Als het fotoboek ook als datingprofiel telt moet ik toch maar eens een pakkende tekst gaan schrijvenquote:Op dinsdag 25 september 2007 12:35 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik heb ook een fotoboek hier.Daar lok ik ook mannen mee, maar daar kom ik gewoon niet eerlijk voor uit.
Nee, ik had het over mevrouw bloodylotte.quote:Op dinsdag 25 september 2007 11:06 schreef ChillyWilly het volgende:
Dus als je op hyves staat heb je meteen een datingprofiel?
* checkt foboquote:Op dinsdag 25 september 2007 12:35 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik heb ook een fotoboek hier.Daar lok ik ook mannen mee, maar daar kom ik gewoon niet eerlijk voor uit.
alles stiekem!quote:Op dinsdag 25 september 2007 23:54 schreef katerwater het volgende:
[..]
* checkt fobo
...maar daar kom ik ook niet eerlijk voor uit hoor![]()
oeh!quote:Op woensdag 26 september 2007 17:22 schreef Liquidootje het volgende:
Dat ik dit nu pas zie. Lotte mijn bericht laatst in jouw fotoboek mag je bij deze zien als een versierpoging.
dat neem ik terugquote:Op maandag 24 september 2007 16:39 schreef Miss_S het volgende:
zo afentoe kom je wel iets leuks tegen op paiq
Puik idee. Zie je wel dat internetdating werkt.quote:
Dat is ook niet zo moeilijk aangezien BL al haar relaties via internet geregeld heeft.quote:Op woensdag 26 september 2007 19:32 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Puik idee. Zie je wel dat internetdating werkt.
Kijk jongens en dat was een les internetdating 101.
Waarom zou internetdaten onderdoen voor het versieren tijdens het uitgaan? Het heeft een heleboel voordelen! Bovendien is dat angst argument flauwekul. Als je geen angst hebt om op iemand af te stappen, waarom gebeurt het dan 9 van de 10 keer in aangeschoten toestand in de kroeg en niet gewoon nuchter overdag op straat?quote:Op dinsdag 25 september 2007 23:44 schreef r.liong het volgende:
Ik heb het nooit gedaan en zal er ook niet over nandenken omdat ik denk dat elke gezonde vent gewoon moet proberen iemand van het vrouwelijk geslacht aan te spreken in het uitgaansleven als hij wat ermee wilt. Al dat anderen is een secundaire optie om de eigen angst te ontlopen.(internet-daten,speed-daten, etc..0
Meet me here on IRC LOLOL.quote:Op donderdag 27 september 2007 11:28 schreef dawg het volgende:
[..]
Dat is ook niet zo moeilijk aangezien BL al haar relaties via internet geregeld heeft.
Ik zit anders ook op PaiQ.....quote:Op woensdag 26 september 2007 19:05 schreef Miss_S het volgende:
[..]
dat neem ik terug
het zijn allemaal klootzakken
en jij bent geen klootzak?quote:Op vrijdag 28 september 2007 22:12 schreef GambitRS2 het volgende:
[..]
Ik zit anders ook op PaiQ.....
Eh nee... alleen woest onaantrekkelijk voor het vrouwelijk geslacht, want die vallen kennelijk op klootzakkenquote:
Toevallig vanmiddag weer een date gehad via RPquote:Op donderdag 27 september 2007 22:08 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Meet me here on IRC LOLOL.
Nee maar srsly, soms gebeurt dat gewoon. Ik heb ook mijn share of bad dates gehad. Zowel via i-net als gewoon op de normale manier. It happens! Het enige wat telt is dat je gewoon jezelf bent en niet gaat zit autisten met een kutkop. Oh en aaaltijd op een neutrale plek afspreken. Zeker als meisje zijnde.
Linkje?quote:Op zondag 30 september 2007 01:25 schreef Knipoogje het volgende:
Wat ik altijd wazige profiels vind zijn deze:
"Deze pittige, assertieve vrouw wil gevonden worden door een nog pitterige man die mij kan temmen! Weet wat ik wel en niet wil en heb mijn leventje! Ondanks mijn leven wil ik misschien ruimte maken voor jou"
Logisch, omdat je op internet sneller geirriteerd raakt door mensen, miscommunicatie plus de eigen frustratie in je eigen hoofd. Combineer die drie factoren en je hebt de klootzak en de bitch.quote:Op vrijdag 28 september 2007 22:52 schreef Liquidootje het volgende:
Weet je het dan nog steeds niet. Alle mensen zijn klootzakken op het internet, dus ook op paiq.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |