quote:Op zondag 7 oktober 2007 14:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan ik het wel schudden. Nou ja dan wordt ik maar monnik en ga celibaat leven. Oh wacht even ik geloof niks.![]()
Zelfkennis heb ik wel alleen zijn dit geen positieve dingen. Ik zou namelijk niet weten wat voor positieve punten ik heb. En wat foto's betreft ik niet aantrekkelijk. Ik walg van mij foto's en spiegelbeeld omdat ik mijzelf haat.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 16:33 schreef tijnbrein het volgende:
@Knipoogje. Ik heb een grote hekel aan al die cosmetische troep. En die make-over programma's zijn nog erger. Ze maken van iemand die een eigen stijl die toevallig niet aan de laatste tends voldoet heeft iets totaal betekennisloos. Er is een soort mal die ze gebruiken zodat iedereen er na af loop hetzelfde uitziet. Het moet niet om uiterlijk alleen gaan.
Voor mij is het moeilijk iemand op meerdan uiterlijk te beoordelen. Iemand die zegt dat hij/zij niet naar het uiterlijk kijkt is een leugenaar.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 18:10 schreef Minna het volgende:
Ik ben heel benieuwd naar paiq, dus als iemand een invite heeft en die wil sturen naar kikkerszijnpaars[at]hotmail.com dan zou dat heel leuk zijn!
Ik heb ook niet gezegd dat het makkelijk is, wel noodzakelijk.quote:Op zondag 7 oktober 2007 16:33 schreef tijnbrein het volgende:
@Xennia. Ik weet dat ik aan mijzelf moet werken, en mijn problemen oplossen. Maar helaas is dat niet makkelijk.
Je spreekt jezelf tegen. Natuurlijk kijkt iedereen (in eerste instantie) naar uiterlijk, zeker op datingsites. Je moet toch ergens op af gaan. Je hoeft zeker niet aan de laatste trends te voldoen, maar een beetje vlotte kleding en een leuk kapsel doen al een hoop.quote:@Knipoogje. Ik heb een grote hekel aan al die cosmetische troep. En die make-over programma's zijn nog erger. Ze maken van iemand die een eigen stijl die toevallig niet aan de laatste tends voldoet heeft iets totaal betekennisloos. Er is een soort mal die ze gebruiken zodat iedereen er na af loop hetzelfde uitziet. Het moet niet om uiterlijk alleen gaan.
Voor mij is het moeilijk iemand op meerdan uiterlijk te beoordelen. Iemand die zegt dat hij/zij niet naar het uiterlijk kijkt is een leugenaar.
Nee, maar ik kreeg wel jeuk.quote:Op zondag 7 oktober 2007 23:00 schreef Liquidootje het volgende:
Je hebt haar toch nog met haar afgesproken he tommy-boy
Eerlijkheid...quote:Op zondag 7 oktober 2007 20:42 schreef Oesie het volgende:
Hmmz morgen een (internet)date... maar ik ben bang dat het niet zoveel gaat worden. Wat is een goed exit script voor het geval dat?
Al bij voorbaar zeggen dat je maar tot een tijdstip een uur later tijd hebt ofzo.. dan geef je het in ieder geval even een kans, maar heb je een goede reden om het kort te houdenquote:Op zondag 7 oktober 2007 20:42 schreef Oesie het volgende:
Hmmz morgen een (internet)date... maar ik ben bang dat het niet zoveel gaat worden. Wat is een goed exit script voor het geval dat?
Wat is daar anders aan dan een normale date?quote:Op maandag 8 oktober 2007 19:04 schreef Oesie het volgende:
We gaan een poging wagen
Als het niks wordt heb ik maar besloten om het gewoon te zeggen.
Dat lijkt me ook het slimste. Tenzij de dame in kwestie een enorm labiele zweefteef is, dan kun je nog wat beleven!quote:Op maandag 8 oktober 2007 19:04 schreef Oesie het volgende:
We gaan een poging wagen
Als het niks wordt heb ik maar besloten om het gewoon te zeggen.
Een beetje een vage start, ik had me blijkbaar in de tijd vergistquote:Op maandag 8 oktober 2007 21:25 schreef Minna het volgende:
Oesie, hoe was je date uiteindelijk?
Dat is is wel heel zacht uitgedrukt. Ik heb me prima vermaakt en de dame ook... die had d'r escape ook niet nodig (ook nog even over gehad)quote:
Grote kans dat dat ook een fake profieltje was van een paar meiden die een geintje uithaaldenquote:Op zondag 7 oktober 2007 22:51 schreef TomTancr3do het volgende:
Ik heb lang geleden voor de gein een gratis profieltje aangemaakt op RelatiePlanet, gewoon om even te kijken wat voor types er op die site zaten. De naam van het profiel ga ik hier niet noemen, maar deze was zo corny dat je als vrouw wel goed gek moest zijn om erop te reageren. Geen foto natuurlijk, en het begeleidende verhaaltje was van de orde 'Ik ben een geile bok, dus heb je zin in een gok, dan moet je bij mij zijn!'.
Logde ik vorige week ofzo weer in, had er een paar maanden geleden nog daadwerkelijk een vrouw op gereageerd ook!Jahaahaaa, die lelijke dikke trol had wel zin in een spannend avontuurtje!!!
![]()
Hoe wanhopig kan een mens zijn zeg!
Het enige nadeel van paiq vind ik dat je 10 min. moet chatten om iemand zijn foto te kunnen zien. Ik ga na die 10 min. ook nog op uiterlijk af namelijkquote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:45 schreef Minna het volgende:Vanavond weer een paar speeddates gedaan, uiteindelijk maar een iemand ertussen die ik nog wel eens zou willen spreken.. toch een hoop tijd kwijt aan andere mensen die je uiteindelijk niet meer hoeft/zal spreken
ja precies dat heb ik ook daarom vraag ik soms al van te voren na een fotoquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 07:59 schreef Oesie het volgende:
[..]
Het enige nadeel van paiq vind ik dat je 10 min. moet chatten om iemand zijn foto te kunnen zien. Ik ga na die 10 min. ook nog op uiterlijk af namelijk
Klopt helemaal, maar toch ergens ook wel weer leuk dat je mensen niet op uiterlijk kan selecteren! En het duurt trouwens geen 10 minuten maar hangt af van het aantal berichtjes dat je stuurt. Dus gewoon een beetje doorpraten en niet te lange zinnen maken maar af en toe op enter rammenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 07:59 schreef Oesie het volgende:
[..]
Het enige nadeel van paiq vind ik dat je 10 min. moet chatten om iemand zijn foto te kunnen zien. Ik ga na die 10 min. ook nog op uiterlijk af namelijk
En zo eindig je dus met een cliché profiel, waar de frustratie en het gebrek aan zelfvertrouwen vanaf druipt en waar geen enkele vrouw warm of koud van wordt.quote:Op zondag 7 oktober 2007 14:58 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Verder gewoon je positieve dingen neerzetten. Vind je reizen leuk maar ging je nooit op vakantie omdat je niet alleen wilde gaan en niet met vrienden meekon? Kun je gewoon neerzetten dat je dol op reizen bent. Dat doet het altijd goed volgens mij. Tenminste, op 3 van de 4 damesprofielen zie ik dat ze reizen leuk vinden.
Ben je spontaner als je onder bekenden bent? Kun je gerust neerzetten dat je een kat-uit-de-boom-kijker bent maar daarna spontaan bent.
Vind het wel meevallenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 10:18 schreef Starfighter_Pilot het volgende:
[..]
En zo eindig je dus met een cliché profiel, waar de frustratie en het gebrek aan zelfvertrouwen vanaf druipt en waar geen enkele vrouw warm of koud van wordt.
Hij kan heel goed zich zelf haten... zo'n ster ben ik daar nooit in geweestquote:Op zondag 7 oktober 2007 14:55 schreef Xennia het volgende:
[..]
Misschien moet je eerst eens interesse in jezelf tonen. Als je jezelf haat, waarom zou iemand anders dan wel van je houden? Een leugenachtig profiel helpt je niet verder, je valt vanzelf door de mand. Iedereen heeft positieve kwaliteiten, jij ongetwijfeld ook.
Hoi,quote:
dat lijkt me dus een waar cliché-afknapperprofielquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 15:29 schreef Starfighter_Pilot het volgende:
Hoi,
Moeilijk om iets over mezelf hier neer te zetten,haha!!
Ok, ik ben dus Starfighter_Pilot.
Een leuke spontane jongen van 27.
Ik ben niet echt op zoek, maar je weet maar nooit wat hieruit voortkomt...
Ik heb eigenlijk alles. Een HBO diploma, een goede baan, een mooi appartement en genoeg vrienden, maar mis toch wel die ene speciale persoon in mijn leven.
Misschien ben jij het wel???
Mijn hobby's zijn stappen met vrienden, mijn auto, fitnessen, films kijken (Lord of de Rings!!!), muziek luisteren (top 40), internetten en reizen.
Ik ben een vrij rustig persoon, maar kan op z'n tijd ook lekker gek doen.
Lijkt het je wat? Stuur me dan snel een berichtje!
Ik stuur altijd een reactie terug.
Hoop snel wat van je te horen.
Groetjes,
Starfighter_Pilot
Je komt inderdaad veel van dit soort profielen tegen... 'ik ben niet echt op zoek'quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 15:29 schreef Starfighter_Pilot het volgende:
Ik heb eigenlijk alles. Een HBO diploma, een goede baan, een mooi appartement en genoeg vrienden, maar mis toch wel die ene speciale persoon in mijn leven.
Misschien ben jij het wel???
Mijn hobby's zijn stappen met vrienden, mijn auto, fitnessen, films kijken (Lord of de Rings!!!), muziek luisteren (top 40), internetten en reizen.
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 15:29 schreef Starfighter_Pilot het volgende:
[..]
Hoi,
Moeilijk om iets over mezelf hier neer te zetten,haha!!
Ik heb eigenlijk alles. Een HBO diploma, een goede baan, een mooi appartement en genoeg vrienden, maar mis toch wel die ene speciale persoon in mijn leven. Misschien ben jij het wel???
Groetjes,
Starfighter_Pilot
quote:Op zondag 14 oktober 2007 02:36 schreef Synthesist het volgende:
[..]
Aangezien ik denk dat je post geen hoax is.
Ja, daarvoor moet je in een ander topic zijn en ja, ik heb je er een gestuurdquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 21:15 schreef Countach het volgende:
Heeft iemand toevallig een paiq invite voor mij? (segadc(at)xs4all(dot)nl) Of moet ik daarvoor in een ander topic wezen?
quote:Op zondag 7 oktober 2007 22:51 schreef TomTancr3do het volgende:
Ik heb lang geleden voor de gein een gratis profieltje aangemaakt op RelatiePlanet, gewoon om even te kijken wat voor types er op die site zaten. De naam van het profiel ga ik hier niet noemen, maar deze was zo corny dat je als vrouw wel goed gek moest zijn om erop te reageren. Geen foto natuurlijk, en het begeleidende verhaaltje was van de orde 'Ik ben een geile bok, dus heb je zin in een gok, dan moet je bij mij zijn!'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |