Die baalt zo verschrikkelijk dat Ilona daar weer rondloopt. Heeft Amanda trouwens al op d'r lazer gehad dat ze het zo gezellig met SHIE heeft?quote:Op maandag 9 april 2007 18:15 schreef blomst het volgende:
Natasja heeft de hele dag haar ik ben onschuldig masker op.
[afbeelding]
Denkt na hoe zij haar Oprah status gaat bewerkstelligen!quote:Op maandag 9 april 2007 18:15 schreef blomst het volgende:
Natasja heeft de hele dag haar ik ben onschuldig masker op.
[afbeelding]
Daar gaat het tenminste over meer dingen als 'ik brian ben geweldig met mijn slimme acties' en 'wie gaat er nu bij SHE aanpappen om informatie te krijgen?'quote:Op maandag 9 april 2007 18:17 schreef Charmian het volgende:
[..]
Die baalt zo verschrikkelijk dat Ilona daar weer rondloopt. Heeft Amanda trouwens al op d'r lazer gehad dat ze het zo gezellig met SHIE heeft?
Ze weet dat Ilona gelijk heeft met de doodsverwensing !! En dat heeft Ilona en ook ik gezien.quote:Op maandag 9 april 2007 18:17 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Natasia zit een paar lange kinharen uit te trekken .....
[afbeelding]
Ze had toen toch ook hetzelfde met Nena geflikt. Eerst janken dat Nena weg gaat (Nenaatje dit *snik* Nenaatje dat *snik*) en Nena is nog niet weg en het is 'ik ben blij dat ze opgerot is' (o woorden van die strekking). Vervolgens confronteert Nena haar daarmee en ze ontkentquote:Op maandag 9 april 2007 18:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze weet dat Ilona gelijk heeft met de doodsverwensing !! En dat heeft Ilona ook ik heb het ook gezien.![]()
Precies Ik weet ook nog dat zelfs Amanda er een secconde of 2 geschokt was van wat Natas zeiquote:Op maandag 9 april 2007 18:24 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ze had toen toch ook hetzelfde met Nena geflikt. Eerst janken dat Nena weg gaat (Nenaatje dit *snik* Nenaatje dat *snik*) en Nena is nog niet weg en het is 'ik ben blij dat ze opgerot is' (o woorden van die strekking). Vervolgens confronteert Nena haar daarmee en ze ontkent![]()
We denken hetzelfdequote:Op maandag 9 april 2007 18:27 schreef blomst het volgende:
Ilona gaat naar beneden Koffers pakken?
Ik heb het ook eens gekregen van een Amerikaan, het heeft wel een paar keer geholpen rode ogen weg te krijgen maar niet élke keer.quote:Op maandag 9 april 2007 18:26 schreef Soury het volgende:
Visine dat heb ik een keer gekregen van een vried. Die had het in Amerika gekocht. Heb het nooit gebruikt (niet dat het weel eens handig zou kunnen zijn) Maar gooi ook niet graag wat in mijn ogen.![]()
Was haar lange termijngeheugen even kapot?quote:Op maandag 9 april 2007 18:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Precies Ik weet ook nog dat zelfs Amanda er een secconde of 2 geschokt was van wat Natas zei![]()
Vreemd soort souvenir?quote:Op maandag 9 april 2007 18:26 schreef Soury het volgende:
Visine dat heb ik een keer gekregen van een vried. Die had het in Amerika gekocht. Heb het nooit gebruikt (niet dat het weel eens handig zou kunnen zijn) Maar gooi ook niet graag wat in mijn ogen.![]()
Nee, maar het kan makkelijk dat was afgesproken rond 18:30 de koffer te gaan klaarzetten. Als ze daadwerkelijk gaat vertrekken heeft ze vast wel vooraf een tijdstip afgesproken, zodat haar vriend haar kan komen halen.quote:
Twas lief bedoeld (had er zelf om gevraagd) Ben gewoon een schijterd met dat soort dingenquote:
Als er nu alweer een SHE 'vriend' weggaat zegt het voor mij genoeg.. dan komt er een BANJ 'vriend'quote:Op maandag 9 april 2007 18:31 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nee, maar het kan makkelijk dat was afgesproken rond 18:30 de koffer te gaan klaarzetten. Als ze daadwerkelijk gaat vertrekken heeft ze vast wel vooraf een tijdstip afgesproken, zodat haar vriend haar kan komen halen.
Preihoer ? Ga het gelijk checkenquote:Op maandag 9 april 2007 18:32 schreef blomst het volgende:
Brian googled op preihoer, en daar moet hij om lachen, komt Nena ook in voor.
Noem er eens één....quote:Op maandag 9 april 2007 18:32 schreef getl0st het volgende:
[..]
Als er nu alweer een SHE 'vriend' weggaat zegt het voor mij genoeg.. dan komt er een BANJ 'vriend'
Dat word Huub zijn ondergang.quote:Op maandag 9 april 2007 18:32 schreef getl0st het volgende:
[..]
Als er nu alweer een SHE 'vriend' weggaat zegt het voor mij genoeg.. dan komt er een BANJ 'vriend'
Ow wacht, ze heeft op NAtasia gegoogled, en is verrast dat ze meer dan 15 pagina's krijgt...quote:Op maandag 9 april 2007 18:32 schreef Sonique het volgende:
Wat heeft Natasia het over 25 pagina's en dat het veel is?
Bedoelt ze een scriptje :p
Zit wat inquote:Op maandag 9 april 2007 18:31 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nee, maar het kan makkelijk dat was afgesproken rond 18:30 de koffer te gaan klaarzetten. Als ze daadwerkelijk gaat vertrekken heeft ze vast wel vooraf een tijdstip afgesproken, zodat haar vriend haar kan komen halen.
Ik denk ook niet dat ze blijft .. Ze mag maar zou haar ook niet echt missenquote:
Beetje lastig als die onderduiktquote:Op maandag 9 april 2007 18:41 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
Het enige voordeel van Ilona is dat het in she zit. Verder mag ze van mij ook gaan.
Ze begon gister lekker Natasja maar is nu alweer ingedut, met een beetje lef had ze "black mamba" de hele dag gestalkt.
Ja dat ik lust je rauw is ook maar een uitspraak helaas, ze duikt alleen maar onder.quote:
De eerdere keren sushi deed hij ook niet mee. Een keer geprobeert en daarna nooit meer......quote:Op maandag 9 april 2007 18:42 schreef blomst het volgende:
Jaap is alweer druk aan het koken voor zichzelf.
Lust hij geen sushi?
Maar ze zou vandaag nog wel de rekening aan Brian geven voor de schade die hij heeft toegebracht aan haar make-upspullen en beautycase, of heeft ze dat al gedaan?quote:
quote:Op maandag 9 april 2007 18:48 schreef blomst het volgende:
Nu al telefoon voor Ilona, ze moet naar achteren.
Lijkt veel op gisteren.
Aan je icoontje te zien hem jij die geconfisceertquote:Op maandag 9 april 2007 18:49 schreef crimescene het volgende:
Hondje is exit, hij liep net buiten de poort.
Laat maar, ben net Amandaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |