Drink je er voor mij ook eentje? (of twee of drie of vier)quote:Op woensdag 11 april 2007 21:30 schreef Djarum het volgende:
*wenst jullie gelijk een fijne avond![]()
ga ff een biertje drinken in de stad![]()
![]()
quote:Op woensdag 11 april 2007 21:29 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Dat deed ik toch expres zodat ik ng steeds niet op je girl on girl hoefde in te gaan
![]()
quote:Op woensdag 11 april 2007 21:31 schreef Tezz het volgende:
[..]
Drink je er voor mij ook eentje? (of twee of drie of vier)
tss.. uitdagertquote:Op donderdag 12 april 2007 00:24 schreef LudoSanders het volgende:
Alleen film gekeken?
quote:
kut win je weer !!!!!!!quote:Op donderdag 12 april 2007 06:29 schreef Djarum het volgende:
geen lapo dus.. maar wel een fipo van de werkdag
morgen weer een kansquote:
morgen ben ik vrij. En gezien het feit dat ik vanavond uit ga slaapt dochterlief elders, dus ik heb ook geen kind in huis morgenvroeg die aan mijn bed staat te roepen. Dusz.....morgen mag jij weer winnen!quote:
snif.. nu ontneem je mij het heerlijke gevoel van de winst...quote:Op donderdag 12 april 2007 08:09 schreef Tezz het volgende:
[..]
morgen ben ik vrij. En gezien het feit dat ik vanavond uit ga slaapt dochterlief elders, dus ik heb ook geen kind in huis morgenvroeg die aan mijn bed staat te roepen. Dusz.....morgen mag jij weer winnen!
morgen weer werkenquote:
werk je binnen of buiten? zaterdag schijnt het namelijk onwijs lekker weer te wordenquote:
ach, lekker naar binnen gaan 's ochtends, niet uit de ramen kijken, niet tijdens de pauze naar buiten gaan en keihard doorwerken..quote:
Je maakt airbag's?quote:Op donderdag 12 april 2007 15:59 schreef Djarum het volgende:
[..]
morgen weer werken![]()
ach, niks mis met levens redden![]()
hoewel ik liever in mn bedje blijf liggen 's ochtends![]()
Dat heb jaaaaaaaaaaren terug in groep 8 gehad.quote:Op donderdag 12 april 2007 17:55 schreef Tyler..Durden het volgende:
Ik heb laats ehbo lessen () gehad en ik kan je verzekeren dat levens redden best kut is.
Jij moest zeker een oud wijf met een snor reanimeren?quote:Op donderdag 12 april 2007 17:55 schreef Tyler..Durden het volgende:
Ik heb laats ehbo lessen () gehad en ik kan je verzekeren dat levens redden best kut is.
Nee je moet aan poppen lurken waar Gerda boggel net aan heeft zitten lurken.quote:Op donderdag 12 april 2007 18:05 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
[..]
Jij moest zeker een oud wijf met een snor reanimeren?![]()
gaat om t idee idd...quote:Op donderdag 12 april 2007 18:09 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Nee je moet aan poppen lurken waar Gerda boggel net aan heeft zitten lurken.
Wel desinfecterend spul, maar toch.
HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!!!!quote:Op donderdag 12 april 2007 18:18 schreef Broekpaling het volgende:
HOI TEZZ!!!!1111!1!!11![]()
Oude vriendinnen? als in 60+?(Hihi
)
omdat je zo hard moest lachen om je eigen grapje? Of heb je een neger gepijpt?quote:Op donderdag 12 april 2007 18:20 schreef Broekpaling het volgende:
KRAMP IN M'N LINKER KAAKSPIER!!![]()
Sorry.![]()
Geen van beide.quote:Op donderdag 12 april 2007 18:26 schreef Tezz het volgende:
[..]
omdat je zo hard moest lachen om je eigen grapje? Of heb je een neger gepijpt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |