Nee, want ze typte zoals gewoonlijk met twee vingers en een duim. Je zou denken dat ze na al die typelessen toch al wat meer vingers zou moeten gebruiken?quote:Op maandag 9 april 2007 16:40 schreef ruby het volgende:
Is Natasia aan het oefenen voor secreterasse die ze nooit zal worden?
Ook errors zoals het replyen op de verkeerde postings?quote:Op maandag 9 april 2007 16:43 schreef Prospera het volgende:
[..]
De servers zijn aangepast aan de nieuwe Replique, echter moeten ze nog op volle snelheid komen, zodat ze beter met elkaar kunnen commnuniceren en dan verdwijnen de error's.
af en toe wat fout meldingen bij het refreshenquote:
Vrienden van de dieetclub zekerquote:Op maandag 9 april 2007 16:45 schreef Liess het volgende:
Mm, Jaap heeft vrienden in het dagelijks leven? Apart.
Ik krijg nu iig wel steeds de actuele COS te zien in het lijstje met DGK-topics.quote:Op maandag 9 april 2007 16:47 schreef proh het volgende:
[..]
af en toe wat fout meldingen bij het refreshen
Dat ligt ook vast aan die serverquote:Op maandag 9 april 2007 16:47 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Ook errors zoals het replyen op de verkeerde postings?![]()
Ik denk dat Brian dat sowieso niet leuk gaat vinden!quote:Op maandag 9 april 2007 16:47 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Ook errors zoals het replyen op de verkeerde postings?![]()
Ach, hij gooit gewoon een stringetje hier en een stringetje daar...quote:Op maandag 9 april 2007 16:49 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik denk dat Brian dat sowieso niet leuk gaat vinden!
Zie je wel, we hebben een nieuwe bugquote:Op maandag 9 april 2007 16:49 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zeg dat wél, met haar teint... pftttttt!quote:Op maandag 9 april 2007 16:49 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat zou je inderdaad denken ja, maar we hebben natuurlijk wel met Natasia te maken. Het zal wel een te moeilijke opgave voor 'r wezen.quote:Op maandag 9 april 2007 16:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, want ze typte zoals gewoonlijk met twee vingers en een duim. Je zou denken dat ze na al die typelessen toch al wat meer vingers zou moeten gebruiken?
Ik zag gisteravond pas dat het weer open was. En nee, er lijkt niets veranderd daarbinnen. Misschien wilden ze de bewoners gewoon een weekje wat dichter op elkaar zetten? Of was er een tekort aan camera-personeel?quote:Op maandag 9 april 2007 16:51 schreef proh het volgende:
is er eigenlijk wat veranderd aan het kantoor? en waarom was het kantoor dicht?
Waarom niet? Alsof hij daar wat aan kan doenquote:Op maandag 9 april 2007 16:51 schreef demins het volgende:
[..]
Zeg dat wél, met haar teint... pftttttt!![]()
Wijsvinger voor links, middelvinger voor rechts, duim voor de spatiebalk... zo leert ze het nooit (af).quote:Op maandag 9 april 2007 16:52 schreef ruby het volgende:
[..]
Dat zou je inderdaad denken ja, maar we hebben natuurlijk wel met Natasia te maken. Het zal wel een te moeilijke opgave voor 'r wezen.![]()
Ik vind het ook jammer dat Eric die aangifte niet heeft doorgezet.quote:Op maandag 9 april 2007 16:51 schreef Prospera het volgende:
[..]
Zie je wel, we hebben een nieuwe bug![]()
Achter de rododendrons! Kijk maar... Staat ook een filmpje van bij VOL!!!quote:Op maandag 9 april 2007 16:54 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Waarom niet? Alsof hij daar wat aan kan doen![]()
Kutnewbie!![]()
![]()
![]()
Huub gaat na zijn sigaretje vette ruzie schoppen met Jaap.quote:Op maandag 9 april 2007 16:53 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Pfff dit is de saaiste dag uit DGK tot nu toe...
Wat is er mis met Newbies? Jij bent toch ook "Nieuw" geweest?quote:Op maandag 9 april 2007 16:54 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Waarom niet? Alsof hij daar wat aan kan doen![]()
Kutnewbie!![]()
![]()
![]()
ehmmmm, dát vond ik zonde van het geld dat je daar aan moet besteden. Als iemand wil weten of NL wel wordt geaccepteerd moet hij/zij dat zelf ff proberen.quote:Op maandag 9 april 2007 16:24 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Heb je de namen van alle mogelijke nieuwe oud-Miljonairs al uitgeprobeerd?
Grote kans dat die nu in de map van Jaap zitten. Die heeft immers ook les, en hij zit nogal met grote verwarde ogen achter die piano.quote:Op maandag 9 april 2007 16:58 schreef Liess het volgende:
Toevallig, 3 blaadjes SHE weg... en Bach.
Zouden dat de blaadjes zijn waarop Jaap de noten heeft zitten veranderen? De sluwe olifant!quote:Op maandag 9 april 2007 16:58 schreef Liess het volgende:
Toevallig, 3 blaadjes SHE weg... en Bach.
Liev meiske, doe eensch goed lezen voordat je ergens op reageren doet!quote:Op maandag 9 april 2007 16:59 schreef Liess het volgende:
[..]
Wat is er mis met Newbies? Jij bent toch ook "Nieuw" geweest?![]()
Nah nee, Ik zie dat woord zóvaak voorbij komen....quote:Op maandag 9 april 2007 17:00 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Liev meiske, doe eensch goed lezen voordat je ergens op reageren doet!![]()
Dankjewel!quote:Op maandag 9 april 2007 16:59 schreef Liess het volgende:
[..]
Wat is er mis met Newbies? Jij bent toch ook "Nieuw" geweest?![]()
Doe ik ook niet en toch typ ios sneller dan de meeste mensenquote:Op maandag 9 april 2007 16:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, want ze typte zoals gewoonlijk met twee vingers en een duim. Je zou denken dat ze na al die typelessen toch al wat meer vingers zou moeten gebruiken?
Demins en ik deden een potje "verkeerde reply bij een post zetten"...quote:Op maandag 9 april 2007 17:01 schreef Liess het volgende:
[..]
Nah nee, Ik zie dat woord zóvaak voorbij komen....![]()
Maar Natasia krijgt les in blind typen. Al een tijdje. Ze steekt er blijkbaar niets van op.quote:Op maandag 9 april 2007 17:02 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Doe ik ook niet en toch typ ios sneller dan de meeste mensen( ik type ook met 4 vingers en 2 duimen
)
Ja, als Newbie zie weet ik dat toch nietquote:Op maandag 9 april 2007 17:03 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Demins en ik deden een potje "verkeerde reply bij een post zetten"...![]()
Een van de meerdere geniale spellen van Pietje![]()
Trouwens...
Welke mongool noemt Demins nou een kutnewbie?
Die heeft in COS#1 Brian al uit zitten schelden![]()
En hoor je mij "kutnewbie" tegen je gillen?quote:Op maandag 9 april 2007 17:04 schreef Liess het volgende:
[..]
Ja, als Newbie zie weet ik dat toch niet![]()
![]()
Nee,quote:Op maandag 9 april 2007 17:05 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En hoor je mij "kutnewbie" tegen je gillen?![]()
Nou dan...![]()
Zou jij ook zwaar vinden als je 150 pakken suiker om je lichaam had zittenquote:Op maandag 9 april 2007 17:07 schreef Liess het volgende:
Nja, Jaap wel weer extra beweging gekregen, 2 trappen af en op is erg zwaar natuurlijk,
Jij en Demins (quote:Op maandag 9 april 2007 17:03 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Demins en ik deden een potje "verkeerde reply bij een post zetten"...![]()
Een van de meerdere geniale spellen van Pietje![]()
Trouwens...
Welke mongool noemt Demins nou een kutnewbie?
Die heeft in COS#1 Brian al uit zitten schelden![]()
Het duurde wel even hoor, hij schoot eerst nog in de verdediging. Normaal gesproken bied je gelijk je excuses aan want Jaap had hier gelijk.quote:Op maandag 9 april 2007 17:08 schreef Liess het volgende:
Huub heeft zijn excuses toch aangeboden?
Ga eensch ontopic!quote:Op maandag 9 april 2007 17:09 schreef Talitha het volgende:
[..]
Jij en Demins () mogen dan spelletjesfanaten zijn, maar daarvoor ben je hier op de verkeerde plek.
![]()
Kom je weer eens aandacht tekort, lieffie?quote:Op maandag 9 april 2007 17:09 schreef Talitha het volgende:
[..]
Jij en Demins () mogen dan spelletjesfanaten zijn, maar daarvoor ben je hier op de verkeerde plek.
![]()
Ja, Klopt, maar het is natuurlijk wel ff Kut als je dat moet doen, tegen Jaap!quote:Op maandag 9 april 2007 17:09 schreef donpsp het volgende:
[..]
Het duurde wel even hoor, hij schoot eerst nog in de verdediging. Normaal gesproken bied je gelijk je excuses aan want Jaap had hier gelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |