quote:Op dinsdag 10 april 2007 13:03 schreef jslavenburg het volgende:
, of misschien Counterstrike, omdat ze een "girlgamer" is, en omdat ze dat een leuk spel vind.
Niet whinen jij, zorg ermaar voor dat jij eerst een girlfriend krijgt, als je die nog niet hebt. Je reactie heeft ook niet veel toegevoegd waarde aan dit topic, dus dan kan je beter niet posten.quote:
Alvast gefeliciteerd, de mijne word morgen 17 :-)
Ik ga voor haar een luchtje kopen, of misschien Counterstrike, omdat ze een "girlgamer" is, en omdat ze dat een leuk spel vind. Maar de jouwe zal geen Girlgamer zijn ;-)
Ga gewoon voor een luchtje, of neem haar mee uit eten
*Proestquote:Op dinsdag 10 april 2007 13:03 schreef jslavenburg het volgende:
Ik ga voor haar een luchtje kopen, of misschien Counterstrike, omdat ze een "girlgamer" is, en omdat ze dat een leuk spel vind. Maar de jouwe zal geen Girlgamer zijn ;-)
Mijne ook, maar de mijne heeft andere hobbies dan die van jou ;-)quote:Op dinsdag 10 april 2007 13:06 schreef Koffielurk01 het volgende:
[..]
Die van mij is gewoon een meisje...
Nee Counterstrike kopen voor een meisje dat is een goede tip. Heb je uberhaupt wel goed gekeken daar beneden of het zeker een vrouw was?quote:Op dinsdag 10 april 2007 13:05 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Niet whinen jij, zorg ermaar voor dat jij eerst een girlfriend krijgt, als je die nog niet hebt. Je reactie heeft ook niet veel toegevoegd waarde aan dit topic, dus dan kan je beter niet posten.
Of laat haar Counterstrike spelen in de bioscoopquote:Op dinsdag 10 april 2007 13:13 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Wat je anders kan doen is haar verassen door haar bijvoorbeeld mee te nemen naar de bioscoop.
Jonge, jij hebt dus zeker weten geen vriendin, en aan je nick te zien snap ik best waarom. Ze heeft voor mij ook een game gekocht dus. En ja, ze is een meisje ja...quote:Op dinsdag 10 april 2007 13:17 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Nee Counterstrike kopen voor een meisje dat is een goede tip. Heb je uberhaupt wel goed gekeken daar beneden of het zeker een vrouw was?
Door dat ene plaatjequote:Op dinsdag 10 april 2007 15:11 schreef Koffielurk01 het volgende:Wist dat dit topique helemaal zou verkankeren
![]()
quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:14 schreef jslavenburg het volgende:
Ga gewoon met d'r ergens heen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:19 schreef Koffielurk01 het volgende:
[..]Bios, uit eten, naar de dierentuinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., naar een musical/concert, lekker over het strand wandelen, verras haar met een kadootje (waardoor het topic helemaal verkankert is
), noem maar op.
Ga naar buiten!![]()
quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:57 schreef Koffielurk01 het volgende:
#%#$367#%#$EINZ@#$@$@#ROFL
Nu weet ik nog niks... denk dat ik maar gewoon een teddybeer koop ofzo...
¤ 20,- euro max... ze is net mijn vriendin en ik ben ook maar een arme studentquote:Op dinsdag 10 april 2007 16:29 schreef covie het volgende:
[..]
Een teddybeer meot je voor haar winnen op de kermis en niet geven voor haar verjaardag.
Koop een bos rozen en iets van een geurtje.
Een ring nog niet. Een ketting of oorbellen wel. Nog geen lingerie setje. Mee uit eten nemen kan.
Ga naar de sauna?
Neem een foto van je vriendin mee en laat bijv bij de drogist of iets een pakketje samenstellen door de verkoopster met allemaal make-up, maskers, zalfje's e.d. (foto is zodat de verkoopster een beetje kan zien wat bij haar past qua kleuren enzo) Zorg wel dat ze niet alleen deo en douchegel inpakt.Het moet wel echt een verwenpakketje zijn.
Hoeveel wil je uitgeven ¤20 ¤50 ¤100 ¤300![]()
Nou mss heb je er wat aan.
Anders kan ik niks beters verzinnen hoor.
quote:Op dinsdag 10 april 2007 18:35 schreef kless het volgende:
hele foute fotolijstjes met jou er in?
ach... iets wat bij je ogen kleurt is vast ook wel goedquote:Op dinsdag 10 april 2007 18:49 schreef Koffielurk01 het volgende:
[..]
Van die lijstjes met dat Roze nepbont zeker...![]()
Bruin nep-bont?quote:Op dinsdag 10 april 2007 18:52 schreef kless het volgende:
[..]
ach... iets wat bij je ogen kleurt is vast ook wel goed
Maar omdat dit een verse relatie is zal ze vast nog niet koffie in een lijstje hebbequote:Op dinsdag 10 april 2007 18:56 schreef danny91184 het volgende:
Alvast gefeliciteerd iig
Maarre vraag haar zelf eens wat ze het liefste heeft, of dat ze nog iets kan gebruiken..
Doe ik bij mijn eigen vriendin ook, en bij vrienden ook..
Vinden ze fijn namelijk ^^
Al gedaan... ze weet het nietquote:Op dinsdag 10 april 2007 18:56 schreef danny91184 het volgende:
Alvast gefeliciteerd iig
Maarre vraag haar zelf eens wat ze het liefste heeft, of dat ze nog iets kan gebruiken..
Doe ik bij mijn eigen vriendin ook, en bij vrienden ook..
Vinden ze fijn namelijk ^^
je eerste cadeau moet origineel zijn. anders...quote:Op dinsdag 10 april 2007 18:58 schreef Koffielurk01 het volgende:
[..]
Al gedaan... ze weet het niet![]()
Denk dat ik maar gewoon een of andere wijfenwinkel binnenloop en gewoon blije sieraden koop ofzo...
quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:01 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
je eerste cadeau moet origineel zijn. anders...
ga dus niet een 'wijvenwinkel' in.maar wacht dit topic af of bedenk zelf eens iets. je weet vast wel wat ze leuk vindt. het hoeft geen vast cadeau te zijn. het kan ook een mooie voorstelling, museum, wandeling door een arboretum, begraafplaats van haar zo geliefde oma 400 km verderop etc zijn.quote:
dat soort dingen dus.quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:30 schreef Maikel01 het volgende:
mijne krijgt zaterdag een lief schattig konijntje![]()
![]()
wat leuk!quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:47 schreef dennisw het volgende:
http://www.megagadgets.nl/microwave-bears-p-557.html
Deze voor mijn meisje18 april jarig:)
Gast... een magnetron beer... ik mep wel een kat dood en geef haar die dan cadeau...quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:47 schreef dennisw het volgende:
Romantiekquote:Op dinsdag 10 april 2007 23:52 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Romantisch..
Girlgamer, je weet direct met wat voor figuren je te maken hebt hier.
Alles wat je daarna in de magnetron gooit ruikt vervolgens ook naar lavendel.quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:47 schreef dennisw het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |