Laat ik beginnen met mijn setje handboeien.
Ne ehet zijn niet die standaard handboeien zoals je die overal ziet, maar deze zijn met bont gevoerd (niet echt bont natuurlijk maar het lijkt er op). Deze zijn ideaal om te gebruiken tijdens de verschillende spelletjes die je met je vriendin kan beoefenen. En het voordeel van het bont gevoerde is da tje er een lange tijd mee kan spelen zonder daar lelijke en pijnlijke plekken rondje polsen te krijgen.
Daarnaast zijn er ook nog Tarzan Dildo's en een stel vibrators die er bij dit setje handboeien goed kunnen worden gebruikt. Stel je 'ketend' je vriendin vast met de handboeien waarna je haar streeld met een kleien vibrator. Haar langzaam naa rhet punt brengen waar je dan je Tarzan Dildo te voorschijn kan halen en deze in de strijd te gooien.
Nou als jullie verder nieuwsgierig zijn dan vragen jullie het maar in dit topic hoor
quote:Wat zijn je favoriete TV programma's.
Op woensdag 30 januari 2002 14:48 schreef BotXXX het volgende:
Nou als jullie verder nieuwsgierig zijn dan vragen jullie het maar in dit topic hoor
quote:Heb je ook voetboeien dan?
quote:Ja van die handboeien heb je ook een iets groter formaat die je kan gebruiken om je enkels bij elkaar te binden.
Op woensdag 30 januari 2002 14:54 schreef Knuffelbeertje het volgende:[..]
Heb je ook voetboeien dan?
En waar bind je die handboeien aan vast?
Meestal gewoon haar armen door de spake van het voeteneind en dan de handboeien dicht doen. Maar je kan ook haar handen aan haar voeten boeien. Of aan elkaar natuurlijk
quote:Heb jij soms ook een Hulk dildo
Op woensdag 30 januari 2002 14:48 schreef BotXXX het volgende:.....je Tarzan Dildo te voorschijn kan halen en deze in de strijd te gooien.
quote:Zeg boeienkoning, krijg ik nog antwoord.?
Op woensdag 30 januari 2002 14:58 schreef BotXXX het volgende:
quote:Al eens aan zo`n tuigje gedacht waar de hand en voetboeien aan zitten?
Op woensdag 30 januari 2002 14:58 schreef BotXXX het volgende:[..]
Ja van die handboeien heb je ook een iets groter formaat die je kan gebruiken om je enkels bij elkaar te binden.
Meestal gewoon haar armen door de spake van het voeteneind en dan de handboeien dicht doen. Maar je kan ook haar handen aan haar voeten boeien. Of aan elkaar natuurlijk
Ik ben heel blij dat ik weet dat je in het bezit bent van deze onderdelen. Go and have fun with it, and don't waste ur time talkin' 'bout it...!
prrr
quote:
quote:Nou dat gaat je niks aan
Op woensdag 30 januari 2002 14:53 schreef GHaven het volgende:
Wat zijn je favoriete TV programma's.
quote:Ja maar die kosten wat knaken dus dat moet nog even wachten
Op woensdag 30 januari 2002 15:00 schreef Knuffelbeertje het volgende:
Al eens aan zo`n tuigje gedacht waar de hand en voetboeien aan zitten?
quote:Zo af en toe wel ja.
Op woensdag 30 januari 2002 14:59 schreef Dave het volgende:
Draaien jullie de rollen ook wel eens om?
quote:Hehehe.. ik zal ze ook zeker weer binnen kort gaan gebruiken hoor.. Maar wou het jullie gewoon even laten weten, zodat je niet zelf hoeft te denken van "Oh doen meer mensen dit" het antwoord is dus volmondig JA
Op woensdag 30 januari 2002 15:59 schreef Pridemeid het volgende:
Ik ben heel blij dat ik weet dat je in het bezit bent van deze onderdelen. Go and have fun with it, and don't waste ur time talkin' 'bout it...!
quote:hihihihi.. Nou dat is dan wel net jammer
Op woensdag 30 januari 2002 16:10 schreef Kimmy het volgende:
Het is dat je zo'n afzichtelijk icon hebt, je had me bijna warm gekregen
quote:Ikke niet hoor, ik krijg en kan me aandacht best goed kwijt op deze manier
Op woensdag 30 januari 2002 16:14 schreef ---Fugitive--- het volgende:
Kom je aandacht tekort ofzo
quote:Hoe werken die dingen eigenlijk?
Op woensdag 30 januari 2002 16:31 schreef Silence het volgende:
Wat vinden jullie van de zogenaamde love balls? Die kan je vriendin altijd indoen, kan je haar heel de dag een beetje geil houden
Een vriendin van me had ze, werkte perfect
quote:Oh, nou laat mijn vraag over paarden maar zitten dan.
Op woensdag 30 januari 2002 16:51 schreef Knorretje het volgende:
Hier maar verder praten over de verschillende speeltjes hun mogelijkheden en ervaringen ervan.
quote:Liefdesschommel?? Het standje of echt zo'n soort achtig schommeltje waar je in kan zitten. Het standje is super
Op woensdag 30 januari 2002 16:33 schreef Mukie het volgende:
Al eens de liefdesschommel uitgeprobeerd ?
Lijkt me errug leuk...
quote:Zover ik begrijp uit je verhaal heb je het over de boeien die wel degelijk uit ijzer of hard plastic bestaan maar een omhuseltje hebben van stof/bont. Wat de narigheid met zich meebrengt dat het gaat schuren, slijten etc waardoor alsnog de bescherming (het bont dus) verdwijnt en pijn kan gaan doen aan het geketende ledemaat.
Nou ik wil even een aantal van de fantastisch emogelijkheden van mijn speeltjes geven. Gewoon om even een klein stukje van mijn lifestyle te laten zien aan jullie.Laat ik beginnen met mijn setje handboeien.
Ne ehet zijn niet die standaard handboeien zoals je die overal ziet, maar deze zijn met bont gevoerd (niet echt bont natuurlijk maar het lijkt er op). Deze zijn ideaal om te gebruiken tijdens de verschillende spelletjes die je met je vriendin kan beoefenen. En het voordeel van het bont gevoerde is da tje er een lange tijd mee kan spelen zonder daar lelijke en pijnlijke plekken rondje polsen te krijgen.Daarnaast zijn er ook nog Tarzan Dildo's en een stel vibrators die er bij dit setje handboeien goed kunnen worden gebruikt. Stel je 'ketend' je vriendin vast met de handboeien waarna je haar streeld met een kleien vibrator. Haar langzaam naa rhet punt brengen waar je dan je Tarzan Dildo te voorschijn kan halen en deze in de strijd te gooien.
Waarom geen leren boeien ? Zitten prima om de huid heen, kunnen goed bevestigd worden aan verschillende voorwerpen en uitbreiding altijd mogelijk. Anders hebbie ook nog die stoffen (maar die sluiten met klitteband ern gaan zeer makkelijk open)
quote:Valt mee, niet alles in een keer aanschaffen en je ogen goed de kost geven. Veel huis-tuin en keukenspulletjes zijn goed te gebruiken.
Op woensdag 30 januari 2002 16:24 schreef BotXXX het volgende:
Ja maar die kosten wat knaken dus dat moet nog even wachten
quote:
Op woensdag 30 januari 2002 16:42 schreef Kimmy het volgende:
Hoe werken die dingen eigenlijk?
*nieuwsgierig is
quote:Heb ze ook gehad, maar was er totaal niet wegvan. Om een beetje vibratie op te wekken moest ik toch aardig bewegen. Tijdens het lopen voelde ik er niets van. Maar ja ieder mens is anders
Op woensdag 30 januari 2002 16:49 schreef Silence het volgende:
Euhm, je weet wat die loveballs zijn he? Zijn 2 balletjes aan een touwtje, die heel erg snel gaan vibreren. Die breng je in, netjes gezegd in je vagina. Touwtje hang je er geloof ik net uit:)
Als je dan beweegt, bewegen die balletjes tegen elkaar en onstaat er een bepaalde vibratie, wat enorm lekker voelt en waardoor je als het goed is erg geil wordt. Tenminste, zo vertelde die vriendin dat. Bij haar was dat zeker zo! Leuk om dan te gaan shoppen
quote:
Op woensdag 30 januari 2002 16:47 schreef GHaven het volgende:
Vind je paarden leuk? Er is ook een paardenforum!
quote:waarom ?? Wieweet is het wel een paardenliefhebber. ponyplay
Op woensdag 30 januari 2002 16:55 schreef GHaven het volgende:[..]
Oh, nou laat mijn vraag over paarden maar zitten dan.
.
quote:Het zijn balletjes in ballen die als het ware gaan vibreren als je beweegt en dat moet dan een goed gevoel geven, mijn vriendin vindt er niks aan...
Op woensdag 30 januari 2002 16:42 schreef Kimmy het volgende:[..]
Hoe werken die dingen eigenlijk?
*nieuwsgierig is
quote:
Op woensdag 30 januari 2002 17:00 schreef Knorretje het volgende:waarom ?? Wieweet is het wel een paardenliefhebber. ponyplay
![]()
quote:Ja ze zijn van hard plastic of ijzer (zou het niet met zeker heid durven zeggen) daarom heen zit een zacht foam laagje en daarover heen een bont stofje. Dus zacht maar toch ook stevig
Op woensdag 30 januari 2002 16:59 schreef Knorretje het volgende:
Zover ik begrijp uit je verhaal heb je het over de boeien die wel degelijk uit ijzer of hard plastic bestaan maar een omhuseltje hebben van stof/bont. Wat de narigheid met zich meebrengt dat het gaat schuren, slijten etc waardoor alsnog de bescherming (het bont dus) verdwijnt en pijn kan gaan doen aan het geketende ledemaat.Waarom geen leren boeien ? Zitten prima om de huid heen, kunnen goed bevestigd worden aan verschillende voorwerpen en uitbreiding altijd mogelijk. Anders hebbie ook nog die stoffen (maar die sluiten met klitteband ern gaan zeer makkelijk open)
Valt mee, niet alles in een keer aanschaffen en je ogen goed de kost geven. Veel huis-tuin en keukenspulletjes zijn goed te gebruiken.
Ja inderdaad er is veel qua huishoudelijk te vinden wat je kan gebruiken. En persoonlijk die leren handboejen nou.. hmm.. nee krijg je weer zo groot sm achtig overkoepelend geheel. Daar zijn we nog niet aan toe
Beetje uitproberend ook nog maar en beginnend dus kan nog van alles gebeuren.
Over die love balls (of anders genoemd) bij de ene moet je veel bewegen en de ander wat minder. Maar je hebt ook een eitje wat je inbrengt en daar zit dan een draadloze afstands bediening bij. Kan ook leuk wezen voor als je met zijn tweene door de stad loopt, zo kan je af en toe het eitje laten vibreren en tja. Nou de rest spreekt voor zich
quote:rustige sex of een zeer gewillige vriendin ??
Op woensdag 30 januari 2002 17:02 schreef deGVR het volgende:
Ik heb een setje hand/voet boeien... dat zijn banden van stof.. met klitteband.. die met een reep nylon aan de poten van het bed vastgemaakt kunnen worden.. en met zo'n handig rugzak-sluitingkje weer los...
blindoekje erbij... werkt als een trein!
we hebben ze hier ook gehad, met verschillende uitbreidingen, maar ze wouden nog wel eens openschieten als er teveel spanning op stond. Niet zo zeer op de klitteband punten, maar meer op dat rugzakhaakje.
quote:daar heb ik nou echt helemaal niets mee, kan van veel dingen opgewonden raken, kan veel hebben en accepteren. Maar blijf dit nog steeds zeer fascinerend vinden en dan mbt waar haalt de persoon de fun uit, het genot. In het verkleedpartijtje, de handelingen of de onderdanigheid.
Op woensdag 30 januari 2002 17:05 schreef Herald het volgende:[..]
quote:Bondage blijft nu eenmaal onderdeel van het BDSM gebeuren,in een BDSM relatie hoeft er geen sprake te zijn van bondage, maar zodra er sprake is van bondage dan is er sprake van een machtsverhouding, dus BDSM. Hoever je dit uitvoert, en de frequentie, hoe etc moet je geheel zelf weten. Je hoeft het geen BDSM te noemen. Maar dat is ook met leren onderdelen. Een leren onderdeel hoeft niet perse direct iets te maken te hebben met SM of whatever. (het wordt er vaak mee geassocieerd en das het probleem)
Op woensdag 30 januari 2002 17:06 schreef BotXXX het volgende:[..]
Ja ze zijn van hard plastic of ijzer (zou het niet met zeker heid durven zeggen) daarom heen zit een zacht foam laagje en daarover heen een bont stofje. Dus zacht maar toch ook stevig
Ja inderdaad er is veel qua huishoudelijk te vinden wat je kan gebruiken. En persoonlijk die leren handboejen nou.. hmm.. nee krijg je weer zo groot sm achtig overkoepelend geheel. Daar zijn we nog niet aan toe
Beetje uitproberend ook nog maar en beginnend dus kan nog van alles gebeuren.
quote:ik denk alledrie
Op woensdag 30 januari 2002 17:08 schreef Knorretje het volgende:
daar heb ik nou echt helemaal niets mee, kan van veel dingen opgewonden raken, kan veel hebben en accepteren. Maar blijf dit nog steeds zeer fascinerend vinden en dan mbt waar haalt de persoon de fun uit, het genot. In het verkleedpartijtje, de handelingen of de onderdanigheid.
quote:net zoals SM niet betekent elkaar in elkaar beuken.
Op woensdag 30 januari 2002 17:12 schreef Knorretje het volgende:
Een leren onderdeel hoeft niet perse direct iets te maken te hebben met SM of whatever. (het wordt er vaak mee geassocieerd en das het probleem)
quote:Ja ik weet het (doe het zelf ook) maar als je sm noemt dan denken de meesten (nou ja die ik ken dan) aan het hard afrossen om er plezier aan te beleven. En dat is het totaal niet dus houden we het rustig..
Op woensdag 30 januari 2002 17:12 schreef Knorretje het volgende:[..]
Bondage blijft nu eenmaal onderdeel van het BDSM gebeuren,in een BDSM relatie hoeft er geen sprake te zijn van bondage, maar zodra er sprake is van bondage dan is er sprake van een machtsverhouding, dus BDSM. Hoever je dit uitvoert, en de frequentie, hoe etc moet je geheel zelf weten. Je hoeft het geen BDSM te noemen. Maar dat is ook met leren onderdelen. Een leren onderdeel hoeft niet perse direct iets te maken te hebben met SM of whatever. (het wordt er vaak mee geassocieerd en das het probleem)
quote:Blijf het moeilijk vinden het te begrijpen. Genot uit onderdanigheid halen of via een rollenspel kan ik bij. begrijp ik volkomen. Maar jezelf op dierlijke wijze presenteren en je als zodanig te laten behandelen niet, maar wie weet snap ik het ooit. Geloof dat we flink aan het afdwalen zijn.
Op woensdag 30 januari 2002 17:14 schreef Herald het volgende:[..]
ik denk alledrie
andere ponyplay:
[afbeelding]
quote:ohja sorry
Op woensdag 30 januari 2002 17:18 schreef Knorretje het volgende:
Blijf het moeilijk vinden het te begrijpen. Genot uit onderdanigheid halen of via een rollenspel kan ik bij. begrijp ik volkomen. Maar jezelf op dierlijke wijze presenteren en je als zodanig te laten behandelen niet, maar wie weet snap ik het ooit. Geloof dat we flink aan het afdwalen zijn.
maar jezelf als dier laten behandelen is toch ook een vorm van onderdanigheid (en rollenspel)? Jezelf laten berijden door de meester(es).
Overigens zijn een boel dingen voor mensen onbegrijpelijk. Sommige mensen snappen niet waarom andere mensen speeltjes gebruiken, of waarom mensen elkaar boeien, of aan SM doen of aan de laarzen van je geliefde lebberen, of aan poepseks doen. Als het niet je ding is zal het denk ik ook altijd onbegrijpelijk blijven.
quote:laatste keer moet toch een beetje het goeie voorbeeld geven
Op woensdag 30 januari 2002 17:24 schreef Herald het volgende:[..]
ohja sorry
maar jezelf als dier laten behandelen is toch ook een vorm van onderdanigheid (en rollenspel)? Jezelf laten berijden door de meester(es).
Overigens zijn een boel dingen voor mensen onbegrijpelijk. Sommige mensen snappen niet waarom andere mensen speeltjes gebruiken, of waarom mensen elkaar boeien, of aan SM doen of aan de laarzen van je geliefde lebberen, of aan poepseks doen. Als het niet je ding is zal het denk ik ook altijd onbegrijpelijk blijven.
Maar ik kan het niet uitstaan als ik het niet begrijp. De andre handelingen die je opnoemt kan ik me nog bij "inleven"me er iets bijvoorstellen. Maar bij bestialiteit en ponyplay lijkt ieder spoor me bijster. Maar goed.
ontopic: nog meer leuke speeltjes om op te noemen ??? al dan niet zelfgemaakt ?
ff voor BotXXX naar aanleiding van je vorige post(s): spreidstang is ook heel erg leuk/lekker (makkelijk zelf te maken, scheelt een hoop geld en kan hem leuk uitbreiden en aankledem.
quote:ik bedoelde idd de echte schommel
Op woensdag 30 januari 2002 16:57 schreef BotXXX het volgende:[..]
Liefdesschommel?? Het standje of echt zo'n soort achtig schommeltje waar je in kan zitten. Het standje is super
nou vinden wij dan
quote:euhmm liefdesschommel is hetzelfde als de sling ?? of is dat weer iets anders (die liefdesschommel, sling ken ik)
Op woensdag 30 januari 2002 18:33 schreef Mukie het volgende:[..]
ik bedoelde idd de echte schommel
Ik heb hem wel al een paar keer gezien op beurzen enzo, maar nog nooit gehoord van iemand dat ie ut heeft uitgeprobeerd. Zou er wel eens wat meer over willen weten.
quote:wat heb jij toch met SM?
Op woensdag 30 januari 2002 18:41 schreef Knorretje het volgende:
euhmm liefdesschommel is hetzelfde als de sling ?? of is dat weer iets anders (die liefdesschommel, sling ken ik)
quote:ji weet er anders ook genoeg vanaf om mij deze vraag te stellen
Op woensdag 30 januari 2002 18:46 schreef Herald het volgende:[..]
wat heb jij toch met SM?
quote:Hahah
Op woensdag 30 januari 2002 18:49 schreef Knorretje het volgende:[..]
ji weet er anders ook genoeg vanaf om mij deze vraag te stellen
maar een spreid stang. is dat zo'n lat waar je iemand aan vast kan zetten zeg maar of is dat weer iets anders
Volgens mij is de oorspronkelijke bedoeling niet om de draagster ervan geil te maken en te houden.
'k dacht dat ze oorspronkelijk uit japan kwamen, en daar in de vagina ingebracht werden om de vagina spieren te trainen zodat de vrouw:
a) Een strakke vagina kreeg om de man meer plezier te doen
b) meer controle over haar orgasme te krijgen, en zodoende een beter en sterker orgasme te krijgen.
Of heb ik het nu zo erg mis?
quote:
Op woensdag 30 januari 2002 22:22 schreef BotXXX het volgende:[..]
Hahah
politiek antwoord
quote:Je kunt spreidstangen op verschillende manieren krijgen, met allemaal een ander doel. Je hebt ze dus die je tussen de benen kunt zetten en dus de sub (of wie dan ook) dwingen de benen in die positie te houden. Je hebt ze ook voor de armen. En tja nog een stapje verder en je zet er een dwarslat op met daarop bv een vibrator/dildo. Kun je gegarandeerd niet weg.
maar een spreid stang. is dat zo'n lat waar je iemand aan vast kan zetten zeg maarof is dat weer iets anders
De simpelste spreidstang maak je met een bezemsteel en twee oogjes aan ieders zijde (waar de boeien doorheen kunnen of aan vast gemaakt kunnen worden) Bij de blokker kun je voor nog geen 5 gulden zo'n stok halen (die is ook al mooi afgewerkt aan de zijkanten. likkie zwarte verf erover, mooie ogen eraan, en klaar
quote:Hihihihihihihihihi....heb je dat bij klussen met kijkers (of zoiets)gezien?
Op woensdag 30 januari 2002 23:59 schreef Knorretje het volgende:[..]
[..]
De simpelste spreidstang maak je met een bezemsteel en twee oogjes aan ieders zijde (waar de boeien doorheen kunnen of aan vast gemaakt kunnen worden) Bij de blokker kun je voor nog geen 5 gulden zo'n stok halen (die is ook al mooi afgewerkt aan de zijkanten. likkie zwarte verf erover, mooie ogen eraan, en klaar
quote:Vraag niet waarom, maar ik heb zo'n _flauw_ vermoeden dat het eerder uit 'BDSM voor beginners' komt... *grijns*
Op donderdag 31 januari 2002 00:06 schreef judea-tje het volgende:[..]
Hihihihihihihihihi....heb je dat bij klussen met kijkers (of zoiets)gezien?
Hoewel... Nico en Rob die Myrna vastbinden aan een zelfgemaakte tafel om haar daarna te bewerken met een zelfgemaakte roe...? hmmm. Oh wacht even, ik ben wakker he?
Never mind...
quote:Zeer gewillige vriendin.. en zij heeft een zeer gewillige vriend...
Op woensdag 30 januari 2002 17:06 schreef Knorretje het volgende:[..]
rustige sex of een zeer gewillige vriendin ??
we hebben ze hier ook gehad, met verschillende uitbreidingen, maar ze wouden nog wel eens openschieten als er teveel spanning op stond. Niet zo zeer op de klitteband punten, maar meer op dat rugzakhaakje.
BIj ons nog niet losgeschoten... maar kan ook een leuke wending geven toch?
quote:Ook een leuke: Neem een houten stang van ca. 1 meter, leg het "slachtoffer" op de rug op bed, bindt de enkel hier met ongeveer 60-75 cm ruimte tussen aan vast. Vervolgens de benen optrekken en de polsen er ook aan vast binden, zodanig dat de polsen OP de spreidstang vastzitten.
Op woensdag 30 januari 2002 23:59 schreef Knorretje het volgende:[..]
[..]Je kunt spreidstangen op verschillende manieren krijgen, met allemaal een ander doel. Je hebt ze dus die je tussen de benen kunt zetten en dus de sub (of wie dan ook) dwingen de benen in die positie te houden. Je hebt ze ook voor de armen. En tja nog een stapje verder en je zet er een dwarslat op met daarop bv een vibrator/dildo. Kun je gegarandeerd niet weg.
Have fun.
P.
quote:en dat is niet standaard??....die dingen zie je overal tegenwoordig!
Ne ehet zijn niet die standaard handboeien zoals je die overal ziet, maar deze zijn met bont gevoerd (niet echt bont natuurlijk maar het lijkt er op).
quote:Dat is ook het eerste wat ik dacht....met sinterklaas nog gehad!!
Op donderdag 31 januari 2002 16:27 schreef Red-Ace het volgende:[..]
en dat is niet standaard??....die dingen zie je overal tegenwoordig!
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |