Ach ja, hij leest LN ook. Zelfs zo erg dat hij direct aan de telefoon hangt bij een van de members, wanneer er wat onjuist gezegd wordt. Fok ken er dan best nog wel bij.quote:Op donderdag 12 april 2007 23:29 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
en dan gaat hij ook heel deze topics doorlezen uiteraard, hij heeft uiteraard niets te doen in z'n vrije tijd![]()
wie weet meldt hij zich inderdaad zelfs wel aan
gaat niet werken dus, zou je hem hooguit op bepaalde posts kunnen wijzen.
Dat dacht ik ook.................quote:Op donderdag 12 april 2007 22:07 schreef FrankyMcG het volgende:
Scheringa mag Greene wel hebben hoor, in ruil voor Koevermans/Dembele ofzo...
Wanneer is Huysegems uitgefloten?quote:Huysegems maakt moeilijk seizoen door
vrijdag, 13 april 2007
bron: FR-fans
Zevenvoudig Rode Duivel Stein Huysegems speelde de voorbije weken met de beloften van Feyenoord, vastbesloten om zijn plaats in de A-ploeg te heroveren. Hij werd uitgefloten, een miskoop genoemd, maar wil slagen in Rotterdam.
Een uitstekende opvolger van Salomon Kalou, vond de technische staf van Feyenoord van Stein Huysegems bij het begin van het seizoen. En net als Kalou drie seizoenen eerder, daalde Huysegems vorige zomer op de Open Dag onder luid applaus met een helikopter neer in een nokvolle Kuip. Ondertussen gingen in het Feyenoord-stadion voor Huysegems niet alleen de handen op elkaar. Er was gefluit, er was gemor. Onze landgenoot kende een moeilijk seizoensbegin, vocht zich in het elftal, maar viel in een moeilijke periode na de winterstop weer naast de ploeg.
Technisch directeur Peter Bosz noemde de zomeraanwinsten miskopen. Daarbij naast Huysegems ook zijn doublure op links, Joonas Kolkka, die op 1 april hoorde dat hij een nieuwe club moet zoeken. Maar Huysegems heeft nog een contract voor drie jaar bij de woelige Zuid-Nederlandse topclub en dus is er hoop.
Over twee maanden wordt de zevenvoudige Rode Duivel vader en kan hij Feyenoord naar Europa geschoten hebben in de play-offs.
,,Voor dat scenario teken ik. Met als bekroning opnieuw een selectie voor de Rode Duivels. Ik héb de kwaliteiten om bij Feyenoord te slagen. Aan vertrekken denk ik niet. Als ik dat ooit doe, wil ik hier een goede indruk nagelaten hebben.''
De jongste weken zat je op de bank, nochtans leek je voor de winterstop een basisplaats beet te hebben.
,,Feyenoord maakt een moeilijk seizoen door en dan is het moeilijk om constant te presteren. Voor het seizoen hoopte iedereen dat de club weer zou meedoen voor de prijzen, maar na de eerste wedstrijden viel die ambitie al in het water. Eind oktober was er het 0-4-verlies tegen ajax. Een week later ben ik in de ploeg gekomen. Ik heb toen een goede periode gehad, waarin ik regelmatig scoorde. Ook Feyenoord kwam er bovenop. Na de winterstop verloren we met 4-1 van Nac. Komt daarbij de storm in de bestuurskamer, met de voorzitter die is opgestapt en de uitschakeling in de Uefa Cup na de rellen in Nancy. Twee weken voor ik op de bank belandde, had de trainer al aangegeven dat hij vond dat ik minder goed bezig was. Dan zie je de bui al hangen.''
De vergelijking met Salomon Kalou, die hier op jouw positie een transfer naar Chelsea versierde, moet geen geschenk zijn.
,,Kuyt en Kalou, die beiden naar Engeland vertrokken, waren vorig seizoen goed voor bijna 75 procent van de Feyenoord-goals. Dan weet je dat de verwachtingen heel hoog liggen. Maar ik ben een ander type dan Kalou en een heel ander type dan Kuyt. Daar moeten de mensen op de tribunes maar mee leren leven. Het is logisch dat er vraagtekens bij de nieuwkomers worden geplaatst in zo'n moeilijk seizoen. Toch is het geloof in mezelf er niet door aangetast.''
Ook niet als de technisch directeur je een miskoop noemt?
,,Als ik zijn uitspraken las, voelde ik me even niet goed. Dat je zoiets in de krant moet lezen, vind ik echt niet kunnen. Ik kan begrijpen dat Feyenoord op dat moment niet tevreden was van mij. Ik zat gewoon in een moeilijke periode. Maar een nieuwe speler al na enkele maanden afschrijven, terwijl de club zo'n turbulent seizoen doormaakt, dat begrijp ik niet. Het enige wat ik met de uitspraak van Bosz kan aanvangen, is op het veld zijn ongelijk bewijzen.''
Je werd uitgefloten door de eigen Feyenoord-supporters. Met meer dan 40.000 mensen op de tribunes moet dat afgrijselijk zijn.
,,Het is niet aangenaam om uitgefloten te worden, maar dat hebben hier wel al meer spelers meegemaakt als ze na een slechte wedstrijd werden vervangen. Het is nooit zo erg geweest dat ik bang was om een actie te maken. Niet het hele stadion fluit na een slechte actie, maar als je op doel schiet, hoor je ze wél alle 40.000. Dat maakt een veel diepere indruk. Een thuisstadion als de Kuip heb ik nog nooit gehad. Als je door de spelerstunnel wandelt terwijl het publiek wild wordt, krijg je een onbeschrijflijk gevoel. Je krijgt zin om uit je vel te springen.''
Sinds wanneer is voetbal voor jou geen onbekommerd spelletje meer?
,,Bij Lierse was alles goed zolang we niet in degradatienood kwamen. Ook bij Az werd het normaal gevonden dat we na vier overwinningen één of twee keer verloren. Bij Feyenoord is het dan crisis. Pas hier ben ik op het punt in mijn carrière gekomen dat onbezorgd voetballen niet meer kan. Als we op verplaatsing verliezen en we keren met de bus terug, dan staan de supporters ons hier op te wachten. Na de verloren thuismatch tegen ajax stonden er honderden fans met spandoeken bij de training te roepen dat we moesten werken voor ons geld.''
Het is al van november vorig jaar tegen Polen geleden dat je met de Rode Duivels speelde. Wanneer zien we je terug?
,,De scouts van de bond zullen ook wel gemerkt hebben dat ik in een mindere periode zat. Nu moet ik opnieuw mijn beste vorm te pakken krijgen en hopelijk neemt de bondscoach me er dan weer bij.''
Wat wil jíj dit jaar nog bereiken?
,,Ik hoop de play-offs te halen. Momenteel staan we op een vijfde plaats, maar Heerenveen zit ons op de hielen. Op de laatste speeldag spelen we uit bij Heerenveen. Dat kan de match van het jaar worden. In de heenmatch wonnen we met 4-3 en maakte ik twee goals. Schitteren in de play-offs en opnieuw geselecteerd worden voor de Rode Duivels, het zou fantastisch zijn. Als ik nu mijn beste vorm te pakken krijg, kan ik er nog een mooi seizoen van maken. In elk geval wil ik volgend jaar constanter presteren. Feyenoord heeft de echte Huysegems nog niet gezien. Eind mei of begin juni bevalt mijn vrouw. Dan krijg ik er een pak verantwoordelijkheden bij, maar de baby zal een nieuw buitenlands avontuur niet in de weg staan.''
misschien is er een keer gefloten omdat Kolkka er voor hem in kwam en is het verkeerd begrepen, was het gefluit voor Koeman of onze Finse vriendquote:
denk het ook ja, kan me niet voorstellen andersquote:Op vrijdag 13 april 2007 12:39 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
misschien is er een keer gefloten omdat Kolkka er voor hem in kwam en is het verkeerd begrepen, was het gefluit voor Koeman of onze Finse vriend
Inderdaad, net zoals zondag toen er massaal gefloten werd omdat Vincken erin kwam.. kan verkeerd opgevat worden door de spelers.quote:Op vrijdag 13 april 2007 12:39 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
misschien is er een keer gefloten omdat Kolkka er voor hem in kwam en is het verkeerd begrepen, was het gefluit voor Koeman of onze Finse vriend
Goh heb je ook een x een losse kaart...............quote:Op vrijdag 13 april 2007 12:32 schreef jorienvdherik het volgende:
hij is inderdaad helemaal niets meer. maar ben wel benieuwd. zal hem zondag is vragen (A) nee zal over zondag ophouden
ja overal toegang totquote:Op vrijdag 13 april 2007 13:39 schreef Luni het volgende:
[..]
Goh heb je ook een x een losse kaart...............
Wel een beetje goede foto's, hè? Nu lijkt het nergens naar.quote:Op vrijdag 13 april 2007 14:11 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Gewoon relaxt daar
In de rust staan me foto's al online
Heb er zin in.
quote:Op vrijdag 13 april 2007 08:16 schreef Happel het volgende:
[..]
Ach ja, hij leest LN ook. Zelfs zo erg dat hij direct aan de telefoon hangt bij een van de members, wanneer er wat onjuist gezegd wordt. Fok ken er dan best nog wel bij.
Wat ik dan ook zo raar vind; ze zeggen van Wijnaldum ook van, geweldige jongen, goed gespeeld, maar in deze groep met al dat tumult wordt hij binnen een maand ook meegesleept naar een bedenkelijk niveau. Waarom zou dat voor hem wel kunnen gelden, maar heeft Huysegems gewoon per definitie net als alle andere aankopen 'te weinig kwalitieit'. Het is gewoon totaal krom/hypocriet.quote:,,Als ik zijn uitspraken las, voelde ik me even niet goed. Dat je zoiets in de krant moet lezen, vind ik echt niet kunnen. Ik kan begrijpen dat Feyenoord op dat moment niet tevreden was van mij. Ik zat gewoon in een moeilijke periode. Maar een nieuwe speler al na enkele maanden afschrijven, terwijl de club zo'n turbulent seizoen doormaakt, dat begrijp ik niet. Het enige wat ik met de uitspraak van Bosz kan aanvangen, is op het veld zijn ongelijk bewijzen.''
Zal ik m'n camera dan ook maar mee nemen........quote:Op vrijdag 13 april 2007 14:32 schreef Happel het volgende:
[..]
Wel een beetje goede foto's, hè? Nu lijkt het nergens naar.
stap het veld op danquote:Op vrijdag 13 april 2007 15:03 schreef Luni het volgende:
[..]
Zal ik m'n camera dan ook maar mee nemen........
Willen ze een Nancy chaos ofzo met die noodverordeningen enzo. We zijn geen Al Qaida ofzo, dat we het hele centrum ofzo afbrandenquote:Op vrijdag 13 april 2007 16:42 schreef Luni het volgende:
Zondag geldt noodverordening in Almelo
Foto: adecs.nl
Datum: 13-04-2007 Bron: Feyenoord.nl
Het duel Heracles-Feyenoord van aankomende zondag is volledig uitverkocht. Om problemen rond het duel te voorkomen, heeft de gemeente Almelo een noodverordening uitgevaardigd. Feyenoord-supporters in het bezit van kaarten zullen de wedstrijd daarom alleen via de afgesproken georganiseerde wijze (buscombi) kunnen bezoeken.
Supporters zonder kaarten wordt ten strengste afgeraden om naar Almelo af te reizen. Indien er voorafgaand aan de wedstrijd toch Feyenoord-supporters in Almelo worden aangetroffen, zullen ze op grond van de afgekondigde noodverordening gevorderd worden de gemeente te verlaten, zo hebben de Almelose autoriteiten laten weten. Indien niet aan deze vordering wordt voldaan, zal de Almelose politie over gaan tot aanhouding.
Doen ze in elke stad als er een combi-regeling is..quote:Op vrijdag 13 april 2007 18:06 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Willen ze een Nancy chaos ofzo met die noodverordeningen enzo. We zijn geen Al Qaida ofzo, dat we het hele centrum ofzo afbranden![]()
Dan nog vind ik het belachelijkquote:Op vrijdag 13 april 2007 19:11 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Doen ze in elke stad als er een combi-regeling is..
quote:Op vrijdag 13 april 2007 17:03 schreef MarkNMGN het volgende:
Jorien wordt op het veld opgepakt.. ik zeg: veldbestorming!
quote:Op vrijdag 13 april 2007 19:36 schreef jorienvdherik het volgende:
Feyenoord en Henk Fräser hebben overeenstemming bereikt over de beëindiging van zijn arbeidsovereenkomst per 30 juni 2007. De trainer van de A1 maakt het lopende seizoen gewoon af op Varkenoord. Feyenoord is Henk Fräser zeer erkentelijk voor zijn bewezen diensten als speler en als trainer. Feyenoords A1 speelt zaterdag om 14.30 uur onder leiding van Henk Fräser thuis tegen AZ.
Dat geldt voor iedereen hieroquote:Op vrijdag 13 april 2007 19:40 schreef don-diablo het volgende:
[..]
![]()
heb liever dat ie gewoon blijft voor onbepaalde tijd.
Geloof ik geen zak van. Hij weet dat Feyenoord momenteel geen cent te makken heeft, waarom zou hij voor het grote geld gaan; daar gaat het hem helemaal niet om naar mijn idee.quote:
Mwah zal wel goed zijn uitgekochtquote:Op vrijdag 13 april 2007 22:38 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
Geloof ik geen zak van. Hij weet dat Feyenoord momenteel geen cent te makken heeft, waarom zou hij voor het grote geld gaan; daar gaat het hem helemaal niet om naar mijn idee.
quote:'Terugkeer Gio dichter bij dan ooit'
Giovanni van Bronckhorst overweegt komende zomer al terug te keren naar Nederland. Dit heeft zijn zaakwaarnemer Sigi Lens laten optekenen in verklaringen aan het Algemeen Dagblad.
De 32-jarige linksback staat tot medio 2008 onder contract bij Barcelona, maar gaat volgens zijn belangenbehartiger gebukt onder de grote druk die hij week in week uit voor zijn kiezen krijgt. De Oranje-international zou op dit moment dan ook overwegen om voor zijn privé-leven te kiezen.
“Eigenlijk is hij het gewoon zat om steeds maar weer voor wedstrijden in een trainingskamp te zitten”, legde Lens uit. “Hij heeft een flink aantal jaren in de internationale top gespeeld, was vaak van huis. Gio stelt zich nu de vraag of hij nog wel een jaar zo wil blijven leven. Die vraag is nu zelfs héél actueel.’’
De terugkeer van Van Bronckhorst doet bij de Nederlandse topclubs een belletje rinkelen. Feyenoord lijkt de hoofdgegadigde om verdediger terug te halen, die er nooit een geheim van gemaakt heeft om terug te keren bij de Rotterdamse club waar hij werd opgeleid.
“Als hij tot de conclusie komt dat hij terug wil, zal Gio natuurlijk het eerst met Barcelona praten”, vervolgde Lens. “Want hij heeft daar nog een contract en de club moet wel bereid zijn om hem te laten gaan. Maar duidelijk is dat hij daarna het liefst met Feyenoord om de tafel gaat zitten. Hij heeft al gezegd dat het makkelijk is bij een club terug te keren als het goed gaat, maar dat het van karakter getuigt om dat in mindere tijden te doen.’’
Naast de interesse uit Rotterdam-Zuid lijken ook Ajax en PSV wel geïnteresseerd in de diensten van de verdediger. Ajax-trainer Henk ten Cate werkte in zijn periode bij Barcelona drie seizoenen lang met hem samen, terwijl hij in Eindhoven gezien wordt als een mogelijke opvolger voor Phillip Cocu, als deze na dit seizoen met pensioen gaat.
“Nee, naar Ajax zie ik hem niet zo snel gaan,’’ concludeerde Lens. “Het is iedereen duidelijk waar zijn hart ligt.’’ Van Bronckhorst, die in de laatste interlands aanvoerder van Oranje was, speelde tot 1998 in De Kuip. Daarna stond hij op de loonlijst bij het Schotse Rangers, het Engelse Arsenal en, sinds het seizoen 2003-2004, Barcelona.
voetbalzone
Een jaarsalaris van 25 miljard euro dus.quote:Op zaterdag 14 april 2007 10:35 schreef jorienvdherik het volgende:
pierre verdiend 250.000 ton per jaar bij feyenoord
6 miljoen gulden verdiende hij in zijn 1e periode bij feyenoord per jaar
Inderdaad zeg, die Pierre is multi miljardair!quote:Op zaterdag 14 april 2007 11:42 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Een jaarsalaris van 25 miljard euro dus.
Geen wonder dat het financieel niet lekker loopt bij jullie.
Kan hij niet gaan investeren in Feyenoord, hij heeft toch miljardenquote:Op zaterdag 14 april 2007 11:57 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Inderdaad zeg, die Pierre is multi miljardair!
Alleen als hij dan de naam mag veranderen in Fc Pierrequote:Op zaterdag 14 april 2007 12:40 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Kan hij niet gaan investeren in Feyenoord, hij heeft toch miljarden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |