jij loopt graag 12 weken lang in dezelfde kleren?quote:Op maandag 16 april 2007 21:07 schreef Patrick87 het volgende:
Ok, ik ben eruit, ik ga morgen over overmorgen even langs bij SuitSupply en laat me goed adviseren. Met 400-450 euro moet ik een heel eind komen.
Heb nog wel een belangrijke vraag. Redt ik het wel met 1 jasje, 12 weken lang? Ik werk namelijk 5 dagen in de week. Misschien af en toe in de douche hangen om te stomen? Ben namelijk bang dat ik voor 450 euro geen 2 pakken + overhemd bij suitsupply haal.
Heb ze net gebeld, het start pas bij 320 euro. Geen aanbiedingen op het moment.quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:20 schreef Heerlijkheid het volgende:
[..]
Voor dat geld kun je veel beter naar de overkant, Styl en Rinket (?)
Ja en dan zal ik daar zeker uitgebreid advies vragen en vervolgen zeggen: nee, toch maar niet.quote:Op dinsdag 17 april 2007 16:24 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Jezus, spring op je fiets en rijd ff langs, weet je het zelf gauw genoeg
je bent niet verplicht iets te kopen in een winkel hoor.quote:Op dinsdag 17 april 2007 16:26 schreef Patrick87 het volgende:
[..]
Ja en dan zal ik daar zeker uitgebreid advies vragen en vervolgen zeggen: nee, toch maar niet.
Jij komt er wel in het bedrijfslevenquote:Op dinsdag 17 april 2007 16:26 schreef Patrick87 het volgende:
[..]
Ja en dan zal ik daar zeker uitgebreid advies vragen en vervolgen zeggen: nee, toch maar niet.
Je hoeft niet sarcastisch te gaan doen hoorquote:Op dinsdag 17 april 2007 16:32 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
Jij komt er wel in het bedrijfsleven
Ben het wel met je eens maar ik kan niet meer uitgeven dan 450 euro op dit moment, en dat is vrij krap voor bij Suit Supply.quote:Op dinsdag 17 april 2007 17:30 schreef Provincie het volgende:
Als ik jou was zou ik gewoon SuitSupply doen! Ik denk altijd als ik een pak of wat dan ook koop wil ik het meteen goed doen en mooi! Dat is beter dan een goedkoop pak kopen wat snel stuk gaat en niet eens mooi eruit ziet..maja dat is mijn mening.
Lees het eens goed door..quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:50 schreef QCC het volgende:
Je pak moet een dag rusten. Voor die 450 wordt het krap in een gewone vestiging als je ook nog overhemden wil. Bel eens naar een SS outlet bij jou in de buurt, vraag of ze in je maat iets hebben hangen (blauw en grijs) voor onder de 200 (meestal hebben ze dat wel) en neem nog wat overhemden mee, die zijn in de outlet ook vaak een stuk goedkoper (vanaf 10 euro al, dut zeker de moeite waard)
Is deze vraag niet al meerdere keren beantwoord in dit topic?quote:Op dinsdag 17 april 2007 16:23 schreef Patrick87 het volgende:
Ik begin nu toch weer te twijfelen. Meer dan 450 euro wil en kan ik echt niet uitgeven. Moet ik dan misschien toch naar een andere winkel dan suitsupply?
Eigenlijk is de vraag dus.. Ben er beter uit met 2 van de goedkoopste pakken die ze bij Suitsupply hebben (ze starten al bij 200 euro dus dan zou 450 moeten lukken) of kan ik dan beter naar een andere winkel en welke dan?
Leleystad is de dichtsbijzinde met ruim 2u20m met de treinquote:Op dinsdag 17 april 2007 23:21 schreef QCC het volgende:
Roermond, Rosendaal en Lelystad. Kijk anders ff op de site
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |