Wat dacht je van de taart?quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:11 schreef Liess het volgende:
[..]
Dat is wáar.... 300 meter doorsnee.. Pfff..
Nicolaas blijft herhalen dat hij die backup geeft voor de immuniteitsstem om er zodoende iemand uit te krijgen. Jaap heeft het nog steeds niet door, hij denkt dat ook bij de belofte hoort dat Nicolaas Huub immuniteit zal geven. Maar dat belooft Nicolaas helemaal niet.quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:17 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Hij pakt het alleen verkeerd aan, als Jaap nadenkt dan weet hij dat Nicolaas zit te lullen want waarom zou Nicolaas niks terug willen van Jaap en hem wel een back-up geven.
Pas na mijn dood.quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:18 schreef Prosac het volgende:
Jaap
pas na mijn tentamens
pas na mijn regeling met school
pas na mijn huwelijk
pas na de geboorte van mijn kindje
pas na de scheiding
Dat wordt dus een backtoback-uitzending van De Bruiloft Van Jaap en Cora, gevolgd door DGK: Het Huwelijk.quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:14 schreef mootie het volgende:
Jaap zegt nu dus dat er een kans is dat hij er niet uitgestemd mag worden omdat hij MEGA kijkcijfers gaat krijgen met de bruiloft......
En Jaap heeft al een backup (Brian), dus waarom zou hij Nicolaas zo graag als backup willen?quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:17 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Hij pakt het alleen verkeerd aan, als Jaap nadenkt dan weet hij dat Nicolaas zit te lullen want waarom zou Nicolaas niks terug willen van Jaap en hem wel een back-up geven.
Die DVK doelgroep heeft niets beters te doen dan op deze wijze wat te soppen.quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:18 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Inmiddels is bij de COSserinnetjes dus een waar carnaval!
De ene helft is helemaal verlaafd, en de andere helft wil bij de goede Sint Nicolaas op schoot.
Er vanuitgaande dat Jaap niet slimmer is dan dat hij zich voordoet: om een 2e back up te hebben als Brian immuun zou worden gemaakt.... Jaap hoort volgens mij alleen maar ' Huub immuun 'quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En Jaap heeft al een backup (Brian), dus waarom zou hij Nicolaas zo graag als backup willen?
Dat klopt, maar dat heeft Jaap niet door. Het is stom van Jaap dat hij niet verder denkt want waarom zou Nicolaas dit doen voor Jaap en er niks voor terug willen.quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Nicolaas blijft herhalen dat hij die backup geeft voor de immuniteitsstem om er zodoende iemand uit te krijgen. Jaap heeft het nog steeds niet door, hij denkt dat ook bij de belofte hoort dat Nicolaas Huub immuniteit zal geven. Maar dat belooft Nicolaas helemaal niet.
Omdat Brian zijn enige backup is, het is gewoon handiger om er meerdere te hebben.quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En Jaap heeft al een backup (Brian), dus waarom zou hij Nicolaas zo graag als backup willen?
snap je niet. Het heeft geen nut om een van SHE immuniteit te geven. Syl stemt eric er niet uit en eric syliva niet. huub de andere 2 niet.quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:16 schreef robert2006 het volgende:
[..]
denk dat eric er uitgaat, sylvia niet
Daarom dreigt Jaap ook met zijn kijkcijfers, JIJ kunt mij er wel uit willen hebben maar als achter dat niet wil ivm de kijkcijfers die ik ga scoren met het huwelijk dan heb je pech.quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:17 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Dat is duidelijk ja, maar als Nicolaas toch Huub immuun maakt, is dat weer een enorme kans weg om iemand van BANJ eruit te krijgen.quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:23 schreef Sug4r het volgende:
En Eric en Sylvia gaan elkaar er nooit uit stemmen.
Zou Huub wel willen maar het is nog geen 4.00 uur.quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:22 schreef Liess het volgende:
Huub en Eric drinken eenbiertjein de tuin.
Een golden powerquote:Op dinsdag 10 april 2007 15:22 schreef Liess het volgende:
Huub en Eric drinken eenbiertjein de tuin.
Sterker nog, Jaap zei net (maar toen bufferde het vast bij jouquote:Op dinsdag 10 april 2007 15:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
ik denk dat hij beseft dat het bij she allemaal haaien zijn, die het hem moeilijk gaan maken om de eindstreep te halen.quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:18 schreef rebellious_angel het volgende:
ik vraag het me af, Nicolaas weet drommels goed dat SHE sterker samenwerkt dan banj dus als hij wil blijven zitten moet er iemand van SHE uit.
het is wel spannend, maar als hij echt Huub immuun maakt en daarna Syl of Eric eruit gaat kan ik tenminste stoppen met kijken.
Dus doet Nicolaas dat niet.quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is duidelijk ja, maar als Nicolaas toch Huub immuun maakt, is dat weer een enorme kans weg om iemand van BANJ eruit te krijgen.
Maar hij slaapt wel het liefst naast haarquote:Op dinsdag 10 april 2007 15:28 schreef Gigageil het volgende:
Zie je wel.....Nicolaas zegt ook dat Sylvia een saaie trien is waar geen moer aan te beleven valt.....9 Sylvia's en DGK was een flop geweest.....niemand wil 9 saaie wijfen zien.![]()
De enige kans is eigenlijk om Jaap eruit te krijgen door Brian immuun te maken. De rest gaat sowieso niet werken.quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:24 schreef itsme het volgende:
[..]
snap je niet. Het heeft geen nut om een van SHE immuniteit te geven. Syl stemt eric er niet uit en eric syliva niet. huub de andere 2 niet.
Dat is heel erg jammer want als hij Brian immuun maakt dan kunnen Jaap of Amanda eruit gestemd worden en misschien zelfs Natasiaquote:Op dinsdag 10 april 2007 15:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is duidelijk ja, maar als Nicolaas toch Huub immuun maakt, is dat weer een enorme kans weg om iemand van BANJ eruit te krijgen.
denk dat je je vergist in eric, die stemt sylvia er makkelijk uit, hij heeft dan inderdaad huub voor zich alleenquote:Op dinsdag 10 april 2007 15:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Op zich raar want Jaap mocht ook niet zelf stemmen.quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:29 schreef EricLee het volgende:
Volgens mij heeft Jaap niet door dat Nicolaas de komende 4 weken niet mag stemmen en hem dus ook geen back-up kan verlenen, wel slim van Nicolaas
Andersom net zo, ik zou mijn hand er niet voor in het vuur durven steken, dat Syl Eric erin zou houden. . .quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:30 schreef robert2006 het volgende:
[..]
denk dat je je vergist in eric, die stemt sylvia er makkelijk uit, hij heeft dan inderdaad huub voor zich alleen
Dus ik kan rustig een uurtje of anderhalf weg?quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Dus doet Nicolaas dat niet.
Maar ik kan me niet voorstellen dat Jaap instemt met "imumiteit". En anders praat para hem dat wel uit z'n hoofd. Kortom: er gaat weer niets gebeuren uiteindelijk.
Maar dan is hij de volgende, en dát weet hij ook.quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:30 schreef robert2006 het volgende:
[..]
denk dat je je vergist in eric, die stemt sylvia er makkelijk uit, hij heeft dan inderdaad huub voor zich alleen
Laat dat nou net het meest zeker zijn dat Eric Sylvia er absoluut nooit uit zal stemmen. Andersom twijfel ik wel iets meer, maar ook niet veel.quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:30 schreef robert2006 het volgende:
[..]
Inderdaad maar ik denk echt dat Jaap het niet door heeft.quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:31 schreef Marrije het volgende:
[..]
Op zich raar want Jaap mocht ook niet zelf stemmen.
Ja precies dus die twee gaan elkaar er niet uit stemmen.quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:32 schreef Liess het volgende:
[..]
Maar dan is hij de volgende, en dát weet hij ook.
Maar Syl is niet de volgende als ze Eric eruit stemt.quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:34 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ja precies dus die twee gaan elkaar er niet uit stemmen.
Mee eens, ik vraag me dan ook af waar Nicolaas zit met zijn hoofd.quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:34 schreef scanman01 het volgende:
Laat dat nou net het meest zeker zijn dat Eric Sylvia er absoluut nooit uit zal stemmen. Andersom twijfel ik wel iets meer, maar ook niet veel.
Nee Sylvia doet dat ook niet, het maakt haar zwak en ook al zou ze het misschien wel willen ze zal dat niet doen omdat ze met zijn drieen sterker staanquote:Op dinsdag 10 april 2007 15:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Laat dat nou net het meest zeker zijn dat Eric Sylvia er absoluut nooit uit zal stemmen. Andersom twijfel ik wel iets meer, maar ook niet veel.
Brian heeft teveel 'respect' voor het doel van Jaap.. als hij geen immuuniteit krijgt blijft Jaap. Anders praat brian het wel in iemand anders hoofd om jaap te laten blijven.quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:34 schreef EricLee het volgende:
[..]
Inderdaad maar ik denk echt dat Jaap het niet door heeft.
Als er nu een stemronde voor Jaap wordt aangevraagd en iedereen stemt mee exclusief Nicolaas (want die mag toch niet stemmen) Dan is het exit Jaap.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |