abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53764872
quote:
Op zondag 7 oktober 2007 14:42 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Dan ik het wel schudden. Nou ja dan wordt ik maar monnik en ga celibaat leven. Oh wacht even ik geloof niks.
Zelfkennis heb ik wel alleen zijn dit geen positieve dingen. Ik zou namelijk niet weten wat voor positieve punten ik heb. En wat foto's betreft ik niet aantrekkelijk. Ik walg van mij foto's en spiegelbeeld omdat ik mijzelf haat.

Als je werkelijk lelijk bent t.o.v. de gemiddelde mens moet je eens naar een beauty salon gaan ofzo en kijken in hoeverre ze je kunnen opleuken. Op TV kun je gezien hebben in make-over shows ZONDER chirurgische ingreepjes dat sommige ubernerds best hip gemaakt kunnen worden.

Maak na afloop een foto en zorg dat je er in het vervolg een beetje zo blijft uitzien. Kost moeite, maar dan vergroot je je kansen al enigszins.

Verder gewoon je positieve dingen neerzetten. Vind je reizen leuk maar ging je nooit op vakantie omdat je niet alleen wilde gaan en niet met vrienden meekon? Kun je gewoon neerzetten dat je dol op reizen bent. Dat doet het altijd goed volgens mij. Tenminste, op 3 van de 4 damesprofielen zie ik dat ze reizen leuk vinden.

Ben je spontaner als je onder bekenden bent? Kun je gerust neerzetten dat je een kat-uit-de-boom-kijker bent maar daarna spontaan bent.

Niet dat je dan veel kans maakt, maar het verhoogt het wel. Datingsites werken gewoon niet goed. De dames hebben extreem grote keus, reageren dus vrijwel alleen op de fotomodel koppies. En de fotomodel koppies schrijven zich voor 1 ding in: makkelijk sex scoren. Na afloop klagen de dames dan weer dat al die mannen op die sites alleen voor de sex gaan... Eigen schuld dikke bult. Moet je maar niet puur op uiterlijk letten. Gisteren weer exact dit verhaal gehoord van een vrouwelijke collega op mijn werk die ook aan het internetdaten was.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_53767694
@Xennia. Ik weet dat ik aan mijzelf moet werken, en mijn problemen oplossen. Maar helaas is dat niet makkelijk.

@Knipoogje. Ik heb een grote hekel aan al die cosmetische troep. En die make-over programma's zijn nog erger. Ze maken van iemand die een eigen stijl die toevallig niet aan de laatste tends voldoet heeft iets totaal betekennisloos. Er is een soort mal die ze gebruiken zodat iedereen er na af loop hetzelfde uitziet. Het moet niet om uiterlijk alleen gaan.

Voor mij is het moeilijk iemand op meerdan uiterlijk te beoordelen. Iemand die zegt dat hij/zij niet naar het uiterlijk kijkt is een leugenaar.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_53769625
quote:
Op zondag 7 oktober 2007 16:33 schreef tijnbrein het volgende:
@Knipoogje. Ik heb een grote hekel aan al die cosmetische troep. En die make-over programma's zijn nog erger. Ze maken van iemand die een eigen stijl die toevallig niet aan de laatste tends voldoet heeft iets totaal betekennisloos. Er is een soort mal die ze gebruiken zodat iedereen er na af loop hetzelfde uitziet. Het moet niet om uiterlijk alleen gaan.

Voor mij is het moeilijk iemand op meerdan uiterlijk te beoordelen. Iemand die zegt dat hij/zij niet naar het uiterlijk kijkt is een leugenaar.

Daarom moet je ook je uiterlijk een beetje bijhouden. Kijk naar Beauty& the Geek. Ander kapsel, hippere kleding en een scheerbeurt doet wonderen. Op internet is het voor jou 100 anderen die er beter uitzien. Als ze niet direct denken 'wat een lelijkerd' en doorklikken naar het volgende profiel zit je al op het volgende level: ze lezen verder in je profiel.
pi_53769910
Ik ben heel benieuwd naar paiq, dus als iemand een invite heeft en die wil sturen naar kikkerszijnpaars[at]hotmail.com dan zou dat heel leuk zijn!
  zondag 7 oktober 2007 @ 19:50:15 #105
91076 Steeven
Ad Fontes
pi_53772778
quote:
Op zondag 7 oktober 2007 18:10 schreef Minna het volgende:
Ik ben heel benieuwd naar paiq, dus als iemand een invite heeft en die wil sturen naar kikkerszijnpaars[at]hotmail.com dan zou dat heel leuk zijn!

Done
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
pi_53774004
Super, dankjewel!!!
pi_53774230
Hmmz morgen een (internet)date... maar ik ben bang dat het niet zoveel gaat worden. Wat is een goed exit script voor het geval dat?
pi_53778101
quote:
Op zondag 7 oktober 2007 16:33 schreef tijnbrein het volgende:
@Xennia. Ik weet dat ik aan mijzelf moet werken, en mijn problemen oplossen. Maar helaas is dat niet makkelijk.
Ik heb ook niet gezegd dat het makkelijk is, wel noodzakelijk.
quote:

Je spreekt jezelf tegen. Natuurlijk kijkt iedereen (in eerste instantie) naar uiterlijk, zeker op datingsites. Je moet toch ergens op af gaan. Je hoeft zeker niet aan de laatste trends te voldoen, maar een beetje vlotte kleding en een leuk kapsel doen al een hoop.
pi_53778361
Ik heb lang geleden voor de gein een gratis profieltje aangemaakt op RelatiePlanet, gewoon om even te kijken wat voor types er op die site zaten. De naam van het profiel ga ik hier niet noemen, maar deze was zo corny dat je als vrouw wel goed gek moest zijn om erop te reageren. Geen foto natuurlijk, en het begeleidende verhaaltje was van de orde 'Ik ben een geile bok, dus heb je zin in een gok, dan moet je bij mij zijn!'.

Logde ik vorige week ofzo weer in, had er een paar maanden geleden nog daadwerkelijk een vrouw op gereageerd ook! Jahaahaaa, die lelijke dikke trol had wel zin in een spannend avontuurtje!!!

Hoe wanhopig kan een mens zijn zeg!
If the shoe doesn't fit, the shoe must be a Nazi.
  zondag 7 oktober 2007 @ 22:55:46 #110
91076 Steeven
Ad Fontes
pi_53778481
Tom,
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
pi_53778634
Je hebt haar toch nog met haar afgesproken he tommy-boy
A little bit hateful
pi_53778681
quote:
Op zondag 7 oktober 2007 23:00 schreef Liquidootje het volgende:
Je hebt haar toch nog met haar afgesproken he tommy-boy
Nee, maar ik kreeg wel jeuk.
pi_53778770
quote:
Op zondag 7 oktober 2007 20:42 schreef Oesie het volgende:
Hmmz morgen een (internet)date... maar ik ben bang dat het niet zoveel gaat worden. Wat is een goed exit script voor het geval dat?
Eerlijkheid...
en anders:

"Ik moet echt naar huis, aangezien ik morgen weer om half 9 op het werk moet zijn" of anders zeggen tegen een vriend dat die je even smst met de vraag of je zo snel mogelijk kunt komen
Do one thing erveryday that scares you...Sing!
pi_53778898
quote:
Op zondag 7 oktober 2007 20:42 schreef Oesie het volgende:
Al bij voorbaar zeggen dat je maar tot een tijdstip een uur later tijd hebt ofzo.. dan geef je het in ieder geval even een kans, maar heb je een goede reden om het kort te houden
pi_53796591
We gaan een poging wagen

Als het niks wordt heb ik maar besloten om het gewoon te zeggen.
pi_53796711
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 19:04 schreef Oesie het volgende:
We gaan een poging wagen

Wat is daar anders aan dan een normale date?
A little bit hateful
pi_53796764
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 19:04 schreef Oesie het volgende:
We gaan een poging wagen

Dat lijkt me ook het slimste. Tenzij de dame in kwestie een enorm labiele zweefteef is, dan kun je nog wat beleven!
pi_53797213
tomtidom
pi_53797328
Heb mijn profiel verwijderd bij Knuz. Reageerde toch alleen rare snuiters op en ik reageerde toch zelden terug.
Denk dat Paiq ook geen lang leven heeft voor mij. Maar vind het soms nog wel grappig.
pi_53799837
Oesie, hoe was je date uiteindelijk?

Ik vind Knuz ook een beetje vaag.. op Paiq vermaak ik me echter prima
  maandag 8 oktober 2007 @ 22:51:57 #121
185491 Shitonya
Same shit, different day
pi_53802036
Paiq is 9/10 keer even vermoeiend als dat je mensen in het echt spreekt. Ik kijk er eens in de week hooguit wel eens op, maar vind er bar weinig aan
Het luisteren naar een mens is als steeds weer hetzelfde boek moeten lezen..
pi_53805291
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 21:25 schreef Minna het volgende:
Oesie, hoe was je date uiteindelijk?
Een beetje een vage start, ik had me blijkbaar in de tijd vergist maar de dame in kwestie vond het niet erg om een tweede keer te komen.

Uiteindelijk van 20:30 tot 00:30 gebabbeld en een volgende meet komt er waarschijnlijk wel. Net thuis dus tijd voor een tukkie.
pi_53805317
Damn, zit me net te bedenken dat we eigenlijk vet lang gepraat hebben
pi_53805962
Misschien toch niet zo kansloos dan
pi_53817100
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 06:43 schreef Minna het volgende:
Misschien toch niet zo kansloos dan
Dat is is wel heel zacht uitgedrukt. Ik heb me prima vermaakt en de dame ook... die had d'r escape ook niet nodig (ook nog even over gehad)
pi_53819695
quote:
Op zondag 7 oktober 2007 22:51 schreef TomTancr3do het volgende:
Ik heb lang geleden voor de gein een gratis profieltje aangemaakt op RelatiePlanet, gewoon om even te kijken wat voor types er op die site zaten. De naam van het profiel ga ik hier niet noemen, maar deze was zo corny dat je als vrouw wel goed gek moest zijn om erop te reageren. Geen foto natuurlijk, en het begeleidende verhaaltje was van de orde 'Ik ben een geile bok, dus heb je zin in een gok, dan moet je bij mij zijn!'.

Logde ik vorige week ofzo weer in, had er een paar maanden geleden nog daadwerkelijk een vrouw op gereageerd ook! Jahaahaaa, die lelijke dikke trol had wel zin in een spannend avontuurtje!!!

Hoe wanhopig kan een mens zijn zeg!
Grote kans dat dat ook een fake profieltje was van een paar meiden die een geintje uithaalden

Ik heb een tijdje terug met een collega zitten kijken, want ze had een date met iemand uit Nijmegen en vroeg zich af of ik hem kende en haar kon vertellen of ie okee was. Ik kende hem niet, maar al zoekend op Nijmegen stuitten we wel op een kennis van me, die 1) zichzelf minstens drie jaar jonger had ingevuld 2) 'universiteit' had ingevuld terwijl hij daar hooguit 1 studiejaartje vol feesten heeft rondgelopen en 3) allemaal hoogst interessante hobbies had ingevuld terwijl die jongen echt alleen maar zit te gamen en in de kroeg hangt Ik heb hem haar van harte afgeraden, maar zet nu wel vraagtekens bij die sites. Dit was een als serieus bekend staande datingsite. Ik wil niet weten hoeveel anderen nog meer hun profiel op ietwat overdreven wijze hebben 'opgeleukt'
pi_53843971
paiq is grappig, maar nog nooit gedate
pi_53844665
Wat ik wel echt irritant vind aan paiq is dat je echt vet snel moet klikken voor een speeddate. Je kan zegmaar niet eerst even je fok-berichtje aftypen of wat dan ook, want dan is ie alweer weg! En het is ook zo lullig om die speeddate aan te klikken en dan eerst nog even iets anders af te moeten maken!
pi_53852864
hahaha gewoon doen!! gewoon andere dingen tussendoor doen!!
pi_53853117
Vanavond weer een paar speeddates gedaan, uiteindelijk maar een iemand ertussen die ik nog wel eens zou willen spreken.. toch een hoop tijd kwijt aan andere mensen die je uiteindelijk niet meer hoeft/zal spreken
  vrijdag 12 oktober 2007 @ 01:41:03 #131
68091 borbit
Is dit het begin van een pr0n?
pi_53878045

[ Bericht 100% gewijzigd door borbit op 12-10-2007 01:41:40 ]
pi_53879059
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 23:45 schreef Minna het volgende:
Vanavond weer een paar speeddates gedaan, uiteindelijk maar een iemand ertussen die ik nog wel eens zou willen spreken.. toch een hoop tijd kwijt aan andere mensen die je uiteindelijk niet meer hoeft/zal spreken
Het enige nadeel van paiq vind ik dat je 10 min. moet chatten om iemand zijn foto te kunnen zien. Ik ga na die 10 min. ook nog op uiterlijk af namelijk
pi_53879333
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2007 07:59 schreef Oesie het volgende:

[..]

Het enige nadeel van paiq vind ik dat je 10 min. moet chatten om iemand zijn foto te kunnen zien. Ik ga na die 10 min. ook nog op uiterlijk af namelijk
ja precies dat heb ik ook daarom vraag ik soms al van te voren na een foto
pi_53879339
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2007 07:59 schreef Oesie het volgende:

[..]

Klopt helemaal, maar toch ergens ook wel weer leuk dat je mensen niet op uiterlijk kan selecteren! En het duurt trouwens geen 10 minuten maar hangt af van het aantal berichtjes dat je stuurt. Dus gewoon een beetje doorpraten en niet te lange zinnen maken maar af en toe op enter rammen
pi_53880935
quote:
Op zondag 7 oktober 2007 14:58 schreef Knipoogje het volgende:

[..]
Verder gewoon je positieve dingen neerzetten. Vind je reizen leuk maar ging je nooit op vakantie omdat je niet alleen wilde gaan en niet met vrienden meekon? Kun je gewoon neerzetten dat je dol op reizen bent. Dat doet het altijd goed volgens mij. Tenminste, op 3 van de 4 damesprofielen zie ik dat ze reizen leuk vinden.

Ben je spontaner als je onder bekenden bent? Kun je gerust neerzetten dat je een kat-uit-de-boom-kijker bent maar daarna spontaan bent.
En zo eindig je dus met een cliché profiel, waar de frustratie en het gebrek aan zelfvertrouwen vanaf druipt en waar geen enkele vrouw warm of koud van wordt.
You don't need eyes to see, you need vision.
pi_53883478
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2007 10:18 schreef Starfighter_Pilot het volgende:

[..]

En zo eindig je dus met een cliché profiel, waar de frustratie en het gebrek aan zelfvertrouwen vanaf druipt en waar geen enkele vrouw warm of koud van wordt.
Vind het wel meevallen
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
pi_53886647
quote:
Op zondag 7 oktober 2007 14:55 schreef Xennia het volgende:

[..]

Misschien moet je eerst eens interesse in jezelf tonen. Als je jezelf haat, waarom zou iemand anders dan wel van je houden? Een leugenachtig profiel helpt je niet verder, je valt vanzelf door de mand. Iedereen heeft positieve kwaliteiten, jij ongetwijfeld ook.
Hij kan heel goed zich zelf haten... zo'n ster ben ik daar nooit in geweest

Heb momenteel weer even gehad met daten, nu nog een vaste paiq scharrel hier in mn stad waar verder behalve neuken en stappen niks van komt..

en es ordinair gewoon offline gedate met een meisje uit de kroeg, dronken leuk gehad maar sinds ik haar nuchter heb gesproken valt ze toch wel erg tegen
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_53887139
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2007 12:21 schreef partyyboyy het volgende:

[..]

Vind het wel meevallen
Hoi,

Moeilijk om iets over mezelf hier neer te zetten,haha!!

Ok, ik ben dus Starfighter_Pilot.
Een leuke spontane jongen van 27.
Ik ben niet echt op zoek, maar je weet maar nooit wat hieruit voortkomt...

Ik heb eigenlijk alles. Een HBO diploma, een goede baan, een mooi appartement en genoeg vrienden, maar mis toch wel die ene speciale persoon in mijn leven.
Misschien ben jij het wel???
Mijn hobby's zijn stappen met vrienden, mijn auto, fitnessen, films kijken (Lord of de Rings!!!), muziek luisteren (top 40), internetten en reizen.
Ik ben een vrij rustig persoon, maar kan op z'n tijd ook lekker gek doen.

Lijkt het je wat? Stuur me dan snel een berichtje!
Ik stuur altijd een reactie terug.

Hoop snel wat van je te horen.

Groetjes,
Starfighter_Pilot
pi_53887268
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2007 15:29 schreef Starfighter_Pilot het volgende:

Hoi,

Ik heb eigenlijk alles. Een HBO diploma, een goede baan, een mooi appartement en genoeg vrienden, maar mis toch wel die ene speciale persoon in mijn leven.
Mijn hobby's zijn stappen met vrienden, mijn auto, fitnessen, films kijken (Lord of de Rings!!!), muziek luisteren (top 40), internetten en reizen.

Groetjes,
Starfighter_Pilot
dat lijkt me dus een waar cliché-afknapperprofiel
PETITLAPIN2 is mama van een TWEE schattig dochtertjes: Amélie en Marie
pi_53889048
Denk dat je gewoon een spontaan bericht moet neerzetten. Ik schrijf tenminste gewoon wat info over mezelf, tuurlijk is dat ergens standaard maar zit hm meer in hoe je het omschrijft. Ik ga niet van tevoren bedenken wat ik allemaal wil neerzetten. Tis gewoon een heel simpel voorstelrondje.
Bedenk me trouwens dat ik op 3 sites nog een profiel heb. Ik kijk er geeneens op.
  vrijdag 12 oktober 2007 @ 18:10:09 #141
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_53890623
Sowieso lord of the rings weghalen, dat is alleen voor nerds.
Gourmetten of steengrillen?
pi_53913733
Ik krijg allemaal engerd die op mijn profiel reageren! Ondanks mijn leeftijdsindicatie reageren er mannen die net zo oud zijn als mijn vader!

Of van die Lords Wanhoop die in de eerste chat je al mee uit vragen!
pi_53913968
Heeft iemand toevallig een paiq invite voor mij? (segadc(at)xs4all(dot)nl) Of moet ik daarvoor in een ander topic wezen?
pi_53918863
quote:

Je komt inderdaad veel van dit soort profielen tegen... 'ik ben niet echt op zoek'
pi_53919735
quote:

[..]

Hoi,

Ik heb eigenlijk alles. Een HBO diploma, een goede baan, een mooi appartement en genoeg vrienden, maar mis toch wel die ene speciale persoon in mijn leven. Misschien ben jij het wel???

Groetjes,
Starfighter_Pilot

Ik ben Starfighter Pilot (eigenlijk heet ik anders, maarjah) ben 27 jaar oud, en ik ben ernstig op zoek. Ik woon op kamers , ik zeg HBO te hebben gedaan, maar wat mijn functie is doet er eigenlijk niet toe. Het belangrijkste is dat ik genoeg centjes verdien om jou leven heel plezierig te maken, in ruil daarvoor verwacht ik dat jij en ik gezellig op de bank hangen, en na het kijken van een film die jij toch niet leuk vindt gaan we lekker gek doen, maar eigenlijk vind ik mezelf wel saai. Maar toch zoek ik iemand om in die saaiheid te delen, wellicht dat het dan nog iets zal worden.

Alsjeblief,
laat wat horen

Groetjes,
volwassen man met kinderachtige naam

Zo kom je over, je jaagt een vrouw al weg bij de eerste 2 zinnen

Aangezien ik denk dat je post geen hoax is.

Als je mensen nou nieuwsgierig maakt kom je veel verder. Dat jij een huis en een auto zegt te hebben als 27 jarige man is niet echt bijzonder, want dat hebben wel meer mannen. Je maakt er een lokkertje van. En daar komen denk ik veel alleenstaande moeders op af denk ik. Stel jezelf op als iemand die wat te kiezen heeft, en wat wilt kiezen. Dus als je al zoekt, zeg wat je zoekt. Er kunnen toch bezwaren zijn zoals vrouwen die roken of kinderen hebben, de verkeerde muzieksmaak hebben (dat zegt imho zo veel over persoonlijkheid)

Doe zoiets als dit:

Hey, ik ben [naam], ik 27 jaar oud, en in het dagelijkse leven heb ik de functie van [functie]. Naast sport houd ik ook van cultuur en reizen, vorig jaar ben ik in [land] geweest. (zet een foto van die vakantie in de ad), ook houd ik van muziek. Zo luister ik het liefste naar [vul in]. Ik zoek een [x] meid van ongeveer [jaar] oud,

etc

[ Bericht 11% gewijzigd door Synthesist op 14-10-2007 02:56:17 ]
pi_53922313
quote:
Op zondag 14 oktober 2007 02:36 schreef Synthesist het volgende:

[..]
Aangezien ik denk dat je post geen hoax is.
pi_53922508
Ok, dan wordt je nu ter plekken verbannen
pi_53923273
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2007 21:15 schreef Countach het volgende:
Heeft iemand toevallig een paiq invite voor mij? (segadc(at)xs4all(dot)nl) Of moet ik daarvoor in een ander topic wezen?
Ja, daarvoor moet je in een ander topic zijn en ja, ik heb je er een gestuurd
pi_53924127
quote:
Op zondag 7 oktober 2007 22:51 schreef TomTancr3do het volgende:
mijn profiel!
pi_53924383
Nee serieus, ik heb nu ook een profiel gezet op een datingsite met de strategie toegepast van Deangelo. Ik zoek gewoon iemand om gezellige dingen mee te doen zonder specifieke bijbedoelingen (die heb ik wel natuurlijk maar dat zeg ik lekker niet). Ook heb ik een heel korte profieltekst met zo min mogelijk persoonlijke beschrijvingen van mezelf, ben benieuwd of dit werkt, maar dat maakt eigenlijk niets uit want ik heb mn profiel daar toch voor de lol.

En waarom zijn er van die vrouwen die zeggen dat ze een leuke, spontane, intelligente, goed uitziende en humorvolle man zoeken? Dat is hetzelfde als ik zeg dat ik een Jessica Alba-achtig uiterlijk zoek, met een IQ van Einstein, en de humor van Hans Teeuwen. Zijn die vrouwen nou helemaal van de pot gerukt?!?!?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')