Behalve dan wat sjagrijnige offtopic reacties op het offtopic zijn van de COS.quote:
Het houdt ons van de straatquote:Op maandag 9 april 2007 17:33 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Behalve dan wat sjagrijnige offtopic reacties op het offtopic zijn van de COS.![]()
Het is ook nooit goed! Doet FOK het eindelijk weer eens een keer, is er toch weer wat te zanikken...
Die bril zat gratis bij de familie verpakking smarties. Mijn nichte van 6 heeft er ook zo eenquote:
Shhht ze is er nietquote:Op maandag 9 april 2007 17:33 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Behalve dan wat sjagrijnige offtopic reacties op het offtopic zijn van de COS.![]()
Het is ook nooit goed! Doet FOK het eindelijk weer eens een keer, is er toch weer wat te zanikken...
Walgelijk, vind ik het!quote:Op maandag 9 april 2007 17:29 schreef petraa het volgende:
Leuk dat iedereen zo ontopic blijft, dan valt het best wel mee om alles terug te lezen
Toch iemand die met zijn doelen bezig is en dat nog wel op paasmaandag.quote:Op maandag 9 april 2007 17:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Leuk plaatje, Blomst. Hij doet ook zo z'n best he.
Kan jij goed pianospelen? Ik zou het bijna gaan denken...quote:Op maandag 9 april 2007 17:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Leuk plaatje, Blomst. Hij doet ook zo z'n best he.
Ik zat op het (lage, dus) niveau van Huub, en toen heb ik jaren geen piano meer gehad. Nu staat hij hier al eeuwen voor de sierquote:Op maandag 9 april 2007 17:39 schreef demins het volgende:
[..]
Kan jij goed pianospelen? Ik zou het bijna gaan denken...
Wat zonde. Ik heb altijd graag een piano gehadquote:Op maandag 9 april 2007 17:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zat op het (lage, dus) niveau van Huub, en toen heb ik jaren geen piano meer gehad. Nu staat hij hier al eeuwen voor de sier![]()
quote:Op maandag 9 april 2007 17:33 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Je hebt wel gelijk. Ik schaam mequote:Op maandag 9 april 2007 17:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat zonde. Ik heb altijd graag een piano gehad![]()
Jaap gooit zijn snotdoekje zomaar ergens neer, dus dan toch liever de reisverhalen.quote:Op maandag 9 april 2007 17:41 schreef Disana het volgende:
Kies ik nu voor een trainende Jaap, of voor Sylvia op haar praatstoel. Moeilijk, moeilijk...
Het laatste, voor het geval Ilona om 20 uur afgelost wordt.quote:Op maandag 9 april 2007 17:41 schreef Disana het volgende:
Kies ik nu voor een trainende Jaap, of voor Sylvia op haar praatstoel. Moeilijk, moeilijk...
quote:Op maandag 9 april 2007 17:42 schreef blomst het volgende:
[..]
Jaap gooit zijn snotdoekje zomaar ergens neer, dus dan toch liever de reisverhalen.
OF ik ga even de tuin in nu er toch nog een beetje zon is te zien. O nee, het is alweer weg.quote:Op maandag 9 april 2007 17:43 schreef Marrije het volgende:
[..]
Het laatste, voor het geval Ilona om 20 uur afgelost wordt.
Ik zie geen oren en je bent VET OFFTOPICquote:Op maandag 9 april 2007 17:44 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Doe mij dan maar deze ROOIE OORTJES:
[afbeelding]
Revu of panoraman? waar stond het ook alweer in?quote:Op maandag 9 april 2007 17:44 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Amanda, die 'maakt zich psychisch gek over het ziek worden'.quote:Op maandag 9 april 2007 17:46 schreef uniekhoorn het volgende:
Nou wie van de 4 is het ziekst geweest?
Ben je al lid van het Melissa Worship Team?quote:Op maandag 9 april 2007 17:44 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Lees ff in de SC dan als je wilt.quote:Op maandag 9 april 2007 17:44 schreef petraa het volgende:
Tis rete saai
Ik heb jou anders ook nog geen constructieve bijdragen zien leveren aan deze COS hoor, lieverdquote:Op maandag 9 april 2007 17:45 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik zie geen oren en je bent VET OFFTOPIC![]()
Lid?quote:Op maandag 9 april 2007 17:47 schreef FdW het volgende:
[..]
Ben je al lid van het Melissa Worship Team?![]()
Om 20 uur als Ilona wordt afgelost en Natas warm afscheid van haar neemt.quote:Op maandag 9 april 2007 17:48 schreef Talitha het volgende:
[..]
En het is inderdaad saai! Wanneer staat de volgende ruzie gepland?![]()
Hahaha.. die wilde (durfde) laatst al niet eens een uurtje naar binnen. Nathanael gaat het niet wordenquote:Op maandag 9 april 2007 17:45 schreef Disana het volgende:
Oei, donkere woken in beeld. Is dat een voorbode van Nathanael's komst (doom muziek)...
Ze moet niet naar Ilona luisteren, dat kan ze nog prima etenquote:Op maandag 9 april 2007 17:48 schreef Soury het volgende:
Ja Amanda die wittte dingetjes zijn nou MADEN![]()
Ohhhhquote:Op maandag 9 april 2007 17:51 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ze moet niet naar Ilona luisteren, dat kan ze nog prima eten![]()
Ik help het je hopen. Is ook mijn keus.quote:Op maandag 9 april 2007 17:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hahaha.. die wilde (durfde) laatst al niet eens een uurtje naar binnen. Nathanael gaat het niet worden
Ilona is er en blijft ook.
Nadat ze heeft gezegd dat ze daar aan het acteren is en over iets anders zei (ik weet niet meer wat maar iets buiten het huis) daar heb ik straks ook weer tijd voor, ben ik daar niet meer zo zeker van.quote:Op maandag 9 april 2007 17:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hahaha.. die wilde (durfde) laatst al niet eens een uurtje naar binnen. Nathanael gaat het niet worden
Nathanael zit in het buitenland volgens Ilona (voor zover ze betrouwbaar is, kan een smoesje zijn)quote:Op maandag 9 april 2007 17:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |