http://nl.wikipedia.org/wiki/Marga_Mincoquote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:28 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Voor een PO moet ik een historische roman lezen. Opdracht is er een boekverslag van te maken en een vergelijking met de ware gebeurtenissen te maken. Weet iemand hier misschien een leuk, makkelijk lezend en makkelijk te verwerken boek?
Het is voor 6VWO en Geschiedenis. Voorkeuren zijn de Europese oorlogen (1810 - 1945) en de Sovjetunie.
denk het laatste... je krijgt namelijk geen verwarring in het laatste woord, je kunt het niet anders uitspreken dan dat het hoort.quote:Op maandag 23 februari 2009 19:19 schreef nickybol het volgende:
Is het creatie-wetenschap of creatiewetenschap?
Rookverbod moet worden afgeschaft?quote:Op zondag 8 maart 2009 21:57 schreef Mr.BomBastique het volgende:
Weet er iemand een goede stelling om over te argumenteren? Ik ben helemaal leeg op het moment. Alvast bedankt!!
Goede stelling maar niet helemaal geschikt voor de opdracht vrees ikquote:Xbox 360 is beter dan een PS3.
Lijkt met niet, aangezien je freiwillig dan met een kleine letter zou schrijven. Bovendien hebben bijvoegelijke naamwoorden überhaupt geen geslacht, en als het dan al aangegeven zou zijn, zou logischerwijs ook ‘das’ erbij moeten.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:44 schreef Bradley33 het volgende:
Waarschijnlijk bedoelt men hier:
De vrijwillige brandweer - Die Freiwillige Feuerwehr (bijvoeglijk gebruikt, vrouwelijk)
De vrijwilliger: Der Freiwillige (zelfstandig gebruikt, mannelijk)
etc.
Maar ik heb al 2 jaar geen Duits gehad dus je moet het wel ff checken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |