oude meneer zich keihard af te fappen over uwer gezichtje ergens anders achter een computerquote:Op woensdag 11 april 2007 17:08 schreef Brechtje het volgende:
iel.eerst zit die bloem helemaal vreemde taal te zingen, en dan opeens zo'n nerderige pedofielen stem van i love you blablabla
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |