quote:Op zondag 7 oktober 2007 14:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan ik het wel schudden. Nou ja dan wordt ik maar monnik en ga celibaat leven. Oh wacht even ik geloof niks.![]()
Zelfkennis heb ik wel alleen zijn dit geen positieve dingen. Ik zou namelijk niet weten wat voor positieve punten ik heb. En wat foto's betreft ik niet aantrekkelijk. Ik walg van mij foto's en spiegelbeeld omdat ik mijzelf haat.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 16:33 schreef tijnbrein het volgende:
@Knipoogje. Ik heb een grote hekel aan al die cosmetische troep. En die make-over programma's zijn nog erger. Ze maken van iemand die een eigen stijl die toevallig niet aan de laatste tends voldoet heeft iets totaal betekennisloos. Er is een soort mal die ze gebruiken zodat iedereen er na af loop hetzelfde uitziet. Het moet niet om uiterlijk alleen gaan.
Voor mij is het moeilijk iemand op meerdan uiterlijk te beoordelen. Iemand die zegt dat hij/zij niet naar het uiterlijk kijkt is een leugenaar.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 18:10 schreef Minna het volgende:
Ik ben heel benieuwd naar paiq, dus als iemand een invite heeft en die wil sturen naar kikkerszijnpaars[at]hotmail.com dan zou dat heel leuk zijn!
Ik heb ook niet gezegd dat het makkelijk is, wel noodzakelijk.quote:Op zondag 7 oktober 2007 16:33 schreef tijnbrein het volgende:
@Xennia. Ik weet dat ik aan mijzelf moet werken, en mijn problemen oplossen. Maar helaas is dat niet makkelijk.
Je spreekt jezelf tegen. Natuurlijk kijkt iedereen (in eerste instantie) naar uiterlijk, zeker op datingsites. Je moet toch ergens op af gaan. Je hoeft zeker niet aan de laatste trends te voldoen, maar een beetje vlotte kleding en een leuk kapsel doen al een hoop.quote:@Knipoogje. Ik heb een grote hekel aan al die cosmetische troep. En die make-over programma's zijn nog erger. Ze maken van iemand die een eigen stijl die toevallig niet aan de laatste tends voldoet heeft iets totaal betekennisloos. Er is een soort mal die ze gebruiken zodat iedereen er na af loop hetzelfde uitziet. Het moet niet om uiterlijk alleen gaan.
Voor mij is het moeilijk iemand op meerdan uiterlijk te beoordelen. Iemand die zegt dat hij/zij niet naar het uiterlijk kijkt is een leugenaar.
Nee, maar ik kreeg wel jeuk.quote:Op zondag 7 oktober 2007 23:00 schreef Liquidootje het volgende:
Je hebt haar toch nog met haar afgesproken he tommy-boy
Eerlijkheid...quote:Op zondag 7 oktober 2007 20:42 schreef Oesie het volgende:
Hmmz morgen een (internet)date... maar ik ben bang dat het niet zoveel gaat worden. Wat is een goed exit script voor het geval dat?
Al bij voorbaar zeggen dat je maar tot een tijdstip een uur later tijd hebt ofzo.. dan geef je het in ieder geval even een kans, maar heb je een goede reden om het kort te houdenquote:Op zondag 7 oktober 2007 20:42 schreef Oesie het volgende:
Hmmz morgen een (internet)date... maar ik ben bang dat het niet zoveel gaat worden. Wat is een goed exit script voor het geval dat?
Wat is daar anders aan dan een normale date?quote:Op maandag 8 oktober 2007 19:04 schreef Oesie het volgende:
We gaan een poging wagen
Als het niks wordt heb ik maar besloten om het gewoon te zeggen.
Dat lijkt me ook het slimste. Tenzij de dame in kwestie een enorm labiele zweefteef is, dan kun je nog wat beleven!quote:Op maandag 8 oktober 2007 19:04 schreef Oesie het volgende:
We gaan een poging wagen
Als het niks wordt heb ik maar besloten om het gewoon te zeggen.
Een beetje een vage start, ik had me blijkbaar in de tijd vergistquote:Op maandag 8 oktober 2007 21:25 schreef Minna het volgende:
Oesie, hoe was je date uiteindelijk?
Dat is is wel heel zacht uitgedrukt. Ik heb me prima vermaakt en de dame ook... die had d'r escape ook niet nodig (ook nog even over gehad)quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |