Klopt ze zei: "Ik zit nu ook te acteren"quote:Op maandag 9 april 2007 17:53 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nadat ze heeft gezegd dat ze daar aan het acteren is en over iets anders zei (ik weet niet meer wat maar iets buiten het huis) daar heb ik straks ook weer tijd voor, ben ik daar niet meer zo zeker van.
quote:Op maandag 9 april 2007 17:52 schreef Disana het volgende:
Een paar mensen hier zijn de weg kwijt naar
[DKG HOOLI-Gans # 5] Voor al uw off-topic gezeik
en
de SC.
Pot en ketel, maar je hebt gelijk...quote:Op maandag 9 april 2007 17:44 schreef Disana het volgende:
OF ik ga even de tuin in nu er toch nog een beetje zon is te zien. O nee, het is alweer weg.
Dan ga ik maar even piesen
Vrij kinderachtig, want het sloeg wel degelijk op de saaiheid van de streams. Maar ja, als de kat van huis is...quote:Op maandag 9 april 2007 17:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
[..]
Pot en ketel, maar je hebt gelijk...
*hap*quote:Op maandag 9 april 2007 17:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Vrij kinderachtig, want het sloeg wel degelijk op de saaiheid van de streams. Maar ja, als de kat van huis is...![]()
Je hebt er gelukkig geen moeite mee je gelijk te bekennen!quote:Op maandag 9 april 2007 17:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Vrij kinderachtig, want het sloeg wel degelijk op de saaiheid van de streams. Maar ja, als de kat van huis is...![]()
Omdat je zo'n ding bij zwetende Jaap zag staan? Vreemde bron van inspiratiequote:Op maandag 9 april 2007 18:01 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ah, je hebt me door!![]()
Nu heb ik zin in garnalencocktail...![]()
Zit ook met bestel plannen weet nog niet wat. Ik krijg ook altijd trek van dat gevreet van de bewonders.quote:Op maandag 9 april 2007 17:59 schreef blomst het volgende:
[..]
Brengt me op een idee, even de chinees bellen.
Het moet ook wel erg tegenvallen als je zolang als je er al zit gewend bent als iets speciaals behandeld te worden.quote:Op maandag 9 april 2007 18:01 schreef Marrije het volgende:
Ik vind Natas opvallend stil vandaag, ze moet wel erg onder de indruk zijn van haar waarschuwing.
Is al uren bezig met voodoo. Lukt alleen niet zo goedquote:Op maandag 9 april 2007 18:01 schreef Disana het volgende:
Ilona zou het huis verhuren of er iets van maken, zoals een beauty farm of een restaurant.
Das waarquote:Op maandag 9 april 2007 18:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Het moet ook wel erg tegenvallen als je zolang als je er al zit gewend bent als iets speciaals behandeld te worden.
En er blaft een hondje.quote:Op maandag 9 april 2007 18:06 schreef FdW het volgende:
Eric zit bah onder de hondenharen.
Dames hebben lol over plastuitjes.
hmmm, het zijn toch 4 damesquote:Op maandag 9 april 2007 17:56 schreef FdW het volgende:
Eric zit met 3 vrouwen lekker libellen.
Never a dull moment in DVK
In deze staat past ie niet meer in het glasquote:
ik was te vroeg, en daarna te laatquote:Op maandag 9 april 2007 18:08 schreef Soury het volgende:
[..]
In deze staat past ie niet meer in het glas![]()
Paasgel dus heel gekleed.quote:Op maandag 9 april 2007 18:09 schreef robert2006 het volgende:
wat heeft huub een rare kleur shirt aan, lijkt wel of hij voor de IKEA werkt
quote:Op maandag 9 april 2007 18:09 schreef robert2006 het volgende:
wat heeft huub een rare kleur shirt aan, lijkt wel of hij voor de IKEA werkt
Zelfbevlekking zul je bedoelen... volgens mij beantwoorden ze hun tien fans in de vaste overtuiging dat dat heel veel is.quote:Op maandag 9 april 2007 18:12 schreef FdW het volgende:
Huub speelt mooi op de piano.
Natasja en Brian doen aan zelfreflectie in de private room.
Of, als ze zou blijven was de koffer al naar de slaapkamer, nu staat de koffer klaar voor vertrek.quote:Op maandag 9 april 2007 18:11 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Het valt me op dat de koffer van Ilona nog steeds naast de disco klaar staat. Als ze weg zou gaan, was die koffer vast al wel opgehaald.
[afbeelding]
Das inderdaad raar. Ilona werd gisteren gebeld dat ze de koffer moest terugbrengen. Zo kwam ze er achter dattie weg was. De waarschuwing voor Natasjquote:Op maandag 9 april 2007 18:11 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Het valt me op dat de koffer van Ilona nog steeds naast de disco klaar staat. Als ze weg zou gaan, was die koffer vast al wel opgehaald.
[afbeelding]
Één ding is zeker, ze zit niet lekker in dr vel.quote:Op maandag 9 april 2007 18:15 schreef blomst het volgende:
Natasja heeft de hele dag haar ik ben onschuldig masker op.
[afbeelding]
Zette ze maar eens een masker op..quote:Op maandag 9 april 2007 18:15 schreef blomst het volgende:
Natasja heeft de hele dag haar ik ben onschuldig masker op.
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |