quote:
Op zondag 15 april 2007 10:21 schreef Larissa het volgende:Domme conclusie weer van je. Dan zou ik geld belangrijk moeten vinden en dat vind ik dus niet. Jij hebt nogal moeite met begrijpend lezen he?
Als het zo was dat alles wat iedereen hier op het forum neerzet volledig juist is zou dat kloppen... nu over naar de werkelijkheid:
Jij bent extreem hard in de leer. Je ziet zoiets bij verschillende typen: extremisten (zie ik je niet voor aan, je hebt het op meerdere gebieden), extreem domme mensen (zie ik je ook niet voor aan) en bij mensen graag willen dat iets waar is en ze alle contra-indicaties daarom bestrijden.
Dat laatste past.
Waarom wil jij zo graag dat alleen het innerlijk telt? Je zou bijna moeten concluderen dat dit het enige is wat jij te bieden hebt (hoewel jouw forumgedrag ook niet echt het beste ter zake doet vermoeden). Je kan wel ageren tegen mensen die uiterlijk van belang vinden, maar echt: het is vrij feitelijk. In eerste instantie kun je niet veel meer dan kijken. En tenzij je het innerlijk meteen aan de buitenkant afleest...
Waarom ontken jij het dan? Omdat je waarschijnlijk op dat gebied zou willen dat het zo is dat uiterlijk niet telt. Dat zegt dan iets over jouw zelfbeeld.
Zo is het ook idioot om te ontkennen dat financieel geen donder uitmaakt. Dat is iets anders dan een rijke man willen, maar een man in de schuldhulp is echt geen aanbeveling. Je ontkent dat het iets uitmaakt op zo'n manier dat ik denk dat het je weldegelijk uitmaakt (iemand die echt geen donder om geld geeft zul je er ook niet over horen, niet positief, niet negatief, die is onverschillig). Een gokje: financieel heb je het gemiddeld gezien niet goed.
Het zou mij overigens ook erg verbazen indien je een relatie hebt. Want je hebt wel verdomd veel commentaar op andere relaties... Waarom? Ik kan niet anders denken dan jaloezie.
Het zou ook zomaar kunnen dat je alleen maar overal keihard tegenin gaat omdat je een trol bent.
Hoe dan ook: je moet iemand eerst leren kennen. De eerste selectie is ALTIJD oppervlakkig. Dus is het niet zo gek om op oppervlakkige zaken te selecteren. Voor de een is dat uiterlijk, de ander selecteert op geld, de ander op opleiding/intelligentie, de volgende op sociale vaardigheden, enz. En meestal een combinatie van factoren.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]
Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.