abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 17 april 2007 @ 10:38:37 #101
145090 HenkBenzinetank
Toegevoegde waarde
pi_48409794
quote:
Op maandag 16 april 2007 21:07 schreef Patrick87 het volgende:
Ok, ik ben eruit, ik ga morgen over overmorgen even langs bij SuitSupply en laat me goed adviseren. Met 400-450 euro moet ik een heel eind komen.

Heb nog wel een belangrijke vraag. Redt ik het wel met 1 jasje, 12 weken lang? Ik werk namelijk 5 dagen in de week. Misschien af en toe in de douche hangen om te stomen? Ben namelijk bang dat ik voor 450 euro geen 2 pakken + overhemd bij suitsupply haal.
jij loopt graag 12 weken lang in dezelfde kleren? saai hoor
  dinsdag 17 april 2007 @ 10:46:05 #102
147271 fuckbuddy
Ken sent me
pi_48410020
Ik heb twee pakken bij Suit Supply gekocht. Eentje een confectiepak.
Prima kwaliteit, en mooi getailleerd.

Eentje laten maken, dat kan bijv in A'dam Zuid, links van de winkel zit het "cut to the bone" gedeelte.
Dat pak incl een maatshirt was echt prima, ik heb er nog dagelijks plezier van.

Het voordeel van Suit Supply is dat het aanbod enorm is, in iedere maat, en als je broek te lang mocht zijn hij ter plekke op maat gemaakt word.
De overhemden zijn ook prima, je hebt er gewoon alles bij de hand.
Das kost je 25 euro, en een shirt 40 a 50.
Zelfs diverse centuren verkopen ze daar, dus als het goed doet dan loop je in 1x met een mooi compleet costuum weg.
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_48410811
Is 't maatpak veel mooier dan het (evt. vermaakte) confectiepak?
En het prijsverschil?
  dinsdag 17 april 2007 @ 11:32:19 #104
147271 fuckbuddy
Ken sent me
pi_48411589
450 voor een maatpak, 10x mooier.
Zelf je stof kiezen en dat zijn er veel, de binnenkant, qua kleur en stof.
Het aantal knoppen op je mouw, de stiksels, de manier van hoe de knoop op je pak of shirt gestikt word, de taillering, de lengte van de mouw, het soort zakkken, het aantal zakken.

Top!!
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_48412004
Mja, dat soort dingen, aantal knopen enzo, lijkt me vooral leuk als je er verstand van hebt... zelf je eigen pak samenstellen.

Maar ikzelf zou nu zeggen: gewoon standaardpak, maar qua maten heel goed (ben nogal smal).
pi_48423733
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 10:20 schreef Heerlijkheid het volgende:

[..]

Voor dat geld kun je veel beter naar de overkant, Styl en Rinket (?)
Heb ze net gebeld, het start pas bij 320 euro. Geen aanbiedingen op het moment.
pi_48423791
Ik begin nu toch weer te twijfelen. Meer dan 450 euro wil en kan ik echt niet uitgeven. Moet ik dan misschien toch naar een andere winkel dan suitsupply?

Eigenlijk is de vraag dus.. Ben er beter uit met 2 van de goedkoopste pakken die ze bij Suitsupply hebben (ze starten al bij 200 euro dus dan zou 450 moeten lukken) of kan ik dan beter naar een andere winkel en welke dan?
  dinsdag 17 april 2007 @ 16:24:54 #108
145090 HenkBenzinetank
Toegevoegde waarde
pi_48423834
Jezus, spring op je fiets en rijd ff langs, weet je het zelf gauw genoeg
pi_48423926
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 16:24 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Jezus, spring op je fiets en rijd ff langs, weet je het zelf gauw genoeg
Ja en dan zal ik daar zeker uitgebreid advies vragen en vervolgen zeggen: nee, toch maar niet.
pi_48424060
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 16:26 schreef Patrick87 het volgende:

[..]

Ja en dan zal ik daar zeker uitgebreid advies vragen en vervolgen zeggen: nee, toch maar niet.
je bent niet verplicht iets te kopen in een winkel hoor.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_48424075
Misschien is Setpoint een goed alternatief met pakken voor 219 euro.

Met een kostuum uit deze nieuwe lijn weet u als klant dat u maximaal profiteert van de eigen styling, de korte productielijnen en de inkoopkracht van Setpoint. Door alle schakels in eigen hand te houden, kan binnen Essence Suit Concept een kostuum worden aangeboden vanaf 219 euro.
  dinsdag 17 april 2007 @ 16:32:21 #112
145090 HenkBenzinetank
Toegevoegde waarde
pi_48424214
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 16:26 schreef Patrick87 het volgende:

[..]

Ja en dan zal ik daar zeker uitgebreid advies vragen en vervolgen zeggen: nee, toch maar niet.
Jij komt er wel in het bedrijfsleven
pi_48424292
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 16:32 schreef HenkBenzinetank het volgende:

[..]

Jij komt er wel in het bedrijfsleven
Je hoeft niet sarcastisch te gaan doen hoor
pi_48425721
Mmm ik denk dat ik tcoh maar een bij WE en Bijenkorf ga kijken, want SuitSupply wordt waarschijnlijk toch net iets te duur.
pi_48426668
Als ik jou was zou ik gewoon SuitSupply doen! Ik denk altijd als ik een pak of wat dan ook koop wil ik het meteen goed doen en mooi! Dat is beter dan een goedkoop pak kopen wat snel stuk gaat en niet eens mooi eruit ziet..maja dat is mijn mening.
pi_48428174
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 17:30 schreef Provincie het volgende:
Als ik jou was zou ik gewoon SuitSupply doen! Ik denk altijd als ik een pak of wat dan ook koop wil ik het meteen goed doen en mooi! Dat is beter dan een goedkoop pak kopen wat snel stuk gaat en niet eens mooi eruit ziet..maja dat is mijn mening.
Ben het wel met je eens maar ik kan niet meer uitgeven dan 450 euro op dit moment, en dat is vrij krap voor bij Suit Supply.
  dinsdag 17 april 2007 @ 23:16:45 #117
163063 QCC
I shot the sheriff
pi_48441615
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 09:50 schreef QCC het volgende:
Je pak moet een dag rusten. Voor die 450 wordt het krap in een gewone vestiging als je ook nog overhemden wil. Bel eens naar een SS outlet bij jou in de buurt, vraag of ze in je maat iets hebben hangen (blauw en grijs) voor onder de 200 (meestal hebben ze dat wel) en neem nog wat overhemden mee, die zijn in de outlet ook vaak een stuk goedkoper (vanaf 10 euro al, dut zeker de moeite waard)
Lees het eens goed door..

En WE pakken zijn zonde van je geld.
pi_48441739
Waar zijn die outlets dan?
  dinsdag 17 april 2007 @ 23:21:20 #119
163063 QCC
I shot the sheriff
pi_48441802
Roermond, Rosendaal en Lelystad. Kijk anders ff op de site
  woensdag 18 april 2007 @ 12:32:03 #120
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_48456352
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 16:23 schreef Patrick87 het volgende:
Ik begin nu toch weer te twijfelen. Meer dan 450 euro wil en kan ik echt niet uitgeven. Moet ik dan misschien toch naar een andere winkel dan suitsupply?

Eigenlijk is de vraag dus.. Ben er beter uit met 2 van de goedkoopste pakken die ze bij Suitsupply hebben (ze starten al bij 200 euro dus dan zou 450 moeten lukken) of kan ik dan beter naar een andere winkel en welke dan?
Is deze vraag niet al meerdere keren beantwoord in dit topic?

Ga eens de stad in, kijk wat rond, vraag om wat informatie en koop waar jij je lekker in/bij voelt.
pi_48458074
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 23:21 schreef QCC het volgende:
Roermond, Rosendaal en Lelystad. Kijk anders ff op de site
Leleystad is de dichtsbijzinde met ruim 2u20m met de trein
  woensdag 18 april 2007 @ 14:38:25 #122
147271 fuckbuddy
Ken sent me
pi_48462154
Joh, durf eens voor één keer in je leven.................
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
  woensdag 18 april 2007 @ 14:42:04 #123
145090 HenkBenzinetank
Toegevoegde waarde
pi_48462333
Das wel heul eng hoor, zo ver van huis!
pi_48503653
Mag hier een slotje op? Jezus, waarom zou ik in hemelsnaam 2,5 uur in de trein gaan zitten hiervoor.

Ben by the way al naar de WE geweest en heb daar alles gehaald, voldoende bewijs dat ik mijn eigen keuzes kan maken?
pi_48503732
slotje op verzoek.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')