PSV speelt dit jaar ook met een hele nieuwe verdediging en doet toch aardig mee bovenin.quote:Op woensdag 11 april 2007 12:52 schreef stefmans het volgende:
Een heel nieuwe verdediging opzetten kost veel meer tijd als een nieuwe aanvaller aantrekken en mee laten spelen.
Mooi interview met Gabriquote:Op woensdag 11 april 2007 11:56 schreef MaxC het volgende:
[[url=http://www.vi.nl/splashpaginas/vi/iafbeelding[/url]]
Toch maar deze week kopenGabri
![]()
3 keer achterelkaar geen kampioen worden is ook geen hegemonie, wel irritantquote:Op woensdag 11 april 2007 12:57 schreef Da_Sandman het volgende:
Wat lullen we nou over hegemonie? Twee keer achter elkaar kampioen is geen hegemonie. De eventuele derde titel ook niet, gezien de grote geluksfactor.
quote:Stanton Lewis gaat alweer vertrekken bij Ajax. De aanvaller kwam negen maanden geleden over van Ajax Cape Town, maar kwam niet verder dan het tweede elftal van de Amsterdammers. Mogelijk zet Lewis zijn carrière voort in de Belgische Liga. Daar loopt de Zuid-Afrikaan momenteel tien dagen stage bij Club Brugge. (Highlow)
Zie nou eerst zelf maar eens te winnen hahaquote:
Dat staat allebei in de VI?quote:Op woensdag 11 april 2007 13:45 schreef ericajax het volgende:
Huntelaar en Aissati waren twee van de spelers die bij AZ aanklopte omdat ze liever met Van Gaal werkte dan met hun eigen trainer![]()
"Gabri voorspelt Ajax en zichzelf rijke toekomst" hadtie zich zondag moeten bedenken![]()
Geloof er geen kut van.quote:Op woensdag 11 april 2007 13:45 schreef ericajax het volgende:
Huntelaar en Aissati waren twee van de spelers die bij AZ aanklopte omdat ze liever met Van Gaal werkte dan met hun eigen trainer![]()
WTF hoe weetje dat?quote:Op woensdag 11 april 2007 13:45 schreef ericajax het volgende:
"Gabri voorspelt Ajax en zichzelf rijke toekomst" hadtie zich zondag moeten bedenken![]()
Inderdaad.quote:Op woensdag 11 april 2007 13:52 schreef HeatWave het volgende:
KJH kan allang weg naar een buitenlandse topclub als hij weg wil, no way dat ie dan nog ff de tussenstap naar AZ gaat maken..
Inderdaad. Volgens mij hebben Huntelaar en Aissatti nooit met Van Gaal gewerkt. Lijkt me dus weer bullshit. Staat zeker in de VI?quote:
VI = stemmingmakerij.quote:Op woensdag 11 april 2007 13:54 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Inderdaad. Volgens mij hebben Huntelaar en Aissatti nooit met Van Gaal gewerkt. Lijkt me dus weer bullshit. Staat zeker in de VI?
VI jeweet.quote:
quote:
Wat een kansloos blad is dat toch geworden met die irritante notoire sigaren roker aan het roer.quote:Voorzitter Dirk Scheringa, die toch niet zo snel schrikt, viel bijna van zijn stoel bij een andere flirt, dit keer vanuit Amsterdam. Niemand minder dan Klaas-Jan Huntelaar bracht AZ op de hoogte van zijn onvrede over de manier waarop Ajax en trainer Henk ten Cate met hem omsprongen. Hij was eerdere gesprekken nog niet vergeten en had eigenlijk spijt van zijn keuze voor Ajax.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |