Wat is de carreermode in Top Spin 2 ontiegelijk langdradig en slaapverwekkend zegquote:Op maandag 9 april 2007 21:25 schreef Egamer het volgende:
Kut Xbox 360, loopt ie vast op het moment dat ik een grand slam win in Top Spin 2. Mag het helemaal overnieuw doen.![]()
![]()
![]()
![]()
Bijna uitgespeeld, maar op dit soort momenten word ik er zo moe van.quote:Op maandag 9 april 2007 21:29 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Wat is de carreermode in Top Spin 2 ontiegelijk langdradig en slaapverwekkend zeg![]()
So truequote:Op maandag 9 april 2007 21:31 schreef Egamer het volgende:
[..]
Bijna uitgespeeld, maar op dit soort momenten word ik er zo moe van.
De TT levert nog niet eens een cent op hoor...quote:Op maandag 9 april 2007 21:42 schreef jorienvdherik het volgende:
zal wel 30 euro kosten ( goedkoopst )
een voice message is sneller.quote:Op maandag 9 april 2007 21:27 schreef Cyberia18 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Maar dan heb je geen interactiviteit met MSN Messenger en dus is dan zo een toetsenbordje weer sneller dan het onscreen keyboard lijkt mijquote:
quote:Op maandag 9 april 2007 21:51 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Klopt, maar Jorien heeft spraakgebrek.
Guitar Hero, nee bedanktquote:Op maandag 9 april 2007 21:53 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ga lekker jengelen op je gitaar
Geen idee eigenlijk.quote:Op maandag 9 april 2007 21:33 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
So trueHoeveel carreerpoints heb je?
Ik had aan het einde van seizoen 5 1350 punten en ik maar denken dat ik de achievement nooit zou halen
quote:Op maandag 9 april 2007 21:03 schreef Ceased2Be het volgende:
Voetbal zuigt (zowel off- als online)
tevens tvp
tvp en ik wil gelijk melden dat ik voetbal haat!quote:Op maandag 9 april 2007 21:03 schreef Ceased2Be het volgende:
Voetbal zuigt (zowel off- als online)
tevens tvp
quote:
Ga je tosti nou maar etenquote:Op maandag 9 april 2007 22:36 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
tvp en ik wil gelijk melden dat ik voetbal haat!![]()
Heb ik al op, was lekker mag je vaker doenquote:
Mooi screenshot voor een PS2 gamequote:Op maandag 9 april 2007 22:59 schreef gijsje79 het volgende:
[afbeelding]
Meer screens van RBSV Red Edition
OMG die politie is echt irritant jaquote:Op maandag 9 april 2007 23:20 schreef gijsje79 het volgende:
Iemand tips voor NFSMW.
Word gek van de politie.
Ja lukt wel maar je hoeft maar iets te doen en dan heb je ze al weer achter je aan.quote:Op maandag 9 april 2007 23:28 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
OMG die politie is echt irritant ja, vooral omdat je voortdurend de onderdelen zoals bounty succesvol moet behalen. Ja ik heb ze van mij weten af te schudden door het snelweg op te gaan en door dan vervolgens constant nitrous gebruiken om steeds meer afstand van hun te nemen.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |