abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48198771
Ben benieuwd welke jongens Koeman morgen de wei in stuurt
  dinsdag 10 april 2007 @ 23:17:56 #102
161559 PizzaSalami
Hey poeplap.
pi_48198836
Dezelfde jongens die tegen Twente onderuit gaan .
Secrets never die. Only people.
pi_48199781
quote:
Op dinsdag 10 april 2007 23:17 schreef PizzaSalami het volgende:
Dezelfde jongens die tegen Twente onderuit gaan .
Hoop jij nou maar dat je een punt van NAC kan pakken
pi_48200124
Toch wel klote eigenlijk dat van der Zee naar Ajax verkast. PSV moet het toch van de scouts hebben enzo, en als we die dan ook nog eens kwijtraken aan Ajax....

Ben eigenlijk een beetje bang aan het worden voor volgend seizoen (en das heel lang geleden)
Patat Friet
  dinsdag 10 april 2007 @ 23:57:16 #105
161559 PizzaSalami
Hey poeplap.
pi_48200278
quote:
Op dinsdag 10 april 2007 23:42 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Hoop jij nou maar dat je een punt van NAC kan pakken
3.
Secrets never die. Only people.
pi_48203924
* splendor hoogst optimistisch is.

0 - 4 wordt het vanavond
-
  woensdag 11 april 2007 @ 08:06:30 #107
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_48204296
Ik denk dat het 1-7 wordt. Man Utd heeft laten zien dat het kan!
pi_48204376
quote:
Op dinsdag 10 april 2007 23:52 schreef ganzenherder het volgende:
Toch wel klote eigenlijk dat van der Zee naar Ajax verkast. PSV moet het toch van de scouts hebben enzo, en als we die dan ook nog eens kwijtraken aan Ajax....

Ben eigenlijk een beetje bang aan het worden voor volgend seizoen (en das heel lang geleden)
Ik was toen bekend werd dat Hiddink vertrok ook bang voor dit seizoen. Helemaal als je zag hoe de concurrentie goede aankopen deed, ging ik wel vrezen voor een PSV dat geen schaal zou halen
pi_48204569
quote:
Op woensdag 11 april 2007 08:06 schreef Lemming22 het volgende:
Ik denk dat het 1-7 wordt. Man Utd heeft laten zien dat het kan!
We gaan toch gelijk voor de grootste Champions League overwinning ooit. Dus minstens 8-0, uit, tegen Liverpool, appeltje eitje. Ik voorspel Cocu 2x, Kluivert 3x, Farfan 2x en Vayrinnen 1x.

pi_48204777
Volgens de Spits is de kans groot dat Marcellis vanavond in de basis start op de positie van Kromkamp, vanwege de blessure van Kromkamp.
We sure are cute for two ugly people.
pi_48204852
quote:
Op woensdag 11 april 2007 08:42 schreef Neoktheone het volgende:
Volgens de Spits is de kans groot dat Marcellis vanavond in de basis start op de positie van Kromkamp, vanwege de blessure van Kromkamp.
Ik zou Marcellis centraal zetten, en Feher rechtsback. Addo, Da Costa of eventueel Salcido naast Mercellis centraal zetten, en dan nog een linksback tevoorschijn toveren.
Middenveld zou ik Simons, Cocu, Vayrinnen en Culina zetten, Simons net voor de verdediging, Cocu beetje linkshalf/vrije rol, Vayrinnen schaduwspits en Culina verdedigende rechtshalf, en Farfan en Kluivert in de spits.
Oh, en Gomes in het doel, en Cocu na een helft rust geven.
pi_48206748
Ik zou Koné in plaats van Farfan inzetten Koné is zo goed als genezen en heeft ritme nodig, terwijl Farfan toch met een hamstring blessure zat (die toch niet zomaar verdwenen is lijkt me...).
We sure are cute for two ugly people.
  woensdag 11 april 2007 @ 10:44:35 #113
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_48207946
quote:
Op woensdag 11 april 2007 08:42 schreef Neoktheone het volgende:
Ik zou gewoon niet spelen, kan er ook niks fout gaan
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
pi_48208046
quote:
Op woensdag 11 april 2007 08:30 schreef Leso_Varen het volgende:

[..]

We gaan toch gelijk voor de grootste Champions League overwinning ooit. Dus minstens 8-0, uit, tegen Liverpool, appeltje eitje. Ik voorspel Cocu 2x, Kluivert 3x, Farfan 2x en Vayrinnen 1x.

Gomes mag de strafschop nemen voor de 0-9, maar mist...
That's all folks!
  woensdag 11 april 2007 @ 10:52:14 #115
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_48208163
Bron: Volkskrant
quote:
Koeman belt Aissati, en Aissati is erg beleefd
Op vrijdag 13 april rinkelt de mobiele telefoon van Ismail Aissati, voetballer van FC Twente: "Met Ismail." "Hallo Ismail, met Ronald Koeman."
"Dag meneer Koeman."

"Hé jongen, hoe voel je je? Je weet, we spelen morgen tegen jullie."

"Ja, meneer Koeman. Spannend hè. Zelfs wij hebben nog een theoretische kans op het kampioenschap. Dan moeten we van jullie winnen. Hier in Twente denken ze dat we een goede kans maken."

"Daar wilde ik het heel even met je over hebben, Ismail. Jullie hoeven helemaal niet te winnen. Wíj moeten winnen. Anders wordt Ajax kampioen, of AZ."

"Ja, het is ongelooflijk spannend, meneer Koeman."

"Je begreep toch wel dat we jou verhuurden in de winterstop, Ismail. Dat was beter voor je ontwikkeling. Met Mendez, Cocu, Simons, Afellay en ook nog Väyrynen hadden we te veel middenvelders. Jij speelde niet elke week."

"Och, geen probleem meneer Koeman. Ik ben pas 18, voor mij is het belangrijk dat ik elke week voetbal. En we spelen heerlijk in Enschede. Mijn trainers geven me alle vertrouwen. Onze aanvallers zijn voortdurend in beweging. Ik kan elke bal aan ze kwijt."

"Ja, ik ben heel tevreden over je, Ismail. Ik heb zondag tijdens RKC - Ajax voor het eerst van mijn leven in de tuin gewerkt, omdat ik me even wilde afsluiten van het voetbal. Tijdens het planten van de vergeet-me-nietjes heb ik zitten denken: hadden we Ismail maar niet verhuurd. We hadden je zo goed kunnen gebruiken, morgen. Ik had zo veel liever mét jou gespeeld dan tegen jou. Ik ben ook zo blij dat je volgend seizoen terugkeert. Cocu stopt misschien, Afellay is vaak geblesseerd en Mendez valt soms een beetje tegen."

"U weet, meneer Koeman, mijn hart ligt bij PSV. En Ibrahim Afellay is mijn beste vriend. Ik mis hem."

"Je wilt toch weer in de Champions League voetballen, Ismail? Maar dan moeten wij echt winnen."

"Och, de Champions League, meneer Koeman. Die wedstrijd tegen AC Milan in 2005, in de laatste week van de ramadan, is als een film voor me. Ik herinner me dat Gomes me omhelsde en succes wenste."

"Ik zat nog bij Benfica en heb de beelden op tv gezien. Dat moment waarop je Nesta passeerde, was fantastisch."

"Ja, meneer Koeman. Het is nog steeds het hoogtepunt uit mijn loopbaan."

"Volgend jaar speel je weer in de Champions League, Ismail. Tenminste..."

"Oh meneer Koeman, sorry, ik moet ophangen. We gaan de beelden van NEC - PSV bekijken."

"Nou, tot morgen dan, Ismail.

"Tot morgen, meneer Koeman."
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
pi_48208373
Aissati wordt wel héél belangrijk gemaakt merk ik, volgens sommigen hangt het zelfs van zijn vorm af of PSV zaterdag kan winnen of niet.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  woensdag 11 april 2007 @ 11:06:17 #117
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_48208624
quote:
Op dinsdag 10 april 2007 16:11 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Ik vond lyon afgelopen weekend toch wel sterk spelen, misschien iets minder gemotiveerd maar toch lekker aan het ballen. Inter idem.
Die hebben ook niet de hete adem van de concurrentie in de nek maar staan genoeg los om zich een nulnulletje te kunnen permiteren.
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
  woensdag 11 april 2007 @ 11:11:26 #118
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_48208767
quote:
Op woensdag 11 april 2007 10:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Aissati wordt wel héél belangrijk gemaakt merk ik, volgens sommigen hangt het zelfs van zijn vorm af of PSV zaterdag kan winnen of niet.
Kans dat hij Zaterdag gespaard wordt voor de play offs is zeker aanwezig.
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_48209032
quote:
Op woensdag 11 april 2007 11:06 schreef Zero2Nine het volgende:

[..]

Die hebben ook niet de hete adem van de concurrentie in de nek maar staan genoeg los om zich een nulnulletje te kunnen permiteren.
Zoals wij er een maandje of wat geleden voorstonden dus.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_48209146
PSV in gesprek met Seedorf....
Maybe not the best, but always the BIGGEST.....
  woensdag 11 april 2007 @ 11:25:01 #121
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_48209245
quote:
Op woensdag 11 april 2007 11:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Zoals wij er een maandje of wat geleden voorstonden dus.
Inderdaad, maar bij Lyon zijn de verloren punten denk ik wel incidenten en is het geen structureel probleem.
---
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 11 april 2007 @ 11:31:41 #122
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_48209457
quote:
Op woensdag 11 april 2007 11:22 schreef Vakkie_W het volgende:
waar haal je dat vandaan?
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  woensdag 11 april 2007 @ 11:32:38 #123
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_48209500
quote:
Op woensdag 11 april 2007 11:31 schreef rubbereend het volgende:

[..]

waar haal je dat vandaan?
Ben ik ook wel benieuwd naar eigenlijk.
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
  woensdag 11 april 2007 @ 11:35:28 #124
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_48209598
Lijkt me bull, want ik zie het nergens terug. En het lijkt me sowieso vreemd dat Seedorf en PSV daar NU over praten want het lijkt me niet dat hij uberhaupt interesse zou hebben als PSV zich niet plaatst voor de CL volgend seizoen.
---
pi_48209607
quote:
Op woensdag 11 april 2007 11:22 schreef Vakkie_W het volgende:
Ook met Kaka.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: