Zie je tenminste wat buiten.quote:Op donderdag 12 april 2007 00:13 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat maakt het ook wel weer leuk
Zou niet te best zijn!quote:Op donderdag 12 april 2007 00:14 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik kan jullie nog geen 5 minuten alleen laten!
O sorry, jij natuurlijk ook schatquote:
Nee ik woon in de gezellige Fruitstraatquote:Op woensdag 11 april 2007 18:16 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Oeh, nog dichterbij dan de Akkerstraat
Wij ook, Wilgenlaan
Buurvrouw of achterbuurvrouw? (We kijken uit op de zuidzijde van de Radijsstraat)
MaxMark, MaxMark, kijk, kijk! Ik heb er één voor je gevonden!quote:
Is hij zo wanhopig dan? Maar mijn telefoonnummer?? Nee zal mijn mannetje niet zo heel erg leuk vindenquote:Op donderdag 12 april 2007 09:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
MaxMark, MaxMark, kijk, kijk! Ik heb er één voor je gevonden!We hebben een leuke vrouw in het topic
![]()
Zeg -ym-, wat is je telefoonnummer? Misschien kan ik iets regelen!![]()
Eigenlijk hebben we al een heleboel leuke vrouwen hier, maar als hij er beslist meer wil...![]()
Was vanochtend goed te doen buiten!quote:Op donderdag 12 april 2007 09:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
Is het trouwens al warm buiten? Ik kan maar niet beslissen wat ik aan wil trekken.
Ik zie zo al een paar dingen waarvan ik denk dat MaxMark er niet zo heel blij mee zal zijnquote:Op donderdag 12 april 2007 09:48 schreef -ym- het volgende:
[..]
Is hij zo wanhopig dan? Maar mijn telefoonnummer?? Nee zal mijn mannetje niet zo heel erg leuk vindenMaar verder ben ik nog steeds een hele leuke vrouw....
En het weer, tja ik weet al dagen niet echt wat ik aan moet trekken.....
En dan zo de stad even in, moet zomerkleren hebben en een id-kaart voor m'n zoontje.
Hahaha dacht ik al...quote:Op donderdag 12 april 2007 10:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik zie zo al een paar dingen waarvan ik denk dat MaxMark er niet zo heel blij mee zal zijn
Het zonnetje is erdoor!Korte mouwen! Bikini's! Zomerjurkjes!
Ik weet niet waarom maar je lijkt me wel liefquote:
quote:Op donderdag 12 april 2007 10:21 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom maar je lijkt me wel lief
Ok. Wtf. Doe normaal. Ik zei dat er wel wat meer vrouwen in dit topic mochten komen. Ik had het nergens over "leuke" vrouwen en ik al helemaal nergens gezegd dat ik op zoek ben. Wel leuk dat je me nu afschildert als een of ander wanhopig persoon, hoorquote:Op donderdag 12 april 2007 09:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
MaxMark, MaxMark, kijk, kijk! Ik heb er één voor je gevonden!We hebben een leuke vrouw in het topic
![]()
Zeg -ym-, wat is je telefoonnummer? Misschien kan ik iets regelen!![]()
Eigenlijk hebben we al een heleboel leuke vrouwen hier, maar als hij er beslist meer wil...![]()
Komt vast omdat je lieve woorden gebruiktquote:Op donderdag 12 april 2007 10:26 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ja, dat effect heb ik op mensen.
Hahahaha voel je niet zo aangevallen!!!!! Vat het op als een grapje, doe ik ookquote:Op donderdag 12 april 2007 10:29 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ok. Wtf. Doe normaal. Ik zei dat er wel wat meer vrouwen in dit topic mochten komen. Ik had het nergens over "leuke" vrouwen en ik al helemaal nergens gezegd dat ik op zoek ben. Wel leuk dat je me nu afschildert als een of ander wanhopig persoon, hoor
Ok, Wtf. Doe normaal. Probeer een grapje te herkennen als je er één tegenkomt. Ik denk helemaal niet dat je een wanhopig persoon of zo, niemand hier denk ik. Maar als je dat idee krijgt, sorry. Het spijt me, ok?quote:Op donderdag 12 april 2007 10:29 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ok. Wtf. Doe normaal. Ik zei dat er wel wat meer vrouwen in dit topic mochten komen. Ik had het nergens over "leuke" vrouwen en ik al helemaal nergens gezegd dat ik op zoek ben. Wel leuk dat je me nu afschildert als een of ander wanhopig persoon, hoor
Ik zal niets meer zeggen, ben je dan weer blij?quote:
Pais en vreequote:Op donderdag 12 april 2007 10:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ok, Wtf. Doe normaal. Probeer een grapje te herkennen als je er één tegenkomt. Ik denk helemaal niet dat je een wanhopig persoon of zo, niemand hier denk ik. Maar als je dat idee krijgt, sorry. Het spijt me, ok?
Ik kon toch ook niet weten dat je met 'vrouwen', stomme vrouwen bedoelde?En ja, ook dit is een grapje!
en ik zit binnen te lerenquote:Op donderdag 12 april 2007 11:24 schreef maok het volgende:
wat gaan de topics hard tegenwoordig, ik kijk even niet....en hup weer een paar pagina's verder.
Het is mooi weer, de mist is weg![]()
Ik zit ook binnen, te werken maar misschien dat ik mijn collega's een keer mee naar buiten kan krijgen in de pauze.quote:Op donderdag 12 april 2007 11:28 schreef Ewaldus het volgende:
[..]
en ik zit binnen te leren
en ik wil helemaal geen warm weer, heb net voor veels te veel geld een zomerjas gekocht![]()
Hier ook, kutzooiquote:
Uiteraard, mondje toe en mooi wezen.quote:Op donderdag 12 april 2007 10:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik zal niets meer zeggen, ben je dan weer blij?
Ditoquote:Op donderdag 12 april 2007 11:28 schreef Ewaldus het volgende:
[..]
en ik zit binnen te leren
en ik wil helemaal geen warm weer, heb net voor veels te veel geld een zomerjas gekocht![]()
Waar moet jij nou weer heen?quote:Op donderdag 12 april 2007 15:15 schreef maok het volgende:
bah, mijn auto staat in de zon en ik moet er straks nog in![]()
Verdomme, dat kan ik allebei niet.quote:Op donderdag 12 april 2007 14:14 schreef nietzman het volgende:
[..]
Uiteraard, mondje toe en mooi wezen.
heeeeeeeeerlijk leren atm. begrijp alles en vind het gewoon interessantquote:Op donderdag 12 april 2007 15:16 schreef freecell het volgende:
Ik heb al weer best veel nuttige dingen gedaan vandaag en ben er nu eigenlijk een beetje zat van
Ik heb gewoon geen zin om te leren... niet met dit weer..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |