2 jaar terug wel, hardstyle is nu ''de shit''quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:12 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
Mênnus jump.
Mensen in de rivierenquote:Op dinsdag 10 april 2007 11:16 schreef De_Ananas het volgende:
Oja
Mensen van boven de rivieren of uit Limburg die denken dat het nieuwe muziek is
Niks tegen de Limbourgeoisie!quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:16 schreef De_Ananas het volgende:
Oja
Sowieso alles wat met die muziek te maken heeftquote:
Nepnegersquote:Op dinsdag 10 april 2007 11:19 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Sowieso alles wat met die muziek te maken heeft![]()
Oeeeeehhhhh boemdikkie! Dat had ik niet gepikt jôh! BAN EM! TOE DAN!? AAHHHH DURF JE NIET HE!? OhhoohohohohooOOOooOOoOo!!!!quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:22 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Nepnegers
Mensen die zelfs niet kunnen modden
quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:22 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Nepnegers
Mensen die zelfs niet kunnen modden
ik kan niet bannenquote:Op dinsdag 10 april 2007 11:33 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Oeeeeehhhhh boemdikkie! Dat had ik niet gepikt jôh! BAN EM! TOE DAN!? AAHHHH DURF JE NIET HE!? OhhoohohohohooOOOooOOoOo!!!!
voor de rest:
Ik draai een natte bolus op die jumpstylersch!
Noem het Jump of Jumpstijl, het blijft te zielig voor woorden dat je je er druk over maakt.quote:
Muziek?quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:16 schreef De_Ananas het volgende:
Oja
Klacht: Mensen die denk dat het nieuw isquote:Op dinsdag 10 april 2007 11:55 schreef Qunix het volgende:
De Breezah's hebben weer eens nieuws...
Nerd, lees de TT danquote:Op dinsdag 10 april 2007 11:56 schreef ikhebeenvraagje het volgende:
hoeveel topics moeten er nog komen over jumpstyle?
verzin eens wat nieuws
Go for it!quote:
OEEE BEDREIGINGquote:Op dinsdag 10 april 2007 12:11 schreef ikhebeenvraagje het volgende:
[..]
beter hou jij je grafsmoeltje
Lees de TTquote:Op dinsdag 10 april 2007 13:00 schreef veejay het volgende:
Wat pas echt jammer is... "mensen" die denken dat als je country dansjes doet op te harde pleuris herrie dit stoer is door het "jumpstyle" te noemen. Volgens mij zijn het stuk voor stuk homofiele gabbers.
Oh, sorry... ik bedoel natuurlijk: Wat pas echt jammer is... "mensen" die denken dat als je country dansjes doet op te harde pleuris herrie dit stoer is door het "jump" te noemen. Volgens mij zijn het stuk voor stuk homofiele gabbers.quote:Op dinsdag 10 april 2007 13:06 schreef De_Ananas het volgende:
Lees de TT
Dankquote:Op dinsdag 10 april 2007 13:11 schreef veejay het volgende:
[..]
Oh, sorry... ik bedoel natuurlijk: Wat pas echt jammer is... "mensen" die denken dat als je country dansjes doet op te harde pleuris herrie dit stoer is door het "jump" te noemen. Volgens mij zijn het stuk voor stuk homofiele gabbers.
whehhehehequote:Op dinsdag 10 april 2007 13:00 schreef veejay het volgende:
Wat pas echt jammer is... "mensen" die denken dat als je country dansjes doet op te harde pleuris herrie dit stoer is door het "jumpstyle" te noemen. Volgens mij zijn het stuk voor stuk homofiele gabbers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |