Haha, die linker moet een hangneger zijn.......quote:
Jaloers?!quote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:17 schreef Knuffel-neger het volgende:
Jullie zijn gewoon fakking jaloers op ons.
Sjah ach als ik zwart was was ik ook trots.quote:
Fout fout fout.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:39 schreef Buschetta het volgende:
[..]
De meeste negers willen zelf het liefst meisjes met blond haar en blauwe ogen. Althans de geluiden die ze produceren als ze met een groepje op een straathoek staan wijzen daar op......
Whahaha, da's een negerinquote:
quote:Op zondag 1 juli 2007 17:34 schreef poepje3 het volgende:
[..]
Fout fout fout.
Jij bent zeker zelf ook blond
Negers neuken alles wat ze kunnen neuken of het nou blond is of niet.
Hollandse meiden zijn makkelijk, daarom fluiten die negers naar ze. En om geen enkele andere reden.
daar batsen ze ook genoeg mee hoorquote:Op zondag 1 juli 2007 19:59 schreef thewhiteguy het volgende:
[..]
![]()
![]()
Negerinnen hebben echt altijd zo´n grote bek... vind je het gek dat je daar niet mee wil batsen![]()
^^ Juist wel.quote:Op zondag 1 juli 2007 19:59 schreef thewhiteguy het volgende:
[..]
![]()
![]()
Negerinnen hebben echt altijd zo´n grote bek... vind je het gek dat je daar niet mee wil batsen![]()
Heb jij blauwe ogen?quote:Op zondag 1 juli 2007 20:03 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
^^ Juist wel.
Lekker getint huidje. Love it.
Maar dat wil niet zeggen dat ik niet van aziatische,zuid amerikaans,hawaiaanse of europeaanse dames hou.
I love girls girls girls all over the world.![]()
donder nou es op met die ranzige heaumeaux streken van jequote:Op zondag 1 juli 2007 20:06 schreef poepje3 het volgende:
[..]
Heb jij blauwe ogen?
Dan wil ik best met je mee![]()
![]()
![]()
ik ben namelijk heel lekker... en licht getint
(en een man)
Laat me niet kotsen.quote:Op zondag 1 juli 2007 20:06 schreef poepje3 het volgende:
[..]
Heb jij blauwe ogen?
Dan wil ik best met je mee![]()
![]()
![]()
ik ben namelijk heel lekker... en licht getint
(en een man)
Heb je nou wel of geen blauwe ogen?quote:
Dat is gewoon gemeen!quote:
Maar alleen omdat ik een man ben maak ik geen kans bij jequote:Op zondag 1 juli 2007 20:59 schreef HL_Dog43 het volgende:
nee ik vind mezelf geen raCist. Waarom ik dat niet ben?Ik haat geen bepaald ras of bevolkingsgroep.
jij bent lelijk dus dat kan me niks schelenquote:Op zondag 1 juli 2007 21:29 schreef MouzurX het volgende:
Jaaaaa ik heb blauwe ogen dus ik ben goed ( was ik al, maar toch)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |