We deden geen spelletje, domme muts, we deden een POTJE!!!!quote:Op maandag 9 april 2007 17:09 schreef Talitha het volgende:
[..]
Jij en Demins () mogen dan spelletjesfanaten zijn, maar daarvoor ben je hier op de verkeerde plek.
![]()
Een Potje samen met de domme muts van Amanda?quote:Op maandag 9 april 2007 17:11 schreef demins het volgende:
[..]
We deden geen spelletje, domme muts, we deden een POTJE!!!!![]()
Pffff, Jaap en Huub waren beiden net superschijnheilig volgens mij.quote:Op maandag 9 april 2007 17:06 schreef uniekhoorn het volgende:
Whehehe, ik vond het een beetje zielig voor Jaap
Zo heet de zus van Japio ook.quote:Op maandag 9 april 2007 17:11 schreef demins het volgende:
[..]
Tjee ik zat er net naar te kijkem !!! Doe je dit bedankt he ? Nu weet ik voor wie de xxl condooms bestemd zijnquote:
Domme muts???quote:Op maandag 9 april 2007 17:13 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Zo heet de zus van Japio ook.
Daar is zelfs nog een speciaal liedje voor bedacht!![]()
Potje met VET!?quote:Op maandag 9 april 2007 17:13 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Zo heet de zus van Japio ook.
Daar is zelfs nog een speciaal liedje voor bedacht!![]()
Niet zolang jij er bent.quote:Op maandag 9 april 2007 17:10 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Kom je weer eens aandacht tekort, lieffie?![]()
Ik heb het even aangehoord, maar ik luister toch liever naar Eric en Ilona.quote:Op maandag 9 april 2007 17:16 schreef Disana het volgende:
Het Ave Maria van Franz Schubert gaat Huub met de dag beter af.
quote:Op maandag 9 april 2007 17:11 schreef demins het volgende:
[..]
quote:Op maandag 9 april 2007 17:13 schreef demins het volgende:
SCANMAN PIEMOLS!!!!!!
Ik vond het gewoon een leuk plaatje, blijkt jullie iets geheel anders op te vallen.quote:Op maandag 9 april 2007 17:14 schreef Soury het volgende:
Tjee ik zat er net naar te kijkem !!! Doe je dit bedankt he ? Nu weet ik voor wie de xxl condooms bestemd zijn![]()
Ik denk rond een uur of 20.quote:Op maandag 9 april 2007 17:18 schreef blomst het volgende:
kOMT er nog wat aktie, het is te saai.
Dat gaat toch nergens over? Reizen, zoals altijd. En natuurlijk zit Sylvia er ook bijquote:Op maandag 9 april 2007 17:19 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik heb het even aangehoord, maar ik luister toch liever naar Eric en Ilona.
Het was mij niet opgevallenquote:Op maandag 9 april 2007 17:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
[..]
Ik vond het gewoon een leuk plaatje, blijkt jullie iets geheel anders op te vallen.
Ga je nou mij erbij naaien?quote:Op maandag 9 april 2007 17:20 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ian noemde het een geniaal spelletje.
![]()
Klopt, het gaat nergens over. Ja ik zie net dat Syl er ook bij zit, die was me niet opgevallenquote:Op maandag 9 april 2007 17:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat gaat toch nergens over? Reizen, zoals altijd. En natuurlijk zit Sylvia er ook bij![]()
Met Syl erbij gaat het al gauw over reizenquote:Op maandag 9 april 2007 17:22 schreef Marrije het volgende:
[..]
Klopt, het gaat nergens over. Ja ik zie net dat Syl er ook bij zit, die was me niet opgevallen![]()
Het wordt tijd dat Bart het huis in looptquote:Op maandag 9 april 2007 17:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Met Syl erbij gaat het al gauw over reizen![]()
Gaan de gesprekken over de reis naar de camping in Zeewoldequote:Op maandag 9 april 2007 17:24 schreef Marrije het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat Bart het huis in loopt![]()
Tja, Sylvia zit erbij...quote:Op maandag 9 april 2007 17:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Gaan de gesprekken over de reis naar de camping in Zeewolde![]()
Was ze daar met één van haar verloofdes of met haar moeder?quote:Op maandag 9 april 2007 17:26 schreef Marrije het volgende:
Gelukkig, Amanda komt er ook bij zitten, dan komt Thailand ook weer voorbij.
Is tenminste nog leuk om naar te kijkenquote:Op maandag 9 april 2007 17:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Gaan de gesprekken over de reis naar de camping in Zeewolde![]()
Dat eerste, Dusty, die later aan Nena bekende dat hij de hele tijd aan Nena liep te denken terwijl hij daar was met Amanda.quote:Op maandag 9 april 2007 17:27 schreef blomst het volgende:
[..]
Was ze daar met één van haar verloofdes of met haar moeder?
Als Sylvia op haar buitenland-praatstoel zit, schakel ik meestal over.quote:Op maandag 9 april 2007 17:27 schreef Marrije het volgende:
[..]
Is tenminste nog leuk om naar te kijken![]()
Ja snap ik dat is herkenbaar waarschijnlijkquote:Op maandag 9 april 2007 17:27 schreef Marrije het volgende:
[..]
Is tenminste nog leuk om naar te kijken![]()
Oei ....quote:Op maandag 9 april 2007 17:28 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat eerste, Dusty, die later aan Nena bekende dat hij de hele tijd aan Nena liep te denken terwijl hij daar was met Amanda.
quote:Op maandag 9 april 2007 17:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja snap ik dat is herkenbaar waarschijnlijk![]()
Er valt niets terug te lezen.quote:Op maandag 9 april 2007 17:29 schreef petraa het volgende:
Leuk dat iedereen zo ontopic blijft, dan valt het best wel mee om alles terug te lezen
Beetje humor houden hoorquote:Op maandag 9 april 2007 17:29 schreef Marrije het volgende:
[..]
![]()
Ik had het over kijken he niet over luisteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |