quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:39 schreef Q. het volgende:
Romantiek is stom!
Helemaal niet...quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:39 schreef Q. het volgende:
Romantiek is stom!
Meer gebrek aan praktijkervaring.quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:43 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Helemaal niet...saaie pieten zijn jullie..
![]()
Echt niet!quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:43 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
![]()
O ja, ik vond het al vreemd dat hier zo veel vrouwen waren.quote:
*proest..quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:43 schreef Frezer het volgende:
Paasmeisje?
En die conclusie heeft je zo lang gekost?quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:43 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
![]()
Ik neem aan dat jij ook onder dat 'jullie' viel.quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:49 schreef Litpho het volgende:
[..]
En die conclusie heeft je zo lang gekost?.
Ow...das minderquote:
Zoals?quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:50 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Ow...das minderwant dan mis je wat..
![]()
Dan is het nu wellicht het moment om de kennis die je hebt opgedaan in dat andere topic in de praktijk te brengen?quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:46 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
O ja, ik vond het al vreemd dat hier zo veel vrouwen waren.![]()
Je gaat me toch géén illusie armer maken door te zeggen dat jij óók saai bent?quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:49 schreef Litpho het volgende:
[..]
En die conclusie heeft je zo lang gekost?.
OK:quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:52 schreef Frezer het volgende:
[..]
Dan is het nu wellicht het moment om de kennis die je hebt opgedaan in dat andere topic in de praktijk te brengen?
Nog minder dan een jaar, dan mag je alweer,quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:49 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
*proest..![]()
Jammer pasen is voorbij.. geen paashaas meer..![]()
Bijna goed. Nog even oefenen Plato!quote:
Warmte..genegenheid...quote:
Sinterklaas was in december alquote:Op dinsdag 10 april 2007 14:43 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
![]()
Dat heb ik gedaan en het is voor herhaling vatbaar.quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:54 schreef Thisbe het volgende:
Ik had pasen dit jaar liever overgeslagen.
Dat zou kunnen.quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:54 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Warmte..genegenheid...en zo meer..
![]()
Maar mijn gevoel voor romantiek is wellicht anders dan de jouwe..
Alle wegen leiden naar Rome de R&P SC.quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:54 schreef Sjowhan het volgende:
Ah, topic weer gevonden middels de posthistory van Cara
Nou ja, nu is een paasdiner, paaseitjes zoeken en een paaswake wel de moeite waard.quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:55 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat heb ik gedaan en het is voor herhaling vatbaar.
Hoi..quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:54 schreef Sjowhan het volgende:
Ah, topic weer gevonden middels de posthistory van Cara
Mijn paasdiner ebstond uit een pizza met aardbeien toe.quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:58 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Nou ja, nu is een paasdiner, paaseitjes zoeken en een paaswake wel de moeite waard.![]()
Katholieke heilige mis, op de vooravond van Pasenquote:
Aan het kruis genagelt worden lijkt me dan ook best wel luguber, behalve als je Brian heet natuurlijk.quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:10 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
klinkt idd een beetje luguber....![]()
Dank!quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:11 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Katholieke heilige mis, op de vooravond van Pasen
You're welcome..quote:
Op de Veluwe gebeurt alles vijftig jaar later.quote:
Zo snel?quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:44 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Op de Veluwe gebeurt alles vijftig jaar later.
Vind je het erg als ik hier heel erg hard om moet lachen?quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:43 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
![]()
Ik? Nooitquote:Op dinsdag 10 april 2007 14:52 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Je gaat me toch géén illusie armer maken door te zeggen dat jij óók saai bent?![]()
neuh.. van mij mag je..quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:02 schreef Burdie het volgende:
[..]
Vind je het erg als ik hier heel erg hard om moet lachen?.
Vers gebakken broodquote:Op dinsdag 10 april 2007 15:38 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
You're welcome..![]()
* Cara gaat van verveling een brood bakken..
Ik heb je niet ge PM'ed.. dussss.. het is er niet van gekomen..Pasen was te druk ..Komend weekend is het plan..en als het niet lukt of ik heb vragen.. hoor jij het als eerste..quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:11 schreef Pheno het volgende:
Hoe was het canarisch gerecht _Cara_ ?
Is er dan ook een linkerbusquote:Op dinsdag 10 april 2007 16:15 schreef Burdie het volgende:
Ik ga dadelijk ook iets lekkers eten.
Bij een lief vriendinnetje!
Rechterbus!.
Ah ok, ik was even bezig met 'werk'quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:15 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Ik heb je niet ge PM'ed.. dussss.. het is er niet van gekomen..Pasen was te druk ..Komend weekend is het plan..en als het niet lukt of ik heb vragen.. hoor jij het als eerste..![]()
Niks mis met lachen om je eigen projecties.quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:10 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik hoop dat je ook snapt waarom ik moet lachen!
Nou.. hou je niet in.. leg vooral uit..quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:10 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik hoop dat je ook snapt waarom ik moet lachen!
Je ruikt nu nog niets.. duurt nog ff.. maar dan heb je ook wat..quote:
Nee..quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:29 schreef Pheno het volgende:
Aangebakken?
Wattiser? Griep? Longen?quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:31 schreef Pheno het volgende:
Die hoofdpijn maar vooral die koorts is best onaangenaam
Arme jij..quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:52 schreef Pheno het volgende:
Die longen doen niet meer raar, gewoon een stevige griep of zo.
Ik kan alleen niet ziek zijn nu, ik heb twee weken lang klassikaal gedoe.
Ik doe gewoon rustig aan
is dit de derde?quote:Op dinsdag 10 april 2007 18:18 schreef Q. het volgende:
Jeej, Maxima gaat weer een klein prinsje/prinsesje werpen
goh, nou, hopelijk krijgen ze nu een zoon, dan is die zooi tenminste ook afgelopenquote:
De gemiddelde president is duurder en denkt meer te vertellen te hebben, dus bij gebrek aan beter...quote:
van mij mag de koningin wel blijven, ik bedoel meer dat ze me niet zo boeien, die hele familie met hun aanhangselsquote:Op dinsdag 10 april 2007 18:41 schreef Litpho het volgende:
[..]
De gemiddelde president is duurder en denkt meer te vertellen te hebben, dus bij gebrek aan beter...
Cooooool, niet voor dat kind overigens, maar wel tof om t eens van de andere kant de hectiek mee te krijgenquote:Op dinsdag 10 april 2007 18:18 schreef Q. het volgende:
Jeej, Maxima gaat weer een klein prinsje/prinsesje werpen
Nou ja, dat gaat wat mij betreft op voor alle celebrityprietpraat. Wat zal mij het boeien dat b-artiest X voor de tweede keer na 5 dagen huwelijk weer gescheiden is?quote:Op dinsdag 10 april 2007 18:43 schreef Aarti het volgende:
[..]
van mij mag de koningin wel blijven, ik bedoel meer dat ze me niet zo boeien, die hele familie met hun aanhangsels![]()
Het alternatief is niet erger?quote:Op dinsdag 10 april 2007 18:44 schreef Ynske het volgende:
[..]
Cooooool, niet voor dat kind overigens
ik ben zo blij voor jequote:Op dinsdag 10 april 2007 18:52 schreef dawg het volgende:
hahaaaaaaaaaaaaaaaaaa Vanden Plas!
En binnenkort als het goed is lekker van de dialyse af! Wiehaaaaaaaaaaaaaa![]()
![]()
Ik voel me supergoed, maar dat lijkt me duidelijk.
Tofquote:Op dinsdag 10 april 2007 18:52 schreef dawg het volgende:
![]()
Je weet tegen wie je het hebt?quote:Op dinsdag 10 april 2007 18:58 schreef dawg het volgende:
Jullie laten je toch niet afschrikken door mijn hyperjumps in dit topic he?
Van hartequote:Op dinsdag 10 april 2007 18:52 schreef dawg het volgende:
![]()
Een vervangend onderdeel is wel genoeg. Ook nog een reserve eisen is gewoon hebberigquote:Op dinsdag 10 april 2007 19:18 schreef nixxx het volgende:
ik wist niet eens dat je dialyseerde.. krijg je een reserve onderdeel?
ik wilde net zeggen... doe mij alvast een reserve lever danquote:Op dinsdag 10 april 2007 19:20 schreef Litpho het volgende:
[..]
Een vervangend onderdeel is wel genoeg. Ook nog een reserve eisen is gewoon hebberig.
1 moord is genoeg voor een reservenier en een lever. Houden we nog wat organen over ook!quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:22 schreef nixxx het volgende:
[..]
ik wilde net zeggen... doe mij alvast een reserve lever dan
en een goede maaltijdquote:Op dinsdag 10 april 2007 19:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
1 moord is genoeg voor een reservenier en een lever. Houden we nog wat organen over ook!
Figures...quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:16 schreef nixxx het volgende:
http://www.rijnmond.nl/Homepage/Regionieuws/Nieuws?itemid=43175
in my hometownnnn this is myyyy hoometown.. [/bruce springsteen]
boeren uit het omliggende land hequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |