quote:Op woensdag 11 april 2007 09:39 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Dit post je ook minstens 3 keer per topic, hè?.
Je moet wat, de topics gaan de laatste tijd zo langzaam. Straks halen we dit seizoen de duizendste niet eens!quote:Op woensdag 11 april 2007 09:39 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Dit post je ook minstens 3 keer per topic, hè?.
Zullen we er nog maar een weddenschapje tegenaan klappen dan?quote:Op woensdag 11 april 2007 09:45 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Je moet wat, de topics gaan de laatste tijd zo langzaam. Straks halen we dit seizoen de duizendste niet eens!
quote:Op woensdag 11 april 2007 09:45 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Je moet wat, de topics gaan de laatste tijd zo langzaam. Straks halen we dit seizoen de duizendste niet eens!
Als we 0 - 6 hadden gewonnen van RKC zaten we nu minstens aan nummer 653 inderdaad.quote:Op woensdag 11 april 2007 09:45 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Laf excuus inderdaad, lijkt Henk ten Cate wel man!quote:
Hoezo niet? Rosales doet in ieder geval niet mee, dus we maken nog kans.quote:Op woensdag 11 april 2007 09:53 schreef HeatWave het volgende:
Ik zie het niet meer gebeuren nu hoor.... GVD, ben er nog boos om...
quote:Op woensdag 11 april 2007 09:54 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Hoezo niet? Rosales doet in ieder geval niet mee, dus we maken nog kans.
Denk dat de druk vooral bij jullie ligt na het verneuken van afgelopen Zondag.quote:Op woensdag 11 april 2007 09:55 schreef Freak187 het volgende:
Als we aanstaande vrijdag winnen staan we bovenaan. Volgens Henk is dat nog eens een extra druk op psv en AZ... Wie houd hij voor de gek?
Je kan ook overdrijven! We spelen één wedstrijd kut en ook het resultaat is dramatisch, maar is dan meteen die goede reeks daarvoor vergeten? Natuurlijk hebben we het wel heel goed verpest, van één directe concurrent gingen we naar twee directe concurrenten en daartussendoor hadden we het allemaal in eigen hand, maar om alle hoop nu al op te geven?quote:Op woensdag 11 april 2007 09:57 schreef HeatWave het volgende:
[..].
Nee, maar de rest speelt op dit moment zelfs onder ZIJN niveau.
PSV zie ik geen negen punten meer halen, AZ wel. Maar wellicht kan het drukke programma de Alkmaarders opbreken? In de UEFA Cup zal men er donderdag vol voor gaan en wellicht moeten ze dan nóg twee wedstrijden, misschien dat we daar dan maar van moeten profiteren!quote:Serieus, ook al winnen we vrijdag, ik zie niet en psv en az nog punten verspelen eigenlijk. Ze zijn driedubbel gewaarschuwd..
Ik meen het serieus dat morgen een flinke streep door de rekening kan worden voor zondag.quote:Op woensdag 11 april 2007 10:24 schreef M0NTANA het volgende:
............
PSV zie ik geen negen punten meer halen, AZ wel. Maar wellicht kan het drukke programma de Alkmaarders opbreken? In de UEFA Cup zal men er donderdag vol voor gaan en wellicht moeten ze dan nóg twee wedstrijden, misschien dat we daar dan maar van moeten profiteren!
Op de hele competitie valt geen pijl op te trekken, misschien staan we na komend weekend alledrie wel op evenveel punten? Misschien staat Ajax vijf punten achter op PSV, misschien wel één voor? Misschien staat AZ bovenaan, misschien wel derde? Er valt niets, maar dan ook helemaal niets over te zeggen.quote:Op woensdag 11 april 2007 10:40 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Ik meen het serieus dat morgen een flinke streep door de rekening kan worden voor zondag.
Hoewel je er natuurlijk geen pijl op kan trekken, maar dat is het enige "struikelblok" dat problemen kan gaan geven
Amen. Misschien wordt FC Twente wel kampioen.quote:Op woensdag 11 april 2007 10:43 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Op de hele competitie valt geen pijl op te trekken, misschien staan we na komend weekend alledrie wel op evenveel punten? Misschien staat Ajax vijf punten achter op PSV, misschien wel één voor? Misschien staat AZ bovenaan, misschien wel derde? Er valt niets, maar dan ook helemaal niets over te zeggen.
quote:Op woensdag 11 april 2007 10:17 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
en de zaterdag erna Defqon [afbeelding]
Zoiets jaquote:Op woensdag 11 april 2007 10:45 schreef PyTh het volgende:
[..]
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Ach, de kansen zijn al zovaak veranderd, wie weet wat er nog gebeurt.quote:Op woensdag 11 april 2007 10:09 schreef StarGazer het volgende:
Geen kampioenschap. Ik heb mij er bij neergelegd.
quote:Op woensdag 11 april 2007 11:21 schreef Vakkie_W het volgende:
Seedorf in gesprek met PSV
Heb je dat van de oom van Hedwiges Maduro?quote:
Stomme boerenquote:PSV hoopt op integriteit Van der Zee
Geschreven door Pieter Hanson op woensdag, 11 april om 10:27
Scout Hans van der Zee maakte afgelopen week zijn overgang van PSV naar Ajax bekend. Een gevoelige transfer voor de Eindhovenaren die echter hopen op de integriteit van Van der Zee, zo meldt preses Frits Schuitema.
"Dit is niet plezierig. De scouting is een van de zenuwcentra van onze club. Hans heeft natuurlijk heel veel kennis, laten we hopen dat hij er geen misbruik van maakt", aldus Schuitema tegenover het AD.
Van der Zee was de afgelopen zes jaar werkzaam als scout van PSV. In deze hoedanigheid ontdekte hij onder meer de Peruaanse aanvaller Jefferson Farfán. Overigens is Van der Zee inmiddels op non-actief gesteld door de PSV-leiding.
Je neemt me niet serieus, dus waarom zou ik dan mijn bron gaan vertellen? Je gelooft me blijkbaar toch niet.quote:
hmm zou Seedorf liever spelen met Davids en Stam of met Cocu en Kluivert?quote:Op woensdag 11 april 2007 11:28 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Je neemt me niet serieus, dus waarom zou ik dan mijn bron gaan vertellen? Je gelooft me blijkbaar toch niet.
Het komt van dezelfde bron die wist te vertellen dat Gio volgend seizoen op huurbasis naar Feyenoord komt.
Kan het hem niet kwalijk nemen, maar daarom moet Ajax geen spelers in Nederland verhuren vind ik...quote:Op woensdag 11 april 2007 11:30 schreef Jasza het volgende:
Wel goed trouwens dat Vertonghen en Schilder terugkomen, goed voor de breedte, maar Vertonghen wilde zeker geen CL spelen vorig jaar![]()
Cocu stopt toch wel, lijkt me vrij zeker.quote:Op woensdag 11 april 2007 11:30 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
hmm zou Seedorf liever spelen met Davids en Stam of met Cocu en Kluivert?![]()
Gelukkig is dat ook al zo zeker, dat Gio naar Feyenoord gaat.quote:Op woensdag 11 april 2007 11:28 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Je neemt me niet serieus, dus waarom zou ik dan mijn bron gaan vertellen? Je gelooft me blijkbaar toch niet.
Het komt van dezelfde bron die wist te vertellen dat Gio volgend seizoen op huurbasis naar Feyenoord komt.
Tsja, als ik hem was geweest zou ik niet alles gegeven hebben maargoedquote:Op woensdag 11 april 2007 11:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kan het hem niet kwalijk nemen, maar daarom moet Ajax geen spelers in Nederland verhuren vind ik...
Zo dachten de PSV supporters ook over Stam. Maar die ging toen ook naar Ajax. Wat niemand had verwacht.quote:Op woensdag 11 april 2007 11:30 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
hmm zou Seedorf liever spelen met Davids en Stam of met Cocu en Kluivert?![]()
waarom zou Seedorf eigenlijk weg willen? Misschien dat hij weg gaat als hij dit jaar weer de CL wint..quote:Op woensdag 11 april 2007 11:32 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Zo dachten de PSV supporters ook over Stam. Maar die ging toen ook naar Ajax. Wat niemand had verwacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |