och menneke toch, wat sneu! Ik vond mezelf al zielig maar jij win echt hoor!quote:Op woensdag 11 april 2007 05:54 schreef Djarum het volgende:
![]()
![]()
het is nog veels te vroeg.....
![]()
en moet werken....
ochtenddienst...
's morgens dus!
quote:Op woensdag 11 april 2007 07:20 schreef Tezz het volgende:
[..]
och menneke toch, wat sneu! Ik vond mezelf al zielig maar jij win echt hoor!
NEIN!1!1!!!11quote:Op woensdag 11 april 2007 09:50 schreef LudoSanders het volgende:
Is het al 5uur?
qubequote:
ja. A mom's job, a wife's job en dan ook nog eens 30 uur naar kantoor. Blegh. Wat een kutleven.quote:Op woensdag 11 april 2007 09:47 schreef Djarum het volgende:
[..]
whoeoe! ik win ik win ik win
![]()
![]()
ach.. jij hebt a mom's job...
volgens mij is dat vele malen zwaarder dan even vroeg je bed uit moeten...![]()
quote:Op woensdag 11 april 2007 17:21 schreef Tyler..Durden het volgende:
Dag zit erop, HAMKAASTOSTI MIT CURRY AIGHTAIGHTAIGHT!
a heul niet, je hebt alleen een hekel aan je kantoorbaan..quote:Op woensdag 11 april 2007 17:46 schreef Tezz het volgende:
[..]
ja. A mom's job, a wife's job en dan ook nog eens 30 uur naar kantoor. Blegh. Wat een kutleven.
Je weet best hoe ik hier weer komquote:Op woensdag 11 april 2007 18:40 schreef LudoSanders het volgende:
Die TT heeft je wel weer aangetrokken hè, QB?
Vanwege dat toiletpapiertopic tochquote:Op woensdag 11 april 2007 18:45 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Je weet best hoe ik hier weer kom
Jaaa, ik was het helemaal vergetenquote:Op woensdag 11 april 2007 18:50 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Vanwege dat toiletpapiertopic toch.
In t toiletquote:Op woensdag 11 april 2007 18:49 schreef Tyler..Durden het volgende:
Zeg bij, nog pleepapier?
TROUWENS WAT MOET EEN VROUW MET WCPAPIER BEHALVE HAAR VULVA DROGEN!quote:Op woensdag 11 april 2007 19:24 schreef Queen_Bee het volgende:
Doh, Page natuurlijkGeen schuurpapier aan mijn billetjes
Page ftwquote:Op woensdag 11 april 2007 19:26 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
hey die van ah is ook zacht hoor! zolang je dat grijze gerecyclde schuurpapier maar niet gebruikt![]()
Het voelt zo lekker zachtquote:Op woensdag 11 april 2007 19:30 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
TROUWENS WAT MOET EEN VROUW MET WCPAPIER BEHALVE HAAR VULVA DROGEN!![]()
Ga je doen wat ik denk dat je gaat doen?quote:Op woensdag 11 april 2007 19:39 schreef maaike1987 het volgende:
Ga vanavond weer naar me vriendin toe.. heb er zin in![]()
ga nu eerst even een sigaretje roken want de zenuwen gieren door mijn lichaam..
hahah we gaan film kijken.. en misschien ook wel weer zoenenquote:Op woensdag 11 april 2007 19:41 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Ga je doen wat ik denk dat je gaat doen?
Waarom begin jij geen blog ofzo, ik weet meer van jouw seksleven dan van het mijnequote:Op dinsdag 10 april 2007 18:35 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
inderdaad![]()
Gaat iemand vanavond nog wat bijzonders doen?? Ik ga naar de verjaardag van de broer van een vriendin..
de vriendin waar ik laatst mee had gezoend![]()
Page zijn Labradorsquote:Op woensdag 11 april 2007 19:56 schreef LudoSanders het volgende:
De volgende keer als iemand hier Page gebruikt zal hij denken een Golden Retriever tussen zijn billetjes door te halen.
Waarom deel jij niet je seksleven met ons?quote:Op woensdag 11 april 2007 19:56 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Waarom begin jij geen blog ofzo, ik weet meer van jouw seksleven dan van het mijne
Omdat ik geen "Oeh wat ben je geil" of "Oeh lekker wijf" nodig hebquote:Op woensdag 11 april 2007 19:59 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Waarom deel jij niet je seksleven met ons?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |