OW, en als NL hem nu voor z'n bloempot rost?quote:Op maandag 9 april 2007 19:16 schreef Dynabite het volgende:
[..]
Gelul..geweld mag gewoon niet ( Huub wordt gearresteerd wegens geweld)![]()
Ze zit met haar reet op het strijkijzerquote:Op maandag 9 april 2007 19:14 schreef beequeen het volgende:
Zdngmw blijft demonstratief in de kamer zitten.
Dan hoop ik dat ie aanstaat op de hoogste stand.quote:Op maandag 9 april 2007 19:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze zit met haar reet op het strijkijzer![]()
quote:Op maandag 9 april 2007 19:16 schreef rooie3 het volgende:
Zorgt de redactie wel voor dat dat niet gebeurd.
Die gaan echt het kijkcijferkanon niet opofferen voor 1 dag .
De kijkcijfers daalde omdat Huub kort is gehouden en Lieke erin moest.quote:Op maandag 9 april 2007 19:19 schreef Dynabite het volgende:
[..]
240.000 kijkers (totaal met herhalingen zitten ze op 400.000), dit halen met 3x bloopers herhalen ook!
![]()
Weet je, het grootste gedeelte van de ruzie tussen NL en Huub was spel...quote:Op maandag 9 april 2007 19:18 schreef Katewalker het volgende:
Huub maakt zich erg druk over een eventuele binnenkomst van Nathanael. Hij doet stoer maar is best zenuwachtig er om...een dagje Nathanael vind ik niet erg..als hij maar niet blijft..
Aan de ene kant denk ik ja, klopt. Aan de andere kant denk ik, waarom moest ie NL dan het huis uitpesten toen ie de vorige keer alleen maar op bezoek kwam?quote:Op maandag 9 april 2007 19:21 schreef Sonique het volgende:
[..]
Weet je, het grootste gedeelte van de ruzie tussen NL en Huub was spel...
Dus die zenuwe vallen wel mee.
Als NL zal komen is het interesant om te zien wat hij gaat doen, valt hij weer terug in z'n rol, of laat hij de ware NL zien (zoals in het begin van het eerste bezoekje)
Of
Laat hij zich geheel in het midden... Dat kan natuurlijk ook...
Als Natasia wist dat Nathanael zou komen was ze echt wel in een beter humeur geweest...quote:Op maandag 9 april 2007 19:18 schreef Sonique het volgende:
Toch is de stilte van Natasia meer dan dat Ilona er is...
Ze weet iets meer dan de anderen...
Misschien van Patricia...
Brian wil weten of Jaap dat ook vindt........ maar Jaap begint een enoooooorm verhaal...... is nog niet duidelijk of Jaap ze nu ook rascisten vindt.quote:Op maandag 9 april 2007 19:24 schreef Disana het volgende:
SHE is een racistische groep volgens Natasia.
Met name de aanhangersquote:Op maandag 9 april 2007 19:24 schreef Disana het volgende:
Het blijft knap dat ze alles omdraaien en het nog geloven ook...quote:Op maandag 9 april 2007 19:24 schreef Disana het volgende:
Ik heb een hakenkruis als vlagquote:
Ja er is maar één waarheid, en dat is de waarheid van natasja en Brian.quote:Op maandag 9 april 2007 19:25 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Het blijft knap dat ze alles omdraaien en het nog geloven ook...
Neeee, het ligt aan het perspectief van de kijker volgens Natas 'zien ze dan niet wat zij doen'.quote:Op maandag 9 april 2007 19:26 schreef Sonique het volgende:
Zitten BANJ nu toe te geven dat ze er geen kont van bakken, en dat het non-spel wat ze spelen niet werkt?
Wat zijn het voor een zieltjes dat ze denken dat het BB is ofzo, dat je door niets te doen kan winnen ofzo...
Wat een sukkels...
nou ja, er worden hier op het forum wel rascistische uitlatingen gedaan, uiteindelijk wel als resultaat dat je tijdelijk gebanned wordt, maar toch....quote:
Oh, het ligt aan mij....quote:Op maandag 9 april 2007 19:27 schreef Marrije het volgende:
[..]
Neeee, het ligt aan het perspectief van de kijker volgens Natas 'zien ze dan niet wat zij doen'.
Nou nou nou....... dat zijn er misschien 2 of 3!quote:Op maandag 9 april 2007 19:28 schreef robert2006 het volgende:
[..]
nou ja, er worden hier op het forum wel rascistische uitlatingen gedaan, uiteindelijk wel als resultaat dat je tijdelijk gebanned wordt, maar toch....
en dat zijn voor een groot gedeelte huub-aanhangers
Zat al te kijken, lelijk hoor. Ziet er toch niet uit op tv?quote:Op maandag 9 april 2007 19:28 schreef Sonique het volgende:
hay, hebben ze een dubbel hek nu?
Wist ik nie...
Altijd alquote:Op maandag 9 april 2007 19:28 schreef Sonique het volgende:
hay, hebben ze een dubbel hek nu?
Wist ik nie...
Maar BANJ heeft ook maar 1% van de aanhang op Fok.quote:Op maandag 9 april 2007 19:28 schreef robert2006 het volgende:
[..]
nou ja, er worden hier op het forum wel rascistische uitlatingen gedaan, uiteindelijk wel als resultaat dat je tijdelijk gebanned wordt, maar toch....
Beter opletten, dat staat er al heel lang.quote:Op maandag 9 april 2007 19:30 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Het is nu anders hoor. Direct achter het gouden hek zit nu een groene. Heel lelijk![]()
Ik ben geen Huub aanhanger. Ik ben voor degene die het spel het mooiste speelt...quote:Op maandag 9 april 2007 19:28 schreef robert2006 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |