MOET lijkt me, aangezien ze exact om 7 uur begon met haar speechquote:Op maandag 9 april 2007 19:07 schreef Rotterdammert het volgende:
MOET ze weg of WIL ze weg?
Natas tegen Jaap en Amanda: ik ben blij als ze opgerot is.quote:Op maandag 9 april 2007 19:08 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Hooghartig loopt Natasia met Brian weg. Ze nemen niet eens de moeite iets tegen Ilona te zeggen.
En reken er maar op dat Natasia een heks wordt (voor zover dat nog kan) als hij erin komt.quote:Op maandag 9 april 2007 19:08 schreef getl0st het volgende:
Dan is het de redactie tog gelukt om de SHE aanhang een paar dagen tevreden te houden.. dan kunnen ze weer verder met het wegwerken van Huub.
Dus alvast welkom aan NL
ilona laat zich nu ook kennen, die haat natas intensquote:Op maandag 9 april 2007 19:05 schreef Marrije het volgende:
Jaaaaaaa Ilona gaat weg. Nog ff een sneer naar Natas![]()
Nicolaas ook als hij zich bij BANJ aansluitquote:Op maandag 9 april 2007 19:11 schreef Rotterdammert het volgende:
Nathanael moet komen. Hij de enige die Huub helemaal over de zeik kan krijgen!
quote:Op maandag 9 april 2007 19:11 schreef Rotterdammert het volgende:
ja helemaal super van Ilona............................quote:Op maandag 9 april 2007 19:11 schreef solara4 het volgende:
Ilona bedankt voor de leuke streams, en voor de lol die Natas heeft gehad (en Brianless) natuurlijk.
Doei Doei
Nou dat zagen we de vorige keer dat hij d'r was...quote:Op maandag 9 april 2007 19:11 schreef Rotterdammert het volgende:
Heel gek, maar van Ilona kan ik het beter hebben dan van Natasquote:Op maandag 9 april 2007 19:10 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ilona laat zich nu ook kennen, die haat natas intens
WEDDE van WEL? Natasia kreeg toch ook een waarschuwing voor het verstoppen van eigendommen van een niet-deelnemerquote:Op maandag 9 april 2007 19:13 schreef Sonique het volgende:
[..]
KAn niet, want technisch gezien is het bezoek geen deelnemer meer...
Dus als Huub slim is hoekt ie m meteen de villa weer uit.quote:Op maandag 9 april 2007 19:13 schreef Sonique het volgende:
[..]
Bestaat er ook zoiets van Oostindische feestvieren. ZO niet bij dezequote:Op maandag 9 april 2007 19:12 schreef donpsp het volgende:
[..]
Nicolaas ook als hij zich bij BANJ aansluit
quote:Op maandag 9 april 2007 19:14 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dus als Huub slim is hoekt ie m meteen de villa weer uit.
Hij schijt baggerquote:Op maandag 9 april 2007 19:14 schreef Sonique het volgende:
Nog 10 minuten...
NLzit op de plee te kakken natuurlijk
volgens mij zijn natte nel en natas vriendjes.quote:Op maandag 9 april 2007 19:10 schreef donpsp het volgende:
[..]
En reken er maar op dat Natasia een heks wordt (voor zover dat nog kan) als hij erin komt.
quote:
Weet niet of je deze quote van mij al gelezen had?quote:WEDDE van WEL? Natasia kreeg toch ook een waarschuwing voor het verstoppen van eigendommen van een niet-deelnemer
Doen ze niet maar wij weten wel beterquote:Op maandag 9 april 2007 19:14 schreef blomst het volgende:
Nog even het filmpje met de dood verwenssing.
Gelul..geweld mag gewoon niet ( Huub wordt gearresteerd wegens geweld)quote:Op maandag 9 april 2007 19:13 schreef Sonique het volgende:
Zorgt de redactie wel voor dat dat niet gebeurd.quote:
Ik bedoel een heks richting SHE, aangezien ze dan nog iemand achter zich heeft staan.quote:Op maandag 9 april 2007 19:15 schreef robert2006 het volgende:
[..]
volgens mij zijn natte nel en natas vriendjes.
Helaas wel.quote:Op maandag 9 april 2007 19:15 schreef robert2006 het volgende:
[..]
volgens mij zijn natte nel en natas vriendjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |