Wat is de carreermode in Top Spin 2 ontiegelijk langdradig en slaapverwekkend zegquote:Op maandag 9 april 2007 21:25 schreef Egamer het volgende:
Kut Xbox 360, loopt ie vast op het moment dat ik een grand slam win in Top Spin 2. Mag het helemaal overnieuw doen.![]()
![]()
![]()
![]()
Bijna uitgespeeld, maar op dit soort momenten word ik er zo moe van.quote:Op maandag 9 april 2007 21:29 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Wat is de carreermode in Top Spin 2 ontiegelijk langdradig en slaapverwekkend zeg![]()
So truequote:Op maandag 9 april 2007 21:31 schreef Egamer het volgende:
[..]
Bijna uitgespeeld, maar op dit soort momenten word ik er zo moe van.
De TT levert nog niet eens een cent op hoor...quote:Op maandag 9 april 2007 21:42 schreef jorienvdherik het volgende:
zal wel 30 euro kosten ( goedkoopst )
een voice message is sneller.quote:Op maandag 9 april 2007 21:27 schreef Cyberia18 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Maar dan heb je geen interactiviteit met MSN Messenger en dus is dan zo een toetsenbordje weer sneller dan het onscreen keyboard lijkt mijquote:
quote:Op maandag 9 april 2007 21:51 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Klopt, maar Jorien heeft spraakgebrek.
Guitar Hero, nee bedanktquote:Op maandag 9 april 2007 21:53 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ga lekker jengelen op je gitaar
Geen idee eigenlijk.quote:Op maandag 9 april 2007 21:33 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
So trueHoeveel carreerpoints heb je?
Ik had aan het einde van seizoen 5 1350 punten en ik maar denken dat ik de achievement nooit zou halen
quote:Op maandag 9 april 2007 21:03 schreef Ceased2Be het volgende:
Voetbal zuigt (zowel off- als online)
tevens tvp
tvp en ik wil gelijk melden dat ik voetbal haat!quote:Op maandag 9 april 2007 21:03 schreef Ceased2Be het volgende:
Voetbal zuigt (zowel off- als online)
tevens tvp
quote:
Ga je tosti nou maar etenquote:Op maandag 9 april 2007 22:36 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
tvp en ik wil gelijk melden dat ik voetbal haat!![]()
Heb ik al op, was lekker mag je vaker doenquote:
Mooi screenshot voor een PS2 gamequote:Op maandag 9 april 2007 22:59 schreef gijsje79 het volgende:
[afbeelding]
Meer screens van RBSV Red Edition
OMG die politie is echt irritant jaquote:Op maandag 9 april 2007 23:20 schreef gijsje79 het volgende:
Iemand tips voor NFSMW.
Word gek van de politie.
Ja lukt wel maar je hoeft maar iets te doen en dan heb je ze al weer achter je aan.quote:Op maandag 9 april 2007 23:28 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
OMG die politie is echt irritant ja, vooral omdat je voortdurend de onderdelen zoals bounty succesvol moet behalen. Ja ik heb ze van mij weten af te schudden door het snelweg op te gaan en door dan vervolgens constant nitrous gebruiken om steeds meer afstand van hun te nemen.
quote:
Agh, ieder zo zijn mening. Die superheld games zuigen per definitie, speel ze dan ook nooit meer. En Colin en Burnout 5 ga ik ook wel spelen trouwensquote:Op maandag 9 april 2007 23:57 schreef Retarded het volgende:
lig er niet wakker van wat jullie denkenGa maar lekker rondjes rijden op saaie parcours met Forza 2, dan doe ik wel lekker Spider-Man en schaf ik later Colin Dirt en Burnout 5 wel aan
nou goed, als je Spider-Man 2 op Xbox even had geprobeerd... dat was best een aardige game. De kleine missies waren kut, maar het webslingeren was geweldig gedaan. Hoop dan ook op hetzelfde systeem, maar volgens teamxbox is er niet veel veranderd in de gameplayquote:Op dinsdag 10 april 2007 00:00 schreef Morthill het volgende:
[..]
Agh, ieder zo zijn mening. Die superheld games zuigen per definitie, speel ze dan ook nooit meer. En Colin en Burnout 5 ga ik ook wel spelen trouwens
komop MMaRsu , kijk nou eens naar de laatste pagina van het laatste topic, hoeveel van die posts is nou vermakelijk danwel ontopic? , ik heb gisteren in dat topic ookal minimaal 10 posts verwijderd die totaal offtopic danwel bagger en bijna hardcore incrowd waren. Ik kan netzo als bij de vernieuwde SC best off-topic SC toestaan, maar niet als dat neer komt op pics waarin er vuistjes gegeven word en dat soort ongein.quote:Op dinsdag 10 april 2007 00:48 schreef MMaRsu het volgende:
Zo gaat het hier altijd Paro, dat maakt het hier gezellig..als we alleen screens mochten posten ofzo zou het welzijn.
quote:Added H.264 video support: Up to 10 Mbps peak, Baseline, Main, and High profiles with 2 channel AAC LC.
Added MPEG-4 Part 2 video support: Up to 5 Mbps peak, Simple Profile with 2 channel AAC LC.
Ben benieuwt wat het moet kosten, wellicht leuk als er echt MSN op de 360 komtquote:Op maandag 9 april 2007 21:27 schreef Cyberia18 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Gewoon via de map naar een race toe gaan, en na de finsh gelijk weer naar je save house springen. En als je de stad in gaat dan moet je dat doen voor die flitspalen.quote:Op maandag 9 april 2007 23:31 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Ja lukt wel maar je hoeft maar iets te doen en dan heb je ze al weer achter je aan.
Niet dat je lekker door kan spelen in de sp ben meer tijd om de politie af te schudden.
Is dus niet anders...........
De politie is juist het gene dat het spel gaaf maakt. Je gaat NFS toch niet spelen om een beetje te cruisen?quote:Op dinsdag 10 april 2007 08:05 schreef gijsje79 het volgende:
Die autosave uitzetten is wel een iedee.
Had graag een optie gezien dat je de politie uit kon zetten.
Ehm, DivX/Xvid is mp4.quote:Op dinsdag 10 april 2007 02:17 schreef MMaRsu het volgende:
Ja in Mp4 bestand dus. Geen avi
quote:Spring Update for Xbox 360 Adds MPEG-4 Decode
Spring Update for Xbox 360 | Among the new features to the Xbox 360 with the Spring Update is this little jewel below.
* H.264 video support: Up to 15 Mbps, Baseline, Main, and High (up to level 4.1) Profiles with 2 channel AAC LC and Main Profiles.
* Added MPEG-4 Part 2 video support: Up to 8 Mbps, Simple Profile with 2 channel AAC LC and Main Profiles.
The question now is does it apply just to the Dashboard or does it also apply to Media Center Extender functions?
Notes: DivX and XviD are MPEG-4 Part 2 ASP. According to the announced support, they are not supported. It also doesn't say if AVI containers are supported. There is a lot unanswered at this point about the support, but considering audio support is marked for AAC I assuming that it only supports MP4 containers (meaning not AVI).
Edit: Confirmed that it does not apply to Media Center Extender of the Xbox 360.
Cursus japans nemen en uit japan importeren?quote:Op dinsdag 10 april 2007 09:15 schreef wc-eend het volgende:
Tjah.. ik wil blue dragon..
Ga jij nou maar lekker voetballen. Of ga alvast een TT verzinnen waar meerdere mensen zich in kun vinden.quote:Op dinsdag 10 april 2007 09:20 schreef jorienvdherik het volgende:
Spiderman niet mijn type zeg.. ziet er niet echt tof uit die screens
Zelfs tennis en tafeltennis zijn grotere sportenquote:Op dinsdag 10 april 2007 09:23 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ga jij nou maar lekker voetballen. Of ga alvast een TT verzinnen waar meerdere mensen zich in kun vinden.
Iedereen weet namelijk dat racen een veel grotere sport is op de 360.
Wordquote:Op dinsdag 10 april 2007 01:04 schreef MMaRsu het volgende:
Maar je hebt gelijk, wat meer ontopic zo af en toe mag wel
quote:Cairo Station (30 GS) - Complete Cairo Station at Normal, Heroic, or Legendary
Outskirts (30 GS) - Complete Outskirts at Normal, Heroic, or Legendary
Metropolis (30 GS) - Complete Metropolis at Normal, Heroic, or Legendary
The Arbiter (30 GS) - Complete The Arbiter at Normal, Heroic, or Legendary
Oracle (30 GS) - Complete The Oracle at Normal, Heroic, or Legendary
Delta Halo (30 GS) - Complete Delta Halo at Normal, Heroic, or Legendary
Regret (30 GS) - Complete Regret at Normal, Heroic, or Legendary
Sacred Icon (30 GS) - Complete Sacred Icon at Normal, Heroic, or Legendary
Quarantine Zone (30 GS) - Complete Quarantine Zone at Normal, Heroic, or Legendary
Gravemind (30 GS) - Complete Gravemind at Normal, Heroic, or Legendary
Uprising (30 GS) - Complete Uprising at Normal, Heroic, or Legendary
High Charity (30 GS) - Complete High Charity at Normal, Heroic, or Legendary
The Great Journey (30 GS) - Complete The Great Journey at Normal, Heroic, or Legendary
Warrior (100 GS) - Complete the game on Normal difficulty
Hero (50 GS) - Complete the game on Heroic difficulty
Legend (50 GS) - Complete the game on Legendary difficulty
King of the Scarab (20 GS) - Acquire the Scarab gun on the Metropolis level, any difficulty
Silent but Deadly (20 GS) - Kill 7 opponents from behind in a row without being spotted, any level, any difficulty
Demon (25 GS) - Complete any campaign level without dying once on Normal, Heroic, or Legendary
Go Ape Shiv (20 GS) - Kill an enraged, berserk Brute by melee, any level, any difficulty
Stick It (5 GS) - Stick an opponent with a plasma grenade and blow them up
Counterpoint (5 GS) - Kill the sword carrier
Carjacking (5 GS) - Steal an occupied vehicle from an opponent and take it over
Violent Cartographer (25 GS) - Play every available default map and stay in each game until it’s over
Rainman (25 GS) - Play every available game variant, with at least 3 other players, to the end of each game
Double Kill (20 GS) - Kill 2 opponents within 4 seconds
Triple Kill (20 GS) - Kill 3 opponents within 4 seconds
Killtacular (20 GS) - Kill 4 opponents within 4 seconds
Killing Spree (20 GS) - Kill 5 opponents in a row in the same game, without dying
Running Riot (20 GS) - Kill 10 opponents in a row in the same game, without dying
Sniper Kill (10 GS) - Kill an opponent with the sniper rifle or the beam rifle
Roadkill (10 GS) - Run over, hit and kill an opponent with a vehicle
Bonecracker (10 GS) - Hit and kill an opponent with a melee attack
Assassin (10 GS) - Melee an opponent from behind
Skewer Stopper (20 GS) - Kill the sword carrier after they kill 5 or more times in a row with the sword
Vigilante (10 GS) - Stop a Killing Spree of another player
Air Traffic Controller (20 GS) - Blow up the Banshee in flight while manned, with grenades or the rocket launcher
Decorated Soldier (10 GS) - Get awarded at least 8 different medals in one non-team game
Ninja (20 GS) - In a non-team game, kill 5 people by melee, from behind
Flaming Ninja (20 GS) - Kill an opponent that has the Ninja achievement
Hired Gun (20 GS) - Kill an opponent who has the Legend achievement
Best wel lullig, als je hem eerst op normaal speeld moet je daarna voor 50 puntjes het hele verhaal nog een keer spelen. En dat terwijl je ook al voor elk level punten krijgt de eerste keer dat je hem uitspeeld.quote:Warrior (100 GS) - Complete the game on Normal difficulty
Hero (50 GS) - Complete the game on Heroic difficulty
Legend (50 GS) - Complete the game on Legendary difficulty
quote:Op dinsdag 10 april 2007 09:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja, die komt binnenkort op Windows Vista uit. Fijn he, PC gamer zijn![]()
![]()
MS zal er wel aan kunnen verdienen, maar het zal niet zo succesvol worden als de Xbox versie.quote:Op dinsdag 10 april 2007 09:44 schreef Morthill het volgende:
[..]mijn God zeg, dat Live gedeelte is ook zo kansloos denk ik dan
Kan toch ook met de controller.quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:28 schreef kepler het volgende:
Guitar Hero is supertof, vooral co-op. Jammer dat een tweede gitaar zo duur is
Halo 2quote:Op dinsdag 10 april 2007 09:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Word
[afbeelding]
Komtie dan hé:
Halo 2 achievements:
[..]
ik heb het gisteren ook met de controller gespeeld, maar dat is toch andersquote:Op dinsdag 10 april 2007 11:37 schreef Heintje het volgende:
[..]
Kan toch ook met de controller.
En anders gewoon een keer op bezoek gaan bij iemand die het spel ook heeft. Speel je ook gelijk een beetje op nivo.
Dat wordt dan een dure grap zegquote:Op dinsdag 10 april 2007 12:11 schreef DJJoris het volgende:
Rond de 40-50 euro geloof ik voor een 2e gitaar.
Insidegamerquote:Halo 3 bèta begint op 16 mei
Microsoft heeft bekendgemaakt dat de Multiplayer Beta van Halo 3 vanaf 16 mei te downloaden vanaf Xbox Live. Eigenaars van een key, die ze ergens hebben gewonnen of gekregen bij Crackdown, kunnen vanaf dat moment deelnemen aan de bèta. Bètadeelnemers krijgen toegang tot drie verschillende werelden: Valhalla, Snowbound en High Ground. Om het nog ietsjes spannender te maken: alle drie de werelden bevatten nieuwe voertuigen.
Oja dat is waar ook, zit bij mijn crackdown ook.quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:22 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Insidegamer
Ben ik blij dat ik Crackdown heb![]()
quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:31 schreef ach het volgende:
Is het een multiplayer beta?
quote:Halo 3 bèta begint op 16 mei
Microsoft heeft bekendgemaakt dat de Multiplayer Beta van Halo 3 vanaf 16 mei te downloaden vanaf Xbox Live. Eigenaars van een key, die ze ergens hebben gewonnen of gekregen bij Crackdown, kunnen vanaf dat moment deelnemen aan de bèta. Bètadeelnemers krijgen toegang tot drie verschillende werelden: Valhalla, Snowbound en High Ground. Om het nog ietsjes spannender te maken: alle drie de werelden bevatten nieuwe voertuigen
Nog een keer zo'n boks en ik breek je handjes.quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:34 schreef Cyberia18 het volgende:
Heb er wel zin in trouwens![]()
Wie joined da club? [afbeelding]
Nee he, Piet begint nu de papiechulo uit te hangenquote:Op dinsdag 10 april 2007 12:36 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Nog een keer zo'n boks en ik breek je handjes.![]()
Filmpjes maken? OOOhhh god. Youtube am cry.quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:35 schreef kepler het volgende:
_________O_________
die vidoc van Halo 3
die multiplayer ziet er zooooo tof uit
Toffe nieuwe wapens, zoals die shield-granaat. Filmpjes maken, enz![]()
Ik ben nu echt hyped
quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:36 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Nog een keer zo'n boks en ik breek je handjes.![]()
quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:38 schreef BMH het volgende:
[..]
Filmpjes maken? OOOhhh god. Youtube am cry.
Heb ik iets gemist?quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:35 schreef kepler het volgende:
_________O_________
die vidoc van Halo 3
die multiplayer ziet er zooooo tof uit
Net crackdown geruildquote:"Halo 3" Multiplayer Beta Hits Xbox LIVE Worldwide on May 16"
Microsoft Game Studios and Bungie Studios offer gamers exclusive first experience of one of 2007's most anticipated entertainment releases.
REDMOND, Wash. — April 10, 2007 — Microsoft Game Studios and Bungie Studios today confirmed the multiplayer beta of “Halo® 3” will debut to audiences worldwide via Xbox LIVE® on May 16 at 5 a.m. PDT and run through June 6 at 11:59 p.m. PDT. Coming exclusively to the Xbox 360™ console this fall, “Halo 3” is the highly anticipated third chapter in the groundbreaking “Halo” trilogy from legendary developers Bungie. “Halo 3” lets gamers experience Master Chief’s greatest battle as he launches an epic mission to stop the Covenant, destroy the impending Flood threat and ultimately save mankind.
Made possible through Microsoft Corp.’s Xbox LIVE gaming and entertainment network, which provides a robust online service for more than 6 million gamers worldwide, the multiplayer beta for “Halo 3” will give anxious Xbox 360 gamers their first opportunity to get their hands on the new levels, weapons, vehicles and game types, as well as a chance to provide valuable data that Bungie will use in continued development. Starting May 16, gamers who secured their admission to the multiplayer beta either through the “Rule of Three” promotion or by purchasing a specially marked copy of “Crackdown™” for Xbox 360 will be able to don their Spartan armor, download the beta on Xbox LIVE, and jump online using their Xbox LIVE Gold account* to battle other gamers from around the world.
When gamers gather online to play the multiplayer beta via Xbox LIVE in May, they will be treated to three richly detailed, action-oriented maps: Snowbound, High Ground and Valhalla, which represent a mixture of large- and medium-scale combat environments and are brand-new to “Halo 3.” Each map will test gamers’ mettle as they are placed behind the controls of new “Halo 3” vehicles such as the agile Mongoose all-terrain vehicle, and armed with deadly weapons such as the new and improved Assault Rifle, the ferocious Brute Spiker, the devastating Spartan Laser and the treacherous new Spike Grenades. This is just a taste of what gamers will experience later this fall when “Halo 3” goes on sale.
“‘Halo: Combat Evolved’ and ‘Halo 2’ changed the face of console gaming forever,” said Shane Kim, corporate vice president of Microsoft Game Studios. “Gamers from around the world have logged more than 800 million hours on Xbox LIVE playing ‘Halo 2,’ and years after its launch it remains the No. 1 title on our Xbox LIVE network. Bringing an early look at the multiplayer elements of ‘Halo 3’ to our passionate fan base is tremendously exciting for us.”
Gamers worldwide who did not participate in the “Rule of Three” promotion but are interested in joining the multiplayer beta of “Halo 3” can still participate through the purchase of the critically acclaimed Xbox 360 title “Crackdown,” which was launched in February. “Crackdown” sets players loose in a free-form, persistent city for action-packed crime fighting that requires a bigger, faster and stronger hero that evolves as a more efficient weapon through continued gameplay. Each copy of “Crackdown” has been specially marked with a “Halo 3” beta sticker prior to the beta period, and starting May 16 the game will act as a key for gamers to download and participate in the “Halo 3” multiplayer beta.
In addition, gamers who can’t wait for the multiplayer beta this May can get an even earlier look at “Halo 3” with a new, behind-the-scenes video feature available at http://www.bungie.net and in high definition over Xbox LIVE Marketplace. Starting today, viewers can go behind the scenes at Bungie Studios to learn about the people, technology and process that are making “Halo 3” an unforgettable multiplayer experience, and to get a taste of what to expect from the upcoming “Halo 3” multiplayer beta. The latest multiplayer video documentary, titled “Is Quisnam Protero Damno!,” will offer a glimpse at how “Halo 3” multiplayer maps are being designed, built and architected, and how these amazing spaces are converted into fun places in which to play. Gamers can also catch the first-ever glimpse of brand-new “Halo 3” multiplayer levels in their early stages of evolution and construction.
Dan moet je ze wel van je console af kunnen halen, en dus ook in een normaal formaat zijn.quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:38 schreef BMH het volgende:
[..]
Filmpjes maken? OOOhhh god. Youtube am cry.
Lol, fuck dat, alsof mij Halo 3 wat uitmaaktquote:
Halo fan of niet, het is een leuk extratje bij Crackdown. Maar het zou voor mij ook niet een reden zijn om crackdown te houden al sik hem heb uitgespeeld en ik hem goed kan ruilen.quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:48 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Lol, fuck dat, alsof mij Halo 3 wat uitmaakt. Daarvoor heb ik Crackdown echt niet gekocht
Met zoveel users op Fok kan ik het niet helpen als iemand ooit dezelfde avatar als mij heeftquote:
Het is wel slim om de verwachting niet te hoog te leggen. Dan kan het niet tegenvallen als het toch super mooi blijkt te zijn.quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:54 schreef BMH het volgende:
Snap überhaupt niet dat ze deze beelden naar buiten durven te brengen. Ziet er uit als Halo 2 met meer glans. Sure tis een alpha en/of beta.. Maar toch! Het lijkt wel alsof ze de mensen voorbereiden op grafische teleurstelling
Of in tegenstelling tot wat Sony altijd doet dat het grafisch juist wel veel mooier wordt.quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:54 schreef BMH het volgende:
Snap überhaupt niet dat ze deze beelden naar buiten durven te brengen. Ziet er uit als Halo 2 met meer glans. Sure tis een alpha en/of beta.. Maar toch! Het lijkt wel alsof ze de mensen voorbereiden op grafische teleurstelling
under-promise, over-deliverquote:Op dinsdag 10 april 2007 12:54 schreef BMH het volgende:
Het lijkt me ook wel logisch dat ze eerst het zogenaamde "domein" programeren. En daarna pas het grafische gedeelte op gaan poetsen. Het is een stuk belangrijker dat als je op iemand schiet die ook dood gaat.quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:58 schreef kepler het volgende:
ik vond het er trouwens niet eens zo heel slecht uitzien. Ietsje beter dan Halo 2 zo nu en dan, en dat voor een alpha-build
gameplay zag er iig super uit en daar gaat het om
Ja het oppoetsen ja. Maar kijk naar de omgevingen en moddels. Als je kijkt naar design van objecten.. Echt haast geen verbetering.quote:Op dinsdag 10 april 2007 13:03 schreef Heintje het volgende:
[..]
Het lijkt me ook wel logisch dat ze eerst het zogenaamde "domein" programeren. En daarna pas het grafische gedeelte op gaan poetsen. Het is een stuk belangrijker dat als je op iemand schiet die ook dood gaat.
Verkopen doet het toch wel. en als de gameplay goed is wordt ook nog wel een succes. Ookal zou het er iets minder uit zien.quote:Op dinsdag 10 april 2007 13:06 schreef BMH het volgende:
[..]
Ja het oppoetsen ja. Maar kijk naar de omgevingen en moddels. Als je kijkt naar design van objecten.. Echt haast geen verbetering.
Mjah We zien wel. Ik zal het wel heel grappig vinden als Halo 3 de grafische hype, net als bij Halo 2, niet waar gaat maken.
Maakte Halo 2 de grafische hype niet waar?quote:Op dinsdag 10 april 2007 13:06 schreef BMH het volgende:
[..]
Mjah We zien wel. Ik zal het wel heel grappig vinden als Halo 3 de grafische hype, net als bij Halo 2, niet waar gaat maken.
Wel maar de rest.quote:Op dinsdag 10 april 2007 13:26 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Maakte Halo 2 de grafische hype niet waar?![]()
Gameplay is zeker erg belangrijk, maar zeker als een spel jaren mee moet zijn mooie graphics ook wel fijn.quote:Op dinsdag 10 april 2007 13:34 schreef Bastard het volgende:
Van mij hoeft er niets veranderd te worden voor Halo 3.. als het 2.5 word vind ik dat ook prima, nieuwe maps en voertuigen, wapens.. wat wil je nog meer
Dat gegil om altijd maar betere gfx... ja en gameplay dan? Voor sommige gamers staat een spel voor jaren plezier, en niet als tussenstation naar de volgende hype volgende maand.
Dat wel, maar niet oneidig, niet dat ik we starks een super gaaf spel hebben dat textbased is.quote:Op dinsdag 10 april 2007 13:38 schreef Bastard het volgende:
Ik wil best gfx teruggeven voor een betere gameplay!
Maar vooralsnog heb ik gewoon het idee dat ik supertevreden zal zijn met Halo3.. gfx en gameplay
quote:Op dinsdag 10 april 2007 13:26 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Maakte Halo 2 de grafische hype niet waar?![]()
Volgens mij had ik mijn impressie al gepost toen het spel uitkwamquote:Op dinsdag 10 april 2007 13:54 schreef Heintje het volgende:
Net of we nou nog kunnen beoordelen of Halo 2 mooi was toendertijd.
Toen was ik nog niet zo actief hier. Daarbij is jouw impressie altijd wel negatief. Dus ook niet echt een maatstaaf.quote:Op dinsdag 10 april 2007 13:57 schreef BMH het volgende:
[..]
Volgens mij had ik mijn impressie al gepost toen het spel uitkwam
Het aller lelijkste plaatje postten wat je maar kunt vinden maakt je punt niet echt beter. Toen Halo 2 uitkwam zag het er beter uit dan vrijwel elke andere console game toendertijd, daar is vrijwel iedereen het unaniem over eens.quote:Op dinsdag 10 april 2007 13:48 schreef BMH het volgende:
[..]
[afbeelding]
Nee. sorry. Halo 2 is echt niet zo mooi.
[afbeelding]
Ook een xbox 1 game.
Ok, het mag mooier, we zijn meer gewend het laatste jaar dat geef ik best toe... maar het speelt zo heerlijkquote:Op dinsdag 10 april 2007 13:41 schreef BMH het volgende:
[afbeelding]
Bioware bied zijn excuses aan en dit word er officieel gereleased van de triple A system seller Halo 3
Het allereerste ingame screenshotje dat ik heb gevonden op IGN. En zo ziet het spel er daadwerkelijk ook uit.quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:02 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Het aller lelijkste plaatje postten wat je maar kunt vinden maakt je punt niet echt beter. Toen Halo 2 uitkwam zag het er beter uit dan vrijwel elke andere console game toendertijd, daar is vrijwel iedereen het unaniem over eens.
In elk spel zal iemand zijn keuze voor wat dan ook (wapens, auto's, spelers) zo maken dat de kans dat hij wint het grootste is.quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:08 schreef BMH het volgende:
[..]
Het allereerste ingame screenshotje dat ik heb gevonden op IGN. En zo ziet het spel er daadwerkelijk ook uit.
Neemt niet weg dat ik Halo 2 in de pure vorm een goede game vind (dankzij de multiplayer mode). Jammer alleen dat de online community enkel bestaat uit irritant spelende Amerikanen die je constant bestoken met 1 hit kill wapens.
tis een alpha-versie, daarna komt de beta en dan pas de final-gamequote:Op dinsdag 10 april 2007 14:04 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ok, het mag mooier, we zijn meer gewend het laatste jaar dat geef ik best toe... maar het speelt zo heerlijk![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |