abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53633557
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 20:13 schreef Oesie het volgende:
Pfff, wat een afzetters bij die datingsites eigenlijk. Zo EUR 10 per maand
Welke is dat dan? De meesten zitten rond de 30 per maand!
pi_53633675
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 22:40 schreef Shitonya het volgende:

[..]

Logisch, omdat je op internet sneller geirriteerd raakt door mensen, miscommunicatie plus de eigen frustratie in je eigen hoofd. Combineer die drie factoren en je hebt de klootzak en de bitch.
Vrouwen kunnen daar niet doorheen kijken.
Mannen daarentegen wel, maar die willen vakk dus gewoon neuken.
A little bit hateful
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 15:41:19 #78
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_53642506
quote:
Op zondag 30 september 2007 01:25 schreef Knipoogje het volgende:
Wat ik altijd wazige profiels vind zijn deze:

"Deze pittige, assertieve vrouw wil gevonden worden door een nog pitterige man die mij kan temmen! Weet wat ik wel en niet wil en heb mijn leventje! Ondanks mijn leven wil ik misschien ruimte maken voor jou"

WTF
Zij is daadwerkelijk dus op zoek naar een vent die HAAR eronder kan krijgen. Saampjes elkaar op pittige wijze naar grote hoogten ruzien
Vrouwen die van zichzelf beweren dat ze 'pittig' en 'assertief' zijn....
Hoe meer mensen zichzelf dergelijke kwaliteiten toedichten, hoe minder daar uiteindelijk van waargemaakt wordt, is mijn ervaring.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_53649099
[quote]Op donderdag 27 september 2007 22:08 schreef BloodyLotte het volgende:

Het enige wat telt is dat je gewoon jezelf bent en niet gaat zit autisten met een kutkop.

En als je nu autist bent of een kutkop hebt.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_53649132
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 19:51 schreef tijnbrein het volgende:
[quote]Op donderdag 27 september 2007 22:08 schreef BloodyLotte het volgende:

Het enige wat telt is dat je gewoon jezelf bent en niet gaat zit autisten met een kutkop.

En als je nu autist bent of een kutkop hebt.
Dan moet je het maar zien te doen met je sprankelende persoonlijkheid.
pi_53649220
Ik heb ook een profiel op een datasite. Maar ik heb nog nooit een reactie gehad of als ik iemand een bericht stuur krijg ik nooit een reactie. Ik weet dat niet echt aantrekkelijk ben. Wat zou ik anders kunnen doen?
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_53650543
quote:
Op woensdag 26 september 2007 19:05 schreef Miss_S het volgende:

[..]

dat neem ik terug
het zijn allemaal klootzakken
je hebt mij er nog niet gehad
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_53678862
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 19:55 schreef tijnbrein het volgende:
Ik heb ook een profiel op een datasite. Maar ik heb nog nooit een reactie gehad of als ik iemand een bericht stuur krijg ik nooit een reactie. Ik weet dat niet echt aantrekkelijk ben. Wat zou ik anders kunnen doen?
Ik zou beginnen met fatsoenlijk nederlands te praten en daarna net zoals mij het gewoon opgeven. De maatschappij is veels te veel op sex belust.... alsof je daar gelukkiger van wordt. Waarom zijn er dan zoveel mensen ongelukkig ook al hebben ze een vriend / vriendin? Dag met alle dating sites, ik ga gewoon weer lekker mijn eigen leven lijden zonder me druk te maken over het feit dat ik geen vriendin heb. Heb ik helemaal niet nodig. Ik trouw later wel met mezelf
  woensdag 3 oktober 2007 @ 23:50:26 #84
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_53682551
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 21:56 schreef GambitRS2 het volgende:

[..]

Ik zou beginnen met fatsoenlijk nederlands te praten en daarna net zoals mij het gewoon opgeven. De maatschappij is veels te veel op sex belust.... alsof je daar gelukkiger van wordt. Waarom zijn er dan zoveel mensen ongelukkig ook al hebben ze een vriend / vriendin? Dag met alle dating sites, ik ga gewoon weer lekker mijn eigen leven lijden zonder me druk te maken over het feit dat ik geen vriendin heb. Heb ik helemaal niet nodig. Ik trouw later wel met mezelf
in deze context moet het inderdaad met een lange IJ.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_53683554
quote:

[..]

Niet zo negatief... Jij wilt wellicht een breezerslet, of je denkt dat alle meiden dat zijn, en jou niet willen...

Je maakt veel meer kans als je een normaal leuk meisje wilt op een studente, kassajufvrouw ofzo, zoek gewoon een meisje die leuk uitziet...

Oftewel; ik weet zeker dat er nog een hele hoop meiden zijn die níet alleen op sex uit zijn..
pi_53697101
quote:

Als ik alleen sex zou willen, dan zou ik wel naar de hoeren gaan. Nee ik zoek dus gewoon vriendschap en/of een relatie. Maar nog steeds dezelfde vraag. Wat kan ik aan mijn profiel veranderen zodat andere wel intresse in mij tonen.
14 SHADES OF GREY
pi_53707389
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 17:22 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Als ik alleen sex zou willen, dan zou ik wel naar de hoeren gaan. Nee ik zoek dus gewoon vriendschap en/of een relatie. Maar nog steeds dezelfde vraag. Wat kan ik aan mijn profiel veranderen zodat andere wel intresse in mij tonen.
Hoe kunnen we vertellen wat je moet veranderen als we je profiel nog nooit gezien hebben?

Tip 1: leuke foto
Tip 2: niet al te standaard verhaaltje: "ik ben spontaan lief en leuk" en andere bullshit
I don't suffer from insanity; I enjoy every minute of it!
pi_53725593
Leuk foto heb ik niet echt. De meeste foto van mijn vind ik niet om aan te zien. Ik heb een foto die ik leuk vind. Maar die is al zeven jaar oud. Ik moet sowieso niet van mijn uiterlijk hebben.
Ik zou ook niet weten hoe ik mijzelf zou moeten omschrijven. Verder dan betrouwbaar en rustig kom ik niet.
14 SHADES OF GREY
pi_53725635
quote:
Op maandag 24 september 2007 20:28 schreef admiraal_anaal het volgende:
kan www.bi4real.nl in de OP?
pi_53742787
Het lijkt dat iedereen in dit topic wel wil daten. Is er geen dating subforum mogelijk bij fok
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 08:41 schreef Jum het volgende:

[..]

Welke is dat dan? De meesten zitten rond de 30 per maand!

Dat is match4me.nl. Kost 12.50 per maand. Heb nu ook gezien dat andere sites op de 30 euro zitten. Nou ik ga geen cent uitgeven voor internetdating. Ik kan ook wel naar de kroeg gaan en daar iemand aanspreken
  zaterdag 6 oktober 2007 @ 15:05:52 #91
185491 Shitonya
Same shit, different day
pi_53743396
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 18:01 schreef tijnbrein het volgende:
Leuk foto heb ik niet echt. De meeste foto van mijn vind ik niet om aan te zien. Ik heb een foto die ik leuk vind. Maar die is al zeven jaar oud. Ik moet sowieso niet van mijn uiterlijk hebben.
Ik zou ook niet weten hoe ik mijzelf zou moeten omschrijven. Verder dan betrouwbaar en rustig kom ik niet.

Ja hier staan de vrouwen om te springen
Gebrek aan zelfkennis, geen recente foto's en volgens mij zo onzeker als de neten.. Lijkt me verre van aantrekkelijk voor een vrouw. Uiterlijk hoeft niet altijd een pre te zijn, maar als je ook al geen eigenzinnige of sterke persoonlijkheid hebt, dan kun je het wel schudden
Het luisteren naar een mens is als steeds weer hetzelfde boek moeten lezen..
  zaterdag 6 oktober 2007 @ 15:06:39 #92
185491 Shitonya
Same shit, different day
pi_53743410
quote:
Op zaterdag 6 oktober 2007 14:27 schreef Oesie het volgende:
Het lijkt dat iedereen in dit topic wel wil daten. Is er geen dating subforum mogelijk bij fok
[..]

Dat is match4me.nl. Kost 12.50 per maand. Heb nu ook gezien dat andere sites op de 30 euro zitten. Nou ik ga geen cent uitgeven voor internetdating. Ik kan ook wel naar de kroeg gaan en daar iemand aanspreken

Nee, in de kroeg kom je serieuze potentiele partners tegen
pi_53743993
quote:
Op zaterdag 6 oktober 2007 15:06 schreef Shitonya het volgende:

[..]

Nee, in de kroeg kom je serieuze potentiele partners tegen

Hoeft niet in de kroeg mag ook discotheek, museum, werk, sportschool, bus, verjaardag, feestje, dierentuin, school, file whatever.

Bij mij gaat het er (nu nog) niet in om te betalen om iemand te leren kennen.
pi_53744023
Dubbel
  zaterdag 6 oktober 2007 @ 18:13:29 #95
185491 Shitonya
Same shit, different day
pi_53746819
Neuh, om dat te doen moet je wel heel erg diep zijn gezonken
pi_53747595
quote:
Op zaterdag 6 oktober 2007 18:13 schreef Shitonya het volgende:
Neuh, om dat te doen moet je wel heel erg diep zijn gezonken

En de datingsites lijken toch goed te draaien
  zaterdag 6 oktober 2007 @ 19:55:36 #97
185491 Shitonya
Same shit, different day
pi_53748797
Omdat er zeer veel wanhopige sukkelaars bestaan
pi_53764357
quote:
Op zaterdag 6 oktober 2007 15:05 schreef Shitonya het volgende:

[..]

Ja hier staan de vrouwen om te springen
Gebrek aan zelfkennis, geen recente foto's en volgens mij zo onzeker als de neten.. Lijkt me verre van aantrekkelijk voor een vrouw. Uiterlijk hoeft niet altijd een pre te zijn, maar als je ook al geen eigenzinnige of sterke persoonlijkheid hebt, dan kun je het wel schudden

Dan ik het wel schudden. Nou ja dan wordt ik maar monnik en ga celibaat leven. Oh wacht even ik geloof niks.
Zelfkennis heb ik wel alleen zijn dit geen positieve dingen. Ik zou namelijk niet weten wat voor positieve punten ik heb. En wat foto's betreft ik niet aantrekkelijk. Ik walg van mij foto's en spiegelbeeld omdat ik mijzelf haat.
14 SHADES OF GREY
pi_53764534
quote:
Op zondag 7 oktober 2007 14:42 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Dan ik het wel schudden. Nou ja dan wordt ik maar monnik en ga celibaat leven. Oh wacht even ik geloof niks.
Zelfkennis heb ik wel alleen zijn dit geen positieve dingen. Ik zou namelijk niet weten wat voor positieve punten ik heb. En wat foto's betreft ik niet aantrekkelijk. Ik walg van mij foto's en spiegelbeeld omdat ik mijzelf haat.

Je weet jezelf wel te verkopen zeg.
A little bit hateful
pi_53764770
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 17:22 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Misschien moet je eerst eens interesse in jezelf tonen. Als je jezelf haat, waarom zou iemand anders dan wel van je houden? Een leugenachtig profiel helpt je niet verder, je valt vanzelf door de mand. Iedereen heeft positieve kwaliteiten, jij ongetwijfeld ook.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')