Maar gewoon een vrolijk huppeltje kan toch wel?!quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:28 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ik niet![]()
maar dat komt mischien ook doordat ik soms dingen voel als ik ze zie en wat dat meisje doet doet echt ontiegelijk zeer als je t lang doet!
offtopic: hoi Yvonne![]()
Klopt!quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:31 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat ook! Niks mis mee, hoort wel bij deze zonnige dag
quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:31 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat ook! Niks mis mee, hoort wel bij deze zonnige dag
Ze zuigen goedquote:
Krijgt tieten mens!quote:
Het is ook niet slim om je ellebogen tegen elkaar te kletsen.quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:28 schreef Viswijfje het volgende:
ik niet![]()
maar dat komt mischien ook doordat ik soms dingen voel als ik ze zie en wat dat meisje doet doet echt ontiegelijk zeer als je t lang doet!
o dat bedoelde ik nog nie eens, maar me borsten vinden t ook geen prettig gevoelquote:Op dinsdag 10 april 2007 12:35 schreef borritos het volgende:
[..]
Het is ook niet slim om je ellebogen tegen elkaar te kletsen.
Nee hoor ik maak maar een grapski![]()
ik ben geen kloonquote:Op dinsdag 10 april 2007 12:35 schreef -SL- het volgende:
[..]
Krijgt tieten mens!
Vrouwen mogen dat zeggen over elkaar
Kloon van een kerel zeker
Jah! Daarom kan ik ook zo goed met mannen pratenquote:Op dinsdag 10 april 2007 12:35 schreef -SL- het volgende:
[..]
Krijgt tieten mens!
Vrouwen mogen dat zeggen over elkaar
Kloon van een kerel zeker
Nou dan, laat ze eens vrolijk huppelen, word je vrolijk van.quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:40 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ik ben geen kloon![]()
ik heb al tieten![]()
welk filmpje? van de sugababes??quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:46 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jah! Daarom kan ik ook zo goed met mannen praten
Ik zie liever dit vrolijke gehuppel dan dat filmpje op de muziek van " You spin me round, round"
Alhoewel ik daar vreselijk om moet lachen.
yvonne, waarom denk je hetzelfde als ik..quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:47 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nou dan, laat ze eens vrolijk huppelen, word je vrolijk van.
Nu heb je ze wel, dus kun je ze bR33z4h geven in ruil voo rsexquote:Op dinsdag 10 april 2007 13:52 schreef SeLang het volgende:
Ik ben jaloers
In mijn tijd had je nog geen bR33z4h chicks
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |