abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48343000
trouwens, larissa, heb jij eigenlijk een vriendje , met je irritant en roeperig karaktertje.

ik weet niet waarom een man bij jou zou willen blijven, het zal zeker niet omwille van je karakter zijn
PETITLAPIN2 is mama van een TWEE schattig dochtertjes: Amélie en Marie
pi_48343928
quote:
Op zondag 15 april 2007 10:21 schreef Larissa het volgende:

Domme conclusie weer van je. Dan zou ik geld belangrijk moeten vinden en dat vind ik dus niet. Jij hebt nogal moeite met begrijpend lezen he?
Als het zo was dat alles wat iedereen hier op het forum neerzet volledig juist is zou dat kloppen... nu over naar de werkelijkheid:

Jij bent extreem hard in de leer. Je ziet zoiets bij verschillende typen: extremisten (zie ik je niet voor aan, je hebt het op meerdere gebieden), extreem domme mensen (zie ik je ook niet voor aan) en bij mensen graag willen dat iets waar is en ze alle contra-indicaties daarom bestrijden.

Dat laatste past.

Waarom wil jij zo graag dat alleen het innerlijk telt? Je zou bijna moeten concluderen dat dit het enige is wat jij te bieden hebt (hoewel jouw forumgedrag ook niet echt het beste ter zake doet vermoeden). Je kan wel ageren tegen mensen die uiterlijk van belang vinden, maar echt: het is vrij feitelijk. In eerste instantie kun je niet veel meer dan kijken. En tenzij je het innerlijk meteen aan de buitenkant afleest...

Waarom ontken jij het dan? Omdat je waarschijnlijk op dat gebied zou willen dat het zo is dat uiterlijk niet telt. Dat zegt dan iets over jouw zelfbeeld.

Zo is het ook idioot om te ontkennen dat financieel geen donder uitmaakt. Dat is iets anders dan een rijke man willen, maar een man in de schuldhulp is echt geen aanbeveling. Je ontkent dat het iets uitmaakt op zo'n manier dat ik denk dat het je weldegelijk uitmaakt (iemand die echt geen donder om geld geeft zul je er ook niet over horen, niet positief, niet negatief, die is onverschillig). Een gokje: financieel heb je het gemiddeld gezien niet goed.

Het zou mij overigens ook erg verbazen indien je een relatie hebt. Want je hebt wel verdomd veel commentaar op andere relaties... Waarom? Ik kan niet anders denken dan jaloezie.

Het zou ook zomaar kunnen dat je alleen maar overal keihard tegenin gaat omdat je een trol bent.

Hoe dan ook: je moet iemand eerst leren kennen. De eerste selectie is ALTIJD oppervlakkig. Dus is het niet zo gek om op oppervlakkige zaken te selecteren. Voor de een is dat uiterlijk, de ander selecteert op geld, de ander op opleiding/intelligentie, de volgende op sociale vaardigheden, enz. En meestal een combinatie van factoren.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  zondag 15 april 2007 @ 11:59:20 #203
7396 Larissa
Live on teh intarwebs!
pi_48343970
Welk gedeelte van "niet persoonlijk worden" begrijp je niet? Je trekt allerlei conclusies die kant noch wal raken. Ik ga niet eens meer op je hersenspinsels in. Allemaal gebakken lucht.
Op maandag 9 april 2007 03:21 schreef Ryan3 het volgende:
...ben jij het aardige zusje van Loedertje of zo, Larissa.
pi_48344474
quote:
Op zondag 15 april 2007 11:59 schreef Larissa het volgende:
Welk gedeelte van "niet persoonlijk worden" begrijp je niet? Je trekt allerlei conclusies die kant noch wal raken. Ik ga niet eens meer op je hersenspinsels in. Allemaal gebakken lucht.
Oei, ik zat op een zenuw geloof ik...
  Official ESF Kreviewer zondag 15 april 2007 @ 12:30:46 #205
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_48344650
quote:
Op maandag 9 april 2007 20:03 schreef tong80 het volgende:
Heb nu al twee jaar niet geneukt.
...en waarom komt dat nu helemaal niet als een verrassing...
pi_48344742
quote:
Op zondag 15 april 2007 11:59 schreef Larissa het volgende:
wie zit hier constant de zotste conclusies te trekken en iedereen met een andere mening met een ongepaste infantiele agressie te woord te staan, inderdaad: JIJ. Dit is hier niet het forum voor pubers.

wees dus aub niet verbaasd dat anderen je op dezelfde manier behandelen (ze blijven trouwens nog een pak rustiger en deftiger). Je oogst wat je zaait.
PETITLAPIN2 is mama van een TWEE schattig dochtertjes: Amélie en Marie
  zondag 15 april 2007 @ 13:36:13 #207
7396 Larissa
Live on teh intarwebs!
pi_48346213
Ik zat anders aardig in de richting wat jou betreft he? Daarom reageer je ook zo fel. "Mijn man heeft me zelf gevraagd om te stoppen met werken".. Alsof dat het goed praat dat je op iemands zak zit te teren.

En ben je Belgisch ofzo, met dat zotte taallgebruik van je?
  zondag 15 april 2007 @ 13:37:25 #208
7396 Larissa
Live on teh intarwebs!
pi_48346247
quote:
Op zondag 15 april 2007 12:22 schreef DS4 het volgende:

Nee hoor, maar ik heb geen zin mezelf te verdedigen tegen idiote aannames en valse beschuldigingen. Dat bewaar je maar voor een rechtbank. Je zult wel een slechte advocaat zijn met je complete gebrek aan mensenkennis.
  zondag 15 april 2007 @ 13:50:09 #209
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_48346582
quote:
Op zondag 15 april 2007 13:36 schreef Larissa het volgende:
Ik zat anders aardig in de richting wat jou betreft he? Daarom reageer je ook zo fel. "Mijn man heeft me zelf gevraagd om te stoppen met werken".. Alsof dat het goed praat dat je op iemands zak zit te teren.
En wat is daar precies mis mee als beide partners het erover eens zijn dat het zo gebeurt?
quote:
En ben je Belgisch ofzo, met dat zotte taallgebruik van je?
Je spreekt met dubbele tong.

Bovendien heeft Belgie een veel beter gebruik van de nederlandse taal den NL zelf.
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
  zondag 15 april 2007 @ 13:52:38 #210
7396 Larissa
Live on teh intarwebs!
pi_48346632
Oh my, komt ze hier ook alweer baggeren. Je gaat maar iemand anders stalken hoor.

Eerst uithoren en dan tegen je gebruiken, tis goed met je..
  zondag 15 april 2007 @ 13:56:43 #211
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_48346726

Ik vraag je alleen maar wat er mis is met 'op iemands zak teren' als beide partners daar overeenstemming over hebben.

Zoals jij het stelt zou iedereen die getrouwd is altijd een baan moeten hebben, beide partners, anders zit er iemand op een andermans zak te teren. Dat is nogal krom geredeneerd lijkt me.
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
  zondag 15 april 2007 @ 13:59:31 #212
7396 Larissa
Live on teh intarwebs!
pi_48346822
In dit geval had ze de man vanwege zijn geld uitgekozen. Als hij geen geld had gehad was ze niet verliefd op hem geworden. Misschien kun je beter eerst lezen voordat je gelijk wat roept?
  zondag 15 april 2007 @ 14:05:41 #213
136780 Nosh
hurpdurp
pi_48347008
quote:
Op zondag 15 april 2007 12:22 schreef DS4 het volgende:

[..]

Heel leuk en aardig, maar probeer eens de persoon buiten de discussie te laten.
Zelfde geldt voor Larissa.

Dat hele schreeuwerige, belerende toontje van enkelen hier mag best wat minder, hoezeer je ook verschilt van mening. Fatsoen moet je doen, en all that.

Op de man gespeel gaat nu ook gewoon weg.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
  zondag 15 april 2007 @ 14:07:06 #214
7396 Larissa
Live on teh intarwebs!
pi_48347043
Ja, baas.
pi_48347050
-edti: genoeg nu. Doe maar via PM/MSN, of één van de 200 Larissa-topics in ONZ.

[ Bericht 95% gewijzigd door Nosh op 15-04-2007 14:09:58 ]
pi_48347104
quote:
Op zondag 15 april 2007 14:05 schreef Nosh het volgende:

Heel leuk en aardig, maar probeer eens de persoon buiten de discussie te laten.
Zelfde geldt voor Larissa.

Dat hele schreeuwerige, belerende toontje van enkelen hier mag best wat minder, hoezeer je ook verschilt van mening. Fatsoen moet je doen, en all that.

Op de man gespeel gaat nu ook gewoon weg.
Even heeft het e.e.a. elkaar gekruist...

Ik vind het overigens niet zo vreemd om de persoon te betrekken in een discussie waarin die persoon zich heel negatief uitlaat over mensen die een ander levenspad kiezen. Zo lang het maar ter zake doende is...
pi_48347135
quote:
Op zondag 15 april 2007 13:59 schreef Larissa het volgende:
In dit geval had ze de man vanwege zijn geld uitgekozen.
Dat heb ik niet gelezen. Wel dat er basisvoorwaarden zijn waaraan iemand moest voldoen voordat ze er energie in zou steken...
  zondag 15 april 2007 @ 14:11:13 #218
7396 Larissa
Live on teh intarwebs!
pi_48347146
En daar was geld er 1 van.
  zondag 15 april 2007 @ 14:12:51 #219
136780 Nosh
hurpdurp
pi_48347186
quote:
Op zondag 15 april 2007 14:09 schreef DS4 het volgende:

[..]

Even heeft het e.e.a. elkaar gekruisd...

Ik vind het overigens niet zo vreemd om de persoon te betrekken in een discussie waarin die persoon zich heel negatief uitlaat over mensen die een ander levenspad kiezen. Zo lang het maar ter zake doende is...
Daarom het 'beide kanten'-gedeelte. Tot op een bepaalde hoogte kan het best, maar drogredenaties als 'je hebt geen gelijk, en je bent vast ook een slecht advocaat!' verkloten een topic dusdanig dat er van de oorspronkelijke discussie niks over blijft.

Eventueel overig commentaar mag in het FB-topic, uiteraard.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
  zondag 15 april 2007 @ 14:35:58 #220
136780 Nosh
hurpdurp
pi_48347830
Topic is opgeschoond. Alweer.

Als het écht zo lastig is om normaal met elkaar in discussie te gaan, en thuissituaties, intelligentieniveau, taalgebruik en ander off-topic gepraat buiten beschouwing te laten, houdt het op.
Jammer, want zo moeilijk is het echt niet om te snappen dat petitlapin wél 'ambitie' als een vereiste voor haar partner ziet, maar minder waarde hecht aan grote zakken geld.

Oh well. We zien wel of ie open gaat, ik heb er een hard hoofd in.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')