Dus ook een jankerd............duidelijkquote:Op maandag 9 april 2007 22:02 schreef avonne het volgende:
[..]
Hij kon niet overweg met de FEBO
- zijn kinderen kwamen in beeld, terwijl hij dat expliciet niet wilde
- zijn prijzengeld kwam niet meteen op zijn rekening
- hij wilde een gesprek met J.d.M. en dat kreeg hij niet.
Verder is het onbekend.
Gezien ben getuigen... Zit te wachten op de nipplegatequote:Op maandag 9 april 2007 22:03 schreef Gert het volgende:
Natasia tegen Nico: "Ik ben zoooo blij dat je er bent. Ga je blijven? Ga je echt blijven? Ik vind je zoo schattig. ik vind je écht schattig... met je engelen-ogen!" (maakt zoengeluiden)
Voor mensen die het niet zelf gehoord hebben en denken dat het bovenstaande overdreven weergegeven is: dat is het dus niet.![]()
Dan ziet Brian zijn kans schoon. Met zijn zachte, strelende stem ontwapent hij Nicolaas met een invoelende intelligente vraag: "Hoe is het voor jou... om hier terug te zijn?"
Niks offtopic, rechtstreeks gevolg van de streams.quote:Op maandag 9 april 2007 21:58 schreef jacqjacq het volgende:
[..]
erg off topic dit.......
iedereen is ergens fan van, doe niet zo moeilijk !
idd niet overdreven, ik keek niet en toen hoorde ik die zoengeluiden.. ik dacht dat ze m vol op zn bek had gepaktquote:Op maandag 9 april 2007 22:03 schreef Gert het volgende:
Natasia tegen Nico: "Ik ben zoooo blij dat je er bent. Ga je blijven? Ga je echt blijven? Ik vind je zoo schattig. ik vind je écht schattig... met je engelen-ogen!" (maakt zoengeluiden)
Voor mensen die het niet zelf gehoord hebben en denken dat het bovenstaande overdreven weergegeven is: dat is het dus niet.![]()
Dan ziet Brian zijn kans schoon. Met zijn zachte, strelende stem ontwapent hij Nicolaas met een invoelende intelligente vraag: "Hoe is het voor jou... om hier terug te zijn?"
Ik moet zeggen, hij maakt me wel aan het twijfelen. BANJ mag zijn brief lezen, maar niet NU maar morgen, na 21 uur.quote:Op maandag 9 april 2007 22:04 schreef 2live het volgende:
als nicolaas hier in mee gaat is hij niet half zo intelligent als ik dacht, ik geloof er niks van.
Hij gaat gewoon weer weg.
Monica Lewinsky had ook wel wat....rookt Nicolaas sigaren?quote:Op maandag 9 april 2007 22:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Gezien ben getuigen... Zit te wachten op de nipplegate![]()
Precies, en het erge is dat ze het zelf niet door hebben, hoe dom kun je zijnquote:Op maandag 9 april 2007 22:01 schreef Sonique het volgende:
BANN maakt zich ontstervelijk belachelijk nu bij Nicolaas....
Het is echt smérig, om dat aan te moeten horen. Een vies gevoel.. alsof er een geile straathond tegen je been aan het rijden is of zo.quote:Op maandag 9 april 2007 22:01 schreef Soury het volgende:
Ben zo eng van Natas in haar opgewonde stand !!
quote:Op maandag 9 april 2007 22:05 schreef ruby het volgende:
Tsssssk, Natasia zegt dat ze er een vriendje bij heeft als Nicolaas blijft.
Nicolaas antwoordt: Dat denk je.
En wat zegt dat !!! Geile bitch is hetquote:Op maandag 9 april 2007 22:06 schreef ruby het volgende:
Natasia lachte zojuist zoals Gaby dat doet.
B-acteur ?quote:Op maandag 9 april 2007 22:07 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hij is o.a. beroepsacteur, dus alles is mogelijk.
quote:Op maandag 9 april 2007 22:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is echt smérig, om dat aan te moeten horen. Een vies gevoel.. alsof er een geile straathond tegen je been aan het rijden is of zo.![]()
quote:
Zelfs een bed voor vannacht wil hij niet kiezen .........quote:Op maandag 9 april 2007 22:06 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik moet zeggen, hij maakt me wel aan het twijfelen. BANJ mag zijn brief lezen, maar niet NU maar morgen, na 21 uur.
Nico loopt per ongeluk al wat vooruit op het scriptquote:Op maandag 9 april 2007 22:09 schreef Marrije het volgende:
LOL, Natasja blijft er bijna in als Nicolaas zegt dat ie naast Sylvia wil liggen.
Eigenlijk wel jammer ... Denk niet dat NattteAss haar handen thuis kan houdenquote:Op maandag 9 april 2007 22:10 schreef Markeerstift het volgende:
Haha N: kom je dan bij mij in bed?
Nicolaas: nee ik ga naast sylvia liggen
N: Hoesooooww???
Tas vindt hem ook aantrekkelijk denk ik..... Anders kan ik dat plotselinge overdreven gedrag dat ze een paar maanden geleden vaker had niet verklarenquote:Op maandag 9 april 2007 22:09 schreef Ian_Nick het volgende:
Natasja is er niet blij mee:
"Ga jij naast Sylvia liggen!?
HOESOW HOESOW!?!?"
Goed voor die grafdraak!quote:Op maandag 9 april 2007 22:10 schreef LuNaTiC het volgende:
natasia kan het maar niet geloven dat ie naast Sylvia wil/gaat liggen
Daar hoop jij gewoon stiekum op he....quote:Op maandag 9 april 2007 22:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Eigenlijk wel jammer ... Denk niet dat NattteAss haar handen thuis kan houden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |