Lekker geil wijfquote:Op woensdag 11 april 2007 20:17 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Omdat ik geen "Oeh wat ben je geil" of "Oeh lekker wijf" nodig heb
quote:Op woensdag 11 april 2007 20:57 schreef Tezz het volgende:
nou nou nou wat een taal weer hier. Is Maaike weer eens aan het rollebollen met een fantasievriendinnetje?
Ik nietquote:Op woensdag 11 april 2007 21:01 schreef Tezz het volgende:
Ja het zal wel een fantasievriendinnetje zijn. Op die leeftijd hebben ze daar allemaal last van, toch? Oe oe oei ik heb met een meisje gekust oe oe oe de jongens vinden dat leuk oe oe oe als ik er nou eentje verzin vindt iedereen mij wel geil oe oe oe .
Zoiets?
Jij houdt liever de lesbo verhalen erin ehquote:Op woensdag 11 april 2007 21:02 schreef Djarum het volgende:
whehe.. gaan we nou weer rellen in het rokershoekje![]()
quote:Op woensdag 11 april 2007 21:03 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Jij houdt liever de lesbo verhalen erin eh
ja heb ik zin in.quote:Op woensdag 11 april 2007 21:02 schreef Djarum het volgende:
whehe.. gaan we nou weer rellen in het rokershoekje![]()
oe oe oe oe oe!!!quote:Op woensdag 11 april 2007 21:04 schreef Tezz het volgende:
[..]
ja heb ik zin in.
Maar ik switch zo van persoon hoor, roep maar wie!
da's uitlokking djarum. Je probeert QB woorden in haar mond te leggen die ze lekker toch nooit zal gebruiken (nanananana)quote:Op woensdag 11 april 2007 21:04 schreef Djarum het volgende:
[..]
![]()
alsof jij vies bent van een beetje girl-on-girl actie![]()
en het was al gebeurd.............quote:Op woensdag 11 april 2007 21:05 schreef Djarum het volgende:
[..]
oe oe oe oe oe!!!
Pick me! Pick ME!! Pick ME! Pick ME!!!!!![]()
![]()
![]()
1 pizza met zn tweequote:Op woensdag 11 april 2007 20:46 schreef Queen_Bee het volgende:
Je eet snel.
quote:Op woensdag 11 april 2007 21:07 schreef Tezz het volgende:
[..]
en het was al gebeurd.............
(punt is: ik vind jou lief)
en dan zeker ook zo'n kleintje?quote:
ja maar ja maar ja maar tochquote:Op woensdag 11 april 2007 21:09 schreef Djarum het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
ik vind jou ook lief![]()
jammer dat je al bezet enzulks bent![]()
quote:
whehe, dan ga ik liever voor broekquote:
jaloers?quote:Op woensdag 11 april 2007 21:14 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ja hoor! Verkapt ik heb een vriendin
ja maar die rookt pas net weerquote:Op woensdag 11 april 2007 21:14 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ja hoor! Verkapt ik heb een vriendin
Jaloers op een kerel die een vriendin heeft?quote:Op woensdag 11 april 2007 21:15 schreef Djarum het volgende:
[..]
jaloers?
*hoopt op een girl-on-girl verhaaltje...
![]()
Twas ook maar een grapje heur. Hij is toch onvindbaar dus......quote:
dat zijn de beste vriendinnen. Zeiken nooit en ze zijn weg voordat je er erg in hebt. Wel the pleasure, niet de lasten (niet denken aan allerlei enge ziektes, stinkende kleren and so on)quote:Op woensdag 11 april 2007 21:16 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
[..]
ja maar die rookt pas net weer
[uitlegmodus]quote:Op woensdag 11 april 2007 21:17 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Jaloers op een kerel die een vriendin heeft?![]()
kut weer mislukt Djarum. Nieuwe poging doen zou ik zeggen. Enne......bijtjes houden van honing he!quote:Op woensdag 11 april 2007 21:22 schreef Djarum het volgende:
[..]
[uitlegmodus]
had jij niet liever ook een vriendin dan...
[/uitlegmodus]
daar gaat mijn uitlokkertje![]()
quote:Op woensdag 11 april 2007 21:26 schreef Tezz het volgende:
[..]
kut weer mislukt Djarum. Nieuwe poging doen zou ik zeggen. Enne......bijtjes houden van honing he!
quote:Op woensdag 11 april 2007 21:22 schreef Djarum het volgende:
[..]
[uitlegmodus]
had jij niet liever ook een vriendin dan...
[/uitlegmodus]
daar gaat mijn uitlokkertje![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |