quote:Op woensdag 11 april 2007 09:39 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Dit post je ook minstens 3 keer per topic, hè?.
Je moet wat, de topics gaan de laatste tijd zo langzaam. Straks halen we dit seizoen de duizendste niet eens!quote:Op woensdag 11 april 2007 09:39 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Dit post je ook minstens 3 keer per topic, hè?.
Zullen we er nog maar een weddenschapje tegenaan klappen dan?quote:Op woensdag 11 april 2007 09:45 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Je moet wat, de topics gaan de laatste tijd zo langzaam. Straks halen we dit seizoen de duizendste niet eens!
quote:Op woensdag 11 april 2007 09:45 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Je moet wat, de topics gaan de laatste tijd zo langzaam. Straks halen we dit seizoen de duizendste niet eens!
Als we 0 - 6 hadden gewonnen van RKC zaten we nu minstens aan nummer 653 inderdaad.quote:Op woensdag 11 april 2007 09:45 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Laf excuus inderdaad, lijkt Henk ten Cate wel man!quote:
Hoezo niet? Rosales doet in ieder geval niet mee, dus we maken nog kans.quote:Op woensdag 11 april 2007 09:53 schreef HeatWave het volgende:
Ik zie het niet meer gebeuren nu hoor.... GVD, ben er nog boos om...
quote:Op woensdag 11 april 2007 09:54 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Hoezo niet? Rosales doet in ieder geval niet mee, dus we maken nog kans.
Denk dat de druk vooral bij jullie ligt na het verneuken van afgelopen Zondag.quote:Op woensdag 11 april 2007 09:55 schreef Freak187 het volgende:
Als we aanstaande vrijdag winnen staan we bovenaan. Volgens Henk is dat nog eens een extra druk op psv en AZ... Wie houd hij voor de gek?
Je kan ook overdrijven! We spelen één wedstrijd kut en ook het resultaat is dramatisch, maar is dan meteen die goede reeks daarvoor vergeten? Natuurlijk hebben we het wel heel goed verpest, van één directe concurrent gingen we naar twee directe concurrenten en daartussendoor hadden we het allemaal in eigen hand, maar om alle hoop nu al op te geven?quote:Op woensdag 11 april 2007 09:57 schreef HeatWave het volgende:
[..].
Nee, maar de rest speelt op dit moment zelfs onder ZIJN niveau.
PSV zie ik geen negen punten meer halen, AZ wel. Maar wellicht kan het drukke programma de Alkmaarders opbreken? In de UEFA Cup zal men er donderdag vol voor gaan en wellicht moeten ze dan nóg twee wedstrijden, misschien dat we daar dan maar van moeten profiteren!quote:Serieus, ook al winnen we vrijdag, ik zie niet en psv en az nog punten verspelen eigenlijk. Ze zijn driedubbel gewaarschuwd..
Ik meen het serieus dat morgen een flinke streep door de rekening kan worden voor zondag.quote:Op woensdag 11 april 2007 10:24 schreef M0NTANA het volgende:
............
PSV zie ik geen negen punten meer halen, AZ wel. Maar wellicht kan het drukke programma de Alkmaarders opbreken? In de UEFA Cup zal men er donderdag vol voor gaan en wellicht moeten ze dan nóg twee wedstrijden, misschien dat we daar dan maar van moeten profiteren!
Op de hele competitie valt geen pijl op te trekken, misschien staan we na komend weekend alledrie wel op evenveel punten? Misschien staat Ajax vijf punten achter op PSV, misschien wel één voor? Misschien staat AZ bovenaan, misschien wel derde? Er valt niets, maar dan ook helemaal niets over te zeggen.quote:Op woensdag 11 april 2007 10:40 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Ik meen het serieus dat morgen een flinke streep door de rekening kan worden voor zondag.
Hoewel je er natuurlijk geen pijl op kan trekken, maar dat is het enige "struikelblok" dat problemen kan gaan geven
Amen. Misschien wordt FC Twente wel kampioen.quote:Op woensdag 11 april 2007 10:43 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Op de hele competitie valt geen pijl op te trekken, misschien staan we na komend weekend alledrie wel op evenveel punten? Misschien staat Ajax vijf punten achter op PSV, misschien wel één voor? Misschien staat AZ bovenaan, misschien wel derde? Er valt niets, maar dan ook helemaal niets over te zeggen.
quote:Op woensdag 11 april 2007 10:17 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
en de zaterdag erna Defqon [afbeelding]
Zoiets jaquote:Op woensdag 11 april 2007 10:45 schreef PyTh het volgende:
[..]
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Ach, de kansen zijn al zovaak veranderd, wie weet wat er nog gebeurt.quote:Op woensdag 11 april 2007 10:09 schreef StarGazer het volgende:
Geen kampioenschap. Ik heb mij er bij neergelegd.
quote:Op woensdag 11 april 2007 11:21 schreef Vakkie_W het volgende:
Seedorf in gesprek met PSV
Heb je dat van de oom van Hedwiges Maduro?quote:
Stomme boerenquote:PSV hoopt op integriteit Van der Zee
Geschreven door Pieter Hanson op woensdag, 11 april om 10:27
Scout Hans van der Zee maakte afgelopen week zijn overgang van PSV naar Ajax bekend. Een gevoelige transfer voor de Eindhovenaren die echter hopen op de integriteit van Van der Zee, zo meldt preses Frits Schuitema.
"Dit is niet plezierig. De scouting is een van de zenuwcentra van onze club. Hans heeft natuurlijk heel veel kennis, laten we hopen dat hij er geen misbruik van maakt", aldus Schuitema tegenover het AD.
Van der Zee was de afgelopen zes jaar werkzaam als scout van PSV. In deze hoedanigheid ontdekte hij onder meer de Peruaanse aanvaller Jefferson Farfán. Overigens is Van der Zee inmiddels op non-actief gesteld door de PSV-leiding.
Je neemt me niet serieus, dus waarom zou ik dan mijn bron gaan vertellen? Je gelooft me blijkbaar toch niet.quote:
hmm zou Seedorf liever spelen met Davids en Stam of met Cocu en Kluivert?quote:Op woensdag 11 april 2007 11:28 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Je neemt me niet serieus, dus waarom zou ik dan mijn bron gaan vertellen? Je gelooft me blijkbaar toch niet.
Het komt van dezelfde bron die wist te vertellen dat Gio volgend seizoen op huurbasis naar Feyenoord komt.
Kan het hem niet kwalijk nemen, maar daarom moet Ajax geen spelers in Nederland verhuren vind ik...quote:Op woensdag 11 april 2007 11:30 schreef Jasza het volgende:
Wel goed trouwens dat Vertonghen en Schilder terugkomen, goed voor de breedte, maar Vertonghen wilde zeker geen CL spelen vorig jaar![]()
Cocu stopt toch wel, lijkt me vrij zeker.quote:Op woensdag 11 april 2007 11:30 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
hmm zou Seedorf liever spelen met Davids en Stam of met Cocu en Kluivert?![]()
Gelukkig is dat ook al zo zeker, dat Gio naar Feyenoord gaat.quote:Op woensdag 11 april 2007 11:28 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Je neemt me niet serieus, dus waarom zou ik dan mijn bron gaan vertellen? Je gelooft me blijkbaar toch niet.
Het komt van dezelfde bron die wist te vertellen dat Gio volgend seizoen op huurbasis naar Feyenoord komt.
Tsja, als ik hem was geweest zou ik niet alles gegeven hebben maargoedquote:Op woensdag 11 april 2007 11:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kan het hem niet kwalijk nemen, maar daarom moet Ajax geen spelers in Nederland verhuren vind ik...
Zo dachten de PSV supporters ook over Stam. Maar die ging toen ook naar Ajax. Wat niemand had verwacht.quote:Op woensdag 11 april 2007 11:30 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
hmm zou Seedorf liever spelen met Davids en Stam of met Cocu en Kluivert?![]()
waarom zou Seedorf eigenlijk weg willen? Misschien dat hij weg gaat als hij dit jaar weer de CL wint..quote:Op woensdag 11 april 2007 11:32 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Zo dachten de PSV supporters ook over Stam. Maar die ging toen ook naar Ajax. Wat niemand had verwacht.
Ik dacht dat hij aangegeven had nog één jaartje door te gaanquote:Op woensdag 11 april 2007 11:31 schreef Jasza het volgende:
[..]
Cocu stopt toch wel, lijkt me vrij zeker.
Milan wil Gomes heeeeeeeeeeel graag hebben.quote:Op woensdag 11 april 2007 11:36 schreef SiemeN het volgende:
Seedorf heeft dit seizoen bijgetekend in Milaan. PSV heeft een transferbudget van ongeveer 5 miljoen euro als er niemand verkocht wordt. You do the math.
quote:Ajax ziet toch af van trip naar China
11/4/2007 9 :45
Ajax gaat na de competitie definitief niet naar China. De leiding vindt dat alle spelers vanaf 9 juni vakantie moeten kunnen vieren.
De trip was gepland vanwege commerciële motieven, maar wordt nu geschrapt uit sportief oogpunt. In Voetbal International zegt technisch directeur Martin van Geel van Ajax: 'Wij willen dat onze spelers hoe dan ook vanaf 9 juni vakantie kunnen vieren. De Chinese organisatoren wilden dat we na die datum nog een wedstrijd zouden spelen.'
Ook het feit dat Ajax vanwege interlandverplichtingen niet met het meest representatieve team zou kunnen aantreden, heeft een rol gespeeld. Het Nederlands elftal gaat eind mei naar Azië voor een oefenstage. Daarnaast moeten jeugdige internationals zich eind mei verzamelen bij Jong Oranje, ter voorbereiding op het EK Onder-21 in eigen land.
Waar gaan we om wedden?quote:Op woensdag 11 april 2007 09:48 schreef PyTh het volgende:
[..]
Zullen we er nog maar een weddenschapje tegenaan klappen dan?
Lijkt me een verstandige keuze.quote:
Vanaf 9 juni vakantie, kunnen ze mooi s'avonds naar het honk komenquote:
Dat dus. Laat die gast lekker lullen in de ruimte, hij snapt er geen reet vanquote:Op woensdag 11 april 2007 11:36 schreef SiemeN het volgende:
Seedorf heeft dit seizoen bijgetekend in Milaan. PSV heeft een transferbudget van ongeveer 5 miljoen euro als er niemand verkocht wordt. You do the math.
Grote krat bier.quote:
Nee, over een voormalig SS-tandarts die zijn patiënt martelt in de tandartsstoel.quote:Op woensdag 11 april 2007 12:02 schreef Erasmusch het volgende:
Hey, Marathon Man gaat toch over een Joodse hardloper?
Daar ga ik dan weer niet heenquote:Op woensdag 11 april 2007 10:17 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
en de zaterdag erna Defqon [afbeelding]
Heb jij toch niks aan, jij moet werken!quote:
Wordt een lekker dagje :beer:quote:
van 9 tot een uur of 3, blijft er genoeg tijd over voor de stadquote:Op woensdag 11 april 2007 12:08 schreef PyTh het volgende:
[..]
Heb jij toch niks aan, jij moet werken!
Or are you a little liar?
de postbode heeft hem nog niet gebrachtquote:Op woensdag 11 april 2007 11:56 schreef MaxC het volgende:
[afbeelding]
Toch maar deze week kopenGabri
![]()
Gaat Alex ook nog weg? Zonder Gomes, Cocu en Alex en met Koeman speelt psv volgend seizoen degradatie voetbal.quote:Op woensdag 11 april 2007 11:41 schreef PyTh het volgende:
[..]
Milan wil Gomes heeeeeeeeeeel graag hebben.
Now you do the math.
van mij hoeft Seedorf niet te komen overigens
Ja, tuurlijk, net als al die andere jaren dat het volgend jaar wel slecht met psv zal gaan en goed met Ajaxquote:Op woensdag 11 april 2007 12:39 schreef devv05 het volgende:
[..]
Gaat Alex ook nog weg? Zonder Gomes, Cocu en Alex en met Koeman speelt psv volgend seizoen degradatie voetbal.
Wtf die avatarquote:Op woensdag 11 april 2007 12:39 schreef devv05 het volgende:
[..]
Gaat Alex ook nog weg? Zonder Gomes, Cocu en Alex en met Koeman speelt psv volgend seizoen degradatie voetbal.
Dat riep iedereen ook na het vertrek van Van Bommel, Park, Vogel, Ooijer...quote:Op woensdag 11 april 2007 12:39 schreef devv05 het volgende:
Inderdaad, ieder jaar vertrekken er wel enkele sterkhouders, maar toch worden ze weer kampioen.quote:Op woensdag 11 april 2007 12:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk, net als al die andere jaren dat het volgend jaar wel slecht met psv zal gaan en goed met Ajax.
Een heel nieuwe verdediging opzetten kost veel meer tijd als een nieuwe aanvaller aantrekken en mee laten spelen.quote:Op woensdag 11 april 2007 12:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk, net als al die andere jaren dat het volgend jaar wel slecht met psv zal gaan en goed met Ajax.
Zal best, maar we bleren dit al seizoen na seizoen, VOLGEND jaar storten ze in hoor, echt waar!!!!quote:Op woensdag 11 april 2007 12:52 schreef stefmans het volgende:
[..]
Een heel nieuwe verdediging opzetten kost veel meer tijd als een nieuwe aanvaller aantrekken en mee laten spelen.
PSV speelt dit jaar ook met een hele nieuwe verdediging en doet toch aardig mee bovenin.quote:Op woensdag 11 april 2007 12:52 schreef stefmans het volgende:
Een heel nieuwe verdediging opzetten kost veel meer tijd als een nieuwe aanvaller aantrekken en mee laten spelen.
Mooi interview met Gabriquote:Op woensdag 11 april 2007 11:56 schreef MaxC het volgende:
[[url=http://www.vi.nl/splashpaginas/vi/iafbeelding[/url]]
Toch maar deze week kopenGabri
![]()
3 keer achterelkaar geen kampioen worden is ook geen hegemonie, wel irritantquote:Op woensdag 11 april 2007 12:57 schreef Da_Sandman het volgende:
Wat lullen we nou over hegemonie? Twee keer achter elkaar kampioen is geen hegemonie. De eventuele derde titel ook niet, gezien de grote geluksfactor.
quote:Stanton Lewis gaat alweer vertrekken bij Ajax. De aanvaller kwam negen maanden geleden over van Ajax Cape Town, maar kwam niet verder dan het tweede elftal van de Amsterdammers. Mogelijk zet Lewis zijn carrière voort in de Belgische Liga. Daar loopt de Zuid-Afrikaan momenteel tien dagen stage bij Club Brugge. (Highlow)
Zie nou eerst zelf maar eens te winnen hahaquote:
Dat staat allebei in de VI?quote:Op woensdag 11 april 2007 13:45 schreef ericajax het volgende:
Huntelaar en Aissati waren twee van de spelers die bij AZ aanklopte omdat ze liever met Van Gaal werkte dan met hun eigen trainer![]()
"Gabri voorspelt Ajax en zichzelf rijke toekomst" hadtie zich zondag moeten bedenken![]()
Geloof er geen kut van.quote:Op woensdag 11 april 2007 13:45 schreef ericajax het volgende:
Huntelaar en Aissati waren twee van de spelers die bij AZ aanklopte omdat ze liever met Van Gaal werkte dan met hun eigen trainer![]()
WTF hoe weetje dat?quote:Op woensdag 11 april 2007 13:45 schreef ericajax het volgende:
"Gabri voorspelt Ajax en zichzelf rijke toekomst" hadtie zich zondag moeten bedenken![]()
Inderdaad.quote:Op woensdag 11 april 2007 13:52 schreef HeatWave het volgende:
KJH kan allang weg naar een buitenlandse topclub als hij weg wil, no way dat ie dan nog ff de tussenstap naar AZ gaat maken..
Inderdaad. Volgens mij hebben Huntelaar en Aissatti nooit met Van Gaal gewerkt. Lijkt me dus weer bullshit. Staat zeker in de VI?quote:
VI = stemmingmakerij.quote:Op woensdag 11 april 2007 13:54 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Inderdaad. Volgens mij hebben Huntelaar en Aissatti nooit met Van Gaal gewerkt. Lijkt me dus weer bullshit. Staat zeker in de VI?
VI jeweet.quote:
quote:
Wat een kansloos blad is dat toch geworden met die irritante notoire sigaren roker aan het roer.quote:Voorzitter Dirk Scheringa, die toch niet zo snel schrikt, viel bijna van zijn stoel bij een andere flirt, dit keer vanuit Amsterdam. Niemand minder dan Klaas-Jan Huntelaar bracht AZ op de hoogte van zijn onvrede over de manier waarop Ajax en trainer Henk ten Cate met hem omsprongen. Hij was eerdere gesprekken nog niet vergeten en had eigenlijk spijt van zijn keuze voor Ajax.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |