Het stond eerst toch niet zo dicht op de gouden poort?quote:Op maandag 9 april 2007 19:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Beter opletten, dat staat er al heel lang.
Dat eerste hoef ik niet te zienquote:Op maandag 9 april 2007 19:33 schreef Sonique het volgende:
MAn, nu wil ik echt dat NL komt (letterlijk en figuurlijk!)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Drink geen bier, je doet al gek genoeg
Wat een WALGELIJK mens, wat heeft ze zich laten kennen. Ik mag hopen dat er weer een oud bewoner komt waar Natasja niets mee heeftquote:Op maandag 9 april 2007 19:16 schreef blomst het volgende:
Nog 10 min. Ilona in huis, en nu praat Brian ook nog met haar.
[afbeelding]
hahaha TOP!!quote:Op maandag 9 april 2007 19:36 schreef Sonique het volgende:
Als NL zou komen als vast zou dat perspectieven scheppen...
Als hij vanavond zou komen zou dat betekenen dat ik me morgen ziek moet melden...
Yesssssssssquote:
ja lekker verzonnen allemaal...........jaapquote:Op maandag 9 april 2007 19:38 schreef Rens_Wilders het volgende:
Jaap denkt dat de mensen die een hekel aan Natasja en Brian hebben, dat hebben omdat ze pro Huub zijn. In werkelijkheid is het natuurlijk andersom.
quote:Op maandag 9 april 2007 19:36 schreef Sonique het volgende:
Als NL zou komen als vast zou dat perspectieven scheppen...
Als hij vanavond zou komen zou dat betekenen dat ik me morgen ziek moet melden...
Echt onvoorstelbaar!!quote:
Pro huub of anti brian...quote:Op maandag 9 april 2007 19:38 schreef beequeen het volgende:
Volgens Billie ben je pro Huub, dus anti Brainless.
Brianless is een man van eer volgens Billie![]()
![]()
Bezoekquote:Op maandag 9 april 2007 19:40 schreef Rotterdammert het volgende:
wat betekenen die fakkels?
Ik denk dat het Eveline is..of Angelique...quote:Op maandag 9 april 2007 19:40 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Nee he niet weer.
Dit kost teveel energie van Huub.
En als NL dan binnen komt is hij op.
Eveline werkt in de Zwaluwhoeve (volgens Ilona)quote:Op maandag 9 april 2007 19:41 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Ik denk dat het Eveline is..of Angelique...![]()
Sorry, ik kan ook niet wennen aan dat vreselijk, schommelende lichaam, zeker als hij als Stevie Wonder op de fiets zit, boert, fucking hell roept, aan zijn kont loopt te krabben en eet, ik bedoel vreet. Het ergste is nog zijn gedrag in het algemeen. Gilles de la Tourette, in combi met autisme. Wat een miscast.quote:Op maandag 9 april 2007 19:41 schreef Katewalker het volgende:
Ik ga steeds meer walgen van die Jaap. Aan zijn dikke lichaam ben ik nu wel gewend..tis smerig om te zien maar ik kan het beeld weg draaien ofzo..maar ik ga me nu ook rot ergeren aan zijn enge rotstem, dat stomme gewauwel en dat gewiebel van zijn hoofd....![]()
Wat zei ie? Ik luisterde naar Natas en Jaap.quote:Op maandag 9 april 2007 19:44 schreef robert2006 het volgende:
nu zit huub te liegen
mag huub ook een keer, hij moet er nu gebruik van makenquote:Op maandag 9 april 2007 19:44 schreef robert2006 het volgende:
nu zit huub te liegen
quote:Op maandag 9 april 2007 19:46 schreef uniekhoorn het volgende:
Dat Brian Amanda een smerig wijf vond, en dat Natasia heeft gezegd tegen Brian dat hij haar moest blijven neuken.
Wat een smerige duivelquote:Op maandag 9 april 2007 19:46 schreef uniekhoorn het volgende:
Dat Brian Amanda een smerig wijf vond, en dat Natasia heeft gezegd tegen Brian dat hij haar moest blijven neuken.
huub zei dat brian van natas advies heeft gekregen om met amanda te blijven neuken om haar in het groepje te houden, ilona heeft dat gisteren verteldquote:Op maandag 9 april 2007 19:45 schreef Marrije het volgende:
[..]
Wat zei ie? Ik luisterde naar Natas en Jaap.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |