quote:Ster schreef op 10 april 2007 @ 12:30:
@ alle bosche bollen die zondag bij de rit waren
Ik weet dat er vorige week zondag dingen gezegd zijn die beter niet gezegd hadden kunnen worden. Hiervoor is ook een excuus mail naar de betreffende persoon gestuurd in de hoop dat dit aanvaard werd.
Alleen heb ik sinds vorige week zondag het gevoel dat sommige mensen uit het topic mij vermijden (sommige, zeker niet allemaal) Dit vind ik heel jammer maar kan niemand iets dwingen of verplichten. Misschien klopt dit gevoel niet, dan ligt het gewoon aan mij.
Daarom vraag ik het nu maar gewoon: ben ik (wij) nog gewenst in dit topic en tijdens ritjes of hebben jullie liever dat wij voortaan wegblijven. Mocht dit zo zijn zou ik het erg jammer vinden maar dan is het niet anders. Ik heb liever dat het duidelijk is ipv dat we elkaar straks met lange gezichten aankijken.
Nogmaals onze excuses van deze kant. Ik hoop dat jullie een fijne vakantie hebben en rij voorzichtig.
Die zal voorlopig dan wel niet postenquote:Op dinsdag 10 april 2007 14:35 schreef Rib-i het volgende:
Ik liep net bij het winkelcentrum langs de Jamin, zie ik een bordje staan met:
Alle paasartikelen 50% korting!!
Moest gelijk aan Hicham denken[afbeelding]
courtesy of -XX-
quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:35 schreef Rib-i het volgende:
Ik liep net bij het winkelcentrum langs de Jamin, zie ik een bordje staan met:
Alle paasartikelen 50% korting!!
Moest gelijk aan Hicham denken
Heb je jezelf al scheel gegeten aan de kinderslaaf-chocolade eitjesquote:Op dinsdag 10 april 2007 16:24 schreef hicham het volgende:
[..]
[afbeelding]
Jamin, bestaat dat nog?Die veel te dure snoepwinkel toch?
Blik op de weg wilde met eigen auto boeven vangen - en dat terwijl ze geen politie zijn.quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:02 schreef hicham het volgende:
Neeh, nog niet![]()
Eerst een weekje op de vensterbank laten liggen, worden ze lekker zacht
Politie zet Blik op de Weg aan de kant <<
Bullshit-tegenargumenten ook
De auto's van BODW zijn opgebouwd door hetzelfde bedrijf als wat de gewone VROS-auto's in elkaar zet. Zit dus geen verschil in.quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:06 schreef bvvt het volgende:
[..]
Blik op de weg wilde met eigen auto boeven vangen - en dat terwijl ze geen politie zijn.
Staat die lijst op internet? - zo ja dan kunnen we er een linkje naar maken in de OPquote:Op dinsdag 10 april 2007 17:10 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
De auto's van BODW zijn opgebouwd door hetzelfde bedrijf als wat de gewone VROS-auto's in elkaar zet. Zit dus geen verschil in.
Voor die andere lange persoon die opzoek was naar een sportieve motor. Ben een lijstje aan het opstellen en up-to-date houden naar aanleiding van mijn zoektocht.
Voor in de auto gewoon 2 agenten in functie.quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:06 schreef bvvt het volgende:
Blik op de weg wilde met eigen auto boeven vangen - en dat terwijl ze geen politie zijn.
Dat is helaas slechts een meeloper.quote:Die andere klown die doet wat de politie van hem wilt
- elke aflevering Koos in de show en braaf achter in de auto zitten......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |