Dat pinnetje zou er sowieso uit moeten kunnen, alleen aan het horloge te zien, kan je daar alleen aan de binnenkant bij...quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:41 schreef jack4ya het volgende:
Je kan ook het horloge pinnetje (tussen de kast en de band) kapot forceren. Het pennetje kost geen drol en is het zwakste punt.
Nope, ik zie het gaatje links onder, daar met een pinnetje fors indrukkenquote:Op dinsdag 10 april 2007 11:44 schreef freecell het volgende:
[..]
Dat pinnetje zou er sowieso uit moeten kunnen, alleen aan het horloge te zien, kan je daar alleen aan de binnenkant bij...
Het ziet er uit als een prima horloge en ik vind hem niet lelijk... Mijn beste horloge ooit was een 5 euro horloge van de HEMA. Heeft jarenlang zonder problemen gelopen en dat vind ik het belangrijkste van een horloge.quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:47 schreef m4yall het volgende:
cheap-ass horloge zonder fatsoenlijke sluiting.....Koop er gewoon één met sluiting, kun je em zo vaak als je wil achter je elleboog doen zonder het raadplegen van artsen / juweliers / of hoogopgeleide mensen van FOK
![]()
alhoewel je goede bands in je sig hebt staan, ben je op dit moment ook niet het toonbeeld van intelligentie.quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:55 schreef EggXzaB het volgende:
kutmongool
Je kan een trui aan doen natuurlijkquote:Op dinsdag 10 april 2007 11:57 schreef Crappery het volgende:
Nee lukt niet
Ik krijg met mijn rechterhand dat pinnetje niet ingedrukt, bankschroef helpt niet, doe pijn![]()
En ik durf zo echt niet naar buiten hoor
daar word je niet belachelijk gemaakt wil die eigenlijk zeggenquote:Op dinsdag 10 april 2007 12:01 schreef Campinggasstel het volgende:
Hij durft niet over straat, maar op internet is geen probleem.!
1e hulp van het ziekenhuis !quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:02 schreef Crappery het volgende:
Kut man, vandaag is echt mij lucky day. Vanmorgen nierstenen uitgepist, wat een pijn!!
En nu dit
Brandweer?
Die hebben van dat mooie pneumatische gereedschap.quote:
O RLY?quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:09 schreef LostFormat het volgende:
Mijn horloge komt niet verder dan zo'n 5 cm voor m'n elleboog.
quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:15 schreef nicket84 het volgende:
een paar dagen niks meer eten.. totdat je arm dunner wordt er vanzelf af is gevallen![]()
quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:20 schreef Crappery het volgende:
Pfieuuuuuwwwwwww hijs los
Even naar buurman geweest, die op beide pinnetjes heeft gedrukt, zou mezelf nooit gelukt zijn
Foto
[afbeelding]
Dat moet welquote:Op dinsdag 10 april 2007 12:22 schreef Etcetera het volgende:
heeft je buurman eerst een half uur staan lachen trouwens?
quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:22 schreef Etcetera het volgende:
heeft je buurman eerst een half uur staan lachen trouwens?
quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:26 schreef Deetch het volgende:
Dit is altijd nog beter dan met je teen in de badkraan vast te zitten, "so I've heard"
Of een cijferslot om je nek en je te laat beseffen dat je de cijfercombinatie niet kan instellen omdat je niet onder je kin kan kijken. "so I've heard"
whaha... ik had die reactie wel eens willen zien inderdaad.quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:23 schreef addie het volgende:
[..]! De eerste pogingen mislukten waarschijnlijk doordat de buurman steeds in de lach schoot
quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:27 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
whaha... ik had die reactie wel eens willen zien inderdaad.
hey Addie
ja, maar dat kunnen we niet zien op foto's. een zwarte arm wel.quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:26 schreef Crappery het volgende:
Ja, hallo, zat bijna een uur vast. Die arm was superzwaar geworden
truequote:Op dinsdag 10 april 2007 12:30 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nou ja, we zien elkaar hier dan wel
Cool... maar dan wel mét horlogequote:Op dinsdag 10 april 2007 13:06 schreef indahnesia.com het volgende:
z'n arm mag je hebben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |