Vind sowieso dat Farfan en Cocu gespaard moeten worden. Farfan is nog half geblesseerd en Cocu is ook de jongste niet meer. Helaas hebben we te weinig aanvallers. Zelfs Tardelli schijnt geblesseerd te zijn.quote:Op dinsdag 10 april 2007 08:48 schreef Lemming22 het volgende:
Gooi die jonkies er maar meteen in tegen Liverpool! Kunnen er tenminste toch nog 2 basisspelers rusten...
Heb het gemist en dus niet gezien.quote:Op dinsdag 10 april 2007 08:54 schreef denthemen het volgende:
wie heeft zichzelf al op tv gezien
quote:De Italiaanse scheidsrechter Roberto Rosetti heeft woensdagavond de leiding over de UEFA Champions League-wedstrijd tussen Liverpool FC en PSV. De Engelsen verdedigen op Anfield een 3-0 overwinning uit de eerste kwartfinalewedstrijd in Eindhoven.
PSV
Onbekende arbiter
Roberto Rosetti floot nooit eerder een wedstrijd van PSV. De arbiter wordt in Liverpool bijgestaan door zijn landgenoten Cristiano Copelli en Alessandro Stagnoli. Paolo Tagliavento is de vierde official.
Alex, Gomes en Farfan zijn in ieder geval door Piet de Visser gescout, dus tel uit je winstquote:Op dinsdag 10 april 2007 10:21 schreef Pritt het volgende:
Misschien is het al langs geweest maar dan heb ik het gemist.
Is het bekend wie Hans van der Zee heeft gescout tijdens zijn periode bij PSV?
( Ik mag hopen dat het niet Tardelli was.)
Gisteren werd gezegd dat Van der Zee Farfan had ontdekt.quote:Op dinsdag 10 april 2007 10:25 schreef PyTh het volgende:
[..]
Alex, Gomes en Farfan zijn in ieder geval door Piet de Visser gescout, dus tel uit je winst![]()
Zou best kunnen ik zeg zo maar watquote:Op dinsdag 10 april 2007 10:35 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Gisteren werd gezegd dat Van der Zee Farfan had ontdekt.
je wenst de uittocht van; Koeman, Bruin Slot, Zeefuik, Lamey, Reiziger, Kluivert, Culina?quote:Op dinsdag 10 april 2007 10:50 schreef knep het volgende:
Hopelijk is Van der Zee de eerste van een reeks neuzen die teruggaan naar Amsterdam.
Op Zeefuik na mogen ze van mij allemaal vertrekken ja.quote:Op dinsdag 10 april 2007 10:59 schreef rubbereend het volgende:
[..]
je wenst de uittocht van; Koeman, Bruin Slot, Zeefuik, Lamey, Reiziger, Kluivert, Culina?
Het is natuurlijk niet helemaal hetzelfde maar lijkt wel een beetje op Van Geel die naar Ajax ging. die nam ook een hoop kennis mee over de situatie van AZ om daarvan te profiteren bij Ajax.quote:Op dinsdag 10 april 2007 10:39 schreef PyTh het volgende:
[..]
Zou best kunnen ik zeg zo maar wat![]()
Vind het best zuur dat van der Zee naar amsterdam vertrekt omdat hij natuurlijk heel nauw in het scoutingsappartaat bij ons betrokken was en alle ins en outs kent.
Culina lijkt me handig om te houden, nuttige speler in de breedte. En Kluivert moet je houden tenzij je ff 3 nieuwe spitsen kan contracteren deze zomer.quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:02 schreef PyTh het volgende:
[..]
Op Zeefuik na mogen ze van mij allemaal vertrekken ja.
hij nam ook Lindenberg meequote:Op dinsdag 10 april 2007 11:04 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Het is natuurlijk niet helemaal hetzelfde maar lijkt wel een beetje op Van Geel die naar Ajax ging. die nam ook een hoop kennis mee over de situatie van AZ om daarvan te profiteren bij Ajax.
Zegt meer dan genoeg hoe Ajax en AZ presteerden voor onze dipquote:Op dinsdag 10 april 2007 09:38 schreef ruud.nl het volgende:
Vreemd genoeg hebben we nog steeds de beste papieren om kampioen te worden.![]()
Ik zag ons ook winnen van NEC maarja.......quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:23 schreef rubbereend het volgende:
Op de één of andere manier zie ik ons wel winnen van Twente
Heb ik ook gehoord ja. Maargoed, dat hij een topper heeft ontdekt en nu bij Ajax rond gaat lopen is niet zo'n probleem. Het probleem is dat hij weet waar PSV nu mee bezig is in de scouting en hij neemt dus een berg gevoelige informatie mee. Raar dat PSV daar contractueel niets aan heeft gedaan.quote:Op dinsdag 10 april 2007 10:35 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Gisteren werd gezegd dat Van der Zee Farfan had ontdekt.
Nepotisme is de oplossing!quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:23 schreef rubbereend het volgende:
Met de wanprestatie tegen NEC is bij mij eigenlijk wel het laatste beetje hoop de grond in geboord, naja, hoop is er altijd natuurlijk maar we maken het nu wel heel erg bont.quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:23 schreef rubbereend het volgende:
Wat voor gevoelige info kan hij nou meenemen? Welke spelers PSV volgt? Als ze de moeite waard zijn staan ze ook echt wel bij Ajax ergens op een lijstje.quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:37 schreef Lemming22 het volgende:
Het probleem is dat hij weet waar PSV nu mee bezig is in de scouting en hij neemt dus een berg gevoelige informatie mee.
tjah, als zijn contract afloopt is hij vrij om overal naar toe te gaan. Zijn opgedane kennis, daar is niks aan te veranderen.quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:37 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Heb ik ook gehoord ja. Maargoed, dat hij een topper heeft ontdekt en nu bij Ajax rond gaat lopen is niet zo'n probleem. Het probleem is dat hij weet waar PSV nu mee bezig is in de scouting en hij neemt dus een berg gevoelige informatie mee. Raar dat PSV daar contractueel niets aan heeft gedaan.
Iedereen weet toch dat PSV Lazovic wilt?quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wat voor gevoelige info kan hij nou meenemen? Welke spelers PSV volgt? Als ze de moeite waard zijn staan ze ook echt wel bij Ajax ergens op een lijstje.
Je bent wel blij met die 3e plek is het niet?quote:
Ja, en die worden nu kampioen.quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:04 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Het is natuurlijk niet helemaal hetzelfde maar lijkt wel een beetje op Van Geel die naar Ajax ging. die nam ook een hoop kennis mee over de situatie van AZ om daarvan te profiteren bij Ajax.
quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:59 schreef PyTh het volgende:
[..]
Je bent wel blij met die 3e plek is het niet?![]()
Zou nog verdient zijn ook.quote:
Op de één of andere manier zie ik dat nietquote:Op dinsdag 10 april 2007 11:23 schreef rubbereend het volgende:
Het zou wel een goede compromis zijn. Bij Ajax zien ze liever AZ dan PSV kampioen worden en bij PSV liever AZ dan Ajaxquote:
Uhmm nee?quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:18 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Het zou wel een goede compromis zijn. Bij Ajax zien ze liever AZ dan PSV
Jij bent dan ook een ajacied in disguise, met je PSV avatar.quote:
Van der Zee zat in het netwerk in Zuid-Amerika waar PSV enorm ver voor ligt op Ajax. Ik ga er dus vanuit dat Van der Zee toch enkele namen kan gaan noemen die Ajax nog niet kent.quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wat voor gevoelige info kan hij nou meenemen? Welke spelers PSV volgt? Als ze de moeite waard zijn staan ze ook echt wel bij Ajax ergens op een lijstje.
Nou ik heb al genoeg gelezen van Ajacieden die liever PSV dan AZ kampioen zien wordenquote:Op dinsdag 10 april 2007 12:18 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Het zou wel een goede compromis zijn. Bij Ajax zien ze liever AZ dan PSV kampioen worden en bij PSV liever AZ dan Ajax![]()
quote:Op dinsdag 10 april 2007 10:59 schreef rubbereend het volgende:
[..]
je wenst de uittocht van; Koeman, Bruin Slot, Zeefuik, Lamey, Reiziger, Kluivert, Culina?
quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:02 schreef PyTh het volgende:
[..]
Op Zeefuik na mogen ze van mij allemaal vertrekken ja.
Geld sparen en Park terug halen, een goede werkpaard en nog een goede voetballer ookquote:Op dinsdag 10 april 2007 13:05 schreef knep het volgende:
[..]
[..]
Misschien Culina niet als zijnde werkpaard.
Menig Ajaxsupporter gunt de club uit Alkmaar nog minder dan de gevangenen in Guantanamo Bay hoor, dus die zien liever PSV de titel pakken dan AZ.quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:18 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Het zou wel een goede compromis zijn. Bij Ajax zien ze liever AZ dan PSV kampioen worden en bij PSV liever AZ dan Ajax![]()
Die hebben het nog beter dan een PSV-supporter in de 2e competitiehelftquote:Op dinsdag 10 april 2007 13:09 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Menig Ajaxsupporter gunt de club uit Alkmaar nog minder dan de gevangenen in Guatomo Bay hoor, dus die zien liever PSV de titel pakken dan AZ.
Postcount aan het opkrikken met je open deur vragen?quote:Op dinsdag 10 april 2007 13:43 schreef Pizzakoppo het volgende:
waar ligt guatomo bay?
Waarschijnlijk is hij echt zo onwetendquote:Op dinsdag 10 april 2007 13:47 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Postcount aan het opkrikken met je open deur vragen?![]()
Ben je er nou echt zo trots op dat je een typfout kunt ontdekken?quote:Op dinsdag 10 april 2007 13:53 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Nou enlighten me, Waar ligt guatomo bay?
Nee, maar de PSV´er had het schijnbaar niet door of weet daadwerkelijk guatomo bay te liggen en dat wekt mijn interessequote:Op dinsdag 10 april 2007 13:54 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Ben je er nou echt zo trots op dat je een typfout kunt ontdekken?![]()
voglens de berichten zou er 5 miljoen beschikbaar zijn voor 2 nieuwe spitsen en verder alleen geld als er iemadn weg gaatquote:Op dinsdag 10 april 2007 11:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Met de wanprestatie tegen NEC is bij mij eigenlijk wel het laatste beetje hoop de grond in geboord, naja, hoop is er altijd natuurlijk maar we maken het nu wel heel erg bont.
Het enige positieve is dat Koemans positie zo langzamerhand onhoudbaar wordt. Al zal elke trainer het moeilijk krijgen bij ons zolang er niet geïnvesteerd kan worden in topspelers/toptalenten en er een behoorlijke leegloop kan plaatsvinden komende zomer.
Serieus zo weining... waar blijft toch al dat geldquote:Op dinsdag 10 april 2007 13:59 schreef rubbereend het volgende:
[..]
voglens de berichten zou er 5 miljoen beschikbaar zijn voor 2 nieuwe spitsen en verder alleen geld als er iemadn weg gaat............ achterin zit ook nog wel een gat te dichten volgens mij,
naar vlaggetjes voor een CL wedstrijdquote:Op dinsdag 10 april 2007 14:03 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Serieus zo weining... waar blijft toch al dat geld
Nouja, dat scheelt, die kosten heb je volgend jaar niet.quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]
naar vlaggetjes voor een CL wedstrijd
Ik heb er nog een paar thuis liggenquote:Op dinsdag 10 april 2007 14:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]
naar vlaggetjes voor een CL wedstrijd
Dit is het jaar van de prutsende top. Zowel PSV, Ajax als AZ hebben veel genknoeit tegen de lagere ploegen. tegen elkaar verliezen is voor de topclubs niet zo raar, hoewel het wel de meest vernederende wedstrijden kunnen zijn. Van AZ kan ik me niet zoveel prutspartijen herinneren (0-0 thuis tegen NEC misschien en 3-0 verliezen bij Twente) maar van Ajax en PSV wel. Ajax o.a. Excelsior THUIS, NEC uit, Vitesse uit, RKC uit, Heerenveen thuis en bij PSV natuurlijk de reeks die hier veelvuldig besproken is de afgelopen topicdelen.quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:13 schreef Ciscus het volgende:
We worden kampioen olé olé! Toch ongelooflijk dat we met het slechte voetbal van de laatste maanden op dit moment nog steeds meer punten dan AZ en Ajax hebben, hoe slecht was hun slechtste periode wel niet?
Ik hoop dat we lekker fris gaan spelen tegen Twente met misschien wel wat fitte jonkies erin. En ook Feher, Vayrynen en De Jong mogen van mij lekker ballen.
Kampioenen!
Het gekke is dat het in het buitenland ook zo gaat met de koplopers. Manchester verspeelt bijna wekelijks punten, Barcelona is ook nog lang niet los. In Duitsland is Schalke ook nog lang geen kampioen. Het is gewoon niet het jaar van de eenvoudige kampioenschappen (Goed, Lyon is as usual ver los en ook Inter is nauwelijks nog in te halen).quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:22 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Dit is het jaar van de prutsende top. Zowel PSV, Ajax als AZ hebben veel genknoeit tegen de lagere ploegen. tegen elkaar verliezen is voor de topclubs niet zo raar, hoewel het wel de meest vernederende wedstrijden kunnen zijn. Van AZ kan ik me niet zoveel prutspartijen herinneren (0-0 thuis tegen NEC misschien en 3-0 verliezen bij Twente) maar van Ajax en PSV wel. Ajax o.a. Excelsior THUIS, NEC uit, Vitesse uit, RKC uit, Heerenveen thuis en bij PSV natuurlijk de reeks die hier veelvuldig besproken is de afgelopen topicdelen.
Het is voor de wat kleinere ploegen nu volgens mij best prettig om tegen de grote jongens te spelen, ze zijn zo nerveus als de pest en de druk is torenhoog terwijl je als zijnde een NEC (als voorbeeld) gewoon lekker kan spelen. De eerste 9 zou erg leuk zijn maarja als dat niet lukt maakt het niet zoveel uit.
Omdat ik toevallig in de laatste 2 topics heb gepost?quote:Op dinsdag 10 april 2007 09:57 schreef PyTh het volgende:
[..]
Heb het gemist en dus niet gezien.
Je komt wel graag hier tegenwoordig is het niet?
Manchester verspeelt wekelijk punten? Ik heb goddomme 3 maanden moeten wachten voordat dat gebeurde dit weekendquote:Op dinsdag 10 april 2007 15:26 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Het gekke is dat het in het buitenland ook zo gaat met de koplopers. Manchester verspeelt bijna wekelijks punten, Barcelona is ook nog lang niet los. In Duitsland is Schalke ook nog lang geen kampioen. Het is gewoon niet het jaar van de eenvoudige kampioenschappen (Goed, Lyon is as usual ver los en ook Inter is nauwelijks nog in te halen).
En altijd domme dingen moet posten waarop je dan een reactie hoopt te krijgen.quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:36 schreef denthemen het volgende:
[..]
Omdat ik toevallig in de laatste 2 3 topics heb gepost?
wat ik nu heb gezegt is niks raars, jullie, tenminste, de 10 die er waren, waren op tv, het andere topic heb ik gelachen over het ei incident, is dat nou zo erg?quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:59 schreef PyTh het volgende:
[..]
En altijd domme dingen moet posten waarop je dan een reactie hoopt te krijgen.
Doel je nu op mij of wat?quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:03 schreef denthemen het volgende:
Ik vind het zwakker om je alleen in een topic te laten zien wanneer het slecht gaat met die club
Hoog tijd dat we Koné voor veel te veel geld verkopen dusquote:Op dinsdag 10 april 2007 13:59 schreef rubbereend het volgende:
[..]
voglens de berichten zou er 5 miljoen beschikbaar zijn voor 2 nieuwe spitsen en verder alleen geld als er iemadn weg gaat............ achterin zit ook nog wel een gat te dichten volgens mij,
En Farfan.quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hoog tijd dat we Koné voor veel te veel geld verkopen dus.
Ik vind dat Celtic het anders ook vrij simpel doet.quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:26 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Het gekke is dat het in het buitenland ook zo gaat met de koplopers. Manchester verspeelt bijna wekelijks punten, Barcelona is ook nog lang niet los. In Duitsland is Schalke ook nog lang geen kampioen. Het is gewoon niet het jaar van de eenvoudige kampioenschappen (Goed, Lyon is as usual ver los en ook Inter is nauwelijks nog in te halen).
Ik vond lyon afgelopen weekend toch wel sterk spelen, misschien iets minder gemotiveerd maar toch lekker aan het ballen. Inter idem.quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:09 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Ik vind dat Celtic het anders ook vrij simpel doet.
Maar je ziet ploegen als Lyon en Celtic toch wel wankelen de laatste weken, maar die kunnen het haast niet meer verspelen, die hebben een erg grote voorsprong gepakt voor de winterstop.
Maar als je die twee verkoopt, hou je er met een beetje geluk 25/30 miljoen (oke, misschien wat meer, misschien wat meer/minder, ligt eraan of ze naar Oekraine/Rusland etc. willen waar veel geld voor hun wordt betaald). En van dat geld kunnen we best wat kopen denk ik. Luque zal wel lukken als ze er nu een beetje moeite in steken, en verder heeft PSV Europees genoeg naam om toch minstens een Eredivisie-waardige aanvaller/verdediger te kunnen interesseren om te spelen.quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:07 schreef AminBen het volgende:
[..]
En Farfan.
Dan kan men de minimaal 2 aanvallers die erbij moeten bijstellen tot 4. Wordt leuk![]()
Ik volg de Franse competitie niet echt, dus ik weet niet of ze goed spelen etc., maar als je ziet dat ze die beker dacht ik verloren, een aantal gelijke spelen, dat soort slordigheden. Maar ik volg de Franse competitie alleen via teletekst, dus erg veel weet ik er niet vanaf.quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:11 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ik vond lyon afgelopen weekend toch wel sterk spelen, misschien iets minder gemotiveerd maar toch lekker aan het ballen. Inter idem.
Als je kijkt na het spel van beide spelers na de winterstop acht ik de kans redelijk groot dat beide ook volgend seizoen nog bij PSV zullen spelen.quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:12 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Maar als je die twee verkoopt, hou je er met een beetje geluk 25/30 miljoen (oke, misschien wat meer, misschien wat meer/minder, ligt eraan of ze naar Oekraine/Rusland etc. willen waar veel geld voor hun wordt betaald). En van dat geld kunnen we best wat kopen denk ik. Luque zal wel lukken als ze er nu een beetje moeite in steken, en verder heeft PSV Europees genoeg naam om toch minstens een Eredivisie-waardige aanvaller/verdediger te kunnen interesseren om te spelen.
Ik heb ook het gevoel dat het matige optreden van PSV de afgelopen maanden wel eens kan betekenen dat er weinig spelers vertrekken.quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:14 schreef PyTh het volgende:
[..]
Als je kijkt na het spel van beide spelers na de winterstop acht ik de kans redelijk groot dat beide ook volgend seizoen nog bij PSV zullen spelen.
Ik geloof niet dat een van de 2 naar een middenmoter in Duitsland, Engeland of Italie zullen willen verkassen en kan me niet voorstellen dat echte topploegen interesse hebben na hun matige optreden afgelopen 12 wedstrijden.
Een beetje scout heeft gezien wat ze kunnen, vooral dan voor de winterstop. Dit matige spel ligt aan de hele ploeg, en ze zijn beide een tijd geblesseerd geweest. Ik denk dat ze wel naar een subtopper in het buitenland kunnen, ze hebben beide veel talent.quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:14 schreef PyTh het volgende:
[..]
Als je kijkt na het spel van beide spelers na de winterstop acht ik de kans redelijk groot dat beide ook volgend seizoen nog bij PSV zullen spelen.
Ik geloof niet dat een van de 2 naar een middenmoter in Duitsland, Engeland of Italie zullen willen verkassen en kan me niet voorstellen dat echte topploegen interesse hebben na hun matige optreden afgelopen 12 wedstrijden.
Die kan Zaterdag tegen Twente meer meedoen als het goed is.quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:29 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Hoe is het met Afellay?
Koné en Farfan hebben inderdaad beide aangegeven alleen naar topploegen te willen. Anders hadden we Koné wel voor 20 miljoen in het oostblok kunnen verpatsen.quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:14 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ook na afgelopen weekend waarin we toch best kut gingen en psv gewoon bovenaan blijft staan vertoon ik me hierquote:Op dinsdag 10 april 2007 16:05 schreef PyTh het volgende:
[..]
Doel je nu op mij of wat?
En wat je beschrijft doe je zelf, jij komt hier alleen de laatste 3 topics, net nu PSV in een neerwaartse spiraal zit en jullie weer kans op de titel maken.![]()
Toen het nog (heel) goed met PSV ging zag ik je hier nooit.quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:28 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ook na afgelopen weekend waarin we toch best kut gingen en psv gewoon bovenaan blijft staan vertoon ik me hier
Totdat het besef bij de heren (vooral Koné) doordringt dat de topclubs echt niet voor ze in de rij staan, dan kan zo'n tripje oostblok ineens heel leuk klinken. Farfan zie ik trouwens nog wel eens bij een echte topclub terecht komen maar ik vraag me af of hij het daar kan maken.quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Koné en Farfan hebben inderdaad beide aangegeven alleen naar topploegen te willen. Anders hadden we Koné wel voor 20 miljoen in het oostblok kunnen verpatsen.
Je merkt wel dat Farfan het niet alleen kan...quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Totdat het besef bij de heren (vooral Koné) doordringt dat de topclubs echt niet voor ze in de rij staan, dan kan zo'n tripje oostblok ineens heel leuk klinken. Farfan zie ik trouwens nog wel eens bij een echte topclub terecht komen maar ik vraag me af of hij het daar kan maken.
En zelfs uit vorm is hij verreweg de belangrijkste PSV'er. Maar hij heeft niet het absolute toptalent imo. Nou is dat ook lang niet altijd nodig om bij de top te komen, daar spelen ook nog andere factoren mee, maar toch. Naja, vroeg of laat vertrekt hij een keer en dan komen we er vanzelf achter.quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:08 schreef Suijk het volgende:
Ik denk van wel, hij is pas 22 en het is niet vreemd dat 'ie een dipje heeft.
quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:07 schreef AminBen het volgende:
[..]
En Farfan.
Dan kan men de minimaal 2 aanvallers die erbij moeten bijstellen tot 4. Wordt leuk![]()
Ik hoorde iets van dat die zelf niet meer zo'n trek in PSV had?quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:12 schreef okee6 het volgende:
Bakkal is er één van.
Van mij mag het, ik heb hier al genoeg slap gezeik gehoord waardoor heel wat fans een titelviering eigenlijk niet verdienenquote:Op dinsdag 10 april 2007 21:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik hoorde iets van dat die zelf niet meer zo'n trek in PSV had?
Gaan we komende zaterdag weer "adem halen" tegen Twente okee?![]()
quote:Van der Zee op non-actief bij PSV
LIVERPOOL - Hans van der Zee heeft van PSV de rest van zijn contractduur vakantie gekregen. De scout maakte maandag bekend dat hij aan het einde van het seizoen van PSV overstapt naar Ajax.
Technisch manager Stan Valckx toonde zich dinsdag verrast door de keuze van het hoofd van de Eindhovense scouting. „Hij heeft een aantal redenen aangegeven waarom hij niet verder wilde”, aldus Valckx. „Daar moeten we dan ook verder niet te moeilijk over doen.”
Toch kwam de stap onverwacht. „En het is natuurlijk wel naar de directe concurrent”, geeft Valckx het belangrijkste pijnpunt aan. „We waren met hem in gesprek over een nieuwe verbintenis, maar hij wilde bij Ajax aan de slag. Het is duidelijk dat hij dan niet meer bij vergaderingen en dergelijke is. Ik heb hem verteld dat hij nu vakantie heeft.”
Schadevergoeding eisen nondeju.quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:53 schreef LudoSanders het volgende:
Van der Zee op non-actief bij PSV
LIVERPOOL - Hans van der Zee heeft van PSV de rest van zijn contractduur vakantie gekregen. De scout maakte maandag bekend dat hij aan het einde van het seizoen van PSV overstapt naar Ajax.
Technisch manager Stan Valckx toonde zich dinsdag verrast door de keuze van het hoofd van de Eindhovense scouting. „Hij heeft een aantal redenen aangegeven waarom hij niet verder wilde”, aldus Valckx. „Daar moeten we dan ook verder niet te moeilijk over doen.”
Toch kwam de stap onverwacht. „En het is natuurlijk wel naar de directe concurrent”, geeft Valckx het belangrijkste pijnpunt aan. „We waren met hem in gesprek over een nieuwe verbintenis, maar hij wilde bij Ajax aan de slag. Het is duidelijk dat hij dan niet meer bij vergaderingen en dergelijke is. Ik heb hem verteld dat hij nu vakantie heeft.”
Dan had PSV dit maar contractueel vast moeten leggen, eigen schuld dikke bult zeg ik dan.quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:28 schreef HL_Dog43 het volgende:
Het zou verboden moeten worden.
Ik wilde net hetzelfde postenquote:Op dinsdag 10 april 2007 22:29 schreef Dylan Dog het volgende:
Manchester-Roma...
We zijn niet meer het lachertje van de Champions League...![]()
![]()
![]()
Hopen dat we dat morgen niet weer worden.quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:29 schreef Dylan Dog het volgende:
Manchester-Roma...
We zijn niet meer het lachertje van de Champions League...![]()
![]()
![]()
Daar vrees ik dus ook voor.quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:06 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Hopen dat we dat morgen niet weer worden.
Heb er geen vertrouwen in. Maar als onze jeugdspelers spelen, zullen die wel lekker fanatiek spelen. Dat kan misschien een lichtpuntje zijn. Als ze spelen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |